Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

Imam Mazdo 323C, pa me zanima, katero hladilno teko?ino (coolant?) moram dolit, ker se ?e pribli?uje spodnji meji. Pravijo, da je full velik vrst te teko?ine in da je ZELO pomembno, da ne da? not napa?ne. Je pa tud tako, da kogarkoli vpra?am kaj v zvezi s tem, vsak govori druga?e (eni, da je pomembno eni pa da nima veze, katera je not) in sem ?e ?ist zmedena. :angry2:

 

Hvala za pomo?!

Bit ?e nam gut!

Napisano

Pozdravljeni!

Imam Mazdo 323C, pa me zanima, katero hladilno teko?ino (coolant?) moram dolit, ker se ?e pribli?uje spodnji meji. Pravijo, da je full velik vrst te teko?ine in da je ZELO pomembno, da ne da? not napa?ne. Je pa tud tako, da kogarkoli vpra?am kaj v zvezi s tem, vsak govori druga?e (eni, da je pomembno eni pa da nima veze, katera je not) in sem ?e ?ist zmedena. :angry2:

 

Hvala za pomo?!

 

Samo da ni rde?e barve in je ql, najbolj?e je ?e lahko dobi? kje zeleno.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Isto kot pri ?enskah. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 7 let kasneje...
Napisano

Pozdravljeni,

 

pred nekaj tedni je moja punca kupila Mazdo 2 1,3 CE, letnik 2010 (bencinar). V?eraj je opazila, da ji npr. zjutraj sveti modra lu?ka za hladilno teko?ino (to naj bi pomenilo, da ni dovolj segret motor), preveril sem nivo hladilne teko?ine in je ok. Danes se je zadeva zjutraj ponovila in je svetila celo vo?njo (10 km), medtem ko ji v popoldanskih urah (predvidevam, da zaradi vi?je zunanje temparature) ne sveti. Ima mogo?e kdo kak?en nasvet oziroma idejo ali je to ?isto normalno ali to ka?e na kak?no drugo okvaro? 

 

Lp

Napisano

?e se prav spominjam, je pri ?estki GJ tudi enaka finta, da dokler hladilna teko?ina ni na delovni temperaturi, ta lu?ka sveti modro. Torej, ne skrbi, samo vozi. ;)

Napisano

?e se prav spominjam, je pri ?estki GJ tudi enaka finta, da dokler hladilna teko?ina ni na delovni temperaturi, ta lu?ka sveti modro. Torej, ne skrbi, samo vozi. ;)

Hvala  za hiter odgovor :)  

Napisano

Pozdravljeni,

 

pred nekaj tedni je moja punca kupila Mazdo 2 1,3 CE, letnik 2010 (bencinar). V?eraj je opazila, da ji npr. zjutraj sveti modra lu?ka za hladilno teko?ino (to naj bi pomenilo, da ni dovolj segret motor), preveril sem nivo hladilne teko?ine in je ok. Danes se je zadeva zjutraj ponovila in je svetila celo vo?njo (10 km), medtem ko ji v popoldanskih urah (predvidevam, da zaradi vi?je zunanje temparature) ne sveti. Ima mogo?e kdo kak?en nasvet oziroma idejo ali je to ?isto normalno ali to ka?e na kak?no drugo okvaro? 

 

Lp

Enako ima fotrov H Getz, l.2007 (nima klasi?nega kazal?ka za temperaturo hladilne teko?ine) in ta kar hitro potem ugasne. ?e je svetila 10km, je to presneto dolgo.  <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Lahko ima te?ave z termostatom za vodo, ki je morda stalno odprt.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Enako ima Toyota yaris tako da samo vozi,problem bi bil ?e bi se pri?gala rde?a.

Lahko ima te?ave z termostatom za vodo, ki je morda stalno odprt.

Lahko ima te?ave z termostatom za vodo, ki je morda stalno odprt.

Se modra sploh ne bi ugasnila..
Napisano

Pozdravljeni,

 

pred nekaj tedni je moja punca kupila Mazdo 2 1,3 CE, letnik 2010 (bencinar). V?eraj je opazila, da ji npr. zjutraj sveti modra lu?ka za hladilno teko?ino (to naj bi pomenilo, da ni dovolj segret motor), preveril sem nivo hladilne teko?ine in je ok. Danes se je zadeva zjutraj ponovila in je svetila celo vo?njo (10 km), medtem ko ji v popoldanskih urah (predvidevam, da zaradi vi?je zunanje temparature) ne sveti. Ima mogo?e kdo kak?en nasvet oziroma idejo ali je to ?isto normalno ali to ka?e na kak?no drugo okvaro?

 

Lp

to je normalno, furaj (isto ima jazz), ppozarja te da ne pritiskas mrzlega motorja

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

 

Se modra sploh ne bi ugasnila..

Ja saj to je napisal, da se mu zjutraj po 10 km sploh ni ugasnila

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Je treba gretje dat do konca in anluftat hladilnik, zgleda da je nekje zra?ni ?ep.

Lahko je pa tud termostat slab-stalno odprt.

Meni se voda po treh kilometrih zgreje do delavne temperature, bolj pritisnem ga pa ?ele po 10 kilometrih, ko je tud olje ?e fajn toplo.

Napisano

Je treba gretje dat do konca in anluftat hladilnik, zgleda da je nekje zra?ni ?ep.

Lahko je pa tud termostat slab-stalno odprt.

Meni se voda po treh kilometrih zgreje do delavne temperature, bolj pritisnem ga pa ?ele po 10 kilometrih, ko je tud olje ?e fajn toplo.

Meni modra lucka za temepraturo motorja pri sedanjih jutranjih temepraturah (okoli 8 stopinj celzija) ugasne po cca. enem kilometru...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ma ne zgleda neki baš
    • VID-20251005-WA0000.mp4     Saj bi bilo blazno smešno, če ne bi bilo tako prekleto resnično...
    • Za foro se bom pa res lotil. Pa kdo naj še preveri, če sem se prav lotil.   Najprej sem vprašal strica Googla. Sem dobil odgovor, da porabi manj kot 3 litre na osebo na 100 km...   Nato sem se lotil poenostavljenega postopka:  A-380 ima domet 15.700 km. A-380 ima 323.546 litrov velik rezervoar. To pomeni, da pokuri 2.060 litrov na 100 km. Praviš, da gre notri 800 potnikov. Torej pokuri 2,5 litra na 100 km na potnika.   Naš FucksWagen je do zdaj prevozil 64.675 km in pokuril 4.107,91 litrov goriva, kar pomeni 6,3 litra na 100 km.  Pelje pa 7 potnikov. Torej pokuri 0,91 liter na 100 km na potnika.     Poskusimo zdaj z bolj zakompliciranim načinom:   A-380 pokuri 190 kg/min.   A-380 uporablja posebno gorivo, v Evropi se ga dobi pod oznako JET A-1. Teža goriva je 0,84 kg na liter.   To pomeni, da A-380 pokuri 226,19 litra na minuto.   Če se do sem nisem zmotil, to pomeni, da na uro pokuri 13.571 litra goriva.   Potovalna hitrost tega letala je 903 km/h.    Torej moram litre deliti s kilometri in množiti s 100, da dobim porabo v litrih na 100 km. Se pravi: 13.571 moram deliti s 903 in množiti s 100. Dobim 1.502 litra na 100 km. Ampak to je v letu na potovalni višini. Pri vzletu pokuri krepko več. Pa zanemarimo to...   A-380 ima tri različne razporeditve in število sedežev od 525 do 853 (en model ima 525 sedežev, en model ima 644 sedežev, en model ima 853 sedežev).    Torej ima porabo med 1,7 in 2,8 litra na 100 km na osebo. Kot omenjeno, naš FucksWagen pokuri 0,91 liter na 100 km na osebo...             Zdaj pa poglejmo še v drugo smer. Avto te vozi tja, kamor moraš iti: v službo, v trgovino, pelješ otroke v vrtec,... Letalo praviloma vozi turiste na počitnice. Torej nekam, kamor ni nujno, kajti na počitnice greš načeloma lahko tudi kam bližje... Kar se tega tiče, imam eno precej zanimivo "anekdoto"... Ko sem še delal v bolnici, smo enkrat klepetali o dopustih in kje je kdo bil. Eden je bil na Jamajki, eden je bil v Avstraliji in eden je bil na Bahamih. In je vsak opisoval kje je bil in kako je bilo. Na koncu vprašajo še mene in začnem opisovat, da smo bili po Prlekiji in Prekmurju in da smo šli z brodom čez Muro. Pa en model vpraša kje je ta brod. Se začnem smejat, da če je brod čez Muro da najbrž ni na Dravi. Pa možakar malo užaljen malo drugače vpraša: Sava teče po diagonali čez Slovenijo. Soča teče tu, skozi Gorico. Kolpa je na meji med Slovenijo in Hrvaško. Drava teče skozi Maribor. Kje pa teče Mura? Kje izvira in kam se izliva? Na koncu ugotovim, da vsi trije možakarji tega niso vedeli. Potovali po Jamajki, po Avstraliji, po Bahamih, a ne poznajo pa Slovenije... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.