Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Objavljena slika

 

Ni? kaj prijetna slikica na pogled, in to na obeh straneh! Karkoli se temu re?e.. treba je zamenjat, kupim takoj novo, rabljeno.. takoj! avto je 4 vratna varianta.

Napisano

Objavljena slika

 

Ni? kaj prijetna slikica na pogled, in to na obeh straneh! Karkoli se temu re?e.. treba je zamenjat, kupim takoj novo, rabljeno.. takoj! avto je 4 vratna varianta.

 

pa ne bi to sam saniral mal?

 

a jo s substralom pere?? :ne vem:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
Napisano

to je okoli ?ipe a ne?Na tvojem mestu bi zbrusil in o?istil rjavino in pobarval. seveda to naredi na obeh straneh da bo identi?no ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

to je okoli ?ipe a ne?Na tvojem mestu bi zbrusil in o?istil rjavino in pobarval. seveda to naredi na obeh straneh da bo identi?no ;)

 

to se sem mislil....po moznosti speskal

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

 

 

Ni? kaj prijetna slikica na pogled, in to na obeh straneh! Karkoli se temu re?e.. treba je zamenjat, kupim takoj novo, rabljeno.. takoj! avto je 4 vratna varianta.

 

Aha in mazda dela samo en model s 4mi vrat ? :zvizga:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Mazda 6 je :D

 

Letnik 90, ne more bit tolk rjava, razen ?e avto ?e ni videl druga?nega pranja kot pa krta?e v pralnici.

Druga?e pa bi blo najbolje da zadevo demontira? o?isti? in za??iti?, potem pa ?ez zalepi? ?rno mat folijo, tako kot ima original, narejeno.

 

lp B

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

to je okoli ?ipe a ne?Na tvojem mestu bi zbrusil in o?istil rjavino in pobarval. seveda to naredi na obeh straneh da bo identi?no ;)

 

 

al pa ?e drugo stran pusti? da zrjavi :vskalo:

bit podgurc je luksuz!

ni ga vitamina ?ez liter vina!

Napisano

Letnik 90, ne more bit tolk rjava, razen ?e avto ?e ni videl druga?nega pranja kot pa krta?e v pralnici.

Druga?e pa bi blo najbolje da zadevo demontira? o?isti? in za??iti?, potem pa ?ez zalepi? ?rno mat folijo, tako kot ima original, narejeno.

 

lp B

 

Original ni bilo nobene ?rne mat folije.. letnik je 2003 - mogo?e so kasneje to spremenili.

 

lesko: saj druga stran tudi cveti..

 

Kako to da nih?e ne priporo?i kje bi dobil te dve "laj?ne" rabljene samo so ?e OK? meni je idealno da to enostavno zamenjam..

Napisano

tole bi se pa mogo?e spla?al celo porihtat :ne vem:

 

Se strinjam! torej kje naj dobim dele.. a ve kateri od vas mojstrov ?e so zadnja vrata 4 in 5 vratne razli?ice enaka?

Napisano

Matr ka?n podn od pleha na teh avtih! <_<

 

A garancija mu tegale ne bi krila? :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Objavljena slika

 

Mazda 6 karavan letnik 2002. Pa ni videla krta?. Zgleda, da je ta stebri?ek edini pri okvirjih ?ip na vratih, ki ni polepljen s folijo.

 

Glede na to, da so mi mazdini vrtnarji vse cvetli?ne gredice dosedaj urejali v okviru garancije, bi mogo?e uredili tudi to. Bom povpra?al ko bom imel redni servis.

 

Lp

M

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

 

Ni? kaj prijetna slikica na pogled, in to na obeh straneh! Karkoli se temu re?e.. treba je zamenjat, kupim takoj novo, rabljeno.. takoj! avto je 4 vratna varianta.

 

Meni so na istem letniku (2003) pred par leti na obeh straneh zamenjali te letvice v okviru garancije na poobla??enem servisu. Je isto rjavelo (scier ?e ne tako fejtst) je pa od takrat OK.

Predlagam da gre? na servis in se pozanima?...

Napisano

Sicer pa na temo rjavenja ?e ena cvetka. Kot mnogim so tudi meni pred par leti garancijsko "odpravljali" te?ave z rjavenjem pragov in zadnjih kolotekov (ter tudi vrat) na M6. O?itno pa precej slabo, ker je zdaj na mestu kjer so "rezali" (levo in desno, vidno pri odprtih zadnjih vratih) nastalo precej rje, vse skupaj je tako porozno da lahko prst skozi porinem.

 

Dobra novica je da so na servisu korektno priznali da gre za napako in sem ?e zmenjen za popravilo. Moram pa peljat k istemu servisu, ostali no?ejo ni? delat, in upam da bo v drugo bolj?e.

 

Predlagam vsem da preverite stanje vozila, jaz slepec sem tole zelo pozno opazil pa ?eprav vsak dan odpiram ta vrata in otroka dajem not/ven :P

post-226-1269505042_thumb.jpg

Napisano

Pa jaz res ne vem kaj je s tem plehom narobe... Meni so malo pred novim letom na servisu pod garancijo uredili vse kar je bilo povezano z rjo na M6. Avto je bil dejansko kot nov :notworth: . V?eraj pa slu?ajno gledam nekaj okrog zadnjih koles in kaj opazim...???? ?zmeden? Robovi na zadnjih blatnikih konkretno rjavi... in to po 4 mesecih... :(

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

Welcome in tha club. :angry2:

 

Samo de meni ne rjavi ampak je ?e v ?tartu zani? barvano in imam mehurje in razpokano barvo ker je ?e v xx plasteh. :angry:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A so z M3 isti problemi?

 

Zaenkrat ne.

 

:D kupte stare mazde ni rje sploh

 

Je pol pa ene 14 letih. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

:D kupte stare mazde ni rje sploh

 

Pri meni to ?al ne dr?i :(

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.