Skoči na vsebino

mazda mehanik,cukanje


Priporočeno sporočilo

Aha, super. Hvala za razjasnitev. Tako sem si tudi jaz predstavljal iz debate v prej?njih postih. O?itno je tisti prvi problem tudi pri moji mazdi...

Kaj mi je torej storiti? Ali moram res zamenjati EGR ventil in za to ske?irati 500 ojrov? Je morda kaka bolj preprosta in predvsem cenej?a re?itev? Na pomo? pri iskanju cenej?ih alternativ najbr? na uradnem servisu ne morem ra?unati... ali pa??

 

preden ke?ira? probaj potrditi vzrok - kot je opisal bos, ce ni to so ziher sobe (bodisi SW, bodisi zapackane)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 132
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

?e je problem samo v umazaniji potem se ga da s?istiti. ?e ga pa kej drugega okvarjeno (recimo zvita loputa, al pa celo odlomljena ipd) potem pa ti ?i??enje ne bo pomagalo. Aja, da ne pozabim, lahko ga seklja tudi elektri?ni del, ki odpira in zapira loputo v EGR-ju.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lej na kratko ventil lahko spuca?, za nekaj ?asa bo mir.

To da pa nima mo?i pa je drugje narobe, ni nujno da je egr.

EGR se da tudi blindirati(sem ?e neredil to ve?krat) in potem te?ave z EGR "?ude?no" izginejo. :hudicek:

?e sname? dol samo ?ice ni ok, lu?ka in ostalo sranje.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lej na kratko ventil lahko spuca?, za nekaj ?asa bo mir.

To da pa nima mo?i pa je drugje narobe, ni nujno da je egr.

EGR se da tudi blindirati(sem ?e neredil to ve?krat) in potem te?ave z EGR "?ude?no" izginejo. :hudicek:

?e sname? dol samo ?ice ni ok, lu?ka in ostalo sranje.

 

A to velja tut za nas k mamo DPF? Pri nas je te?je ugotovit al je EGR al ne..ker se tko al tko n? ?rno ne kadi zadaj :P. Razen, ?e bi se regeneracije naenkrat spro?ale bolj pogosto..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A to velja tut za nas k mamo DPF? Pri nas je te?je ugotovit al je EGR al ne..ker se tko al tko n? ?rno ne kadi zadaj :P. Razen, ?e bi se regeneracije naenkrat spro?ale bolj pogosto..

 

DPF navori imajo popolnoma elektri?en EGR, ne DPF pa imajo podtla?ni sistem(podtlak odpre ventil) EGR, ventil in odprtje pa ?e vedno nazira elektrika.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lej na kratko ventil lahko spuca?, za nekaj ?asa bo mir.

To da pa nima mo?i pa je drugje narobe, ni nujno da je egr.

EGR se da tudi blindirati(sem ?e neredil to ve?krat) in potem te?ave z EGR "?ude?no" izginejo. :hudicek:

?e sname? dol samo ?ice ni ok, lu?ka in ostalo sranje.

 

Hvala tudi tebi za temeljit odgovor. Danes je blo stanje bolj?e - brez ?rnega dima. Upam, da bo pri tem ostalo ?im dalj ?asa. Nabavil sem ?e eno fla?ko kombiniranega aditiva za diesel (na Petrolu), pa da vidimo.

 

@YavarYe X6V6: Glede na to, da se o?itno spozna? na te zadeve... slu?ajno pozna? koga, ki bi mi v primeru ponovnih te?av pogledal in malo spucal zadevo? Jaz se ravno ne spoznam na te re?i, pa bi zadevo raje zaupal komu, ki to obvlada (lahko mi sporo?i? tudi na ZS).

Visit Travel Photo Blogging - The place to discover your next vacation destination

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@YavarYe X6V6: Glede na to, da se o?itno spozna? na te zadeve... slu?ajno pozna? koga, ki bi mi v primeru ponovnih te?av pogledal in malo spucal zadevo? Jaz se ravno ne spoznam na te re?i, pa bi zadevo raje zaupal komu, ki to obvlada (lahko mi sporo?i? tudi na ZS).

 

:hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.