Skoči na vsebino

Olje za vsede diesel,bencin in dpf


Priporočeno sporočilo

Ja sej verjamem. Mislim, itak da najprej proba? the izi way..se pravi da poskusi? s ?i??enjem. ?e zale?e, je ok. ?e ne pa pa? gre? dalje..

 

?e se spet lu?ke pri?gejo. A jih lahko zresetiram, ?e odklopim kleme z akumulatorja, al mora it prov na ?arunalnik avto?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 156
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Ja sej verjamem. Mislim, itak da najprej proba? the izi way..se pravi da poskusi? s ?i??enjem. ?e zale?e, je ok. ?e ne pa pa? gre? dalje..

 

?e se spet lu?ke pri?gejo. A jih lahko zresetiram, ?e odklopim kleme z akumulatorja, al mora it prov na ?arunalnik avto?

 

Ne rabi? ra?unalnika za reset, je pa fajn. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nekateri sem bral, celo ta ventil za?epijo in ga obidejo.Samo,kako re?ijo to z light showom pa ne vem. :whatever:

 

Jep, nekateri smo ga za?epili ?e davno... B)

Ne na m6, na mx 5 pa sem tisto lajtengo zama?il kuj prvo leto...

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tako, kot nepravilno delovanje EGR vetila vpliva na delovanje motorja in porabo, tudi njegova blokada v zaprtem polo?aju ni dobra. Pove?uje se poraba goriva in v zrak gre ve? NOx.

 

Torej je najbolj?a varianta "zahtevati" od EGR, da deluje pravilno. Temu je tudi namenjen. :angry2:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tako, kot nepravilno delovanje EGR vetila vpliva na delovanje motorja in porabo, tudi njegova blokada v zaprtem polo?aju ni dobra. Pove?uje se poraba goriva in v zrak gre ve? NOx.

 

Torej je najbolj?a varianta "zahtevati" od EGR, da deluje pravilno. Temu je tudi namenjen. :angry2:

 

Nop,poraba goriva je optimalna,se pravi normalna,Nox je pa v spodnji polovici normale,se pravi ni? pretresljivega.Vse deluje b.p.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tako, kot nepravilno delovanje EGR vetila vpliva na delovanje motorja in porabo, tudi njegova blokada v zaprtem polo?aju ni dobra. Pove?uje se poraba goriva in v zrak gre ve? NOx.

 

Torej je najbolj?a varianta "zahtevati" od EGR, da deluje pravilno. Temu je tudi namenjen. :angry2:

 

 

A bova spet midva padla v debato..? :D

Nazadnje jih bom pa od avarja sli?al naj se teme dr?im.. :blush:

 

Alora..takole je ... ima? na?eloma prav...

?e ..?E....

Je ventil vgrajen... :rolleyes:

 

?e ga pa ni..in je samo lajtenga od izpu?nega do sesalnega kolektorja ...

Kwa pa pol ? ?zmeden?

 

Tako se je namre? za?elo kolikor vem..

Samo lajtenga... kasneje so za?eli dodajat ventil zarad..

ma kaj vem.. cela fizka in znanost... :dudek:

 

Prebere naj si kogar zanima ..wikipedia ve .. :P

 

Na kratko ,pri dizlih ima ve?ji vpliv kot bencincih ,pri turbinarjih pa sploh...

In je verjetno pametno zahtevat da dela kot je predvideno..

Sploh v dana?njih cajtih elektronike.. :huh:

 

Moja mexi5 pa nima ni? od tega...

In sem lajtengo nepotrebno ?e davno zama?il.... :hudicek:

 

In VEDNO je ?el avto brez problema preko meritve auspuha ob registraciji.. B)

Tudi letos , pa je star 10 let.

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A bova spet midva padla v debato..? :D

Nazadnje jih bom pa od avarja sli?al naj se teme dr?im.. :blush:

 

 

Lej ?a ne more? napisat YavarYe, daj vsaj Ajvar prov napi?. :lol:

Tema je itaq ?e ?ist mim, v glavnem js mam ola dost ostale pa o?itno ne zanima. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lej ?a ne more? napisat YavarYe, daj vsaj Ajvar prov napi?. :lol:

Tema je itaq ?e ?ist mim, v glavnem js mam ola dost ostale pa o?itno ne zanima. :ne vem:

 

Ja sori..trpim za tipkarsko disleksijo...dostkrat mimanjka kak ?rka.. :blush:

Tema pa kot tema ,vsaka slej ko prej kam dugam zavije... :D

 

Da bom ?e bolj off ..mi zaupa? za kateri plinski sitem si se odlo?il.. ?

Mater je tega.. pa kako naj izberem pravega.. ?

Pa vsk pravi da je edinstven na svetu .. :D:angry: ...

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tartarini, mam ga skor 3 mesece, ker sem bolj picajzlast, sem se ?e sam malo poigral in ga prilagodil mojim ?eljam, predvsem z parametri, malo pa ga ?e bom :blush:

 

Pa model ki mi ga je montiral je res dohtar, ?eprav prvi vtis ne daje takega mnenja, referenca je lahko da je v CX-7 montiral LPG, pa ?eprav se ga baje NE DA, ker je turbo bencinar z direktnim vbrizgom bencina v cilinder, podobno kot pri dizlih, le da ?e vedno sve?ka v?ge zmes in se ne samo kot pri dizlu. ?e ima? te?ave potem pride tud do tebe in zrihta.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tartarini, mam ga skor 3 mesece, ker sem bolj picajzlast, sem se ?e sam malo poigral in ga prilagodil mojim ?eljam, predvsem z parametri, malo pa ga ?e bom :blush:

 

Pa model ki mi ga je montiral je res dohtar, ?eprav prvi vtis ne daje takega mnenja, referenca je lahko da je v CX-7 montiral LPG, pa ?eprav se ga baje NE DA, ker je turbo bencinar z direktnim vbrizgom bencina v cilinder, podobno kot pri dizlih, le da ?e vedno sve?ka v?ge zmes in se ne samo kot pri dizlu. ?e ima? te?ave potem pride tud do tebe in zrihta.

 

 

Atako .. Tartini ti gode prau?. . ;)

 

Ja vem koga misli? , ta slavna cx7 je pa itak juresova , ne ?

Tud kontaktiral sem po mejlu ?e prej?nji teden..

In ?e par drugih sevede..

Ima v redu ponudbo, al se mi zdi mau od rok vozit tja dol to montirat.

 

Za direkt ?pricane motorje se progla?a uporabnega tud nizozemski Prins.

Pa ?e kdo...

Nazadnje se bom odlo?l za enega , ki ?raufa tu v Lj.

?isto samo zaradi tega, ?e je kaj narobe ,

de nau predal? teba avto rint.. :P

Malodane domov grede se peljem mimo treh monterjev plinskih naprav. :huh:

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Atako .. Tartini ti gode prau?. . ;)

 

Ja vem koga misli? , ta slavna cx7 je pa itak juresova , ne ?

Tud kontaktiral sem po mejlu ?e prej?nji teden..

In ?e par drugih sevede..

Ima v redu ponudbo, al se mi zdi mau od rok vozit tja dol to montirat.

 

Za direkt ?pricane motorje se progla?a uporabnega tud nizozemski Prins.

Pa ?e kdo...

Nazadnje se bom odlo?l za enega , ki ?raufa tu v Lj.

?isto samo zaradi tega, ?e je kaj narobe ,

de nau predal? teba avto rint.. :P

Malodane domov grede se peljem mimo treh monterjev plinskih naprav. :huh:

 

Navaden NI tolk problemati?en kot TURBO direktar.

Dol je res dale?, sam ?e se zmeni? in ?e vsaj vpra?a? dobi? nadomesten avto, res cela revolucija, js ma ?e dlje pa mi ni blo te?ko, servis pa pride na dom, tako da ni kakega velike te?ave, SERVIS nobene fure, ker servis naredi direkt v lublani kjerkoli se bo? ti zamislil.

Sicer pa kukr vsak sam ho?e, upam da bo? zadovoljen ker ti bodo montirali samohvaljeni najbolj?i. :rispekt:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Navaden NI tolk problemati?en kot TURBO direktar.

Dol je res dale?, sam ?e se zmeni? in ?e vsaj vpra?a? dobi? nadomesten avto, res cela revolucija, js ma ?e dlje pa mi ni blo te?ko, servis pa pride na dom, tako da ni kakega velike te?ave, SERVIS nobene fure, ker servis naredi direkt v lublani kjerkoli se bo? ti zamislil.

Sicer pa kukr vsak sam ho?e, upam da bo? zadovoljen ker ti bodo montirali samohvaljeni najbolj?i. :rispekt:

 

 

Ja to je pa kul ,?e ?lovek pride kamorkoli po?tmat zadevo.. takih pa gotovo ni ve?.. :bravo:

 

Zadovoljen bom, ?e bo delal BP, pa katerikoli samohvaljnei ?e to bo... :D

Razmi?ljam, da bi se orenk vrgel v stro?ke in nabavil teko?insko varianto.

 

Sam bemti, rezvarji so pa kar konkreten kos jekla,v?eraj sem ?latal enega,..te?ki..

torej lep dodatek te?e v avto.. :huh:

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Razmi?ljam, da bi se orenk vrgel v stro?ke in nabavil teko?insko varianto.

 

 

WTF ? ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja kaj ?zmeden? ...

azdej pa ti pravi? da ne ve? ..? :D

 

vbrizgavanje teko?ega plina,namesto sesanja uplinjnega..

menda to obstaja in se prodaja.. :ne vem:

 

Aha, cena je x2 ali raje x3 ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole pi?e na ebayu, ko en prodaja dexelio. A je to res???

 

If you change your oil yourself on your mazda YOU MUST take your car to the mazda garage to get its DPF management reset and its Injector wave diagram reset otherwise the computer will use old combustion statistics for your new oil which will result in excessive knocking and a 30% or above loss of acceleration, efficiency and maintaining a top speed other than damaging the engine using the incorrect configuration.

 

 

Hahahahhahhhaa :bravo:

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aha, cena je x2 ali raje x3 ?

 

 

No kon?no se spet lahko uvalim v debato... hvala adminu .. ;)

 

Dra?je za 300 ojrov od ponudbe , ki mi jo je dal zaplinjevalec tvoje makine.... :D

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No kon?no se spet lahko uvalim v debato... hvala adminu .. ;)

 

Dra?je za 300 ojrov od ponudbe , ki mi jo je dal zaplinjevalec tvoje makine.... :D

 

Ne verjamem. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

Bom kar tu vpra?al: a je to olje Ok za staro 6 diesel-po specifikacijah je...

 

http://www.motul.com.my/eng/product_line_u.../4stroke11.html

 

Ker tu jo iamjo kar ugodno:

 

http://www.euroton.si/avtodeli/index.php?o...6&Itemid=29

 

Po mojem ni.Mora bit 0/30 ali pa jaz uporabljam 0/40.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

a ne pi?e to v knji?ici?

 

"Za tiste, ki ne veste; da bo enkrat jasno, kaj je v knji?ici z navodili za M6 1. generacija, brez DPF (ali se boste tega dr?ali ali ne, je va?a odlo?itev):

 

Priporo?ljiva motorna olja:

 

BENZIN:

API SL ali ACEA A3/A5 5W-30 original Mazda Dexelia

API SL ali ACEA A3 10W-40 original Mazda Dexelia

API SL ali ACEA A3 5W-20 - - -

 

Koli?ina olja v motorju (upo?tevajo? menjavo oljnega filtra):

Tip motorja L8, LF: 4,3L

Tip motorja L3 (dalj?a, 2x zavita merilna palica - TIP A): 3,5L

Tip motorja L3 (dalj?a, 2x zavita merilna palica - TIP B.): 4,4L

Razlika min - max na merilni pali?ici: 0,75L

 

DIESEL:

API CF ali ACEA B1/B3/B5 5W-30 original Mazda Dexelia

API CF ali ACEA B3 10W-40 original Mazda Dexelia

API CD/CE/CF-4 ali ACEA B3/B4 5W-30 ali 10W-30 - - -

 

Koli?ina olja v motorju (upo?tevajo? menjavo oljnega filtra):

Vsi tipi motorjev: 5L

Razlika min - max na merilni pali?ici: 1,2L"

 

Zgornje je napisal sdspecy

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

a ne pi?e to v knji?ici?

 

"Za tiste, ki ne veste; da bo enkrat jasno, kaj je v knji?ici z navodili za M6 1. generacija, brez DPF (ali se boste tega dr?ali ali ne, je va?a odlo?itev):

 

Priporo?ljiva motorna olja:

 

BENZIN:

API SL ali ACEA A3/A5 5W-30 original Mazda Dexelia

API SL ali ACEA A3 10W-40 original Mazda Dexelia

API SL ali ACEA A3 5W-20 - - -

 

Koli?ina olja v motorju (upo?tevajo? menjavo oljnega filtra):

Tip motorja L8, LF: 4,3L

Tip motorja L3 (dalj?a, 2x zavita merilna palica - TIP A): 3,5L

Tip motorja L3 (dalj?a, 2x zavita merilna palica - TIP B.): 4,4L

Razlika min - max na merilni pali?ici: 0,75L

 

DIESEL:

API CF ali ACEA B1/B3/B5 5W-30 original Mazda Dexelia

API CF ali ACEA B3 10W-40 original Mazda Dexelia

API CD/CE/CF-4 ali ACEA B3/B4 5W-30 ali 10W-30 - - -

 

Koli?ina olja v motorju (upo?tevajo? menjavo oljnega filtra):

Vsi tipi motorjev: 5L

Razlika min - max na merilni pali?ici: 1,2L"

 

Zgornje je napisal sdspecy

 

Pol pa je to verjetno prav. :whatever:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kuker?e?... :D

V glavnem ,odlo?il sem se za to varinato ,zadeva je naro?nena ,enkrat sred meseca pa bo vgrajena.

 

A kej dogaja al si pe? ?

Kolk ?asa si bil brez avta ?

 

Bom kar tu vpra?al: a je to olje Ok za staro 6 diesel-po specifikacijah je...

 

http://www.motul.com.my/eng/product_line_u.../4stroke11.html

 

Ker tu jo iamjo kar ugodno:

 

http://www.euroton.si/avtodeli/index.php?o...6&Itemid=29

 

Motula lahko dobi? ceneje, pa ?e bolj?ega kot si gledal.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.