Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pred dnevom jih je moja ?estica opravila 240.000.

 

Objavljena slika

 

Servis je bil napovedan na 130k kar je bilo decembra, samo je po datumu ?ele marca, pa konec leta tako nisem imel ?asa avto dlje na servisu pustit, no zrihtali smo bremze januarja in dali skozi tehni?nega.. Zdaj pa me zanima kak?ni so servisi na 240.000? kak?ne posebnosti?

 

Avto je bencin 1.8, in dnevno prevozi 120 Km (brez pretirane uporabe pedala za gas, polovica poti je AC)

Napisano

Pred dnevom jih je moja ?estica opravila 240.000.

 

Objavljena slika

 

Servis je bil napovedan na 130k kar je bilo decembra, samo je po datumu ?ele marca, pa konec leta tako nisem imel ?asa avto dlje na servisu pustit, no zrihtali smo bremze januarja in dali skozi tehni?nega.. Zdaj pa me zanima kak?ni so servisi na 240.000? kak?ne posebnosti?

 

Avto je bencin 1.8, in dnevno prevozi 120 Km (brez pretirane uporabe pedala za gas, polovica poti je AC)

 

Redni servis in to je to, olje filter olja, filter klime.

Si na 200 kkm menjal sve?ke in olje v menjalniku ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pri 210000 so menjali samo motorno olje, filter + tesnilo - in to je bilo vse takrat (31.3.2009).

 

Sve?ke mislim da niso bile menjane (v servisni knjigi nisem zasledil), enako z olju v menjalniku.

Napisano

Na koliko km pa se dela menjava olja v menjalniku in na koliko "sve?ke" pri M6 dizl?

**********************************************************************

Enkrat sem nekje prebral: ?e nima? Japonca je bol?, da si bos

Napisano
:glare: navodila?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hmm, so v italjan??ini!

**********************************************************************

Enkrat sem nekje prebral: ?e nima? Japonca je bol?, da si bos

Napisano

A nima mazda interval menjave zobatega jermena na 120.000km :ne vem: ????

 

Ma samo ?e je navor, benz ima verigo. :danzoman:

 

Na koliko km pa se dela menjava olja v menjalniku in na koliko "sve?ke" pri M6 dizl?

 

Sicer navora ne pipam, samo olje v mejalniku se menja na 120 kkm, grelne sve?ke pa po potrebi - ko crkne.

 

Pri 210000 so menjali samo motorno olje, filter + tesnilo - in to je bilo vse takrat (31.3.2009).

 

Sve?ke mislim da niso bile menjane (v servisni knjigi nisem zasledil), enako z olju v menjalniku.

 

Sve?ke pri bencinarjih se uradno menjajo na 100 kkm, prav tako tud olje v menjalniku, ostalo pa enako kot na 20 kkm.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Se pravi jim zate?im zakaj pri 200k niso zamenjali sve?k ter olja v menjalniku :whatever:

 

Verjetno so potem ?e vedno prve sve?ke not.. za menjalnik pa je verjetno suh kot..: :vino:

Napisano

Se pravi jim zate?im zakaj pri 200k niso zamenjali sve?k ter olja v menjalniku :whatever:

 

Verjetno so potem ?e vedno prve sve?ke not.. za menjalnik pa je verjetno suh kot..: :vino:

 

Ja verjetn, a misli? da se olje v menjalniku tudi pokuri-porabi tako kot v motorju ? :jupiii:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?e se ne.. kaj pa je potem finta da bi ga moral pri 200k zamenjat?

 

Po moje da zaradi raznih ne?isto?, ki se naberejo notri in posledi?no zmanj?ana mazalnost.

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

?e se ne.. kaj pa je potem finta da bi ga moral pri 200k zamenjat?

 

Zato ker olje z uporabo ali pa tudi ?e se ne uporablja, zgubi vizkoznost, ta pa je pomembna za pravilno in optimalno delovanje menjalnika, ker olje ni samo za mazanje ampak tudi "zaustavlja" sinhrone predno se prestave "ujamejo" skupaj, ?e je prenizka se te?ko prestavlja, ?e pa je previsoka(napa?no olje) pa se spet te?ko prestavlja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pred dnevom jih je moja ?estica opravila 240.000.

 

Objavljena slika

 

Servis je bil napovedan na 130k kar je bilo decembra, samo je po datumu ?ele marca, pa konec leta tako nisem imel ?asa avto dlje na servisu pustit, no zrihtali smo bremze januarja in dali skozi tehni?nega.. Zdaj pa me zanima kak?ni so servisi na 240.000? kak?ne posebnosti?

 

Avto je bencin 1.8, in dnevno prevozi 120 Km (brez pretirane uporabe pedala za gas, polovica poti je AC)

 

To je pa lepa ?tevilka. :bravo: So bili ?e kak?ni drugi problemi z mazdo ?

V?eraj smo bili ?e pred propadom, jutri pa bomo naredili en velik korak naprej !
Napisano

Kateri letnik ima? mazdo? Ker ?e je tam okoli 10 let pa da ni bilo menjano oljev menjalniku potem ga jaz nebi menjal

Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!

Napisano

Kateri letnik ima? mazdo? Ker ?e je tam okoli 10 let pa da ni bilo menjano oljev menjalniku potem ga jaz nebi menjal

 

Od kdaj deajo 6ke ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Od kdaj deajo 6ke ?

 

konec 2001 so jih za?el delat tko, da drug let bo pa res ?e celih 10let ?zmeden?

33112_1.png

Napisano

No ampak kilometri spet niso tok stra?no ogromni (re?mo da je L.2002), torej 30Kkm letno! :bravo:

 

P.S. ?koda da nima? LPGja noter, bi ?e kr neki pr?paru, pr taki kilemetra?i! :blush::jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Jaz okoli 40k letno, koliko so pred mano ta avto vozil.. pa ne morem ob 2h zjutri ra?unat, je pa bil prvi lastnik firma, vozil ga je komercialist.. tako da ta avto je vajen kilometrov :)

 

Letnik je 2003, registriran 2004

 

LPG.. bi dal predelat, ampak se bom po?asi preselil bli?je slu?bi in ga niti ne bom ve? rabil.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Iskreno: Kar se dela na kitajskem, mi je vseeno kdo je zadaj (kitajc al evropejc).   Je kolega povedal, je prodal top centrirko, se vulkanizerju ni prižgala. So jo na garancijo menjali, lučke prižgala, dela ne.   Kitajci, ki jih proda, delajo.   Trdi, da kitajci svoje izdelke dobro zaščitijo za prevoz, evropske firme pa vozijo v najbolj zjahanih kontejnerih in potem lahko pride piš soli noter. Je pa tako transport cenejši.
    • Ma ne verjamem več, da je kvaliteta iz Kitajske na minimumu. Bodo evropski (japonski) proizvajalci morali igrati na drugo karto.
    • ne razmišljaj o Kitajcu iz evropskega načina razmišljanja. Kitajci so med azijci največji prevaranti in verjetno največji kapitalisti, ki samo razmišljajo kaj se splača. Kvaliteta je le na takem nivoju kot je minimalno finančno še sprejemljivo. Presežkov ni nobenih in naj kupce ne zavede blinkblink efekt, ker ta služi le temu, da prevara kupca, da gre za izdelek višje kvalitete.   Kitajska družbe ne skrbi ekologija niti trajnostni razvoj. Zato dolgoživost izdelkov sploh ni na njihovi listi nujnih stvari, ki jih mora imeti vsak izdelek. Kitajc v EU prpelje izdelek in ga boli ku***c a se ga bo dalo poservisirat. To mu je nujno zlo in vse bo počel v tej smeri, da več kot 10 let ne bo zagotavljal servisa.    Kdor bo kupil kitajca, ga bo vozil do konca, dokler bo šel al ga bo pa praktično šenkal, ko se ga bo naveličal. Ja tega v Evropi ne poznamo, deluje pa tako celoten avtomobilski trg na Kitajskem. Praktično se tam rabljene stvari sploh ne prodajajo. Avto enostavno ratuje bela tehnika... ko se dokončno pokvar al pa je popravilo predlago greš pač v štacuno po novega, tega pa v graben oziroma k dobavitelju na dvorišče.
    • Katerga avta? A ni to SUV al nek crossover?    @tommzy tole moraš razumet v kontekstu, saj se je pred nekaj časa ravno v tej temi našel en uporabnik, ki je dejansko iskal dlako v jajcu in bil hud na vse, ki niso našli enakih napak na svojih CX-30 kah. Ja, gledalo se je med drugim a so plastične obrobe na kolotekih dovolj ravne in iskalo kot pod katerim sej e mogoče celo videla kaka mikroskopska nepravilnost. Ja pa ta uporabnik je bil dejasnko hud na vse, ki se niso strinajli z njim, kot da so slabovidni če tega ne opazijo in si ni dal dopovedat, da je možno, da samo to on opazi ali pa celo, da je mogoče res ampak le na kakšni CX-30.   Ja blo je res naporno z njim, tako da tole kar ti pišejo je samo ohranitveni manever, da kdo ne popizdi, ker mu je dojadilo poslušat jamranje in blatenje čez CX-30. Pri tem roko na srce imaš tudi ti določene "napake", ki to sploh tudi niso, ampak so zgolj pomanjkanje vedenja o tem kako določene stvari delujejo - recimo primer dometa, ki se spreminja.
    • Sem gledal en video na YouTube kako so (mislim da BYD)en avto naklučno izbrali in ga popolnoma razstavili in ugotovili da je bolje in kvalitetneje sestavljen kot marsikateri od zvenečih EU znamk s tem, da je pri tem tudi 20-30%cenejši.... 🤔 Vse Kitajci, ki sem jih do sedaj vozil so po domače za hrbteničarje.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.