Skoči na vsebino

Obraba alu plati?? pozimi


Priporočeno sporočilo

Na drugih forumih sem opazil, da alu plati?? ne priporo?ajo za zimo, saj naj bi jih zdelali pesek in sol. Da bi sedaj kupoval jeklena in jih na svoji M6 vozil polovico leta, se mi pa tudi ne zdi smiselno.

 

Ima kdo slabe izku?nje z mazdinimi original alu plati??i pozimi?

 

LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na drugih forumih sem opazil, da alu plati?? ne priporo?ajo za zimo, saj naj bi jih zdelali pesek in sol. Da bi sedaj kupoval jeklena in jih na svoji M6 vozil polovico leta, se mi pa tudi ne zdi smiselno.

 

Ima kdo slabe izku?nje z mazdinimi original alu plati??i pozimi?

 

LP

 

To je bolj prodajalni trik

Meni se lupi lak dol tudi poleti,samo to je pa druga zgodba :dudek: .

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nekateri zagovarjajo celo to, da je pozimi bolje imeti litke..Pa? zaradi nabiranje snega, ?i??enja,...

 

Jaz sem naro?il komplet gum z litkami. Predvsem iz enega razloga, ker te jeklene stanejo toliko (skoraj) ko litke. Pa ?e bol? bo zgledal..:)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Originalne litke so ponavadi dosti kvalitetnej?e in tudi trdne kot ve?ina aftermarket ?rota. Problem po mojem nastane, ?e so litke ful navzven (kraki), tisto ti pomojem lahko peska originalnih pa ne.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jest imam kao zimska alu plati??a. So dvojno lakirana in naj bi bila bolj odporna na tele zimske zadev??ine. Je pa predvsem pri meni pretehtalo tole da so kovinska skoraj toliko denarja kot lite potem s tem da mora? pri jekleni? ?e neke lepe kape dobiti, pa je ?e dra?je vse skupaj kot lite. Druga?e pa mislim da ni ne vem kako hudo da ima? na letnih alu ?e zimske gor. Samo pazi pri ceni, mene je pri?lo vse skupaj cca. 40 eur na komplet dra?je da sem ?el na 16col alu + zimske gume, kot da bi dal na 17 col zimske. Ta razlika se mi bo povrnila v kratkem ?e pri monta?i gum in tudi vsako leto ti ni treba pla?etavi premonta?e, centritanja, vija?enja itd.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Js mam tud litke pozimi gor in ugante, n? jih ne daje ne zima ne sol, ne ?odr.

Treba jih je pofarbat tako kot se zagre in je mir. :danzoman:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Kdo ve, koliko stanejo original pokrovi?

 

ko sem jaz nazadnje spraseval za xedosa je blo okoli 40 eurov na KOS!!!

Oziroma takrat se starih skoraj 10 jurjev sitov.

 

Kaksen pameten komplet aftermarket pokrovov je pa tudi cca 100 eur.

 

Na 6ki sem mel ene z ebaya. So bile za silo, ampak ni to to :)

 

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopi...2&hl=Zimaki

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Al felg je ?koda za zimske razmere, sploh pa so drage gume, ?e ma? 18" nizko profilne gume in je treba take kupit tudi z zimskim profilom. Sam sem se odlo?il in za novo M6 kupil original FE ( ker so Al felge za zimske razmere predrage ) felge 16" in zimske gume. V Interclassu sem za vse 4 z original PVC pokrovi dal 750 Eur, ?ena pa za novo M2 pa 650. Original ma 16", ?elezne 14.

Premonta?a je bila ob nakupu pred letom zastonj, zdej pa sam menjam vsa kolesa. V OBI-ju sem kupil krokodil?ka za dvig za 15 Eur in el, udarno kladivo-klju? za 25 Eur, zdaj pa sam zamenjam kolesa za oba avta.

Ni ?akanja, menjam kadar ho?em, ni centriranja,...pa ?e pocen je.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam sem se odlo?il in za novo M6 kupil original FE ( ker so Al felge za zimske razmere predrage ) felge 16" in zimske gume. V Interclassu sem za vse 4 z original PVC pokrovi dal 750 Eur, ?ena pa za novo M2 pa 650. Original ma 16", ?elezne 14.

 

Alu felne skupaj z zimskimi gumami za 480 EUR... ok.. ceno lahko dvigne? tudi z gumo, ki jo ?eli? namontirati.. ampak... za star?e 7x16" ALU in 205/55R16 gume Hankook Icebear za 480 eur na njun i30... zase pa sem dobil 16" feltne malo rabljene za 200 EUR... gume gor pa 4x 86 EUR... you do the math ;)

 

aja... krokodil?ka pa to mam jaz tudi ;) ?e celo moment klju? mam, da ne pretegnem vijakov :D

 

jebe?... ?e jih bo nagrizla sol, jih pa? bo, bom potem dal speskat pa prebarvat za kakih 100 EUR, pa je, 5 let bojo ziher dr?ale, te pa itak ?e obstaja mo?nost da bodo skupaj z avtom najdle novega lastnika...

 

ne rabim kolesnih pokrovov, ki bi jih lahko zgubil,in pa na avtu niso ?rne felne, ampak alu, kar malce lep?e zgleda...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Kolikor denarja, toliko muzike.

Imam avtomobil star 8 let. Na njemu so alu felge od za?etka, brez kakr?nekoli dodatne za??ite. Na njih ni sledi delovanja soli in peska, je pa kaka praska od "pravilnega" parkiranja ob robnike, kar pa nima nobene zveze z vremenom.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kolikor denarja, toliko muzike.

Imam avtomobil star 8 let. Na njemu so alu felge od za?etka, brez kakr?nekoli dodatne za??ite. Na njih ni sledi delovanja soli in peska, je pa kaka praska od "pravilnega" parkiranja ob robnike, kar pa nima nobene zveze z vremenom.

 

 

Oki zj pa za zabite tko k sm js a so lite pa alu feltne isto sranje???

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Oki zj pa za zabite tko k sm js a so lite pa alu feltne isto sranje???

 

DA

 

 

druga? pa jeklenice brez pokrovov so mi pa nekej najgr?ega.. prav glava me boli, ko vidim nek ful dober/drag avto, pol pa gor jeklene felge in to brez pokrovov :vskalo: :S

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

DA

druga? pa jeklenice brez pokrovov so mi pa nekej najgr?ega.. prav glava me boli, ko vidim nek ful dober/drag avto, pol pa gor jeklene felge in to brez pokrovov :vskalo: :S

 

Mene pa to sploh ne moti.Ve?inoma so pozimi avti vsi umazani tako,da te ?rne ?elezne feltne itak ne "pokvarijo" utisa. ;)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Oki zj pa za zabite tko k sm js a so lite pa alu feltne isto sranje???

 

Vse je isto sranje, samo eno je malo lep?e za pogledat kot drugo, samo v tem je razlika.

 

ps. A ima? potrdilo ? :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mene pa to sploh ne moti.Ve?inoma so pozimi avti vsi umazani tako,da te ?rne ?elezne feltne itak ne "pokvarijo" utisa. ;)

 

o pa ga :( to je tko kot, da missico obuje? v gumjaste ?kornje za na njivo pa re?e? sej je isti kurc kot ?e je v ?kornjih z visoko peto, saj itak nima nohtov nalakiranih :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

o pa ga :( to je tko kot, da missico obuje? v gumjaste ?kornje za na njivo pa re?e? sej je isti kurc kot ?e je v ?kornjih z visoko peto, saj itak nima nohtov nalakiranih :ne vem:

 

Sej kak?na bi pa rs spadala na njivo...za druge namene. :P

?e vedno sem mnenja,da pozimi se toliko ne razkazuje avtov.Kratek dan in to.Pa sneg. :rolleyes:

Bolj?e grde ?rne feltne in zimske gume na avtu od 15 novembra naprej kot pa fensi letne alu in letne gume gor v snegu. :zvizga:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

o pa ga :( to je tko kot, da missico obuje? v gumjaste ?kornje za na njivo pa re?e? sej je isti kurc kot ?e je v ?kornjih z visoko peto, saj itak nima nohtov nalakiranih :ne vem:

 

se strinjam! :D

 

 

Alex, ne gre se za razkazovanje avta, gre se za to, da grdo zgleda.. pa ni trebajo bit alu felne, naj bodo vsaj kaki navadni pokrovi gor..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bolj?e grde ?rne feltne in zimske gume na avtu od 15 novembra naprej kot pa fensi letne alu in letne gume gor v snegu. :zvizga:

 

To pa ni res mam letnjake z na skoraj ?rnih feltnah in ?e vedno na avtu. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To pa ni res mam letnjake z na skoraj ?rnih feltnah in ?e vedno na avtu. :blush:

 

Jaz sem tud ?e kr na letnih pa sem bil v soboto pri Boj?u na zasne?eni Rakitni sramezljiv - se opro??am M+S vernikom, ?e sem koga u?alil s tem mojim dejanjem, obljubim, da ne bom ve? sramezljiv

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.