Skoči na vsebino

Olje za vsede diesel,bencin in dpf


Priporočeno sporočilo

to je pa ?udno.... DPF jem olje na?eloma nara??a, saj se me?a z nafto... torej ti ga je po?rla ?e ve? kot dve ?rtici???? hja poglej kaj ima? notr, ?e ima? kak ra?un od zadnjega servisa.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 156
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

to je pa ?udno.... DPF jem olje na?eloma nara??a, saj se me?a z nafto... torej ti ga je po?rla ?e ve? kot dve ?rtici???? hja poglej kaj ima? notr, ?e ima? kak ra?un od zadnjega servisa.

 

Olje nara??a, samo pri Mazdah pomoje :bravo:

 

Sicre pa, David a ne ve? katero olje je notri??

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Olje nara??a, samo pri Mazdah pomoje :bravo:

 

 

Vsi DPF ji ??ijejo nafto v olje, kolikor jaz vem. Zato bi moral nivo povsod nara??at. Razen, ?e je kateri od proizvajalcev tako "?lahten" da je dodal posodo za neizgorelo nafto, kar bi vsaj po mojem moralo bit uzakonjeno.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Banda... rabim pomo?!

 

Alfa mi je po?rla 2 ?rtici olja v zadnjih 20kkm... to je cca pol litra po mojem... zdej ga pa morem dolit do vrha in hudi?a ne vem kako olje dal noter.... glede na to da so o?itno za DPF posebna olja... :ne vem:

Ajvar pomagej.... :bravo:

LP D

 

Pokli? pa vpra? ktero olje ti je dal noter in je stvar re?ena.

Sicer je pa ?udno da ti kuri olje ?????

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Banda... rabim pomo?!

 

Alfa mi je po?rla 2 ?rtici olja v zadnjih 20kkm... to je cca pol litra po mojem... zdej ga pa morem dolit do vrha in hudi?a ne vem kako olje dal noter.... glede na to da so o?itno za DPF posebna olja... :ne vem:

Ajvar pomagej.... :bravo:

LP D

 

2 crtici na 20.000 sploh ni tolk porazno....sicer pa clovek na koliko imas servis?? Si sploh servisiral :blush:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bosman... pa ka ti jaz vem ?uj.... meni noter na displayu zmanjka ?rtica in pol vpra?am.... pr Mazdi ni bilo nobenega displaya...pa ni blo panike... :):aaaaa:

 

Saj sem vedel, da se ho?e? pohvalt, da ma? display k ti mer koli?ino olja. Saj ve? zakaj so v Alfe to morali vgraditi v ostale avte pa ni treba ;)

 

Hehe, kolk sem ?leht :hudicek:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se bom ?e jaz oglasil.... Res so eni najbolj?ih tele JTD motorji. Sem ga vozil 145000 v Stilu - brez napak. No ja crknila sta ene dva senzorja ampak ni panike. Kar mi je blo v?e? je res display za olje, ki ga M nima, pa Fiat je imel elektri?en servo volan, M ?e vedno pumpa olje sem in tja, potem imel je teleskopsko havbo, ki je M tud nima, potem je imel dvojen BC za vsakega vse posebej prikazano poraba, hitrost itd (trip A, recmo za vsak dan in trip B recmo za cel tank) kar na M najbolj pogre?am...... Sej ne jamram ?ez M (ok, razen ?ez DPF) ampak se mi zdi da so italjani v nekih stvareh kar napredni.....

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Italijani so na podro?ju motorne tehnike v ospredju.

Kmalu pride na trg ?e ena revolucionarna novost, ki bo najprej pri benzincin, nato pa ?e pri dizlih naredeila ?e en korak v smeri bolj?ih izkoristkov. Nekaj podobnega kot je skupni vod pri dizlih so dodelali sistem za precizno doziranje zraka v motor. Poimenovali so ga multiair sistem, ki omogo?a krmiljenje sesalnih ventilov in tako precizno doziranje zraka v cilinder. Najmanj?i motorji bodo v bodo?e dvo-cilindri?ni in bodo poganjali fiatove mal?ke. Pozneje bodo razviti ve?ji motorji. Rezultat tega sistema je bolj?i izkoristek, manj?a poraba in manj ?kodljivih snovi v izpustih. Benzinci bodo ?e bli?e dizlom po izkoristku.

Tako bodo na svoj ra?un pri?li tudi ljubitelji bezinskih par.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj pravi? na to novost pri bencincih.

 

Gre za tisto, kar sem omenjal v zgornjem zapisu in je ?e v uporabi pri Moto-tu. Ve? TU

 

 

Nima bmw ?eencajt v serijsko takole tehniko... ?

Da namesto du?ilne lopute dozira pretok zraka spremenjliv hod ventilov..?

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nima bmw ?eencajt v serijsko takole tehniko... ?

Da namesto du?ilne lopute dozira pretok zraka spremenjliv hod ventilov..?

 

Ne,

to je novost. BMW in ?e nekateri drugi imajo mehani?ni variator faze odpirana in zapiranja ventilov, ki se ne more primerjati s fiatovo iznajdbo, katera omogo?a elektronsko krmiljenje vsakega sesalnega ventila posebej preko elektro-hidravli?nega solenoida. Poraba 100kw Mita (motor turbo 1,4) je v mejah 5,6 l/100, pri tem pa dosega standarde onesna?evanja skoraj Euro 6.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne,

to je novost. BMW in ?e nekateri drugi imajo mehani?ni variator faze odpirana in zapiranja ventilov, ki se ne more primerjati s fiatovo iznajdbo, katera omogo?a elektronsko krmiljenje vsakega sesalnega ventila posebej preko elektro-hidravli?nega solenoida. Poraba 100kw Mita (motor turbo 1,4) je v mejah 5,6 l/100, pri tem pa dosega standarde onesna?evanja skoraj Euro 6.

 

Ja faza odpiranja ,zamika odmi?ne gredi,za?eli so na sesali strani pa dodali ?e izpu?no..

to majo res ?e skor vsi ..sam mazda ne.. :hudicek:

naslednji bencinski motor bo to menda ?e , ?eeeeee... imel... :hohoho:

 

ampak hod ventilov od par mm do ?ez centimeter....dobro se spomnim prvih opisov po cajtengih,

zdelo se mi je ?ist neverjetno ,dokler nisem nekje videl skice mehanike..

nevem no ,ne bom trdil zaprmej..lahko da je ?lo samo za prototip ,ampak prepri?an sem bil ,da to

bmw serijsko dela pri nekaterih motorjih.. skupaj z variabilnim timingom odmi?nih gredi seveda..

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne bom trdil, da nima? prav v trditvi, da imajo nekaj pribli?no podobnega. Vendar je multiair sistem za benzince taka re?itev kot je skupni vod za dizle. Zanimivo je to, da sta oba sistema Fiatova iznajdba, le da je skupni vod dejansko prodal Boschu, drugega pa je za??itil. ?e ne bi sistema skupnega voda zaradi finan?ne stiske prepustil splo?ni uporabi, bi danes pobiral "davek" od vseh proizvajalcev dizel motorjev, tako pa...

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.