Skoči na vsebino

AVTOPLIN


sanjam

Priporočeno sporočilo

Welcome to the club

 

A ti je Primoz kaj stelal tisto edino nastavitev 15-25%?

 

Zanima me ce ti kaj vrze ven ko uporabis 260 konjev. :bravo:

 

a ve? da nimam pojma... 2x so mi menjali ECU pa software, da dela (kot ka?e) kot treba.

 

Malo sem probaval pa se mi ni zdelo, da bi se kaj poznalo pri mo?i. Primo? pravi, da itak ob vrhuncih tudi bencin zraven not ?prica...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 505
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

a ve? da nimam pojma... 2x so mi menjali ECU pa software, da dela (kot ka?e) kot treba.

 

Malo sem probaval pa se mi ni zdelo, da bi se kaj poznalo pri mo?i. Primo? pravi, da itak ob vrhuncih tudi bencin zraven not ?prica...

 

a ti si tisti z novim firmwareom na CX7 :bravo:

bencin sprica not vedno - vsak 14 ?pric in s tem ma?e ma?ino.

 

Mi2 z ajvarjem sva se igrala mal s to EDINO nastavitvijo, ker je sistem delan SAMO za CX7. In avtonomija mi je zrastla na 500+km samo plina, vrze ven po 500km, benz trenutno 1700km (trenutno ker ko je hladen dalj casa vozi na benz) - to bo webasto popravil :)

 

Mislim da je ?as za eno sre?anje plina?ev.......uporabnik PrimusG bo pa sponzor :dudek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

 

Mislim da je ?as za eno sre?anje plina?ev.......uporabnik PrimusG bo pa sponzor :dudek:

 

:bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po novem tudi moja mazda laufa na plin :D:D

 

 

 

Zadevo so pri Sigasu profesionalno zmontirali :bravo: avto hitro preklopi na plin in dela brez problemov vse do rde?eg polja. Na mo?i se ne pozna skoraj ni?, poraba pa je bila prvi tank okol 9,6 l plina, kar se mi zdi povsem normalno :ouje:

 

 

 

Do sedaj jih lahko samo pohvalim ker res vse dela kot mora.

 

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

<_< jebo vas plin,benzin pa gasa,te pa si kupte 1.0 motore ce vas poraba moti :harhar:

 

He he - kot prvo ce kupujes avto vreden vec kot 20.000? NE GLEDAS porabe! Upam da je razumljivo.....vsaj jaz nisem, me je pa enostaven izra?un prepri?al da zakaj ne pri?param ?e lahko :bravo:

 

Po novem tudi moja mazda laufa na plin :D:D

Zadevo so pri Sigasu profesionalno zmontirali :bravo: avto hitro preklopi na plin in dela brez problemov vse do rde?eg polja. Na mo?i se ne pozna skoraj ni?, poraba pa je bila prvi tank okol 9,6 l plina, kar se mi zdi povsem normalno :ouje:

Do sedaj jih lahko samo pohvalim ker res vse dela kot mora.

 

lp

 

Madona kaj je to ratalo - pa samo CX7 smo prvo v SLO probal :dudek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Fantje AGIP LPG :ljubezen:

 

Avto vle?e neprimerno lep?e, ma?ina ti?ja in gladka.....ne morem verjet, avtonomija velika - ?e ne vem ker ni zmanjkalo od Dunaja do Prage - sem ?e na 3h lu?kah :ne vem:

 

A mamo res gnoj pri nas :whatever:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mimogrede, a so nastavki za tankat plin enaki povsod? Najbolj me zanima Hrva?ka pa Avstrija..

 

DA! Je standard, samo sistem tankanja je druga?, ni ti treba izgubiti roke, imajo bolj pametne zadeve - ro?ko na preklop ali stikalo.

 

Pa ?e to v AUT in HR ti tankajo sami - avstijec prileti ven _NEIN NEIN, zie must nich alein tanken.........ko mas ti not ze 30L :)

 

P.S: Pazi da v Avstriji ne zavijes na pumpo z ERDGAS - to je popolnoma drugo, njihov sistem za avte.

 

V avstriji zaradi tega ni veliko pump, samo AGIP se sedaj sele posodablja, na agip.si imas iskalec, izberes avstijo in LPG (pa nek bliznji kraj) kamor gres

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

<_< jebo vas plin,benzin pa gasa,te pa si kupte 1.0 motore ce vas poraba moti :harhar:

 

Majstr 1X bo? sigurno na na?i poti.

 

Lej avto ima ?e vedno 166 konjev samo porabi manj 5 litrov(prera?unano v ?), ne smrdi in je ?e ekolo?ki.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa ?e jebach si k tanka? tam k skor noben ne :ouje: folk pa debel gleda ?zmeden?

 

V ka?nem smislu, js mam za tankat tam kot benz, samo en nastavek pr?raufam vmes, je pa res da ?e nikol ni blo gu?ve na to?ilnem mestu za LPG. :D

Pomoje bolj ?udno tao da slonim na to?ilni avtomat kot bi bil nabasan in ne morem sam stat. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja Ajvar, al pa kok se folk ustra?, ko za?ne ma?inerija "nabijat" plin pod pritistkom, pa je to fajn ropot - zadnji? se je ena ?enska, ko je u bli?in Klijota tankala, skor podelala u gate! <_<:hohoho:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

to?no to sem imel v mislih

se ti to pogosto dogaja :P

joke ;)

 

cca 1X na 10 dni. :ne vem:

Sam na blagajni pa ostali debelo gledajo :danzoman: .

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najboljs je ko odklopis in se zakadi in nardi P????, tud vsi stran letijo ko prtegnjeni..... :bravo:

 

Men se je pa ze v Kranju zgodil, kjer imajo 8povsod ne tle) tako butasto postavljen plin med dve to?ilni mesti, in se seveda butlji zapeljejo na zunanjo ceprav je notranja frej - in mu recem se lahko prosim do naslednje notri zapeljete, jaz imam plin - ja sej plin pa zadaj prodajajjo a ni tko (bombe je mislu....)

 

Sam res a ste opazili da folk nima pojma o toleranci, smislu za druge itd....ustavi se na prvem to?ilnem mestu, pa tudi ce sta 2 pred njim frej....zadi pa ?akamo ko budale, najdejo se pa se pametnjakovici ki te napizdevajo ce gres mimo njih na prostega pred njim...

majke mi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jure, ma? prov, bemumatr, a se je tok te?ko 3m naprej sparkirat (eni pa? ne vidjo dlje od svojga nosu)! :whatever::ninja:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pazabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.