Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Do teh Suzukijev imam kar veliko spo?tovanja. V preteklosti so bile v na?ih koncih offroad dirke po peskokopu in lahko re?em, da tile lahki Suzukiji in Nive so zaradi svoje majhne mase najla?je premagovali ovire. ?e ne bi bil neumn na hitre analogne avte, bi bil pa na terence in ?isto mo?no bi imel kaj takega. 

Napisano

Zato so jih pa prodali ?e 2,85 milijonov primerkov. O?itno znajo ?e v prvo narediti popolno vozilo, tako kot Lada svojo Nivo. In potem jih ?tancajo nekaj desetletij brez sprememb. 

Napisano

Prvi jimmny je en najozjih avtov na svetu in zaradi tega zelo zelo popularen v predelih kot je juzna italija itd. Panda pa tole pride povsod pa neunicljivo je

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Vceraj v volanu Suzuki Ignis 4x4, prilezel kamor hoces, med drugim na vrh krvavca, prostoren....niso morali prehvaliti.

 

To je to, Jimny je pa verjetno se korak vec

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jimny je druga kategorija vozila. Kar se terenskih lastnosti ti?e, pride precej la?je precej dlje kot Ignis. Prtlja?nik v Jimnyju je pa bolj simboli?en, ?e ima? postavljeno zadnjo klop...

Napisano

Vse v redu in prav samo avto je papirnat - 900kg. Tolk je tehtal jugo. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Avto je ?e vedno papirnat sploh, ker je osnovna te?a le 820kg (900kg je ta s 4x4 )- to je na?eloma samo za v mesto. Za relacije in v primeru trka pa raje ne bi ?pekuliral, ker tri zvezdice na testu pa? ne prepri?ajo. Pa tud zvezdice ne povedo vsega ampak bolj to, da fizikalni zakoni in sile na potnike v lahkih vozilih so lahko bistveno ve?je kot v ve?jih in te?jih.

33112_1.png

Napisano

Samo Jimny je majhen... zelo majhen... in bi bilo malo cudno, ce bi tehtal toliko, kot recimo ena sestica ali CX-5... In ravno ta majhnost in ozkost je prednost za po ozkih gozdnih poteh... to je avto za gozdarje in lovce... ne oa za ?sminkirat? po mestu... ;)

 

Dolg je dobrih 3,5 metra in sirok dobrih 1,5 metra... CX-5 je recimo dober meter daljsi in 35 cm sirsi... in tezak med 1.360 in dobrih 1.500 kg (odvisnomod opreme in motorja)...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Peljal BTjko na tehni?ni. ?e najbolj se je zapletlo, ker je bila pred menoj ena blondinka... Kar se pa BTjke ti?e, pa je tehni?ni pregled po devetih letih gozda, gradbi??a in kmetije zgolj formalnost: pridem tja, pla?am zavarovanje, cestno takso, pregled,... in peljem naprej. Na avtu pa vse ?tima.

Napisano

Slivka, a te je kaj mikalo, da bi se blondinke lotil z vitlom?

 

(po sistemu staro za novo oz. bolj privla?no, ?e je bila za kak?no rabo, hehe)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ma prav ni?!

 

Saj za pogledat je ?e kar bila, ja, to je bilo pa pravzaprav tudi vse. Pa ?e to, kar se je videlo, je bilo krepko narajhano in nafarbano in umetno (vsaj obrvi in nohti). Ko je pa odprla usta, sem pa pomislil, da bi potrebovala tudi umetne mo?gane...

 

Tako da ne, prav ni? me ni zamikala kak?na menjava. Malo sem pasel o?i in se smejal, kak?ne sta imela s preglednikom, ko ji je dopovedoval dolo?ene stvari in potem je po?asi postalo ?e doglo?asno, ko ji je ?e vedno dopovedoval dolo?ene stvari in potem je postalo ?e obupno, ko ji je ?e vedno dopovedoval dolo?ene stvari, ona pa je iz torbice vzela ogledalo in se pogledala noter, ?e je ?e vse na svojem mestu. Najraje bi se je lotil s ?kornjem (eno cbato pa da se umakne) ampak sem bil v sandalih. In ker smo ravno preva?ali polena, ?e lopate ni bilo v BTjki...

Napisano

Sestri? ima Ignisa in ga ne more prehvalit ....

Mi pa Vitaro S :P Preverjeno se da rinat sneg po gozdni poti  :notworth:  ima 1150kg in ko zapira? vrata imajo tak "konzervni" zvok  sramezljiv , plastika v notranjosti ni mehka je pa super za ?istit. Ne vem kdo sploh bo?a te armaturke  :lol: . Videt je mal ceneno a je zato (upam) trpe?no. Motor je pa 5-ka. 

PS Ni pa to pravi "hostarski" voz.

post-6431-0-49719700-1533638514_thumb.jpg

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Ja, max 70, ampak ne glede na teren in podlago. In se vozi 70 ko vsi drugi niti pe? ne morejo naprej...

 

In ?e bi evropejci znali narediti tak voz, kot so "ruska jajca", ne bi zvilo podvozja na vsaki luknji na cesti...

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Danes vozil pravega terenca. Ne terenca, ampak Terenca. Tistega, res pravega: V6 dizel, dva hidravli?na vitla (en spredaj, en zadaj), reduktor, blokade vseh treh diferencialov,...

 

Navdu?en kot Fatima v Intersparu oz. kot Alica v ?ude?ni de?eli. Resno sem ?e premi?ljeval, da bi ga kupil. Potem pa se je zgodilo. Ena majcena lu?ka. Po vsega 300 km... Sem hotel napisat 300 km cest, ampak cest je bilo mogo?e 1/3... Kakorkoli, "uga?anje" te lu?ke me je ko?talo skoraj 150?. In me je minilo veselje nad tem Terencem...

post-5658-0-28884100-1542128798_thumb.jpg

  • 4 tedne kasneje...
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Ruska jajca. Pa max 70km/h.......

 

Dirka Dakar 2019.

Jaz gledam bolj za tovornjaki...  sramezljiv

Trenutno vodi Kamaz, na drugem mestu je ?e en Kamaz, nato sledi Iveco z eno uro zaostanka za prvim Kamazom. ?etrto mesto ima naslednji Iveco z zaostankom ?tirih ur za prvim Kamazom. Na petem mestu je Maz (Minski Automobilny Zavod). 

 

Tekma ?e ni kon?ana in se lahko marsikaj spremeni, to je res, ampak lani je zmagal Kamaz, drugi je bil Maz, tretji spet Kamaz, ?etrti Iveco in peti Liaz.

 

?e leto prej spet Kamaz, Kamaz, Iveco, Iveco, Kamaz.

 

Saj so nastopili tudi drugi proizvajalci (Hino, Man, Renault, Scania,...), ampak so bili dale? zadaj (lani Hino 8 ur, Renault 9 ur, Scania skoraj 10 ur,...)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Mojstri, dajte vsaj prebrat, kaj napišem, če vam že vsebina ni všeč.   @Boss: Po AC sem vozil 110 km/h ali več. In ne 100, kot si kar "iz riti" zdaj privlekel v debato.   @Slivka: Lepo sem napisal, da je bilo vsaj tri ure vožnje tipa "spelji, naredi 1 do 3 metre, ustavi" in to ponavljaj "v neskončnost". Niti malo ni spominjalo na "pelješ", kaj šele na nizkih obratih.   + Šel sem na Lovčen, pa mimo Nikšiča do najbolj slavne ortodoksne cerkve ... Kdor je bil tam, ve kakšni bregovi in ceste so. Enkrat sem vsaj 500 m vozil vzvratno okoli treh ovinkov v hrib, da sta me lahko dva avtobusa, ki sta prišla nasproti, obšla. In ja, v vseh teh situacijah se EV bolje obnese. Tudi sredi najbolj strmega hriba se ustavi in spelje, kot da ni nič, ozr. kot močan 4x4 ICE.   Lahko pa gre naslednjič kdo z Mazda foruma s svojim ICE vozilom zraven, da bo realno sodil o vožnji, porabi, udobju itd.
    • Hey   Zanima me kako bi lahko predvajal glasbo preko youtube posnetkov na android avtu. Avto je Mazda CX-5 2023 letnik.
    • Ne seri klamf...   Prav tam sem šel z BTjcem, ki je imel zadaj kamp-prikolico pripeto. Pa sem dobil žulje edino na riti, ker je že od trajekta v Kamenarih šlo vse skupaj bolj po polžje pa vse do tistega "slavnega" mejnega prehoda Karasovići al kaj že je... Na rokah nisem dobil žuljev, ker sem imel tri otroke v avtu in si ga nisem mogel d***t med vožnjo, na podplatih tudi nisem dobil žuljev, ker nisem pešačil ampak sem se peljal, sklopke pa tudi nisem vohal. Pri dizel navoru se lahko pelješ tudi pri majhnih obratih, pa čeprav je v hrib in imaš 1300 kg težko kamp prikolico zadaj...
    • Tole ne bo držalo, ker gola fizika tega ne dovoli. Razlika med 100km/h in 130km/h je nekoliko več kot 60% višjs poraba. 90% energije v EV se uporablja za premagovanje zračnega upora in ker vemo, da se upor povečuje s kvadratom hitrosti to pomeni za 69% večji upor, ampak ker gre "le" 90% energije za premagovanje tega upora to pomeni cca 62% višjo porabo pri 130km/h kot pri 100km/h. V praksi to pomeni, da če EV pri 100km/h porablja 15kWh/100km, je poraba pri 130km/h preko 24kWh/100km. A vidiš razliko?   Ostalo pa ne bom komentiral, ker je vse v stilu "eye of the beholder".
    • Nisem zagovornik ne enega ne drugega, mi je pa zanimivo spremljat to temo in nekako te izgovore/skrbi/negativnosti/...   - Aja 100 eur ... bencin bi bil 200 ... to pa ni tok razlike  - Aha ok ... ampak vozis lahko pa samo 97 - Aha ... samo ker mas kabelj v prtlaznjiku ne mores gajbe pira not dat - Ja, ja ... sam ... a je kak elektricni v premium rdeci barvi - Kaj pa ce, ne pridem 2500km delec z enim tankom ker to delam 3* na dan. - Pa sami jajcki so jaz pa skoz minimalno 8 ljudi prevazam. - ...   Pac tko karkoli nekdo omeni, je takoj neka kontra  Pocasi me vse skupaj spominja na  mojo 13 letno hcer, ko vedno proba nek izgovor najt, ko ji kaj ukazes (se ucim, moram sobo pospravt, zakaj pa ti vcer nisi, ....) 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.