Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

pri m6 diesel mi je kazal domet-range 145 km. Avto sm parkiru na majhnem klan?ku, ni v?gal.

Ko sm ga postavil naravnost je v?al za 10 sek. Skratka zma :dudek: nkal mi je nafte. pred tem sem napolnu ga na full, ?e to kej pomen :P

Napisano

pri m6 diesel mi je kazal domet-range 145 km. Avto sm parkiru na majhnem klan?ku, ni v?gal.

Ko sm ga postavil naravnost je v?al za 10 sek. Skratka zma :dudek: nkal mi je nafte. pred tem sem napolnu ga na full, ?e to kej pomen :P

 

ni? novega... o tem se je ?e precej pisalo, ?al si ti spoznal to ?udo tehnike na malce neprijeten na?in ;)

 

meni vedno la?e npr. pri prikazu porabe za cca 0.4 do 0.7 litra

 

?e posebej se razlika pozna v hladnem vremenu, ko avto dodatno porablja nafto za Webasto gretje motorja

 

zato vedno tankam glede na kazalec ali pa takoj ko je mo?no, ko se pri?ge lu?ka..

 

a lu?ke tebi ni pri?gal ? :unsure:

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

ni? novega... o tem se je ?e precej pisalo, ?al si ti spoznal to ?udo tehnike na malce neprijeten na?in ;)

 

meni vedno la?e npr. pri prikazu porabe za cca 0.4 do 0.7 litra

 

?e posebej se razlika pozna v hladnem vremenu, ko avto dodatno porablja nafto za Webasto gretje motorja

 

zato vedno tankam glede na kazalec ali pa takoj ko je mo?no, ko se pri?ge lu?ka..

 

a lu?ke tebi ni pri?gal ? :unsure:

 

k se je pr?gala sm naredu cca 40km..
Napisano

k se je pr?gala sm naredu cca 40km..

 

 

Men se zdi to kr mal cudn :huh: Ne me narobe razumet ker jaz mam tut m6 disel 2004 pa mi lucka gori po cel teden pa cagar ze cist na nuli pa mi se ni nafte zmankal! :bravo:

Napisano

Men se zdi to kr mal cudn :huh: Ne me narobe razumet ker jaz mam tut m6 disel 2004 pa mi lucka gori po cel teden pa cagar ze cist na nuli pa mi se ni nafte zmankal! :bravo:

 

Parkiri na klancu pa probi pol v?gat ko bo pumpa v prazno zagrabila :unsure:

 

Ma raj ne to delat, ker je to nezdravo, da visokotla?na ostane brez goriva.

33112_1.png

Napisano

Parkiri na klancu pa probi pol v?gat ko bo pumpa v prazno zagrabila :unsure:

 

Ma raj ne to delat, ker je to nezdravo, da visokotla?na ostane brez goriva.

 

Ja vem sam enkrat je treba probat da ves do kje je meja za kako krizno situacijo kadar pride! :D

Napisano

Sej vem da ve?, ampak ?e ho?e? testirat mejo imej s sabo eno kantico z 10litri nafte. Jaz sem s prvo ?estko to "testiral" brez kantice in mi je pri dometu 111km (po BC-ju) avto na AC-ju crknil.

33112_1.png

Napisano

Se moram pohvalit,da sem verjetno en redkih,ki ?e ni izprobal te "izku?nje"-ostati ma"suhem". :D

In to predvsem zato,ker nisem eksperimentiral, koliko je ?e do nule.Vedno tankam,ko se pri?ge ta rde?a. :P

 

 

Napisano

Se moram pohvalit,da sem verjetno en redkih,ki ?e ni izprobal te "izku?nje"-ostati ma"suhem". :D

In to predvsem zato,ker nisem eksperimentiral, koliko je ?e do nule.Vedno tankam,ko se pri?ge ta rde?a. :P

 

?koda. Ne pozna? adrenalinskih u?itkov pri ugibanju a bo ratal do naslednje ?rpalke ali ne. :P Enkrat s ?ihta s povsem praznim tankom mimo ?erpalke v Lahov?ah - upal sem na tankanje v Dom?alah - pa pri prehitevanju mal zacuka. Na avtobusni obrnem, pospe?im do stotke in ma?ina crkne. Ampak sem imel ?e vedno blizu 50km/h, ko sem se pripeljal do ?rpalke. Mnogokrat nisem bil tak?ne sre?e :blink: .

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Se moram pohvalit,da sem verjetno en redkih,ki ?e ni izprobal te "izku?nje"-ostati ma"suhem". :D

In to predvsem zato,ker nisem eksperimentiral, koliko je ?e do nule.Vedno tankam,ko se pri?ge ta rde?a. :P

 

 

Kak?na rde?a? Meni se pri?ge rumena.

Napisano

?e en + za bencinarje, nam poka?e da nam je dejansko ?e zmanjkalo benza, domet do pumpa je samo ?e ----, pa ?e kr pelje, v?asih se tudi lu?ka ?ele pol pri?ge. Js sem naredu po tem ko dejansko ni ve? kazalo dometa preko 100 kilometrov.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ja nevem ,no ...

Ko je tastara 6ka pokazala domet --

je bilo v tanku ?eene 4-5 litrov ...

Nisem nikol ostal brez...

Res pa tudi nisem nikol probal ,kako je na klancu s tako praznim tankom..

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.