Skoči na vsebino

Ni?anje mazde 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni

 

Ker se zima poslavlja in se za?enja poletje, bi rad malo estetsko ter zni?al te?i??e na avtu.

 

Pri avtu bi rad zamenjal vzmeti, sedaj sem pa pred dilemo kaj za ene vzmeti dati (da ne bo avto kot voz) ter koliko naj zni?am,

 

Malo sem ?a sam gledal in kandidatov je kar nekaj:

-Eibach (nevem kak?na je cena, dobavotelj za SLO je Amortizer)

-H&R (ugodna cena)

-Vogland (vem da jih imajo v Tehno racingu, glede kvalitete ne vem ni?)

 

Za va?a mnenja ?e vnaprej hvala

 

LP

Andrej

Napisano

Jaz bom pa? tukaj pohvalil vzmeti eibach!

Sam jih imam na M3. ?e bi se ?e 1x odlo?al za zni?anje bi ponovno izbral eibach!

Mislim pa da katerekoli vzmeti od na?tetih bo? kupil ne more? falit,saj so nekako vse 3 znamke preverjene.

Meni je moja M3 malce tr?a ?e v osnovi (gta) in je s temi fedri ?e vedno lepo znosna za vozit.

Cena je bila 210? razlike z ostalimi recimo da je tam do 30?

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Tudi jaz mislim, da so Eibach top klasa kar se vzmeti ti?e. Sam sem ?e pred ?asom vgradil na Civic-a vzmeti znamke Apex. Nevem, nekateri jih grajajo, ampak jaz do sedaj (gor so ?e sigurno najmanj 5 let) nimam nobenih slabih besed glede teh vzmeti.

 

?e bi ?e pa enkrat izbiral bi ziher izbral Eibach... :bravo:

Napisano

Js sem tudi imel Apex na Micri in so bli petarda, seveda s primernimi amortizerji.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Malo sem spra?eval naokoli, pa so me za?eli ljudje malo stra?it.

 

Pravijo da so fedri H&R veliko tr?i v primerjavi z Eibach-om in Vogland-om, glede na to da imamo "super" ceste bi imel raje mehkej?i avto.

 

Malo pa sem vpra?al tudi za cene:

H&R - 173 ? v A3M

Vogland- 245? v Techno Racingu

Eibach- 230 Amortizer

 

Cene samo monta?e se pa tudi kar precej razlikujejo:

Najcenej?e je pri Techno racingu, najdra?je pri Eibachu

 

Tako da sem v dilemi kaj nardit.

Napisano

lej naredi kar pa? ho?e?. ampak ne oklevaj predolgo ker se potem lahko premisli? :)

Lahko pa pride? na meet v nedeljo (?e si kje bli?je) in se zapele? en krog z mojo trojko pa bo? povedal ?e je OK.

 

pridobiva? pa na trdoti tudi z gumami :bravo: Odvisno seveda kok col kolesa bo? mel ;)

Meni osebno za eibach ni ?al!!

 

Sem pa pozabil povedat da sem imel tudi sparko fedre na stari 323F seveda tam sm pa imel ?e za 10% str?ane amortiterje in je bil kar precej tr?i kot pa zdej

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Jz bom sam reku da resno razmisli o VogTlandu, ker mislm da je najmanj konkuren?en ostalima dvema (zgolj moje skromno mnenje)! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

No sedaj sem dobil eno ugodno ponudbo za vzmeti in sicer so od Eibacha :)

 

Problem je edino ta da so na Mazdi 6 karavan, jaz pa imam Limuzinsko razli?ico.

Sedaj me pa zanima ?e kdo od vas ve ali bi lahko dal omenjene vzmeti na svojo 6-ko, ali morajo biti to?no dolo?ene.

 

Za odgovore ?e vnaprej hvala

 

LP

Andrej

Napisano

?e mene pra?a? ja!!!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Hvala LabiGT, sem si malo pogledal te TUV certifikate. V bistvu sta oba enaka :)

 

Prednje vzmeti so enake pri obeh razli?icah.

 

Razlike pa se poka?ejo pri zadnjih in sicer:

 

Limuzina:

- obremenitev na os 1010 kg

- debelina ?ice 13,25 mm

- dol?ina vzmeti 288

- ?tevilo ovojev na vzmeti 6,5

 

Karavan:

- obremenitev na os 1100 kg

- debelina ?ice 14 mm

- dol?ina vzmeti 280

- ?tevilo ovojev na vzmeti 6,4

 

Hm po teh podatkih sode? nista enaki vzmeti, tako da ta opcija kot vse ka?e odpade :(

 

?e pa ima ?e kdo kak?en predlog pa kar na plan z njim

Napisano

?e mene vpra?a? nebi smelo bit nobene te?ave, glede na to da bi dal vzmeti iz karavana na limuzino.....

 

Te?je bi ?lo v obratni smeri, ker bi se avto malenkost bolj posedel, ampak v tvojem primeru mislim da ni te?ave.

 

LP David

Feel free....

Napisano

Vpra?anje, ker lahko se zgodi, da bo avto pol na "nos" stal. Gre za skoraj 100 kilsko razliko v obremenitvi. ?eprav po drugi strani je pa vzmet kraj?a tako, da bi se lahko tole celo izena?ilo.

33112_1.png

Napisano

Js bi rabil zadnje od karavana, originalne seveda ima kdo vi?ka ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Imam H&R na karavanki in s 16 col se pelje zelo dobro,z 18col je pa zelo zelo trda-v?asih bi kar prodal 18-ke.Pa dobro razmisli preden ni?a?,ker bo? pobral vsak robnik in v gara?nih hi?ah bo? sigurno nasedal z odbija?em,?e bo? ?el parkirat v nadstropja. :hudicek:

Pozdravljeni

 

Ker se zima poslavlja in se za?enja poletje, bi rad malo estetsko ter zni?al te?i??e na avtu.

 

Pri avtu bi rad zamenjal vzmeti, sedaj sem pa pred dilemo kaj za ene vzmeti dati (da ne bo avto kot voz) ter koliko naj zni?am,

 

Malo sem ?a sam gledal in kandidatov je kar nekaj:

-Eibach (nevem kak?na je cena, dobavotelj za SLO je Amortizer)

-H&R (ugodna cena)

-Vogland (vem da jih imajo v Tehno racingu, glede kvalitete ne vem ni?)

 

Za va?a mnenja ?e vnaprej hvala

 

LP

Andrej

 

Napisano

Odlo?itev je padla :)

 

Najprej bom dal na avto 17-ke in videl kako izpade (glede izgleda in vo?nje)

 

Nato pa ga bom po potrebi zni?al :D

Napisano

... in potem zelo hitro spet nazaj zvi?al sramezljiv

 

He,he,samo sej ni problem vozit z zni?ano po na?ih cestah-avto. :hudicek:

 

 

Napisano

Pa ne na trajekt it.....ker se ti bodo smejal ko bo pokal :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pa ne na trajekt it.....ker se ti bodo smejal ko bo pokal :bravo:

 

 

hehe, na to pa tud ?e nisem pomislil, ker je ?e zima in ?as za smu?anje :P

Napisano

Pa ne na trajekt it.....ker se ti bodo smejal ko bo pokal :bravo:

 

Meni ?e tako normalno podrsa,ko grem na trajekt.Kaj ?ele,?e bi bila ni?ana.

 

 

Napisano

Meni ?e tako normalno podrsa,ko grem na trajekt.Kaj ?ele,?e bi bila ni?ana.

 

 

Ja, tudi jaz sem ribal po tleh. Samo lahko bi malo druga?e naredili tiste rampe.

  • 2 tedna kasneje...
  • 4 tedne kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • To vsi vemo in jih tudi imamo, saj se drugačnih menda ne dobi, če kupuješ zimske... 😉
    • Mene ne skrbi to kar bodo jutri sprejeli v parlamentu, skrbi pa mnoge v državi, ki se jim ne ljubi delat, da bi lahko bilo vsem v državi boljše. Ukinitev alko testov je pa res ravno v nepravem času žal! Kdo to danes zagovarja ne ve kaj se lahko zgodi te dni, ko bo martinovo. 🥴 Lahko pa razložiš kaj je policijska država, da te vsak ukrep tako skrbi..... 
    • Jaz imam sicer ročni menjalnik, mislim pa, da imata obe varianti  podobno prestavno razmerje. Od začetka sem poskušal upoštevati indikator za prestave, vendar sem ugotovil, da sem za posledico imel višjo porabo. Včasih je nižja brzina boljša za porabo, da se avto ne matra. Na primer pri 30 v 3ji se je zdelo, kot da se pelješ z "štant gasom". Malo smešen primer je, ko se peljem v četrti pri cca. 1800 obratih v 10-18% hrib in mi svetuje naj dam v peto😁. Druga varianta pa je, ko se po dolgem hribu navzdol v tretji peljem 50-60 in zaviram z motorjem, mi svetuje naj dam v drugo. Za hec se poskusi peljat v ročnem načinu in sam prestavljaj. Meni pa se občasno zgodi, da pri močnejšem pospeševanju noče it takoj v tretjo, dvakrat se mi je pa zgodilo, da pri semaforju ni šel takoj v prvo. Tako, da moraš dat v ler in še enkrat pohodit sklopko. Tako težavo sem imel na Clioto samo z vzvratno prestavo, ki ni sinhronizirana. Drugače pa zmeraj pazim, da sklopko pohodim do konca.Bomo še malo opazovali, če ne pa je garancija.
    • Dans se maw šefa počutm, ker sem odjavu sezonsko vozilo (PO POLDNE) in mi bo ponovno cukal (bencin) enkrat spomladi, do takrat naj pa odpočije, v pričakovanju boljših časov, haha.
    • Ja tudi meni klika... Včasih zelo. Imam AT. Drugače pa sem danes prvič po 3.500 zbil porabo na 6.4-6.5 po regionalki. Ampak sem mogel fajn tuhtat koliko gasa bom pritisnil pa koliko hitro bom vozil. Striktno po omejitvah... Še zdaj ne vem kako je tako pala poraba...  A ima kdo tako bolj "rezek" zvok motorja sedaj ko se je ohladilo? Drugače pa imam en problem že pri tej kilometrini...  Na čase ko ga zalaufam ali ko se ustavim in dam v P mi je začel obratomer nihat pa prav čuti se kako se motor "zaganja" in je nemiren...    Je treba na servis?   Pa je normalno da avtomatik vozi po mestu recimo ob zelo malo gasa ali nič na 1100-1300 obratih?   Aja pa še eno vprašanje... Zadnjič sem konkratno opral avto pa sem opazil, da če grem z "gobo" (je tista iz mikrovlaken kot špageti) po zadnjem steklu in pod "spojlerjem" in če se ga dotaknem da ga lahko z gobo/roko rahlo "privzdignem"?   Drugače pa super glede vsega ostalega.    1105(1).mp4 JUMPSHARE.COM Shared with Jumpshare    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.