Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ojla! V okolici ?k. Loke menda ?ivi mehanik ki se spozna na mazde! (In pri tem uporablja tudi svojo glavo, namre? ve?ina "mehanikov" zna na ?alost zamenjati le olje, filtre... Ko pa pride do te?ave pa le ?e po?iljajo ra?. izpiske v "AVSTRIJO...") MENDA SODELUJE TUDI NA TEM FORUMU ALI GA KDO POZNA???!Pri mazdi6 imam problem s cukanjem pri okoli 2000 ali malo manj obratov!Vedno bolj mote?e! Peljal na GAMO v LJ, kjer so mi nalo?ili nov SW in ?e nekaj stvari, pa je bilo ?e dvakrat takoj po menjavi sw-ja tem v redu, po cca. 200km pa spet cuka! Preden menjam ?obe ali pa ?e kak?no zelooo drago zadevo, ali ima ?e kdo kak?no idejo!

  • Odgovori 132
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Ha.... ne vem ?e poznamo takega strica s hribov doma... :aaaaa:

 

 

?alo na stran.... skorej prepri?an sem da se bo sam javil.... :prstgor:

Feel free....

Napisano

Ojla! V okolici ?k. Loke menda ?ivi mehanik ki se spozna na mazde! (In pri tem uporablja tudi svojo glavo, namre? ve?ina "mehanikov" zna na ?alost zamenjati le olje, filtre... Ko pa pride do te?ave pa le ?e po?iljajo ra?. izpiske v "AVSTRIJO...") MENDA SODELUJE TUDI NA TEM FORUMU ALI GA KDO POZNA???!Pri mazdi6 imam problem s cukanjem pri okoli 2000 ali malo manj obratov!Vedno bolj mote?e! Peljal na GAMO v LJ, kjer so mi nalo?ili nov SW in ?e nekaj stvari, pa je bilo ?e dvakrat takoj po menjavi sw-ja tem v redu, po cca. 200km pa spet cuka! Preden menjam ?obe ali pa ?e kak?no zelooo drago zadevo, ali ima ?e kdo kak?no idejo!

 

yep, 100% se ti bo javil s svojim radioaaktivnim znakom v profilu :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ojla! V okolici ?k. Loke menda ?ivi mehanik ki se spozna na mazde! (In pri tem uporablja tudi svojo glavo, namre? ve?ina "mehanikov" zna na ?alost zamenjati le olje, filtre... Ko pa pride do te?ave pa le ?e po?iljajo ra?. izpiske v "AVSTRIJO...") MENDA SODELUJE TUDI NA TEM FORUMU ALI GA KDO POZNA???!Pri mazdi6 imam problem s cukanjem pri okoli 2000 ali malo manj obratov!Vedno bolj mote?e! Peljal na GAMO v LJ, kjer so mi nalo?ili nov SW in ?e nekaj stvari, pa je bilo ?e dvakrat takoj po menjavi sw-ja tem v redu, po cca. 200km pa spet cuka! Preden menjam ?obe ali pa ?e kak?no zelooo drago zadevo, ali ima ?e kdo kak?no idejo!

 

Jas sm imel to izku?njo, no nevem kako zgleda to pri tebi ampak jas bi kmalu menjal IMV ventil in preklical pol Slovenije da bi ga dobil, nakar ugotovimo ,da je zamrznila nafta.

No glede na use kar si napisal mislim da nima? te te?ave... nikoli pa ne ve?.:)

Bo?tjan

Napisano

Ojla! V okolici ?k. Loke menda ?ivi mehanik ki se spozna na mazde! (In pri tem uporablja tudi svojo glavo, namre? ve?ina "mehanikov" zna na ?alost zamenjati le olje, filtre... Ko pa pride do te?ave pa le ?e po?iljajo ra?. izpiske v "AVSTRIJO...") MENDA SODELUJE TUDI NA TEM FORUMU ALI GA KDO POZNA???!Pri mazdi6 imam problem s cukanjem pri okoli 2000 ali malo manj obratov!Vedno bolj mote?e! Peljal na GAMO v LJ, kjer so mi nalo?ili nov SW in ?e nekaj stvari, pa je bilo ?e dvakrat takoj po menjavi sw-ja tem v redu, po cca. 200km pa spet cuka! Preden menjam ?obe ali pa ?e kak?no zelooo drago zadevo, ali ima ?e kdo kak?no idejo!

 

Alo, kaj te matra, v?iga normalno, kdaj crkne na mestu ?

 

Kdo te je nalagal ? :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jas sm imel to izku?njo, no nevem kako zgleda to pri tebi ampak jas bi kmalu menjal IMV ventil in preklical pol Slovenije da bi ga dobil, nakar ugotovimo ,da je zamrznila nafta.

No glede na use kar si napisal mislim da nima? te te?ave... nikoli pa ne ve?.:)

 

Ne ne! To se je za?el ?e poleti v blagi obliki. Tko, da sem te?ko pogruntal v kak?nih primerih se dogaja, da cuka. V glavnem pa je tko da za?ne s cukanjem kadar je motor DOBRO ogret! Hladen te?e odli?no! S tem da je potem tek motorja zame sli?no druga?en. Na servisu so za?el govort neki o menjavi ?ob, s tem da sploh niso ?ist prepri?ani da je to to!!!

:angry2:

Napisano

Alo, kaj te matra, v?iga normalno, kdaj crkne na mestu ?

 

Kdo te je nalagal ? :D

 

Nikoli ne crkne na mestu! V?iga normalno! Hladen motor deluje onormalno. Po recimo cca 20km na avtocesti ko se motor dobro ogreje pa ob zmanj?evanju hitrosti ko doda? malo gasa pocuka in to kar konkretno! In nato cuka konstantno pri 1500 do 2000 al pa ?e mal ?ez obratov, tud v mestu al pa na regionalki, pa ?e stanje se spotoma poslab?uje. In to dokler se avto popolnoma ne ohladi. Probaval ?e marsikaj. Menjava olja, filter olja, nafte, menjava SW 2x (takoj po menjavi sw stanje bolj?e po cca 200 km pa spet isto),razli?ni servisi pa ni?! Tko da ?e kdo zna pomagat welcome!
Napisano

Nikoli ne crkne na mestu! V?iga normalno! Hladen motor deluje onormalno. Po recimo cca 20km na avtocesti ko se motor dobro ogreje pa ob zmanj?evanju hitrosti ko doda? malo gasa pocuka in to kar konkretno! In nato cuka konstantno pri 1500 do 2000 al pa ?e mal ?ez obratov, tud v mestu al pa na regionalki, pa ?e stanje se spotoma poslab?uje. In to dokler se avto popolnoma ne ohladi. Probaval ?e marsikaj. Menjava olja, filter olja, nafte, menjava SW 2x (takoj po menjavi sw stanje bolj?e po cca 200 km pa spet isto),razli?ni servisi pa ni?! Tko da ?e kdo zna pomagat welcome!

 

Naj te potola?im NI famozni klin?ev ventil v visokotla?ni ?rpalki.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

To je treba ?obe nau?it da pri dolo?enem pritisku pravilno odpirajo. Vrednosti na ra?unalniku se giblje od 0-100 pri ?emer pomeni 100, da je ?oba zani?. Ti pa ima? verjetno pri teh obratih vrednost tam nekje med 40-60 in ti zato cuka.

 

Dober Mazdin serviser bi moral tole zadevo znat porihtat s pomo?jo diagnosti?nih programov in programa za u?enje injektorjev.

33112_1.png

Napisano

Kolikor vem, je to ?e naredil. Pa je bilo par 100km dobro potem pa spet isto.

 

Pa tole u?enje ?ob, gre tudi meni na ?ivce. Nekaj tankov nazaj sem isto delal, zaenkrat je ?e ok. Ampak majkemi, ne vem kateri avti imajo tako narejeno, da mora? vsake xy cajta jit ?obe u?it? :)

Napisano

To je treba ?obe nau?it da pri dolo?enem pritisku pravilno odpirajo. Vrednosti na ra?unalniku se giblje od 0-100 pri ?emer pomeni 100, da je ?oba zani?. Ti pa ima? verjetno pri teh obratih vrednost tam nekje med 40-60 in ti zato cuka.

 

Dober Mazdin serviser bi moral tole zadevo znat porihtat s pomo?jo diagnosti?nih programov in programa za u?enje injektorjev.

 

Ja se strinjam, da bi mogu dober mazdin serviser znat to porihtat! Sam problem je dobit dobrga serviserja da to zrihta ne pa samo rihta in ugiba! Mi je pa v roku 3 tedne 2x menjal sw in "u?il" ?obe, pa je po cca 200km spet isto, s tem da se po?asi stanje spet poslab?uje! Zdaj pa ne vem, a je problem v znanju al v tehniki?

Napisano

Zdaj bom nekaj tako na pamet filozofiral.

Torej je napaka z zrakom, ali gorivom. Pri gorivu je lahko nekaj narobe s ?obani oziroma pritiskom na ?obah, mogo?e s ?asom vbrizga. Kaj ?e ti je zobati presko?il za en zob? (zgolj modrovanje) :ne vem:

Mo?no da ne deluje pravilno IMV ventil (zagotavlja visokotla?ni ?rpalki 3 bare pritiska dovoda goriva, kar omogo?a njeno pravilno delovanje).

 

?e ena stvar je lahko. ?obe lahko delujejo nepravilno zaradi nalepljenih usedlin na njih. Te se lahko o?istijo z demonta?o in napravo za ?i??enje ?ob (ultrazvok), ali pa s kakim aditivom. Kaj ko bi poskusil megasel v pove?ani koncentraciji, mogo?e bi vplivalo na normaliziranje delovanja ?ob :ne vem:.

 

Zgolj nekaj idej.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

?e bi bile ?obe zabasane bi mu v vseh vrtljajih delovalo ?udno tako pa se dogaja samo pri dolo?enih. Mo?no je tudi, da je treba pove?at pritisk na pumpi oz nastaviti, da pri teh obratih malo bolj buta notri. Ponavadi je tako nastavljeno, da je motor ?imbolj var?en in pri relativno nizkih obratih ima ?im manj tlaka in ?im ni?jo porabo.

 

Druga?e pa se v povezavi s tlakom na razli?nih vtljajih ?tela tudi ?obe in verjetno ne bo ?lo avtomatsko u?enje (to ve?ina servisov zna edino narest) ampak bo treba vsako ?obo nastavljat ro?no preko cele sheme obratov.

33112_1.png

Napisano

?e bi bile ?obe zabasane bi mu v vseh vrtljajih delovalo ?udno tako pa se dogaja samo pri dolo?enih. Mo?no je tudi, da je treba pove?at pritisk na pumpi oz nastaviti, da pri teh obratih malo bolj buta notri. Ponavadi je tako nastavljeno, da je motor ?imbolj var?en in pri relativno nizkih obratih ima ?im manj tlaka in ?im ni?jo porabo.

 

Druga?e pa se v povezavi s tlakom na razli?nih vtljajih ?tela tudi ?obe in verjetno ne bo ?lo avtomatsko u?enje (to ve?ina servisov zna edino narest) ampak bo treba vsako ?obo nastavljat ro?no preko cele sheme obratov.

 

Ampak o?itno je to serviserjem ?panska vas :blink: :ne vem:

Bo?tjan

Napisano

Se kaj bilj kadi za tabo takrat ko ti avto ne dela tako kot mora ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?e se ne motim ma on DPF. Zdej kolk se lahko kadi, tut mene zanima?? :-)

 

Lahko se moti?, ker nikjer ni napisanih ne kilometrov in ne letnika, razen ?e sem jih spregledal.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Lahko se moti?, ker nikjer ni napisanih ne kilometrov in ne letnika, razen ?e sem jih spregledal.

 

Avto ma 135000 km (upam!) letnik 2006/12 novej?a izvedba,ma tud DPF, in mislm da druga? ogromno dod. opreme

Napisano

Zadeva postaja zanimiva. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

U p****, isti letnik in mesec ko moja :P

 

Sam da teb verjetn dela jst pa sm skoz bolj razo?aran kljub temu da je drga? odli?en avto
Napisano

Za vse, ki niste zasledili podatkov o avtu pa bi znali kaj pomagat. M6 SportCombi 2006/12 CD 143KM. Cuka segret motor hladen pa ne! Sem pa lastnik malo manj kot 6 mes. Zaradi te?av pa me po?asi mineva navdu?enje nad mazdami, kjub temu da je druga?e odli?en avto!

 

L.P.D.

Napisano

?e dogaja :danzoman: .

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.