dsenk1 Napisano 4. januar, 2010 Prijavi Deli Napisano 4. januar, 2010 Ojla! V okolici ?k. Loke menda ?ivi mehanik ki se spozna na mazde! (In pri tem uporablja tudi svojo glavo, namre? ve?ina "mehanikov" zna na ?alost zamenjati le olje, filtre... Ko pa pride do te?ave pa le ?e po?iljajo ra?. izpiske v "AVSTRIJO...") MENDA SODELUJE TUDI NA TEM FORUMU ALI GA KDO POZNA???!Pri mazdi6 imam problem s cukanjem pri okoli 2000 ali malo manj obratov!Vedno bolj mote?e! Peljal na GAMO v LJ, kjer so mi nalo?ili nov SW in ?e nekaj stvari, pa je bilo ?e dvakrat takoj po menjavi sw-ja tem v redu, po cca. 200km pa spet cuka! Preden menjam ?obe ali pa ?e kak?no zelooo drago zadevo, ali ima ?e kdo kak?no idejo! Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
David Napisano 4. januar, 2010 Prijavi Deli Napisano 4. januar, 2010 Ha.... ne vem ?e poznamo takega strica s hribov doma... ?alo na stran.... skorej prepri?an sem da se bo sam javil.... Citiraj Feel free.... Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
jures Napisano 4. januar, 2010 Prijavi Deli Napisano 4. januar, 2010 Ojla! V okolici ?k. Loke menda ?ivi mehanik ki se spozna na mazde! (In pri tem uporablja tudi svojo glavo, namre? ve?ina "mehanikov" zna na ?alost zamenjati le olje, filtre... Ko pa pride do te?ave pa le ?e po?iljajo ra?. izpiske v "AVSTRIJO...") MENDA SODELUJE TUDI NA TEM FORUMU ALI GA KDO POZNA???!Pri mazdi6 imam problem s cukanjem pri okoli 2000 ali malo manj obratov!Vedno bolj mote?e! Peljal na GAMO v LJ, kjer so mi nalo?ili nov SW in ?e nekaj stvari, pa je bilo ?e dvakrat takoj po menjavi sw-ja tem v redu, po cca. 200km pa spet cuka! Preden menjam ?obe ali pa ?e kak?no zelooo drago zadevo, ali ima ?e kdo kak?no idejo! yep, 100% se ti bo javil s svojim radioaaktivnim znakom v profilu Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
boskopetek Napisano 4. januar, 2010 Prijavi Deli Napisano 4. januar, 2010 Ojla! V okolici ?k. Loke menda ?ivi mehanik ki se spozna na mazde! (In pri tem uporablja tudi svojo glavo, namre? ve?ina "mehanikov" zna na ?alost zamenjati le olje, filtre... Ko pa pride do te?ave pa le ?e po?iljajo ra?. izpiske v "AVSTRIJO...") MENDA SODELUJE TUDI NA TEM FORUMU ALI GA KDO POZNA???!Pri mazdi6 imam problem s cukanjem pri okoli 2000 ali malo manj obratov!Vedno bolj mote?e! Peljal na GAMO v LJ, kjer so mi nalo?ili nov SW in ?e nekaj stvari, pa je bilo ?e dvakrat takoj po menjavi sw-ja tem v redu, po cca. 200km pa spet cuka! Preden menjam ?obe ali pa ?e kak?no zelooo drago zadevo, ali ima ?e kdo kak?no idejo! Jas sm imel to izku?njo, no nevem kako zgleda to pri tebi ampak jas bi kmalu menjal IMV ventil in preklical pol Slovenije da bi ga dobil, nakar ugotovimo ,da je zamrznila nafta.No glede na use kar si napisal mislim da nima? te te?ave... nikoli pa ne ve?. Citiraj Bo?tjan Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
YavarYe X6V6 Napisano 4. januar, 2010 Prijavi Deli Napisano 4. januar, 2010 Ojla! V okolici ?k. Loke menda ?ivi mehanik ki se spozna na mazde! (In pri tem uporablja tudi svojo glavo, namre? ve?ina "mehanikov" zna na ?alost zamenjati le olje, filtre... Ko pa pride do te?ave pa le ?e po?iljajo ra?. izpiske v "AVSTRIJO...") MENDA SODELUJE TUDI NA TEM FORUMU ALI GA KDO POZNA???!Pri mazdi6 imam problem s cukanjem pri okoli 2000 ali malo manj obratov!Vedno bolj mote?e! Peljal na GAMO v LJ, kjer so mi nalo?ili nov SW in ?e nekaj stvari, pa je bilo ?e dvakrat takoj po menjavi sw-ja tem v redu, po cca. 200km pa spet cuka! Preden menjam ?obe ali pa ?e kak?no zelooo drago zadevo, ali ima ?e kdo kak?no idejo! Alo, kaj te matra, v?iga normalno, kdaj crkne na mestu ? Kdo te je nalagal ? Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars." Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
dsenk1 Napisano 5. januar, 2010 Avtor Prijavi Deli Napisano 5. januar, 2010 Jas sm imel to izku?njo, no nevem kako zgleda to pri tebi ampak jas bi kmalu menjal IMV ventil in preklical pol Slovenije da bi ga dobil, nakar ugotovimo ,da je zamrznila nafta.No glede na use kar si napisal mislim da nima? te te?ave... nikoli pa ne ve?. Ne ne! To se je za?el ?e poleti v blagi obliki. Tko, da sem te?ko pogruntal v kak?nih primerih se dogaja, da cuka. V glavnem pa je tko da za?ne s cukanjem kadar je motor DOBRO ogret! Hladen te?e odli?no! S tem da je potem tek motorja zame sli?no druga?en. Na servisu so za?el govort neki o menjavi ?ob, s tem da sploh niso ?ist prepri?ani da je to to!!! Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
dsenk1 Napisano 5. januar, 2010 Avtor Prijavi Deli Napisano 5. januar, 2010 Alo, kaj te matra, v?iga normalno, kdaj crkne na mestu ? Kdo te je nalagal ? Nikoli ne crkne na mestu! V?iga normalno! Hladen motor deluje onormalno. Po recimo cca 20km na avtocesti ko se motor dobro ogreje pa ob zmanj?evanju hitrosti ko doda? malo gasa pocuka in to kar konkretno! In nato cuka konstantno pri 1500 do 2000 al pa ?e mal ?ez obratov, tud v mestu al pa na regionalki, pa ?e stanje se spotoma poslab?uje. In to dokler se avto popolnoma ne ohladi. Probaval ?e marsikaj. Menjava olja, filter olja, nafte, menjava SW 2x (takoj po menjavi sw stanje bolj?e po cca 200 km pa spet isto),razli?ni servisi pa ni?! Tko da ?e kdo zna pomagat welcome! Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
YavarYe X6V6 Napisano 5. januar, 2010 Prijavi Deli Napisano 5. januar, 2010 Nikoli ne crkne na mestu! V?iga normalno! Hladen motor deluje onormalno. Po recimo cca 20km na avtocesti ko se motor dobro ogreje pa ob zmanj?evanju hitrosti ko doda? malo gasa pocuka in to kar konkretno! In nato cuka konstantno pri 1500 do 2000 al pa ?e mal ?ez obratov, tud v mestu al pa na regionalki, pa ?e stanje se spotoma poslab?uje. In to dokler se avto popolnoma ne ohladi. Probaval ?e marsikaj. Menjava olja, filter olja, nafte, menjava SW 2x (takoj po menjavi sw stanje bolj?e po cca 200 km pa spet isto),razli?ni servisi pa ni?! Tko da ?e kdo zna pomagat welcome! Naj te potola?im NI famozni klin?ev ventil v visokotla?ni ?rpalki. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars." Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Boss Napisano 5. januar, 2010 Prijavi Deli Napisano 5. januar, 2010 To je treba ?obe nau?it da pri dolo?enem pritisku pravilno odpirajo. Vrednosti na ra?unalniku se giblje od 0-100 pri ?emer pomeni 100, da je ?oba zani?. Ti pa ima? verjetno pri teh obratih vrednost tam nekje med 40-60 in ti zato cuka. Dober Mazdin serviser bi moral tole zadevo znat porihtat s pomo?jo diagnosti?nih programov in programa za u?enje injektorjev. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
SpEkTr Napisano 5. januar, 2010 Prijavi Deli Napisano 5. januar, 2010 Kolikor vem, je to ?e naredil. Pa je bilo par 100km dobro potem pa spet isto. Pa tole u?enje ?ob, gre tudi meni na ?ivce. Nekaj tankov nazaj sem isto delal, zaenkrat je ?e ok. Ampak majkemi, ne vem kateri avti imajo tako narejeno, da mora? vsake xy cajta jit ?obe u?it? Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
dsenk1 Napisano 5. januar, 2010 Avtor Prijavi Deli Napisano 5. januar, 2010 To je treba ?obe nau?it da pri dolo?enem pritisku pravilno odpirajo. Vrednosti na ra?unalniku se giblje od 0-100 pri ?emer pomeni 100, da je ?oba zani?. Ti pa ima? verjetno pri teh obratih vrednost tam nekje med 40-60 in ti zato cuka. Dober Mazdin serviser bi moral tole zadevo znat porihtat s pomo?jo diagnosti?nih programov in programa za u?enje injektorjev. Ja se strinjam, da bi mogu dober mazdin serviser znat to porihtat! Sam problem je dobit dobrga serviserja da to zrihta ne pa samo rihta in ugiba! Mi je pa v roku 3 tedne 2x menjal sw in "u?il" ?obe, pa je po cca 200km spet isto, s tem da se po?asi stanje spet poslab?uje! Zdaj pa ne vem, a je problem v znanju al v tehniki? Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Sirius Napisano 5. januar, 2010 Prijavi Deli Napisano 5. januar, 2010 Zdaj bom nekaj tako na pamet filozofiral. Torej je napaka z zrakom, ali gorivom. Pri gorivu je lahko nekaj narobe s ?obani oziroma pritiskom na ?obah, mogo?e s ?asom vbrizga. Kaj ?e ti je zobati presko?il za en zob? (zgolj modrovanje) :ne vem: Mo?no da ne deluje pravilno IMV ventil (zagotavlja visokotla?ni ?rpalki 3 bare pritiska dovoda goriva, kar omogo?a njeno pravilno delovanje). ?e ena stvar je lahko. ?obe lahko delujejo nepravilno zaradi nalepljenih usedlin na njih. Te se lahko o?istijo z demonta?o in napravo za ?i??enje ?ob (ultrazvok), ali pa s kakim aditivom. Kaj ko bi poskusil megasel v pove?ani koncentraciji, mogo?e bi vplivalo na normaliziranje delovanja ?ob :ne vem:. Zgolj nekaj idej. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il. Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Boss Napisano 5. januar, 2010 Prijavi Deli Napisano 5. januar, 2010 ?e bi bile ?obe zabasane bi mu v vseh vrtljajih delovalo ?udno tako pa se dogaja samo pri dolo?enih. Mo?no je tudi, da je treba pove?at pritisk na pumpi oz nastaviti, da pri teh obratih malo bolj buta notri. Ponavadi je tako nastavljeno, da je motor ?imbolj var?en in pri relativno nizkih obratih ima ?im manj tlaka in ?im ni?jo porabo. Druga?e pa se v povezavi s tlakom na razli?nih vtljajih ?tela tudi ?obe in verjetno ne bo ?lo avtomatsko u?enje (to ve?ina servisov zna edino narest) ampak bo treba vsako ?obo nastavljat ro?no preko cele sheme obratov. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
boskopetek Napisano 5. januar, 2010 Prijavi Deli Napisano 5. januar, 2010 ?e bi bile ?obe zabasane bi mu v vseh vrtljajih delovalo ?udno tako pa se dogaja samo pri dolo?enih. Mo?no je tudi, da je treba pove?at pritisk na pumpi oz nastaviti, da pri teh obratih malo bolj buta notri. Ponavadi je tako nastavljeno, da je motor ?imbolj var?en in pri relativno nizkih obratih ima ?im manj tlaka in ?im ni?jo porabo. Druga?e pa se v povezavi s tlakom na razli?nih vtljajih ?tela tudi ?obe in verjetno ne bo ?lo avtomatsko u?enje (to ve?ina servisov zna edino narest) ampak bo treba vsako ?obo nastavljat ro?no preko cele sheme obratov. Ampak o?itno je to serviserjem ?panska vas :ne vem: Citiraj Bo?tjan Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
YavarYe X6V6 Napisano 6. januar, 2010 Prijavi Deli Napisano 6. januar, 2010 Se kaj bilj kadi za tabo takrat ko ti avto ne dela tako kot mora ? Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars." Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
SpEkTr Napisano 6. januar, 2010 Prijavi Deli Napisano 6. januar, 2010 ?e se ne motim ma on DPF. Zdej kolk se lahko kadi, tut mene zanima?? :-) Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
dsenk1 Napisano 6. januar, 2010 Avtor Prijavi Deli Napisano 6. januar, 2010 Se kaj bilj kadi za tabo takrat ko ti avto ne dela tako kot mora ? Jst mislm da ne! pa tud poraba po ra?. okrog 7,5l! Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
YavarYe X6V6 Napisano 6. januar, 2010 Prijavi Deli Napisano 6. januar, 2010 ?e se ne motim ma on DPF. Zdej kolk se lahko kadi, tut mene zanima?? :-) Lahko se moti?, ker nikjer ni napisanih ne kilometrov in ne letnika, razen ?e sem jih spregledal. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars." Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
dsenk1 Napisano 6. januar, 2010 Avtor Prijavi Deli Napisano 6. januar, 2010 Lahko se moti?, ker nikjer ni napisanih ne kilometrov in ne letnika, razen ?e sem jih spregledal. Avto ma 135000 km (upam!) letnik 2006/12 novej?a izvedba,ma tud DPF, in mislm da druga? ogromno dod. opreme Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
YavarYe X6V6 Napisano 6. januar, 2010 Prijavi Deli Napisano 6. januar, 2010 Zadeva postaja zanimiva. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars." Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
dsenk1 Napisano 6. januar, 2010 Avtor Prijavi Deli Napisano 6. januar, 2010 Zadeva postaja zanimiva. Aja kako to misl?? Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
SpEkTr Napisano 6. januar, 2010 Prijavi Deli Napisano 6. januar, 2010 U p****, isti letnik in mesec ko moja Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
dsenk1 Napisano 6. januar, 2010 Avtor Prijavi Deli Napisano 6. januar, 2010 U p****, isti letnik in mesec ko moja Sam da teb verjetn dela jst pa sm skoz bolj razo?aran kljub temu da je drga? odli?en avto Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
dsenk1 Napisano 6. januar, 2010 Avtor Prijavi Deli Napisano 6. januar, 2010 Za vse, ki niste zasledili podatkov o avtu pa bi znali kaj pomagat. M6 SportCombi 2006/12 CD 143KM. Cuka segret motor hladen pa ne! Sem pa lastnik malo manj kot 6 mes. Zaradi te?av pa me po?asi mineva navdu?enje nad mazdami, kjub temu da je druga?e odli?en avto! L.P.D. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
YavarYe X6V6 Napisano 6. januar, 2010 Prijavi Deli Napisano 6. januar, 2010 ?e dogaja . Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars." Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.