Skoči na vsebino

Olje za vsede diesel,bencin in dpf


Priporočeno sporočilo

Ne bom trdil, da nima? prav v trditvi, da imajo nekaj pribli?no podobnega. Vendar je multiair sistem za benzince taka re?itev kot je skupni vod za dizle. Zanimivo je to, da sta oba sistema Fiatova iznajdba, le da je skupni vod dejansko prodal Boschu, drugega pa je za??itil. ?e ne bi sistema skupnega voda zaradi finan?ne stiske prepustil splo?ni uporabi, bi danes pobiral "davek" od vseh proizvajalcev dizel motorjev, tako pa...

 

 

no sem se kon?no spomnil mal pobrskat ..na jutubi ma? film?kov o raznih sistemih polno...

alora .. bmw svoj timing odmi?nih gredi imenuje vanos.

sistem krmiljenja hoda ventilov pa valvetronic.

 

tule je ena od animacij slednjega..

 

bistvo pa je v tem ,da ni du?ilne lopute in so s tem zmanj?ne izgube v motorju.

 

fiat pa je ta isti problem re?il re?il s hidravli?niom krmiljenjem..

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 156
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Kot sem ?e navedel ne gre za iste re?i, ?eprav je sistem do neke mere podoben. BMW ustvarja razli?ne stopnje odpiranja sesalnih ventilov enotno za vse cilindre, kar ima dolo?ene omejitve v delovanju. Fiat lahko krmili vsak ventil posebej in ima razpon odpiranja in zapiranja veliko ve?ji od BMW vanos sistema, saj odmikanje posameznega ventila dolo?a elektrohidravli?no. Ta sistem omogo?a krmiljenje in prilagajanje dotoka zraka za vsak cilinder posebej. V enem sesalnem taktu lahko pripre in ponovno odpre ventil in omogo?a bolj?e doziranje zraka. Ventil se pretvori v neko vrsto injektorja zraka in zato je na nek na?in sistem revolucionaren tako, kot je bilo revolucionarno odkritje sistema skupnega voda.

BMW ohranja loputo, ki sicer deluje druga?e kot pri "normalnih" motorjih. Pri Fiatu pa ta ni potrebna.

 

Kolikor se spomnim bo dvo-cilindri?ni turbo multiair motor iz 900 ccm izvlekel 115 KS ob zavidljivo nizki porabi in Euro 6 normativih onesna?evanja.

 

BMW-ji prav gotovo malo rabijo v primerjavi z mo?jo. Moj znanec ima 520i s 170KS in mu rabi v povpre?ju nekaj ?ez 7 l.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

BMW-ji prav gotovo malo rabijo v primerjavi z mo?jo. Moj znanec ima 520i s 170KS in mu rabi v povpre?ju nekaj ?ez 7 l.

 

je ze res, da novi bmw-ji imajo zelo nizko porabo, ampak tale znanec ocitno skoz vozi okoli 90-100km/h v idealnih pogojih :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

aha torej pocasi :D

 

aja tko za info: po cca. 7-8 tankih z megaselom se mi zdi, da se je zmanjsalo tisto tik-takanje pri cca. 1200-1300 rpm pri neznem gasu...

 

zdaj bom testiral se z voznjo do kosova...flasa pa se ni prazna...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja faza odpiranja ,zamika odmi?ne gredi,za?eli so na sesali strani pa dodali ?e izpu?no..

to majo res ?e skor vsi ..sam mazda ne.. :hudicek:

naslednji bencinski motor bo to menda ?e , ?eeeeee... imel... :hohoho:

 

ampak hod ventilov od par mm do ?ez centimeter....dobro se spomnim prvih opisov po cajtengih,

zdelo se mi je ?ist neverjetno ,dokler nisem nekje videl skice mehanike..

nevem no ,ne bom trdil zaprmej..lahko da je ?lo samo za prototip ,ampak prepri?an sem bil ,da to

bmw serijsko dela pri nekaterih motorjih.. skupaj z variabilnim timingom odmi?nih gredi seveda..

 

Da si nau? kaj naredu, vsi 2.3 bencinarji to IMAJO, pravtako 2.3 Turbaki(CX-7 in MPS izvedbe)

Res pa da smo na sesalni strani :blush: , imajo pa ?e nekaj drugega, spremenljivo dol?ino sesalnih kanalov od lopute za gas in do ventilov, kdo ima ?e to ? ?zmeden?

 

 

Sicer je pa debata o olju a ne ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

imajo pa ?e nekaj drugega, spremenljivo dol?ino sesalnih kanalov od lopute za gas in do ventilov, kdo ima ?e to ? ?zmeden?

Audi... ? kako desetletje morda ? :blush:

 

 

Sicer je pa debata o olju a ne ?

 

 

Itak.. nepomembna, ?e mene vpra?a?.. :harhar:

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Audi... ? kako desetletje morda ? :blush:

Sicer je pa debata o olju a ne ?

Itak.. nepomembna, ?e mene vpra?a?.. :harhar:

 

no sam mal te bom dopolnil mazda ima to od takrat ko so naredili 1.8 2.0 in 2.5 litrski V6 motor, kar pa milim da je ve? kot desetletje nazaj, tako da ...

 

 

Samo tako za lasten firbec te vpra?am,?e ti je pa nepomembna debata zakaj se pol sploh vme?ava? ? ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

no sam mal te bom dopolnil mazda ima to od takrat ko so naredili 1.8 2.0 in 2.5 litrski V6 motor, kar pa milim da je ve? kot desetletje nazaj, tako da ...

Samo tako za lasten firbec te vpra?am,?e ti je pa nepomembna debata zakaj se pol sploh vme?ava? ? ?zmeden?

 

 

?e dobro pogleda? se nisem spustil v debato olju temve? o mehaniki...

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mogo?e ena neumesna. Danes zjutraj ?tartam avto, in gorita lu?ki za motor in DSC (avto z vijugami). N? jasno. V?eraj ko sem parkiral je bilo vse ok. Takoj sem pomislil, da sem kaj pobrbljal, ko sem nastavljal toleranco na potovalnem ra?unalniku.

 

Do Ljubljane to ni izginilo, zato sem ga med slu?bo peljal na celov?ko. Zapisana napaka je bila ta, da olje kao ni ve? dobro..oz. naj ne bi bilo. Servis sem delal 2000 km nazaj, mazda dexelia + Metabond Gold.

 

A je mo?no, da Zlatko kaj serje??

 

?eprav, potem sem se spomnil, da ko sem zve?er pri?el domov, sem v bistvu prekinil regeneracijo. Mogo?e zna bit to razlog?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mogo?e ena neumesna. Danes zjutraj ?tartam avto, in gorita lu?ki za motor in DSC (avto z vijugami). N? jasno. V?eraj ko sem parkiral je bilo vse ok. Takoj sem pomislil, da sem kaj pobrbljal, ko sem nastavljal toleranco na potovalnem ra?unalniku.

 

Do Ljubljane to ni izginilo, zato sem ga med slu?bo peljal na celov?ko. Zapisana napaka je bila ta, da olje kao ni ve? dobro..oz. naj ne bi bilo. Servis sem delal 2000 km nazaj, mazda dexelia + Metabond Gold.

 

A je mo?no, da Zlatko kaj serje??

 

?eprav, potem sem se spomnil, da ko sem zve?er pri?el domov, sem v bistvu prekinil regeneracijo. Mogo?e zna bit to razlog?

 

Zlatko prav gotovo ne more biti vzrok za to napako.

DSC, ali Dinamic Stability Control je sistem za popravljanje napak voznika vo?nji, kjer elektonika deluje na zavore, volan in "gas" in tako popravi zana?anje vozila.

Da nisi pred kratkim pral vozilo na avtomatski pralni napravi, ki po?teno namo?i tudi podvozje avtomobila in tako tudi kabla?o do raznih senzorjev.

Zanimivo je tudi to, da tester zaznava "slabo olje" o DSC pa ni?. O?itno sistem sprejema mazanje z oljem pome?anim z nafto kot dobro in za motor koristno, zlatko pa mu ne "di?i".

Glede zlatkota lahko mirno spi?, glede dsc pa ne, ker lahko v dolo?enih pogojih "zleti?" s ceste.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mogo?e ena neumesna. Danes zjutraj ?tartam avto, in gorita lu?ki za motor in DSC (avto z vijugami). N? jasno. V?eraj ko sem parkiral je bilo vse ok. Takoj sem pomislil, da sem kaj pobrbljal, ko sem nastavljal toleranco na potovalnem ra?unalniku.

 

Do Ljubljane to ni izginilo, zato sem ga med slu?bo peljal na celov?ko. Zapisana napaka je bila ta, da olje kao ni ve? dobro..oz. naj ne bi bilo. Servis sem delal 2000 km nazaj, mazda dexelia + Metabond Gold.

 

A je mo?no, da Zlatko kaj serje??

 

?eprav, potem sem se spomnil, da ko sem zve?er pri?el domov, sem v bistvu prekinil regeneracijo. Mogo?e zna bit to razlog?

 

Razlog je verjetno samo v slabi komunikaciji med sprednjim in zadnjim delom avta. Ponavadi tako kot pride tudi gre.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, saj pravim..?udno. Napaka naj bi bila ta, gleede slabe kvalitete olja..?e? da je pome?ano z nafto. Nivo olja je ?isto normalno. Tudi na servisu so malo poskusili olje (skoz prste) pa je baje ok.

 

O?itno se ta napaka poka?e tudi skozi ti dve lu?ki, ne me pa dr?at za besedo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, saj pravim..?udno. Napaka naj bi bila ta, gleede slabe kvalitete olja..?e? da je pome?ano z nafto. Nivo olja je ?isto normalno. Tudi na servisu so malo poskusili olje (skoz prste) pa je baje ok.

 

O?itno se ta napaka poka?e tudi skozi ti dve lu?ki, ne me pa dr?at za besedo.

 

Spet tipi?no za te poobla??ene servise, cajt so si vzeli, ugotovili pa ni? :angry:

Kar se mene ti?e, in vsaj glede na teorijo iz servisnih navodil, se prakti?no vse bele?i v ECU log-u in to bi moral kamot tam ugotovit, sicer nevem no <_< se neki duhec sprehaja u tvoja kola :ninja:;)

S "Check engine" lu?ko si v bistvu nima? kaj pomagat, sam teoritiziramo lahk tule, ker (?e) nimamo naprave (ala WDS, IDS) :rolleyes:

Lp,

D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mogo?e ena neumesna. Danes zjutraj ?tartam avto, in gorita lu?ki za motor in DSC (avto z vijugami). N? jasno. V?eraj ko sem parkiral je bilo vse ok. Takoj sem pomislil, da sem kaj pobrbljal, ko sem nastavljal toleranco na potovalnem ra?unalniku.

 

Do Ljubljane to ni izginilo, zato sem ga med slu?bo peljal na celov?ko. Zapisana napaka je bila ta, da olje kao ni ve? dobro..oz. naj ne bi bilo. Servis sem delal 2000 km nazaj, mazda dexelia + Metabond Gold.

 

A je mo?no, da Zlatko kaj serje??

 

?eprav, potem sem se spomnil, da ko sem zve?er pri?el domov, sem v bistvu prekinil regeneracijo. Mogo?e zna bit to razlog?

 

Egr te jebe, standard napaka.

 

Tisto o olju je pa khm... nateg.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja? Hm, zanimivo..Se pravi ga bo ob priliki treba s?istit.

 

To je 100% EGR ventil. ;) In ni? ne pomaga ?i??enje ampak samo nov pride v po?tev (300?) ali pa rabljen (samo mora bit natan?no enak-vse cifre in ?tevilke,ki so napisane na njem, se morajo ujemat).

Druga?e pa,?e te te lu?ke ne motijo (mene ?e kake tri leta ne ;) ),ni ni? pretresljivega to.

Na tehni?nem gre? skozi meritve plinov in tudi vse ostale funkcije normalno delujejo (tudi proti zdrsavanju).

Nekateri sem bral, celo ta ventil za?epijo in ga obidejo.Samo,kako re?ijo to z light showom pa ne vem. :whatever:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Egr te jebe, standard napaka.

 

Tisto o olju je pa khm... nateg.

 

Zanimivi so "mojstri", ki ocenijo viskoziteto olja med prsti. :angry2:

 

To mi je nekako podobno bosanskemu radarju za merjenje hitrosti, ki deluje na audio principu, torej po glasnosti in hitrosti pojemajna zvoka, ki ga dolo?a Mujo.

 

Zuum je v mejah omejitve, zuuum pa ?e predstavlja prekora?itev. ;)

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je 100% EGR ventil. ;) In ni? ne pomaga ?i??enje ampak samo nov pride v po?tev (300?) ali pa rabljen (samo mora bit natan?no enak-vse cifre in ?tevilke,ki so napisane na njem, se morajo ujemat).

Druga?e pa,?e te te lu?ke ne motijo (mene ?e kake tri leta ne ;) ),ni ni? pretresljivega to.

Na tehni?nem gre? skozi meritve plinov in tudi vse ostale funkcije normalno delujejo (tudi proti zdrsavanju).

Nekateri sem bral, celo ta ventil za?epijo in ga obidejo.Samo,kako re?ijo to z light showom pa ne vem. :whatever:

 

Tudi tole glede EGR je zanimivo. Eni trdijo, da se to ne menja, ampak ?isti, drugi da se ?istit ne spla?a...Na cliu vem, da sem ga enkrat pucal, pa je blo potem ok, ampak sem ga kmalu prodal...

Bo treba kakega iz ebay-a potegnit...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi tole glede EGR je zanimivo. Eni trdijo, da se to ne menja, ampak ?isti, drugi da se ?istit ne spla?a...Na cliu vem, da sem ga enkrat pucal, pa je blo potem ok, ampak sem ga kmalu prodal...

Bo treba kakega iz ebay-a potegnit...

 

Jaz sem mojega na za?etku parkrat spucal,pa ne pomaga,ker ni umazan,ampak enostavno ne deluje ve?.

Tudi samo elektroniko na ventilu sem zamenjal pa ni?.V?asih se ugasnejo lu?ke pol ?ez kak mesec spet pri?gejo. :ph34r:

Ni pa zaradi tega ?utiti prav nobene razlike pri delovanju samega motorja.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi tole glede EGR je zanimivo. Eni trdijo, da se to ne menja, ampak ?isti, drugi da se ?istit ne spla?a...Na cliu vem, da sem ga enkrat pucal, pa je blo potem ok, ampak sem ga kmalu prodal...

Bo treba kakega iz ebay-a potegnit...

 

Js sem ?e spucal par teh ventilov in ?e nobenmu se ni pri?gala lu?ka, pa je ?e ve? kot 5 mesecev od zadnjega, od ostalih pa ve? kot 1 leto, pa vsi delajo BP. ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.