Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

 

da ne bom offtopic, prvi vtisi golda: v prostem teku je cista katastrofa, motorju se je zmesal (glasen tek in vrtljaji nihajo), medtem ko v visjih tece velik bolje (in hitreje) kot prej...to je kar lahko recem po cca. 100km prevozenih, bom porocal cez dva tedna ko jih bo 2500km

 

Vpra?aj se zakaj bi vrtljaji zaradi nekega aditiva nihali????

 

Namre? ne vidim neke smiselne povezave. Razen ?e se obrati borijo z ra?unalnikom. Zaradi manj?ega trenja obrati na minimumu nekoliko zrastejo, ra?unalnik pa tega ne dopu??a in vra?a obrate nazaj.

Glede glasnosti ne vem kaj bi ti odgovoril. Preveri ali so ti oblogo na motorju pravilno pritrdili nazaj.

Glede glasnosti lahko omenim Andya (RX8 elektro). On je zlatkota dal v menjalnik, ki se je zaznavno sti?al.

Pri elektri?nem pogonu se namre? menjalnik bistveno bolj sli?i, saj ga ne prekriva zvok motorja.

 

Torej poro?aj po povratku iz Pri?tin. Poskusi oceniti porabo (upo?tevaj zunajo temperaturo) :pepsi:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

kje pa se lahko kupi goldija

A je to isto kot ptfe ameri?ki dodatek,ki ga vlije? 1x na 50.000 km in gredo teflonske molekule v povr?ino gibljivih delov motorja

 

Hvala za odgovor

Napisano

Lep pozdrav danes sm narocu bonda CL ker mi je v nedeljo mehanik zbolu pa mi se ni zamenjal olja pa sm mel cas ga narocit baje ga ze jutri dobim :bravo:

 

Bomo probali

 

Imam pa vprasanje glede tega bonda gold a ga je treba takoj po menjavi v novo olje not zlit ali se ga lahko naknadno not zlije rcimo po kaksenem mescu voznje hvala

Napisano

 

Imam pa vprasanje glede tega bonda gold a ga je treba takoj po menjavi v novo olje not zlit ali se ga lahko naknadno not zlije rcimo po kaksenem mescu voznje hvala

 

Ta aditiv lahko doda? kadarkoli olju, vendar je smiselno to narediti ob menjavi olja. Aditiv se ne nanese ves na torne povr?ine, nanese se ga toliko, kolikor je potrebno. Ostalo pa je v pripravljenosti, da nadomesti tisti del za??itnega filma, ki se obrabi. Za??itni film, namre? ni ve?en, zato se priporo?a uporaba aditiva pri vsaki menjavi olja. ?e ga dodajamo med menjavami pa ga dodamo ?e v delno kontaminirano olje, ob naslednji menjavi pa bo dolo?ena koli?ina vr?ena stran, saj ne bomo prevozili toliko km kot bi sicer.

Zato bo najbolje, da ga doda? pri naslednji menjavi, ali pa v kratkem ?asu po sedanji menjavi.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

kje pa se lahko kupi goldija

A je to isto kot ptfe ameri?ki dodatek,ki ga vlije? 1x na 50.000 km in gredo teflonske molekule v povr?ino gibljivih delov motorja

 

Hvala za odgovor

 

Ne ni isto.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Mene tud zanima kje se kupi in kako se pravilno re?e. Al kr Bond Gold al kaj, ker tu uporabljate za isto stvar ve? izrazov kot bi si jih topori?i? bil sposoben izmislit :ouje:

Napisano

Mene tud zanima kje se kupi in kako se pravilno re?e. Al kr Bond Gold al kaj, ker tu uporabljate za isto stvar ve? izrazov kot bi si jih topori?i? bil sposoben izmislit :ouje:

 

On je za maz(d)a?e popolni amater. :danzoman:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Mene tud zanima kje se kupi in kako se pravilno re?e. Al kr Bond Gold al kaj, ker tu uporabljate za isto stvar ve? izrazov kot bi si jih topori?i? bil sposoben izmislit :ouje:

 

www.metabond.si

 

aka sirius :blush: - ni reklama, clovek je vprasal a ne.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Preizkus speciala.

 

ha ha, kje ste pa tega najdl....hola Eslovenia..:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ob vsem tem navdu?enju si ne morem pomagati, da ne bi ponudil ?e druga?nega tona.

Skepti?en sem do vseh mogo?ih aditivov, ki naredijo ?ude?e in o?ivijo motorje od mrtvega in vse mogo?e druge stvari. ?e bi bile stvari tako preproste, zakaj tega ne delajo velike firme, ki imajo ogromne raziskovalne oddelke in ogromno denarja, hkrati pa bi s svojimi prepri?ljivimi znamkami lahko dosegle ?e neverjetno ve?je koli?ine strank kot mali proizvajalci dodatkov?

 

Mogo?e ni vse tako fino kot se sli?i? Da ne bom samo svojega mnenja trobil, ki itak nikogar ne zanima, pa bi vam ponudil v branje zelo zanimiv ?lanek, ki se na zelo strokoven in utemeljen na?in loteva vseh mogo?ih dodatkov.

 

http://www.vtr.org/maintain/oil-additives.shtml

 

Povzetek:

1.) ve?ina dodatkov dejansko zmanj?a trenje v motorju

2.) na dolgi rok ve?ina dodatkov bolj ?koduje motorju, kot koristi

 

Ko sem prebral ta ?lanek sem se povsem jasno odlo?il, da ne bom zlival v motor nobenih dodatkov, ki jih niso na?rtovali vrhunski znanstveniki, ki delajo pri eni izmed velikih in uveljavljenih znamk.

 

Kot vedno pa vsi ostali izvolite zlivati v motor kar vam pa?e, pa zaradi mene tudi pomaran?ni sok.

 

lpb

Napisano

Ob vsem tem navdu?enju si ne morem pomagati, da ne bi ponudil ?e druga?nega tona.

Skepti?en sem do vseh mogo?ih aditivov, ki naredijo ?ude?e in o?ivijo motorje od mrtvega in vse mogo?e druge stvari. ?e bi bile stvari tako preproste, zakaj tega ne delajo velike firme, ki imajo ogromne raziskovalne oddelke in ogromno denarja, hkrati pa bi s svojimi prepri?ljivimi znamkami lahko dosegle ?e neverjetno ve?je koli?ine strank kot mali proizvajalci dodatkov

 

 

Jap, to da velike korporacije ne poznajo bolj?ega mazanja- beri olja, kot ga kupujemo navadni smrtniki, gotovo ne dr?i,saj je ?e v 80-tih letih Mercedes ob testiranju mislim da model E190 na dirkali??u v ?paniji prevozil 100.000km s tremi vozniki ne da bi ugasnil motor! :o

Zanimivo pri tem pa je, da je samo enkrat menjal olje ob 50.000Km pri pri?ganem motorju... :zvizga:

Za primerjavo: jaz sem v stoenki takrat menjal vsakih 5000km mislim da INA delta5....

Prav gotovo da so imeli oni kaj bolj?ega, kar nam potro?nikom ni dostopno... :closedeyes:

Pa povej en razlog, zakaj bi prodajali olje, ki bi imelo interval menjave recimo 50.000 ali 80.000km?!? :P

Napisano

Jap, to da velike korporacije ne poznajo bolj?ega mazanja- beri olja, kot ga kupujemo navadni smrtniki, gotovo ne dr?i,saj je ?e v 80-tih letih Mercedes ob testiranju mislim da model E190 na dirkali??u v ?paniji prevozil 100.000km s tremi vozniki ne da bi ugasnil motor!

 

Kaj pa je bilo potem s tem motorjem? Sori, moj avto ima 160k kilometrov, pa bi rad, da bi jih pre?ivel vsaj ?e enkrat toliko.

 

Pa povej en razlog, zakaj bi prodajali olje, ki bi imelo interval menjave recimo 50.000 ali 80.000km?!? :P

 

Ker bi ga lahko prodali po 3-krat vi?ji ceni? In ker ga konkurenca (recimo) ne bi imela, bi si s takim proizvodom mo?no pove?ali tr?ni dele?, prepoznavnost znamke in zaupanje strank?

Napisano

Kaj pa je bilo potem s tem motorjem? Sori, moj avto ima 160k kilometrov, pa bi rad, da bi jih pre?ivel vsaj ?e enkrat toliko.

Ker bi ga lahko prodali po 3-krat vi?ji ceni? In ker ga konkurenca (recimo) ne bi imela, bi si s takim proizvodom mo?no pove?ali tr?ni dele?, prepoznavnost znamke in zaupanje strank?

 

Ok, pol se strinjava, da obstajajo olja, ki so zaradi raznoraznih dodatkov kvalitetnej?a.... :bravo:

Nih?e pa to?no ne ve, kaj so ti dodatki....

BTW Mercedesovi diesel motorji zdr?ijo tudi do 500.000 brez velikih stro?kov, kaj bi dal da bi se moja mazda vsaj pribli?ala..... :P

Napisano

Tud Mazda pri normalni uporabi na relacijo zdr?i pol milijona km - si kar upam staviti.

33112_1.png

Napisano

js sm tut slisu mesana mnenja okolih teh dodatkov.

je pa res da so bili najbol fer na servisu tle pr nas... "Kokr se stranka odloci.. Js nevem a kej pomaga al ne."

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Zlatkota je "fasala" tudi popolnoma nova nahrbtna lakserica. Seveda v me?anico.

post-483-1339532043_thumb.jpg post-483-1339532062_thumb.jpg

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Pretekli vikend je bilo na Balatonu veliko slavlje. Slavljenec se upihnil 20 sve?ko. V tem ?asu se je iz Amerikanca prelevil v Evropejca in dosegel zavidanja vreden razvoj. Vendar se ta po tolikem ?asu ne ustavlja. Po Novem letu prihajajo na trg novi proizvodi, ki vsebujejo najnovej?e dose?ke na podro?ju mazalne tehnologije, kar pomeni ve? kot vsebujejo "veliki". Zaklju?ni del slavlja se je za?el z 8 minutnem ognjemetu v ?ast slavljencu.

 

post-483-1349089132_thumb.jpg

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.