Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Fantje in dekleta, na?el sem enkratno ponudbo za olje, firme motul.

Cena je 6 ? / liter, pri naro?ilu ve?je koli?ine pa bomo pri?parali ?e kak cent.

Je pa treba pohiteti, ker zaloga bo ?la.

 

Oznaka olja pa je Motul 8100 Eco-Clean+ C1, je 100% sinteti?no in primerno za vse fordove in mazdine dizle z dpf, in tudi bencinarje.

Kasneje prilimam ?e sliko z natan?nimi podatki.

post-3-1252387748_thumb.jpg

post-3-1252387756_thumb.jpg

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • Odgovori 156
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Ravno brskam po netu za specifikacije. Je pa to dobra novica, da mazdino olje ni edino za DPF. Cena je ve? kot ugodna, ampak nisem ?isto 100%. Ne bi rad kaj zaj... :)

Samo ?e pi?e na proizvajal?evi strani da je za dpf...

 

Je pa zanimivo, kaka je razlika med C1 in C2 oljem.

C1 pi?e da je za mazde z dpf-jem, C2 pa za PSA koncern z dpfjem..

 

http://www.motul-oil.co.uk/products-synthetic-engine-oil.php

Napisano

Ravno brskam po netu za specifikacije. Je pa to dobra novica, da mazdino olje ni edino za DPF. Cena je ve? kot ugodna, ampak nisem ?isto 100%. Ne bi rad kaj zaj... :)

Samo ?e pi?e na proizvajal?evi strani da je za dpf...

 

Je pa zanimivo, kaka je razlika med C1 in C2 oljem.

C1 pi?e da je za mazde z dpf-jem, C2 pa za PSA koncern z dpfjem..

 

http://www.motul-oil.co.uk/products-synthetic-engine-oil.php

 

 

Mislem da se en uporabnik foruma z novo M6 vozi ?e s tem oljem..... mal povpra?aj....

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Tole pi?e na ebayu, ko en prodaja dexelio. A je to res???

 

If you change your oil yourself on your mazda YOU MUST take your car to the mazda garage to get its DPF management reset and its Injector wave diagram reset otherwise the computer will use old combustion statistics for your new oil which will result in excessive knocking and a 30% or above loss of acceleration, efficiency and maintaining a top speed other than damaging the engine using the incorrect configuration.

Napisano

Bu?e, da glava pe?e.

 

V glavnem, danes grem po 20 litrov, za na?o familijo, ?e kdo ?e rabi naj sporo?i do 15:30 ure.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Bu?e, da glava pe?e.

 

V glavnem, danes grem po 20 litrov, za na?o familijo, ?e kdo ?e rabi naj sporo?i do 15:30 ure.

 

?e se ne motim ga gre? iskati v okolici uporabnika jures?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

jaz si kr ne upam, dat tole noter, ker ?e bo slu?ajno kej narobe (ni nujno da v zvezi z oljem) bodo lahko garancijo spodbijali samo zaradi "napa?nega" olja :(

 

Cena je pa fenomenalna :bravo:

33112_1.png

Napisano

Naro?eno. Bomo probali. Glede na to da proizvajalec pi?e pod recommendations, da je za mazde z dpf-jem, ne more bit ni? narobe :). Specifikacije olja so pa tudi v redu.

 

Sicer je pa ?e zlatko notri:P

Napisano

jaz si kr ne upam, dat tole noter, ker ?e bo slu?ajno kej narobe (ni nujno da v zvezi z oljem) bodo lahko garancijo spodbijali samo zaradi "napa?nega" olja :(

 

Cena je pa fenomenalna :bravo:

 

Ne zaupas DPF filtru ali olju? Se potem vozi? z dvomom v mislih.....

Delno imas prav, ampak kaj pa ?e je ravno olje Dex neprimerno?

 

Madona vse ve? primerov odpovedi ma?in poznam na traktorjih, tokrat tudi prvi TDI in TDCI (danes fikusa novega peljala h Kle,men?i?u s frendom.... :huh:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

jaz si kr ne upam, dat tole noter, ker ?e bo slu?ajno kej narobe (ni nujno da v zvezi z oljem) bodo lahko garancijo spodbijali samo zaradi "napa?nega" olja :(

 

Cena je pa fenomenalna :bravo:

 

Dokler si v garanciji, moras plesat kakor MMS zvizga.... Vsaj jaz bi.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

jaz si kr ne upam, dat tole noter, ker ?e bo slu?ajno kej narobe (ni nujno da v zvezi z oljem) bodo lahko garancijo spodbijali samo zaradi "napa?nega" olja :(

 

Cena je pa fenomenalna :bravo:

 

Boss da te potola?im to olje(kvaliteto slab?i kot ta ki ga lahko dobim) okupujejo servisi in jih vlivajo v ?vabe in francoze z dpf in noben ?e ni ribnil, lastnik ?tacune ima verjetno edinega renoja 1.9 dci + ?ipanega , kateremu ?e ni zaribala turbina, mislim da je to dovolj, vsaj zame je, pa se me te?ko prepri?a. :ne vem:

Lastnik pa tudi pravi da garantira da zaradi olja ne bo te?av.

 

Dokler si v garanciji, moras plesat kakor MMS zvizga.... Vsaj jaz bi.

 

Jaz pa ne, zakaj bi za "slab?o" stvar pla?al 6 X ve? ?

 

Redna cena tega olje je 18 ?, pa ni nek ostanek iz skladi??a ampak je povsem nova zadeva, tako da tudi kdor ga vzame in ga ima na zalogi doma ima garancijo da se ne "postara" v petih letih, do takrat ga bomo pa ?e valjda porabl.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

jaz si kr ne upam, dat tole noter, ker ?e bo slu?ajno kej narobe (ni nujno da v zvezi z oljem) bodo lahko garancijo spodbijali samo zaradi "napa?nega" olja :(

 

Cena je pa fenomenalna :bravo:

 

 

 

Jaz sem k skor?nku prinesel svoje olje catsrol edge 10W60 (sem imel tega pa? najeve?jo zalogo... pa ga je blo treba ponucat) za M3, 1.6. Malo je sicer ?udno pogledal, sma pa preverla standarde ?e ?tima vse ece, api ipd... pa je ugotovil, da olje "?tima", pa ni ni? kompliciral.

 

 

lp, Ale?.

mazda_banner.jpg
Napisano

jaz si kr ne upam, dat tole noter, ker ?e bo slu?ajno kej narobe (ni nujno da v zvezi z oljem) bodo lahko garancijo spodbijali samo zaradi "napa?nega" olja :(

 

Cena je pa fenomenalna :bravo:

 

?e ima olje C1 specifikacijo, pomeni da odgovarja normi, ki jo je predpisala MAZDA. ne glede kdo je proizvajalec.

Da si nebi kdo delal utvar, da dela DEXELIA olje MAZDA. Dale? od tega. DEXELIO proizvaja in polnij TOTAL-ELF. Po navadi proizvajalci olj pod avtomobilskimi blagovnimi znamkami dosegajo minimalne standarde ki jih zahteva proizvajalec ( s tem je cena olja temu primerno ni?ja za izdelovalca vozil, ne pa tudi za kasnej?ega uporabnika),

Pri MOTULU je namre? ena zadeva!

Njihova olja, razvoj in sama tehnologija izdelave je na precej vi?jem nivoju kot jo imajo ostali proizvajalci olj.

 

Motul je tudi eden redkih proizvajalcev, ki ima dobro tabelo za priporo?ilo katero olje gre v kateri avto. Za vse ki vas zamima kak?no olje gre v va?o Mazdo obi??ite

 

http://www.motul.de/oelberater/auto/detail...d_hersteller=26 :D

Napisano

Za Motul se pa res ni bat, je ena izmed najbolj?ih znamk glede kvalitete motornih lubrikantov B)

 

lp,

D

 

PS: ?koda, da sm ?ele zdej pri?u do neta, sicer bi ?e za sebe naro?u :(

Lp,

D

Napisano

jaz sem danes na servisu mazda dobil Castrol 5W-30 SLX Professional v CX-7

cist ta spodni - je pa tudi za DPFje vmes

 

http://www.castrol.com/castrol/sectiongene...ntentId=7038759

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Za Motul se pa res ni bat, je ena izmed najbolj?ih znamk glede kvalitete motornih lubrikantov B)

 

lp,

D

 

PS: ?koda, da sm ?ele zdej pri?u do neta, sicer bi ?e za sebe naro?u :(

 

Model ni panike sem vzel 40 litrov, za vse bo dost, ?e ?e kdo rabi naj sporo?i, robe je ?e nekaj.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

zanimiva je bila razlaga na fordu danes....baje jim je znan problem DPF filtra, ki prihaja iz pazi to:

 

kot veste se za potrebe izgorevanja delcev me?ata olje in nafta, problem pa nastane, ker petrolska industrija ve?a aditive v dizel gorivu iz leta v leto, ne da bi sledili trendu in potrebam dpf tehnologije.

 

Aditivi se v visokih temperaturah vezejo s snovmi v olju namenjenemu dpf potrebam in ne da izgorevajo, nastajajo se trsi delci ki po?asi ma?ijo filter...

 

Kaj pa ?e je vse res???? Potem pa na ultimax pomislim....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

zanimiva je bila razlaga na fordu danes....baje jim je znan problem DPF filtra, ki prihaja iz pazi to:

 

kot veste se za potrebe izgorevanja delcev me?ata olje in nafta, problem pa nastane, ker petrolska industrija ve?a aditive v dizel gorivu iz leta v leto, ne da bi sledili trendu in potrebam dpf tehnologije.

 

Aditivi se v visokih temperaturah vezejo s snovmi v olju namenjenemu dpf potrebam in ne da izgorevajo, nastajajo se trsi delci ki po?asi ma?ijo filter...

 

Kaj pa ?e je vse res???? Potem pa na ultimax pomislim....

 

mimopotke, tole bi blo bl za u uno temo z "dpf" neki... :policaj:

da bi blo vse na enem mesti

 

lp,

D

Lp,

D

Napisano

Tukaj lahko preverite kaj nalivati va na?e stroje.

 

Opis z zanimivimi podatki.

 

Jures zate pa tvoje olje ima oznako A3/B3, to olje pa je A5/B5 C1

 

?e tabela, v ?em je razlika.

 

A1 Fuel economy petrol

A2 Standard performance level (now obsolete)

A3 High performance and/or extended drain

A4 Reserved for future use in certain direct injection engines

A5 Combines A1 fuel economy with A3 performance

 

B1 Fuel economy diesel

B2 Standard performance level (now obsolete)

B3 High performance and/or extended drain

B4 For direct injection car diesel engines

B5 Combines B1 fuel economy with B3/B4 performance

 

C1-04 Petrol and Light duty Diesel engines, based on A5/B5-04 low SAPS, two way catalyst compatible.

C2-04 Petrol and light duty Diesel engines, based on A5/B5-04 mid SAPS, two way catalyst compatible.

C3-04 Petrol and light duty Diesel engines, based on A5/B5-04 mid SAPS, two way catalyst compatible, Higher performance levels due to higher HTHS.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tukaj lahko preverite kaj nalivati va na?e stroje.

 

Opis z zanimivimi podatki.

 

Jures zate pa tvoje olje ima oznako A3/B3, to olje pa je A5/B5 C1

 

?e tabela, v ?em je razlika.

 

A1 Fuel economy petrol

A2 Standard performance level (now obsolete)

A3 High performance and/or extended drain

A4 Reserved for future use in certain direct injection engines

A5 Combines A1 fuel economy with A3 performance

 

B1 Fuel economy diesel

B2 Standard performance level (now obsolete)

B3 High performance and/or extended drain

B4 For direct injection car diesel engines

B5 Combines B1 fuel economy with B3/B4 performance

 

C1-04 Petrol and Light duty Diesel engines, based on A5/B5-04 low SAPS, two way catalyst compatible.

C2-04 Petrol and light duty Diesel engines, based on A5/B5-04 mid SAPS, two way catalyst compatible.

C3-04 Petrol and light duty Diesel engines, based on A5/B5-04 mid SAPS, two way catalyst compatible, Higher performance levels due to higher HTHS.

 

Sej pravim

 

SLX Professional 5W-30

SLX Professional 5W-30 to sinteti?no, var?evalno z energijo motorno olje, zasnovano v sodelovanju z vodilnimi proizvajalci vozil (MB i VW), kot olje za motorje s spremenljivo geometrijo razdeljevalnih sistemov.

 

 

•Specifikacije:

 

- API SL/CF,

- ACEA A3/B3/B4,- MB 229.3,

- VW 502.00/505.00

 

 

Ha ha

Empfohlen f?r MAZDA (5er und 6er Diesel), FORD Diesel mit Russpartikelfilter

 

Forda od kolega ?e vedno re?ujejo... :whatever:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sej pravim

 

SLX Professional 5W-30

SLX Professional 5W-30 to sinteti?no, var?evalno z energijo motorno olje, zasnovano v sodelovanju z vodilnimi proizvajalci vozil (MB i VW), kot olje za motorje s spremenljivo geometrijo razdeljevalnih sistemov.

•Specifikacije:

 

- API SL/CF,

- ACEA A3/B3/B4,- MB 229.3,

- VW 502.00/505.00

Ha ha

Empfohlen f?r MAZDA (5er und 6er Diesel), FORD Diesel mit Russpartikelfilter

 

Forda od kolega ?e vedno re?ujejo... :whatever:

 

Standards: ACEA:A5/B5;C1API:SM/CF

 

A je kj razlike ?e kje, razen v ceni ?

 

V glavnem ne me narobe razumetn i najbolj?e ne eno in ne drugo je pa razlika v ceni ki ni majhna.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Standards: ACEA:A5/B5;C1API:SM/CF

 

A je kj razlike ?e kje, razen v ceni ?

 

V glavnem ne me narobe razumetn i najbolj?e ne eno in ne drugo je pa razlika v ceni ki ni majhna.

 

Sigurno da ni.....ni nobenega podjetja v SLO ki dela brez marze....men so racunal 16?

 

Kaj pa je problem s tisti Fordom? A to je tisto zaradi aditivov v gorivu?

 

To mu prodajajo, lahko tudi zaradi tega da se ognejo garanciji (tudi to se se trese frend kako bo s tem)...avto star 4 mesece 20.000km

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ojoj. Ja kaj pa je narobe? Verjetno sem spregledal tisti post?

 

Petrol za svoj Ultimax nikjer ni napisal, da se ne bi smelo uporabljati v avtih s filtrom za saje. Bomo videli, kaj bo ?as pokazal..

Napisano

Ojoj. Ja kaj pa je narobe? Verjetno sem spregledal tisti post?

 

Petrol za svoj Ultimax nikjer ni napisal, da se ne bi smelo uporabljati v avtih s filtrom za saje. Bomo videli, kaj bo ?as pokazal..

 

O ?em ti to? :whatever:

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.