Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

nekaj ?asa nazaj sem, ?e pisal o nedelovanju moje M6 cd136 oz. o nev?iganju le-te. No v?ge ?e,ampak klokota in nima nobene mo?i, javlja napako motorja, ?e ne ti??i? gasa crkne, ?e ti??i? gas gre samo do 1500 o/min, komaj prestavi? avto z mesta.

 

to se dogaja vsake toliko (brez kak?nih opozoril ali vzorcev) in diagnostika

pravi da je en injektor kriv za to dogajanje. o?itno se odlo?i za po?itek in so aktivni samo trije cilindri.

pojavil se je pa problem, da sedaj ko avto dela(v ?asu diagnostike), ne morejo ugotovit kater injektor je ta "slab".

ima kdo kak?no idejo kako bi to ugotovil..??

o?itno ima samo "slabe" trenutke pa ?e to samo pri v?igu nikoli med vo?njo.

to se mi je od sredine decembra pa do danes zgodilo 4x,

ko avto dolo?en ?as po neljubem dogodku stoji vsaj uro, dve, tri normalno v?ge.

 

Za kar?enkoli nasvet ali idejo bom hvale?en.

 

Lep pozdrav vsem.

 

:vesel:

Napisano

Sicer ne vem kako bo? to izvedel, ampak v?asih smo, ?e je motor delal na tri cilindre endostavno izvlekli kabel iz sve?ke. ?e si zdrl napa?nega, je ziher motor ugasnil. ?e pa ni, je bilo na tem cilindru nekaj narobe.

 

?al ima? pa ti dizla. :whatever:

Napisano

Sem razmi?ljal v tej smeri, sej bi moral tud dizel z vbrizgom, ?e mu vbrizg (delujo?) odklopi?, spremenit delovanje... :unsure:

Napisano

Kupi kontakt sprej in posprejaj konektorje. Mogo?e ti kontakt na enem, ali dveh nagaja.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Pozdravljeni,

 

nekaj ?asa nazaj sem, ?e pisal o nedelovanju moje M6 cd136 oz. o nev?iganju le-te. No v?ge ?e,ampak klokota in nima nobene mo?i, javlja napako motorja, ?e ne ti??i? gasa crkne, ?e ti??i? gas gre samo do 1500 o/min, komaj prestavi? avto z mesta.

 

to se dogaja vsake toliko (brez kak?nih opozoril ali vzorcev) in diagnostika

pravi da je en injektor kriv za to dogajanje. o?itno se odlo?i za po?itek in so aktivni samo trije cilindri.

pojavil se je pa problem, da sedaj ko avto dela(v ?asu diagnostike), ne morejo ugotovit kater injektor je ta "slab".

ima kdo kak?no idejo kako bi to ugotovil..??

o?itno ima samo "slabe" trenutke pa ?e to samo pri v?igu nikoli med vo?njo.

to se mi je od sredine decembra pa do danes zgodilo 4x,

ko avto dolo?en ?as po neljubem dogodku stoji vsaj uro, dve, tri normalno v?ge.

 

Za kar?enkoli nasvet ali idejo bom hvale?en.

 

Lep pozdrav vsem.

 

:vesel:

 

Ti ima? te?avo drugje, tako da malo raz?iritr obmo?je gledanja in spremljajte malo tlake pa razli?nih sistemih na motorju.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Yavar,

 

katere tlake si imel v mislih..??

avto v?ge in dela vsaj po zvoku sode? po treh cilindrih(pojavi se lu?ka motorja in lu?ka od DSC. kater tlak bi to povzro?il pa ?e to samo ko je hladno.

Kadar avto v?ge normalno, se tudi normalno pelje, mo? je taka kot mora bit! A ne bi ob kak?nem zmanj?anem tlaku avto imel konstantne probleme, ne samo ob?asno, upad mo?i in kaj podobnega....

 

lep pozdrav.

Napisano

Yavar,

 

katere tlake si imel v mislih..??

avto v?ge in dela vsaj po zvoku sode? po treh cilindrih(pojavi se lu?ka motorja in lu?ka od DSC. kater tlak bi to povzro?il pa ?e to samo ko je hladno.

Kadar avto v?ge normalno, se tudi normalno pelje, mo? je taka kot mora bit! A ne bi ob kak?nem zmanj?anem tlaku avto imel konstantne probleme, ne samo ob?asno, upad mo?i in kaj podobnega....

 

lep pozdrav.

 

lucka dsc in engine ti sveti ker si odklopil akomulator, naredi isto kot sem napisal na prejsnjem postu pod DSC

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

cukanje pa probaj odpraviti kot je napisano v temi

 

mazda mehanik,cukanje

 

v?asih pomaga

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

DSC sveti do minuto-dve, ?e je akumulator bolj na meji, da bo odpovedal.

To se pojavi ob nizkih temperaturah zjutraj pri prvem v?igu motorja, ?e ga potem po 5 minutah ugasne? in ?e enkrat po?ene? lu?ka ne sveti ve?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za simbolično ceno prodam gumi prtljažno korito za Mazdo 3 HB (2013 - 2019).   Več informacij na zs.
    • Izjemno zanimiv video za tiste,ki se zanimate za električno orodje,tehniko,in kako je kaj konstruirano. Tukaj za moje pojme nekaj najboljšega med vrtalnimi vijačniki,kar za komercialni trg sploh obstaja. Najprej predstavitev (razmontiranje in sestavljanje) baterijskega prebijača NIV 18 LTX BL 1.6 ,nato polnilca ASC 290 nato LiPower (18650),LiHD (21700) in LiHDX (21700 tabless) baterij,in nato še baterijskega udarnega vrtalnega vijačnika SB18 LTX BLi (udarna verzija brez snemljive Quick-glave). SB 18 (udarna varijanta brez Quick glave) LTX BL ISB 18 LTX BL I      
    • Nekoč je  tisto z valjarjem šlo tako:   Če valjar povozi Gorenjca rata hranilna knjižica, če Štajerca rata pivnik, če pa Notranjca pa bukov furnir.  
    • Sej veš da sam ne pijem alkota oziroma tako redko, da ni omembe vredno in sem vedno bil proti alkoholu za volanom in visokim kaznim, ter da se mora alkohol za volanom merit kot glavni vzrok nesreče in ne kot pridružen vzrok.   Tukaj je namreč problem v tem, da meritev ni zanesljiva, da bi bila nedvoumno ustrezna za izrek kazni. Kazen je do promila natančno opredeljena potem se pa opravi meritev, ki vzbuja dvom o natančnosti. Bo policija pač morala začet uporabljat etilometre, ki so ustrezno zanesljivi.   Bom dal primerjavo, da bo bolj plastično izgledalo kako neustreznost meritve izgleda v praksi... nekoč nekdaj sem tu na forumu že razlagal, kako me je ustavil policaj nekje med Mokronogom in Mirno in mojo hitrost ocenjeval po ZVOKU gum. Da po njegovi presoji se je SLIŠALO, da sem vozil prehitro. Ja če se ne bi ročno uprl in da brez natančne meritve pač ne bom podpisoval prekrška se je omehčal in me spustil z opozorilom, kar je tudi vpisal v svojo črno knjigico. Se pravi še vedno je igral vlogo vsemogočnega in kako je dober, da me je spustil brez kazni pa čeprav ni imel trdnega dokaza.   Policija mora biti prva in vzor spoštovanja zakonov, ker edino tako bo imela dober renome... če pa se pusti vsepovprek, na pol legalno pa lahko hitro začnemo govorit o policijski državi.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.