Skoči na vsebino

Mazda6 Sportcombi 2.2 MZR-CD 163 TE Plus


jures

Priporočeno sporočilo

http://www.avtomobilizem.com/modules/articles/?art_id=2619

 

Mazda6 Sportcombi 2.2 MZR-CD 163 TE Plus

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam so res bedni, poglejte kaj so pod minus napisali ker niso na?li ni? drugega. :hohoho::hohoho:

 

- ni tipal za pomo? pri parkiranju

- preglednost nazaj

 

Debili, to serijsko skoraj pri nobenemu avtu ni, in itak da jih dokupi? za te male pare in s tem je ?e drugi minus brezpredmeten.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz se ne bi navadil...vsakic, ko bi se peljal po luknjastih cestah srbije, bi se spomnil na to

 

je pa se en plus pri novi 6-ki in to je minimalna kolicina hrupa...neverjetno koliko razlike med staro pa novo...

se mi zdi da je zdaj pri 180km/h isto kot prej pri 140km/h

 

aha se en minus: slabsi polozaj sedenja (ki je bil pa prisoten od faceliftane stare naprej)...sicer mi ni jasno zakaj so to spremenili, polozaj sedenja mi je pa izjemno pomemben (sploh glede na to, da delam po 1000km brez postanka)

 

ima pa zato moja 6-ka se en hud minus pri udobnosti in to je tista trda plastika pri oblogi vrat (pri stikalih za sipe), ker glih tam pride moj komolc in poleti, ko imam kratke rokave, prav neprijetno boli to

 

mogoce si moram dat uno zascito za komolce za rolerje :hohoho:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Preglednost nazaj pri marsikateremu avto ni bog ve kaj, npr. skoraj pri vsakemu sedanu, karavano pa tako ali tako, sploh ?e je bolj okrogel zadaj, tudi pri ?e prej?nji Mazdi 3, je preglednost nazaj bolj ?voh, tako da feeling pa ?pegli in nekako gre, je pa res da senzorji to re?ijo. Npr. tudi pri BMW3 ni preglednosti, Kia Pro Ceed enako tako da.... :) nekaj evrov in je zadeva re?ena :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz se ne bi navadil...vsakic, ko bi se peljal po luknjastih cestah srbije, bi se spomnil na to

 

je pa se en plus pri novi 6-ki in to je minimalna kolicina hrupa...neverjetno koliko razlike med staro pa novo...

se mi zdi da je zdaj pri 180km/h isto kot prej pri 140km/h

 

aha se en minus: slabsi polozaj sedenja (ki je bil pa prisoten od faceliftane stare naprej)...sicer mi ni jasno zakaj so to spremenili, polozaj sedenja mi je pa izjemno pomemben (sploh glede na to, da delam po 1000km brez postanka)

 

ima pa zato moja 6-ka se en hud minus pri udobnosti in to je tista trda plastika pri oblogi vrat (pri stikalih za sipe), ker glih tam pride moj komolc in poleti, ko imam kratke rokave, prav neprijetno boli to

 

mogoce si moram dat uno zascito za komolce za rolerje :hohoho:

 

Ti posodim CX-7?

Moja zena je v sedmem mesecu na jeprci rekla, jeeeessssttt bbboooommm rrrooodddiiilllaaa ustav....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mene pa moti mehanizem voznikovega sede?a.Ko malo hitreje zapelje? v ovinek se sede? zmakne(?kljoc) in nato nazaj.Je morda ?e kdo opazil ta problem?

 

o ja... pr men se isto dogaja in ?akam na klic iz servisa, da bodo naro?ili nova vodila. So mi pa rekli, da je to osamljen problem ampak o?itno ni :angry:

 

Je pa to najbolj o?itno pri zavijanju v desno.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni tudi sedez poka v hudih ovinkih.

 

Jaz pa zaenkrat tega nisem opazil...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Veliko bolj konkreten in vsaj spodobne slike!!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Veliko bolj konkreten in vsaj spodobne slike!!

 

Bolj konkreten ,ker v ga je sama hvala .. ?

Slike pa valda da so bolj?e...so ja meli tanartalep?o barvo na testu.. :D

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ha, ha, sem se res zatipkal La Sportiva so. 
    • Kar se tiče prostočasnih športnih copat sem trenutno extremno zadovoljen z znamko On. Copati so res udobni, podplat opravi svoje delo cel dan. Če kdo kupuje naj sproba to znamko.
    • Jaz sem že vsa leta na La Sportiva visokih, pa na salewa nizkih gojzarjih.
    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.