Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Sam tolk sem bil pri prvemu re?enemu primeru poleg in ga ni ?istila ki bi to o?istl samo da na mo?i? cedilo vanj in pa da ga s ?opi?em odrgne?, tudi triklor nni deloval, para pod pritiskom, samo dobesedni z ?ico skozi VSAKO luknjico v situ potem pa je ?lo.

 

Torej deluje kot zape?ena barva, ki jo lahko samo mehansko odstrani?. Zanimivo je, da lastnike mazd z navojrjem na servisih ne opozorijo na ta problem. So pa vztrajni z zahtevo po rabi "predpisanega" olja v garantnem roku.

Najverjetneje je koli?ina in trdovratnost in koli?ina usedline odvisna tudi od na?ina vo?nje. Pri vo?nji s priganjanjem, ko so delovne temperature motornega olja vi?je je tudi ve?ja je koli?ina usedlin (moje sklepanje). Torej je mo?no, da je s priganjenjem motorja mo?nost nastanka usedli v kraj?em roku. ?e ni bilo sito o?i??eno kdaj prej, je 240.000 km lepo ?tevilo km. Je pa treba to dejstvo upo?tevati in v dolo?enih intervalih sito o?istiti.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

  • Odgovori 114
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Torej deluje kot zape?ena barva, ki jo lahko samo mehansko odstrani?. Zanimivo je, da lastnike mazd z navojrjem na servisih ne opozorijo na ta problem. So pa vztrajni z zahtevo po rabi "predpisanega" olja v garantnem roku.

Najverjetneje je koli?ina in trdovratnost in koli?ina usedline odvisna tudi od na?ina vo?nje. Pri vo?nji s priganjanjem, ko so delovne temperature motornega olja vi?je je tudi ve?ja je koli?ina usedlin (moje sklepanje). Torej je mo?no, da je s priganjenjem motorja mo?nost nastanka usedli v kraj?em roku. ?e ni bilo sito o?i??eno kdaj prej, je 240.000 km lepo ?tevilo km. Je pa treba to dejstvo upo?tevati in v dolo?enih intervalih sito o?istiti.

 

Ravno obratno "dreka?i" imajo prej in pogosteje te?ave, labi ga tera pa se mu je to pojavilo"?ele" po 220 kkm

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ravno obratno "dreka?i" imajo prej in pogosteje te?ave, labi ga tera pa se mu je to pojavilo"?ele" po 220 kkm

 

Kdo bi to razumel?

Torej olje se na ni?jih delovnih temperaturah pod vlivom ?ega??? (mogo?e goriva ???), "strjuje" in postopoma ma?i sito oljne ?rpalke.

Je mogo?e kaka druga razlaga?

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Preve? se komplicira, na cedilu se naberejo saje in tudi opilki(ne vem od kje pridejo v motor), cedilo ima malenkost premajhne luknje vsaj zato ker dizel ima ve? ne?isto?. Potem pa se ta svinjarja segreva in ohlaja na cedilu, potem pa je tukaj ?e podtlak in se vse enostavno zalepi na cedilo, ?e pa ga goni? :punk: pa olje hitreje kro?i pa zna biti da se kaka smet s tako hitrostjo "zaleti" v cedilo da se dejansko "razbije" in potem potuje naprej v ?rpalko in se ujame v oljni filter.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

a vidis, da se splaca "gonit" :D

 

z avtom al si mislu mal druga?? :whatever:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

a vidis, da se splaca "gonit" :D

 

To je serpentin?ek povedu ?e par let nazaj. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Gont v smislu...z drugo do blokade, al po AC 160 ? :-) Al najbol? oboje?

 

Btw, tale cedil?ek se verjetno puca ob menjavi olja I guesS?

Napisano

Gont v smislu...z drugo do blokade, al po AC 160 ? :-) Al najbol? oboje?

 

Btw, tale cedil?ek se verjetno puca ob menjavi olja I guesS?

 

?e ho?e? to cedilo o?istit, mora? vzet dol karter. To nebo? delal vsako menjavo, edino ?e ma? vi?ek denarja, da pri vsaki menjavi olja ?e nabavi? tesnilo karterja :P

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

?e ho?e? to cedilo o?istit, mora? vzet dol karter. To nebo? delal vsako menjavo, edino ?e ma? vi?ek denarja, da pri vsaki menjavi olja ?e nabavi? tesnilo karterja :P

 

Samo da nebo kakih dezinformacij, tesnila NI, ker je samo namazano s tesnilno maso in sestavljeno, tako da ta stro?ek odpade, pa tudi ?e bi bilo je to najcenej?e tesnil na celem motorju.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Samo da nebo kakih dezinformacij, tesnila NI, ker je samo namazano s tesnilno maso in sestavljeno, tako da ta stro?ek odpade, pa tudi ?e bi bilo je to najcenej?e tesnil na celem motorju.

 

Se opravi?ujem za dezinformacijo, nisem vedel da M6 nima tesnila. ?e dobro da imamo bolj podkovane uporabnike na forumu :bravo:

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Se opravi?ujem za dezinformacijo, nisem vedel da M6 nima tesnila. ?e dobro da imamo bolj podkovane uporabnike na forumu :bravo:

 

Praksa in veze dajo nekaj znanja. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

zadnja 2 tanka se mi prizge lucka pri 700km...prej pri 650km (ponavadi gre noter 48-50litrov)

 

to je po tistem ko so spucali karter...kaj ma to veze s porabo pojma nimam...razen ce je zacel milk-shake bond delovat sele zdaj...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • V tem videu, ki ga je @Jest objavil, je Bloch z maketo lepo razložil, da motorji, ki imajo senzorje za zaznavanje odpornosti bencina na klenkanje, prilagodijo čas vžiga bencina. Če povzamem, čim nižje je oktansko število bencina, tem manj je ta bencin odporen na klenjkanje motorja, ker se prej samovžge, in obratno čim višje je oktansko število bencina, tem bolj je ta bencin odporen na klenkanje, ker se kasneje samovžge. Bencin 95 E10 je tudi bolj odporen zaradi višje vsebnosti bioetanola. Glede dodatkov pa Bloch pravi, da je težko izmeriti vpliv takšnega goriva na trajnost motorja, ker na to vplivajo različni dejavniki, da pa je ADAC ugotovil, da takšna dizelska goriva povečajo zmogljivost dizelskih motorjev za 3 do 5 %, pri bencinskih motorjih pa je ta razlika pri zmogljivosti zelo majhna.   A kdo ve, če ima mazda cx-30 senzorje za zaznavanje goriva in posledično prilagajanje vžiga goriva v motorju?
    • Tukaj lepo razloži (sicer v nemščini) ... ali je res bolje tankati premium gorivo ali ne ...    
    • Danes je pa lep da na kolo...trenutno 15stopinj, računam eno do črnega vrh
    • Navadil sem se tankati na Molovih bencinskih servisih, saj edini ponujajo bencin E10, ki ga Schuster (eden izmed nemških zastopnikov za mazdo) priporoča za motorje X.
    • Senzacija IShowSpeed v Sloveniji prvič v življenju videl harmoniko | 24ur.com WWW.24UR.COM Eden najbolj priljubljenih ameriških youtuberjev IShowSpeed je prispel v Slovenijo. Po obisku Hrvaške, druženju z oboževalci in raziskovanju...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.