Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Aha, super. Hvala za razjasnitev. Tako sem si tudi jaz predstavljal iz debate v prej?njih postih. O?itno je tisti prvi problem tudi pri moji mazdi...

Kaj mi je torej storiti? Ali moram res zamenjati EGR ventil in za to ske?irati 500 ojrov? Je morda kaka bolj preprosta in predvsem cenej?a re?itev? Na pomo? pri iskanju cenej?ih alternativ najbr? na uradnem servisu ne morem ra?unati... ali pa??

 

preden ke?ira? probaj potrditi vzrok - kot je opisal bos, ce ni to so ziher sobe (bodisi SW, bodisi zapackane)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • Odgovori 132
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

?e je problem samo v umazaniji potem se ga da s?istiti. ?e ga pa kej drugega okvarjeno (recimo zvita loputa, al pa celo odlomljena ipd) potem pa ti ?i??enje ne bo pomagalo. Aja, da ne pozabim, lahko ga seklja tudi elektri?ni del, ki odpira in zapira loputo v EGR-ju.

33112_1.png

Napisano

Lej na kratko ventil lahko spuca?, za nekaj ?asa bo mir.

To da pa nima mo?i pa je drugje narobe, ni nujno da je egr.

EGR se da tudi blindirati(sem ?e neredil to ve?krat) in potem te?ave z EGR "?ude?no" izginejo. :hudicek:

?e sname? dol samo ?ice ni ok, lu?ka in ostalo sranje.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Lej na kratko ventil lahko spuca?, za nekaj ?asa bo mir.

To da pa nima mo?i pa je drugje narobe, ni nujno da je egr.

EGR se da tudi blindirati(sem ?e neredil to ve?krat) in potem te?ave z EGR "?ude?no" izginejo. :hudicek:

?e sname? dol samo ?ice ni ok, lu?ka in ostalo sranje.

 

A to velja tut za nas k mamo DPF? Pri nas je te?je ugotovit al je EGR al ne..ker se tko al tko n? ?rno ne kadi zadaj :P. Razen, ?e bi se regeneracije naenkrat spro?ale bolj pogosto..

Napisano

A to velja tut za nas k mamo DPF? Pri nas je te?je ugotovit al je EGR al ne..ker se tko al tko n? ?rno ne kadi zadaj :P. Razen, ?e bi se regeneracije naenkrat spro?ale bolj pogosto..

 

DPF navori imajo popolnoma elektri?en EGR, ne DPF pa imajo podtla?ni sistem(podtlak odpre ventil) EGR, ventil in odprtje pa ?e vedno nazira elektrika.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Lej na kratko ventil lahko spuca?, za nekaj ?asa bo mir.

To da pa nima mo?i pa je drugje narobe, ni nujno da je egr.

EGR se da tudi blindirati(sem ?e neredil to ve?krat) in potem te?ave z EGR "?ude?no" izginejo. :hudicek:

?e sname? dol samo ?ice ni ok, lu?ka in ostalo sranje.

 

Hvala tudi tebi za temeljit odgovor. Danes je blo stanje bolj?e - brez ?rnega dima. Upam, da bo pri tem ostalo ?im dalj ?asa. Nabavil sem ?e eno fla?ko kombiniranega aditiva za diesel (na Petrolu), pa da vidimo.

 

@YavarYe X6V6: Glede na to, da se o?itno spozna? na te zadeve... slu?ajno pozna? koga, ki bi mi v primeru ponovnih te?av pogledal in malo spucal zadevo? Jaz se ravno ne spoznam na te re?i, pa bi zadevo raje zaupal komu, ki to obvlada (lahko mi sporo?i? tudi na ZS).

Visit Travel Photo Blogging - The place to discover your next vacation destination

Napisano

@YavarYe X6V6: Glede na to, da se o?itno spozna? na te zadeve... slu?ajno pozna? koga, ki bi mi v primeru ponovnih te?av pogledal in malo spucal zadevo? Jaz se ravno ne spoznam na te re?i, pa bi zadevo raje zaupal komu, ki to obvlada (lahko mi sporo?i? tudi na ZS).

 

:hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 meseca kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Če ga ne morejo tekmeci zlomit, ga je tokrat veter. 9 m dlje je skočil pa bil "šele" drugi. 
    • Kako to vidiš, da je izklopilo auto način dolgih? Jaz vem, da edino kar je napaka je to, da na veliko napiše nekaj v zvezi z camera mulfunction al neki podobnega. Če izklopi modro lučko in da zeleno to še ne pomeni, da je izklopljeno zaradi napake, ampak da razmere niso ustrezne za uporabo dolgih. To je recimo v zmerno osvetljenih mestnih ulicah oziroma, če se pelješ, kjer je veliko zunanjih virov svetlobe. Potem naslednja zadeva, ki "ugaša" auto je vožnja pod določeno hitrostjo. Ja to je malo nenavadno, ampak po drugi strani razumljivo, saj recimo pri 40km/h res ne rabiš z dolgimi osvetljevat okolico.   Tako, da dvomim, da gre tole pod napako ampak je pač tak način delovanja.     
    • Realno napisano... 
    • Tole je skoraj bolj verjetno kot pa, da bi bilo naključno narobe vse tisto kar omenja @tommzy Na ta način so meni ruknali Alfo R. 156 in prešpricali blatnik brez moje vednosti. To smo ugotovili pri prodaji staro za novo na Selmarju kjer so preverili debelino laka pri celem avtu! Zagotovil sem mu, da ni karamboliran in mi je verjel in tudi povedal za delavnice kjer te manjše stvari na hitro popravijo.  Moram pa rečt, da je bilo vse skupaj odlično popravljeno. 🤗
    • Jaz imam pa eno drugo teorijo (ne jemljite resno). 😁 @tommzy je omenil, da odstopa odtenek barve. Tu se začne. Avto so ruknili pri prevozu na ladjo in gre na popravilo v delavnico. Mehaniki vidijo biznis. Pobarvajo odbijač (slabo), zraven poberejo iz vrat nove zvočnike, notri dajo stare, slabo sestavijo - črički. Poberejo ven nove svečke in injektorje, stare not - višja poraba, enako za luči in elektroniko. Avto mu predajo "kot nov". Ni povezano s tem, da sem gledal 151 epizod Mentalista.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.