Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Sam tolk sem bil pri prvemu re?enemu primeru poleg in ga ni ?istila ki bi to o?istl samo da na mo?i? cedilo vanj in pa da ga s ?opi?em odrgne?, tudi triklor nni deloval, para pod pritiskom, samo dobesedni z ?ico skozi VSAKO luknjico v situ potem pa je ?lo.

 

Torej deluje kot zape?ena barva, ki jo lahko samo mehansko odstrani?. Zanimivo je, da lastnike mazd z navojrjem na servisih ne opozorijo na ta problem. So pa vztrajni z zahtevo po rabi "predpisanega" olja v garantnem roku.

Najverjetneje je koli?ina in trdovratnost in koli?ina usedline odvisna tudi od na?ina vo?nje. Pri vo?nji s priganjanjem, ko so delovne temperature motornega olja vi?je je tudi ve?ja je koli?ina usedlin (moje sklepanje). Torej je mo?no, da je s priganjenjem motorja mo?nost nastanka usedli v kraj?em roku. ?e ni bilo sito o?i??eno kdaj prej, je 240.000 km lepo ?tevilo km. Je pa treba to dejstvo upo?tevati in v dolo?enih intervalih sito o?istiti.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

  • Odgovori 114
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Torej deluje kot zape?ena barva, ki jo lahko samo mehansko odstrani?. Zanimivo je, da lastnike mazd z navojrjem na servisih ne opozorijo na ta problem. So pa vztrajni z zahtevo po rabi "predpisanega" olja v garantnem roku.

Najverjetneje je koli?ina in trdovratnost in koli?ina usedline odvisna tudi od na?ina vo?nje. Pri vo?nji s priganjanjem, ko so delovne temperature motornega olja vi?je je tudi ve?ja je koli?ina usedlin (moje sklepanje). Torej je mo?no, da je s priganjenjem motorja mo?nost nastanka usedli v kraj?em roku. ?e ni bilo sito o?i??eno kdaj prej, je 240.000 km lepo ?tevilo km. Je pa treba to dejstvo upo?tevati in v dolo?enih intervalih sito o?istiti.

 

Ravno obratno "dreka?i" imajo prej in pogosteje te?ave, labi ga tera pa se mu je to pojavilo"?ele" po 220 kkm

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ravno obratno "dreka?i" imajo prej in pogosteje te?ave, labi ga tera pa se mu je to pojavilo"?ele" po 220 kkm

 

Kdo bi to razumel?

Torej olje se na ni?jih delovnih temperaturah pod vlivom ?ega??? (mogo?e goriva ???), "strjuje" in postopoma ma?i sito oljne ?rpalke.

Je mogo?e kaka druga razlaga?

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Preve? se komplicira, na cedilu se naberejo saje in tudi opilki(ne vem od kje pridejo v motor), cedilo ima malenkost premajhne luknje vsaj zato ker dizel ima ve? ne?isto?. Potem pa se ta svinjarja segreva in ohlaja na cedilu, potem pa je tukaj ?e podtlak in se vse enostavno zalepi na cedilo, ?e pa ga goni? :punk: pa olje hitreje kro?i pa zna biti da se kaka smet s tako hitrostjo "zaleti" v cedilo da se dejansko "razbije" in potem potuje naprej v ?rpalko in se ujame v oljni filter.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

a vidis, da se splaca "gonit" :D

 

z avtom al si mislu mal druga?? :whatever:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

a vidis, da se splaca "gonit" :D

 

To je serpentin?ek povedu ?e par let nazaj. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Gont v smislu...z drugo do blokade, al po AC 160 ? :-) Al najbol? oboje?

 

Btw, tale cedil?ek se verjetno puca ob menjavi olja I guesS?

Napisano

Gont v smislu...z drugo do blokade, al po AC 160 ? :-) Al najbol? oboje?

 

Btw, tale cedil?ek se verjetno puca ob menjavi olja I guesS?

 

?e ho?e? to cedilo o?istit, mora? vzet dol karter. To nebo? delal vsako menjavo, edino ?e ma? vi?ek denarja, da pri vsaki menjavi olja ?e nabavi? tesnilo karterja :P

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

?e ho?e? to cedilo o?istit, mora? vzet dol karter. To nebo? delal vsako menjavo, edino ?e ma? vi?ek denarja, da pri vsaki menjavi olja ?e nabavi? tesnilo karterja :P

 

Samo da nebo kakih dezinformacij, tesnila NI, ker je samo namazano s tesnilno maso in sestavljeno, tako da ta stro?ek odpade, pa tudi ?e bi bilo je to najcenej?e tesnil na celem motorju.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Samo da nebo kakih dezinformacij, tesnila NI, ker je samo namazano s tesnilno maso in sestavljeno, tako da ta stro?ek odpade, pa tudi ?e bi bilo je to najcenej?e tesnil na celem motorju.

 

Se opravi?ujem za dezinformacijo, nisem vedel da M6 nima tesnila. ?e dobro da imamo bolj podkovane uporabnike na forumu :bravo:

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Se opravi?ujem za dezinformacijo, nisem vedel da M6 nima tesnila. ?e dobro da imamo bolj podkovane uporabnike na forumu :bravo:

 

Praksa in veze dajo nekaj znanja. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

zadnja 2 tanka se mi prizge lucka pri 700km...prej pri 650km (ponavadi gre noter 48-50litrov)

 

to je po tistem ko so spucali karter...kaj ma to veze s porabo pojma nimam...razen ce je zacel milk-shake bond delovat sele zdaj...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Bom dal sliko, ki sem jo prilepil ze pred nekaj leti... Primerjava med D175 AT in G194 AT ... Stil voznje je podoben...   
    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.