Skoči na vsebino

M6 DPF crknila


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni!

 

Znancu je crknila M6 l.2005 dpf. Avto je v?gal, se normalno peljal 500m in ustavil. Akumulator je sigurno dober (poskus v?iga na kable - AMZS). Sploh ne zavrti starterja. Ali je mo?no da je ma?ina ribnila?

 

?e ma?ina ribne se verjetno avto ustavi na mestu??? Kak?na ideja kaj bi lahko bilo narobe?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni!

 

Znancu je crknila M6 l.2005 dpf. Avto je v?gal, se normalno peljal 500m in ustavil. Akumulator je sigurno dober (poskus v?iga na kable - AMZS). Sploh ne zavrti starterja. Ali je mo?no da je ma?ina ribnila?

 

?e ma?ina ribne se verjetno avto ustavi na mestu??? Kak?na ideja kaj bi lahko bilo narobe?

 

?zmeden? pa valjda ne ribne ma?ina kar tako??

 

Malo mraza pa kar po?ez ne palijo pa ne grejo te na?e mazde.Kaj pa,?e mu je zmanjkalo nafte?

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

fora je, ker ?tarter sploh ne zavrti

 

potem je elektronka....ce sploh vergla ne ni motor. Kaj pa banalna zadeva kot koda klju?a - rezerva?

 

a dela TK TK ko obrne? klju? ?tarter al cisto ni??

ali je kaka lu?ka, kilometri, olje? mal podatkov....

 

Daewoo Nubira ima zanimiv sistem - ko je olje na kriticni meji ne pusti vzgat motorja!! Zadnjic smo skoraj diplomirali na sosedovi Nubiri... :blush:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

potem je elektronka....ce sploh vergla ne ni motor. Kaj pa banalna zadeva kot koda klju?a - rezerva?

 

a dela TK TK ko obrne? klju? ?tarter al cisto ni??

ali je kaka lu?ka, kilometri, olje? mal podatkov....

 

Daewoo Nubira ima zanimiv sistem - ko je olje na kriticni meji ne pusti vzgat motorja!! Zadnjic smo skoraj diplomirali na sosedovi Nubiri... :blush:

 

olja ima dovolj. Po moje je kak?na vlaga kjer ne bi bilo treba. Ko da? kontakt lu?ke svetijo normalno.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hm ?udno je tole...?e je akomulator 100% dober pol je neki drugi ampak skor sigurno neki okrog elektrike, motor mora bit dober ne more kr tak ribnt.... ?e je olja notr dost sploh nima za kej ribnt!

Lu?ke ko da? kontakt use normalno gorijo?

To da sploh ne zavrti ?tarterja je ziher neki v elektriki narobe.

Bo?tjan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni!

 

Znancu je crknila M6 l.2005 dpf. Avto je v?gal, se normalno peljal 500m in ustavil. Akumulator je sigurno dober (poskus v?iga na kable - AMZS). Sploh ne zavrti starterja. Ali je mo?no da je ma?ina ribnila?

 

?e ma?ina ribne se verjetno avto ustavi na mestu??? Kak?na ideja kaj bi lahko bilo narobe?

 

Koliko kilometrov ima, katero olje ima v motorju, pa ti povem kaj je narobe.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Koliko kilometrov ima, katero olje ima v motorju, pa ti povem kaj je narobe.

 

In katero olje je po tvoje najbolj primerno za mazdo?

oziroma katero je popolnoma nesprejemljivo?

In kam sodi olje Castrol?

Nism mehanik sam se mi zdi da v tem primeru nima olje velke veze.... prej je kaj v elektriki.:)

Bo?tjan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

In katero olje je po tvoje najbolj primerno za mazdo?

oziroma katero je popolnoma nesprejemljivo?

In kam sodi olje Castrol?

Nism mehanik sam se mi zdi da v tem primeru nima olje velke veze.... prej je kaj v elektriki.:)

 

Pri DPF, je olje ZELO pomembno.

Kaj pa ?e avto daste v 5 prestavo in ga probate porinit, brez kontakta seveda, se motor obrne?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A niso ?ele od letnika 2006 naprej mazde z DPF-jem? Ta je pa 2005?

 

Sredi leta 2005 je bila predstavljena faceliftana sestica z DPF pri dizelskem motorju >> http://www.si21.com/avto/news.php?id=41005

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

Crknil je le?aj na gredi. Zani? olje ali pa napaka v materialu.

 

Spet primer? Kaj ve? napi?i

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Stavim, da se bond ne bi strinjal z ribanjem.

 

Mislim pa, da je ribnilo nekaj ve? kot samo le?aj.

 

Ko ribne le?aj najprej ropota, kot mitrajez. Ma?ina se pa ustavi, ko ribne bat(i).

Dobro da niste skurli ?e starter.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sre? v nesre?i, ampak vseeno ta le?aj pod normalnimi pogoji ne bi smel bit fu?.

 

Kdo pravi, da ma?ine z DPF delujejo pod normalnimi pogoji.

Dizel pome?an z oljem prav gotovo ni normalni pogoj.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

imel sem podoben primer proti koncu decembra,ponoci je bilo ful mraz js zjtraj zalaufam avto in po par sekundah avto crnil,verglal sem ga kot norec dokler nisem spraznil akumulator pa ni bilo nic, potem avto pustil na soncu z odprto havbo in dolil notri nek aditiv za nafto in ene 2 litra benza potem probal s kabli vzgat in avto je vzgal... problem naj bi bila zmrznjena nafta..

www.trziskisladoled.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kdo pravi, da ma?ine z DPF delujejo pod normalnimi pogoji.

Dizel pome?an z oljem prav gotovo ni normalni pogoj.

 

V bistvu je, zato ker ima posebno olje, ki ne vsebuje ?vepla.

Bi blo pa res zanimivo narest en test, recimo deci olja navadnega in tistega za DPF + v vsakega 0,1-0,2 dlo nafte in zme?at, pa potem videt kaj se zgodi z eno kombinacijo in drugo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V bistvu je, zato ker ima posebno olje, ki ne vsebuje ?vepla.

Bi blo pa res zanimivo narest en test, recimo deci olja navadnega in tistega za DPF + v vsakega 0,1-0,2 dlo nafte in zme?at, pa potem videt kaj se zgodi z eno kombinacijo in drugo.

 

?veplo najverjetneje ni dovoljeno zaradi DPF. Dizel ne more ugodno vplivati na nobeno olje. Prav gotovo zmanj?uje mazalne lastnosti. Zanimivo bi bilo izmeriti kak?no koli?ino pomeni 1cm nad max. Prav gotovo je to ve? kot 0,2 litra. Potem pa ni ?udno, da tu pa tam kak?en motor "stisne".

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?veplo najverjetneje ni dovoljeno zaradi DPF. Dizel ne more ugodno vplivati na nobeno olje. Prav gotovo zmanj?uje mazalne lastnosti. Zanimivo bi bilo izmeriti kak?no koli?ino pomeni 1cm nad max. Prav gotovo je to ve? kot 0,2 litra. Potem pa ni ?udno, da tu pa tam kak?en motor "stisne".

 

Vpra?anje morda ni za to temo, a vseeno. Torej DPF, oz regeneracija se spro?i, ko senzor pretoka zazna ustrezno zmanj?an pretok in pri?ne kurit saje. Torej, ?e senzor ne bi zaznal zmanj?anega pretoka saj, ne bi spro?il regeneracije, dr?i? Torej, bi morala zadeva bit enostavna, izbije? ven tisto je*eno satovje in si zmagu. Poraja se vpra?anje kaj pa ?e bo vseeno regeneriral? Hja, dvomim. Zakaj? Ra?unalnik nima logike in ne razmi?lja v smeri, mater, ?e dolgo nisem regeneriral, pa dajmo malo. Ne verjamem pa, da je kdo vgradil tako "programsko zanko". Morda bi blo za probat na kakem pokvarjenem filtru, khm....

 

Sirius? Ajvar?

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja kaj pa ekologija? :rozico:

 

Ne vem, ?e je mo?no odstraniti satovje.

Glede ekologije pa je ta re?itev nekak?na brca v temo.

Podatki o izpustih CO2 prej?nje generacije dizlov z DPF so prav gotovo druga?ni od prikazanih. Napaka je o?itno v tem, da ra?unalnik nima pojma kaj narediti, ko se regeneracija prekine. Najverjetneje bi bila re?itev v spremembi programa regeneracije, ta bi se morala po prekinitvi (ugasnjen motor) nadaljevati takoj ko se motor ponovno ogreje na delovno temperaturo. Tako pa se ne nadaljuje in po?asi pride filter v fazo, ko se ne more ve? sam regenerirati. Navodola strokovnjakov, kako postopati, ko se to zgodi pa so TU

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • X2 strmo? Pol rabiš pa dereze in cepin ne pa kolesa.
    • Še 2x toliko pa bi že drugega Forda, ups Mazdo dobil 😁
    • hmmmm, kako vse to veš :), vozim že 9.let Hondin N/A 2.0 motor 156km (ali koliko točno jih ima niti ne vem več, v glavnem premalo), torej je isto sranje kot Mazdinih 165KM..... (čeprav sem prepričan, da je Hondin motor še vedno boljši od Mazde, tako da...)....vozil sem mazdo 6 2.0 z N/A 145 KM (totalni shit....kr neki) in vozil sem se mazdo 2 (116km), ki je OK in ql avto.....iz vsega tega, imaš prav nisem vozil mazde 3 g120, ker me res ne zanima, ker je šhit :).....je motor verjetno podoben kot v mazdi 2, ki ji pritiče, ker je majhen avto....mazda 3 je pa konkretno večji in zagotovo vsaj 150kg težji in lej, 120km je kr neki....sori.....Še to, vozil sem tudi Toyoto s CVT in Hondo s CVT (v bistvu Honda nima več t.i CVT, ampak nek neskončni menjalnik) in tukaj je Honda svetlobna leta pred Toyoto....ni deroče kot pri Toyoti....naj mogoče @scania uleti v to zgodbo z menjalniki....   Ne takoj pisat na pamet :).....dejstvo pa je da verjetno bi bil v mazdi 3 poleg X186 najboljši res dinozaver 2.5 in 194km....(to je pa raketa verjetno in optimalni paket - sicer zelo drag ampak dober....   Pa ne se preveč razburjat, ne glede na vse tvoje razlage mazde 3 g120 ne bom ne kupil, ne priporočal komu.....   Aja, če želiš, da še malo prilijem olja na ogenj :), za vikend sem se imel možnost voziti s Škodo Supert Sport 2.0.tdi 200km avtomatik 4x4, hmmmmm, dvomim da je katera Mazda 6 ne tem nivoju, z vidika voznih lastnosti težko rečem, pa imate lahko 1000 argumentov za in proti.....(pustimo sedaj vzdržjivost, serisiranje, itd.), tudi zunanji look z 19inčnimi feltnami je povsem spodoben.....   in še en podatek 🤣, vozil sem tudi Hondo 2.4 z 190km (torej enako kot mazda 2.5) in ni nek presežek proti 2.0, ter začuda tudi hondo 2.0 dizel 140km/150km (kar je enako mazdi dizl 150km) in če bi izbiral med vsemi motorji je dizl se najboljsi in najbolj prijeten za vozit...heh, samo izbral bi Hondinega dizla in ne Mazdinega (zal so pa že v letih...)...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.