Skoči na vsebino

MAZDA 6 - lita platišča

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je marto napisal:

hahah, ej hvala

to mi je res v pomoč :D

 

Torej tale moja zafrkancija je zato, ker nisi navedel, za kateri avto sprašuješ ... ker niti ChatGPT ne more uganit, kaj imaš v mislih. 😃

 

Ups, sem spregledal naslov teme. :vskalo:Jaz kriv.  😂

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 13 minutami je marto napisal:

hh ja za mazdo 6 gre. 2009 gti, tako kot je naslov teme hh

 

Eni pač ne gledajo za nazaj pa kar ustrelijo prvo, kar jim pride na misel. 😉

 

  • Všeč 1
  • Haha 2

 

 

Napisano
pred 6 urami je marto napisal:

hh ja za mazdo 6 gre. 2009 gti, tako kot je naslov teme hh

 

A si kliknil na link, predn si mi dal thumbs down?

 

Napisal sem ti, da sem za 3 avte dobil prave podatke. In torej da bo tebi najverjetneje štimalo.

Napisano
pred 10 urami je godlike napisal:

A si kliknil na link, predn si mi dal thumbs down?

 

Napisal sem ti, da sem za 3 avte dobil prave podatke. In torej da bo tebi najverjetneje štimalo.

hh sory, mislil sm ti dat thumbs UP :D

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Zdravo. 

Da ne odpiram nove teme. 
Ima kdo kakšne 17ke za mazdo 6 :) Bi jih imel za zimski komplet.  
 

Žiga

Napisano

Se bom še jaz vrinil v tole temo, da ne odpiram nove. Imam dva kompleta 19" platišč od Mazde, enega za letne in drugega za zimske gume. Na tistih z zimskimi se mi lušči lak, pa imam namen to sanirati. Naj prosim kdo, ki je na novo dal barvati platišča, pove, če je kaj posebnega za paziti ali je postopek samo - gume dol, ventilčke in uteži stran, na peskanje in na prašno barvanje?

Napisano

Točno tak je bil postopek pri meni.

 

S tem, da je prašna barva bolj debela in platišča iz Alfe ni so htela iz osi. Je bila potrebna pomoč.

Napisano

Aha. Potem bi bilo tam ko je ujem dobro zaščititi pred nanosom. Bom preveril. Spomnil sem se še na Mazda značko. A gre ven iz platišča?

Napisano (urejeno)

Značka obvezno ven.

 

CB tudi pobarvajo. S tem da original sedejo točno, neoriginal pa imajo palstične obročke.

 

Edit:

Hotel sem povedat, da če iz neoriginalnih vzameš obročke, ne boli, ker tak vijaki dajo felno na mesto.

 

Lahko da so samo Alfa felne šle tako na tesno.

Popravljeno od godlike

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.