Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Aha, super. Hvala za razjasnitev. Tako sem si tudi jaz predstavljal iz debate v prej?njih postih. O?itno je tisti prvi problem tudi pri moji mazdi...

Kaj mi je torej storiti? Ali moram res zamenjati EGR ventil in za to ske?irati 500 ojrov? Je morda kaka bolj preprosta in predvsem cenej?a re?itev? Na pomo? pri iskanju cenej?ih alternativ najbr? na uradnem servisu ne morem ra?unati... ali pa??

 

preden ke?ira? probaj potrditi vzrok - kot je opisal bos, ce ni to so ziher sobe (bodisi SW, bodisi zapackane)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • Odgovori 132
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

?e je problem samo v umazaniji potem se ga da s?istiti. ?e ga pa kej drugega okvarjeno (recimo zvita loputa, al pa celo odlomljena ipd) potem pa ti ?i??enje ne bo pomagalo. Aja, da ne pozabim, lahko ga seklja tudi elektri?ni del, ki odpira in zapira loputo v EGR-ju.

33112_1.png

Napisano

Lej na kratko ventil lahko spuca?, za nekaj ?asa bo mir.

To da pa nima mo?i pa je drugje narobe, ni nujno da je egr.

EGR se da tudi blindirati(sem ?e neredil to ve?krat) in potem te?ave z EGR "?ude?no" izginejo. :hudicek:

?e sname? dol samo ?ice ni ok, lu?ka in ostalo sranje.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Lej na kratko ventil lahko spuca?, za nekaj ?asa bo mir.

To da pa nima mo?i pa je drugje narobe, ni nujno da je egr.

EGR se da tudi blindirati(sem ?e neredil to ve?krat) in potem te?ave z EGR "?ude?no" izginejo. :hudicek:

?e sname? dol samo ?ice ni ok, lu?ka in ostalo sranje.

 

A to velja tut za nas k mamo DPF? Pri nas je te?je ugotovit al je EGR al ne..ker se tko al tko n? ?rno ne kadi zadaj :P. Razen, ?e bi se regeneracije naenkrat spro?ale bolj pogosto..

Napisano

A to velja tut za nas k mamo DPF? Pri nas je te?je ugotovit al je EGR al ne..ker se tko al tko n? ?rno ne kadi zadaj :P. Razen, ?e bi se regeneracije naenkrat spro?ale bolj pogosto..

 

DPF navori imajo popolnoma elektri?en EGR, ne DPF pa imajo podtla?ni sistem(podtlak odpre ventil) EGR, ventil in odprtje pa ?e vedno nazira elektrika.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Lej na kratko ventil lahko spuca?, za nekaj ?asa bo mir.

To da pa nima mo?i pa je drugje narobe, ni nujno da je egr.

EGR se da tudi blindirati(sem ?e neredil to ve?krat) in potem te?ave z EGR "?ude?no" izginejo. :hudicek:

?e sname? dol samo ?ice ni ok, lu?ka in ostalo sranje.

 

Hvala tudi tebi za temeljit odgovor. Danes je blo stanje bolj?e - brez ?rnega dima. Upam, da bo pri tem ostalo ?im dalj ?asa. Nabavil sem ?e eno fla?ko kombiniranega aditiva za diesel (na Petrolu), pa da vidimo.

 

@YavarYe X6V6: Glede na to, da se o?itno spozna? na te zadeve... slu?ajno pozna? koga, ki bi mi v primeru ponovnih te?av pogledal in malo spucal zadevo? Jaz se ravno ne spoznam na te re?i, pa bi zadevo raje zaupal komu, ki to obvlada (lahko mi sporo?i? tudi na ZS).

Visit Travel Photo Blogging - The place to discover your next vacation destination

Napisano

@YavarYe X6V6: Glede na to, da se o?itno spozna? na te zadeve... slu?ajno pozna? koga, ki bi mi v primeru ponovnih te?av pogledal in malo spucal zadevo? Jaz se ravno ne spoznam na te re?i, pa bi zadevo raje zaupal komu, ki to obvlada (lahko mi sporo?i? tudi na ZS).

 

:hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 meseca kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, jz ga sicer res ne bi gnal do blokade prvih 2k, samo do 5k pa naj se zavrti.
    • Da bi pa za drug avto imel premium malcka pa ne? 10k, razlike, ostane ti se denar za ves bencin do konca tvojega terminskega plana.....pa se hibrid je. To je totalna zmaga ce mene vprasas....   https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=18635491&display=Mazda Mazda2
    • Nilfisk je dobra firma...ne vem sicer za visokotlačne čistilce,a sesalce imajo OK. Moram pa pripomniti,da bolj "profi" sesalce. Jih pogosto radi kupujejo razni čistilni servisi...za "domače uporabnike" pa moram omeniti,da imam bolj slabe izkušnje. Daljna žlahta iz srbije je pred par leti kupila bolj osnovni model Nilfisk Alto Aero 20...majhen,a zmogljiv sesalec. Danes pri uvozniku na Šmartinki dobiš filter vrečke,ki dejansko ne pašejo,so prevelike,cena pa je astronomska...mislim,da je 80€ set/5kom😲 Sem naročil neoriginalne z Amazona za še normalno ceno (glej sliko)...a ti seveda ne filtrirajo tako fino,kot originalni,ki se jih več ne dobi...pač,bo šel sesalec hitreje "rakom žvižgati".     Toliko o Nilfisk sesalcih z moje strani. Kako je pri visokotlačnih čistilcih pa ne morem vedeti.   Moje mnenje-Karcher seveda ni "zlat",a razširjenost naredi svoje. Dobiš vse. Vso dodatno opremo,če kupiš osnovni model...rezervne dele pa tudi. Lih zase iščem set O-ringov,k mi je enega na penilcu za avto-peno odfukalo...na Amazonu je lepa cena. Kärcher Ersatz O-Ring-Set : Amazon.de: Garten WWW.AMAZON.DE Kärcher Ersatz O-Ring-Set : Amazon.de: Garten Bauhaus pri nas pa... Just a moment... WWW.BAUHAUS.SI   Se mi ne mudi,tako,da bo Amazon zaslužil.
    • Mislim pa kaj komplicirate z tem kako in kaj? Meni so ob nakupu novega avta rekli da je ta zadeva z nekim uvajanje do 2000km pase , saj tudi tisti nulti servisi se ne delajo več. Meni je prodajalec rekel vozi ga čisto normalno od prvega dne naprej , saj je v garanciji če bo kaj crknilo naj crkne zdaj.
    • To nima veze. Bedding oz. vleźanje zavor nima veze z preobremnjenostjo ali zmožnostjo.   Tudi nove pakne za kolo svetujejo bedd-at. Če pa jih. Je pa odvisno od posameznika. Jaz jih za kolo ne. 99% nima kaj bit. Tu je mišljeno bolj 100km/h do 0km/h s polno močjo. Ali pa da bi tak redno na imel tak avtocestne manevre.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.