Skoči na vsebino

Tovornjake s cest v konicah


Gustav

Priporočeno sporočilo

Eh ja... o?itno se ne razumemo - ?koda :(

 

Se prav - dejmo zagrenit ?ivljenje vsem samo, da imamo ob?utek enakopravnosti. :jezicek:

 

Ne vem zakaj si tolk zapel za dobrobiti tujih prevoznikov na rova? doma?ega ?ivlja pa me to tudi ne zanima. Pa samo na mehek na?in bi jih posku?ali napeljat, da bi bilo vseeno bolje, ?e uporabijo AC izven jutranjih in popoldanskih konic ni jim pa treba sam bo pa nekoliko dra?je.

 

Ampak a ni hec, kako pri elektriki je pa vsem kristalno jasno in prav se nam zdi, da imamo no?ni cenej?i tok, ker to elektro gospodarstvu omogo?a bolj enakomerno distribucijo elektrike. Pa to ni nobeno omejevanje saj lahko ?e vedno vse po?ne? v dra?ji tarifi. Kdor pa ?eli pa lahko izkoristi cenej?o tarifo za recimo ogrevanje, pralni stroj, su?ilni, pomivalni itd itd...

 

Ne vem no... men se to ne zdi omejevanje, ?e mi Mercator recimo da samo v torek popust 10% al pa Kolosej ravno takrat popust za kino vstopnico. ?e ?em izkoristim ni mi pa treba pa se zato ne jezim, ker pa v petek moram pla?ati polno ceno. In to?no vem zakaj so to naredili - to je dan, ko je obisk manj?i in so zato popularizirali nakupovanje takrat namesto v petek, ko je v ?tacuni itak gu?va pred vikendom al pa v kinu, ker je naslednji dan frej.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa? 2 razli?na mnenja....no sam ta z Mercatorjem je mal bosa....:) To je privabljanje ne odganjanje :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa? 2 razli?na mnenja....no sam ta z Mercatorjem je mal bosa....:) To je privabljanje ne odganjanje :)

 

c'mon no... spet odvisno kako gleda?... al pa odganjanje ostale dni ko je dra?je. :D

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bom pa ?e jaz eno rekel, ker delam v transportnem podjetju, in pokrivamo skoraj komplet Evropo.

 

Ne strinjam se z omenejvanjem enih in drugih (PKW-jev in LKW-jev). To ni re?itev. Re?itev pa je slede?a (to je napravila Avstrija na relaciji I-Brenner do A-W?rgl cca 100km od 1.7.2009) in da jo nakratko povzamem od njih:

 

Na zgoraj omenjeni relaciji (pa ?e na eni drugi) je obveza kamionov, da morajo obvezno iti na vlak, ?e ima kamion nalo?eno:

 

-?elezo, jeklo in izdelke iz njih

-kerami?ne plo??ice

-odpad (star papir, plastika)

 

In kaj se je zgodilo. Dnevo zagotavljajo do cca 40 vlakov v obe smeri. Cena karte do skupne te?e 40t je za dnevno tarifo 99?, za no?no 126?.

 

Za zgoraj omenjene tovore so se odlo?ili zato, ker so najpogostej?i tovori iz in v teh dveh dr?avah. Re?ili so na 1 mah 4 stvari: manj onesna?evanja, manj kamionov na cesti, manj?i stro?ek transporta, re?itev avstrijskih ?eleznic.

 

In kaj bi morali narediti pri nas. Vlada naj izdela ?tudijo katere robe se najve? vozi iz Mad?arske, Romunije, Ukrajine,... v Koper, Trst... in naj da podobno direktivo za tranzit preko SLO. In s tem ne bi omejevali nikogar

 

Rezervacije kart so supe?no re?ili preko interneta in izstavitvijo ra?una 2x mese?no.

 

Sem vaju Mazda6 in Jures prepri?al? ?e sem, hitro spremenit predlog, pa se nanj podpi?em in dam za pivi?ko.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa kaj hudi?a ste zapeli s tem omejevanjem - nih?e ne govori o nobenem omejevanju samo o tem, da je dra?je ob urah, ko je prometna konica. Nih?e nikogar ne omejuje saj lahko peljejo kadar ho?ejo razen ob nedeljah in praznikih, ko pa res je OMEJEVANJE.

 

Danes je tako, da se da marsikaj lepo splanirat in tisto uro ali dve se da izkoristit za obvezni po?itek in vozit nato po cenej?i tarifi. ?e pa ne gre pa pa? ne gre se pa bo malo dopla?alo. Itak imamo pa med najcenej?imi tarifami za kilometer tako da sploh ne vem zakaj tak problem, ?e se bo zaradi tega pol vzhodno evropejcev odlo?ilo, da bodo vozili izven konic, ker jim je ceneje tako na cestnini kot na gorivu (?e se zataknejo v gu?vi gre poraba strmo navzgor).

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bom pa ?e jaz eno rekel, ker delam v transportnem podjetju, in pokrivamo skoraj komplet Evropo.

 

Ne strinjam se z omenejvanjem enih in drugih (PKW-jev in LKW-jev). To ni re?itev. Re?itev pa je slede?a (to je napravila Avstrija na relaciji I-Brenner do A-W?rgl cca 100km od 1.7.2009) in da jo nakratko povzamem od njih:

 

Na zgoraj omenjeni relaciji (pa ?e na eni drugi) je obveza kamionov, da morajo obvezno iti na vlak, ?e ima kamion nalo?eno:

 

-?elezo, jeklo in izdelke iz njih

-kerami?ne plo??ice

-odpad (star papir, plastika)

 

In kaj se je zgodilo. Dnevo zagotavljajo do cca 40 vlakov v obe smeri. Cena karte do skupne te?e 40t je za dnevno tarifo 99?, za no?no 126?.

 

Za zgoraj omenjene tovore so se odlo?ili zato, ker so najpogostej?i tovori iz in v teh dveh dr?avah. Re?ili so na 1 mah 4 stvari: manj onesna?evanja, manj kamionov na cesti, manj?i stro?ek transporta, re?itev avstrijskih ?eleznic.

 

In kaj bi morali narediti pri nas. Vlada naj izdela ?tudijo katere robe se najve? vozi iz Mad?arske, Romunije, Ukrajine,... v Koper, Trst... in naj da podobno direktivo za tranzit preko SLO. In s tem ne bi omejevali nikogar

 

Rezervacije kart so supe?no re?ili preko interneta in izstavitvijo ra?una 2x mese?no.

 

Sem vaju Mazda6 in Jures prepri?al? ?e sem, hitro spremenit predlog, pa se nanj podpi?em in dam za pivi?ko.

 

To?no o tem govorim jaz!!!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To?no o tem govorim jaz!!!

 

v redu... ampak kak?na bi pa bila vajina re?itev, ki bi se jo dalo takoj uvest brez, da bi spet par let minilo, da se bo kej zganilo?

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozablja?, da so tu dobavni roki in vnaprej dogovorjeni termini in ure razkladanj. Bo kateri ?akal tik pred razkladom 2 uri ker bo cenej par evrov in bo zato tvegal termin razklada? V Kopru nobena ladja ne bo ?akala tovornjaka ki je zamudil. Će pa bi podra?ili ob dolo?enih urah cestnine, se ni? ne bi spremenilo, sam dars bi si filal ?epe. In kaj misli? da bo naredil za tebe dars-NI?. ?e vedno bo? v koloni vsak dan, ?e posebno ko bo? ?el na dopust in imel bo? status neomejevanega.

 

Moj predlog pa je, ?e tega ne vidi?, zadovoljiv za vse: tranzit na vlakih in zadovoljni prevozniki in vozniki os.avtov.

 

?e pa mal premisli?, bi se tudi manj uni?evale avtoceste. In ?e ena stvar: zakaj misli?, da se bodo sedaj zdru?ile S? in Luka koper in da bo nastal logisti?ni holding?

 

Mehdorn (biv?i "?ef" Deutsche Bahna) meni....:Pri tem je izpostavil nujnost jasnega vpogleda v razvojno vizijo Slovenskih ?eleznic. Skoraj ni ve? dvoma, da se bodo ?eleznice v prihodnje razvijale znotraj logisti?nega holdinga, v katerem bodo tudi druge velike slovenske dru?be, ki opravljajo komplementarne dejavnosti z ?eleznicami.

 

vir: http://24ur.com/novice/gospodarstvo/pahor-z-vodstvom-sz.html

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

v redu... ampak kak?na bi pa bila vajina re?itev, ki bi se jo dalo takoj uvest brez, da bi spet par let minilo, da se bo kej zganilo?

 

Boss, takoj se ne da, to ni tak mali problem....?as je povozil na?e ?eleznice, cestna infrastruktura poka po ?ivih, osebna vozila rastejo letno, z vinjeto se je pove?al promet drasti?no na AC, javni in ostali prevoz je omejen na ve?ja mesta....

 

Glavni problem je Ljubljanski obro?, vse mora okoli njega ne glede kam gre tranzit, in tega se ne da omejiti, oziroma dodatno pla?ti prehod....samo dr?avo se bo pla?alo ni? drugega.

 

Italijani imajo na cesti Benetke - Trst ?e ve?ji problem, obe mesti sta strate?ki za tovorni promet za srednjo in vzhodno evropo, cesta je dvopasovna in vsaki? ko se tam vozi? ne more? hitreje kot 80 na uro.

 

Kaj so storili:

Po zaslugi sredstev programa Marco Polo II bo po letu 2011 za?ivela intermodalna povezava med tr?a?kim pristani??em in ?e?ko prestolnico.

 

Po zagotovilih odbornika de?ele Furlanije?Julijske krajine za transport, energetiko in prostorsko na?rtovanje, Lodovica Sonego, je Evropska komisija potrdila umestitev projekta OCRA v program Marco Polo II. Tako naj bi od leta 2011 Trst in Prago petkrat tedensko v obe smeri povezoval tovorni vlak. Cilj projekta je, da bi v prvih ?tirih letih aktivnosti s ceste na ?eleznico preusmerili za 30.000 tovornjakov tovora.

 

EU bo prek programa Marco Polo II, ki je namenjen vzpostavitvi "pomorskih avtocest" - kraj?ih plovnih koridorjev, na katere naj bi preusmerili tovorni promet s cest, kar naj bi poleg razbremenitve cestnega omre?ja prineslo tudi bolj?o racionalizacijo prometa, logistike in oskrbe ? v prvih treh letih obratovanja ?elezni?ke povezave projekt sofinancirala v vi?ini 2,5 milijona evrov. Program Marco Polo II se je se za?el s 1. januarjem letos (2007) in bo predvidoma trajal do konca leta 2013, zanj pa bo iz evropskega prora?una namenjenih 400 milijonov evrov sredstev

 

Operater vlakovne med Trstom in Prago bo Alpe Adria Spa, ki med svojimi delni?arji bele?i tudi tr?a?ko pristani?ko upravo, tovorni oddelek italijanskih dr?avnih ?eleznic (FS Cargo) in de?elo FJK. Trenutno ?e upravlja ve? neposrednih tovornih povezav med tr?a?kim pristani??em ter Padovo, Milanom, M?nchenom, Salzburgom, Beljakom, Dunajem in Budimpe?to, pri ?emer je najpomembnej?i prav RO-LA oprtni vlak, imenovan tudi potujo?a avtocesta, za Salzburg, ki letno prepelje 36.000 tovornjakov.

 

In ali gre to preko Slovenije, je Slovenija del evropskega programa??

Seveda NE! Na tem moramo delati.....kje smo tukaj?

http://www.ocra.eu/route.asp

 

Vse zgornje destinacije gredo mimo nas....zakaj ker ne znamo izkoristiti in vlo?iti v ?eleznico

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole sem moral kar dvakrat prebrat, da sem dojel. In prvo, kar mi je pri?lo na misel je: bedaki. In to ?olani bedaki. Pa ne le z osnovno ?olo za bedake, ampak vsaj s srednjo, ?e ne ?e kak?no vi?jo.

 

Dr?avi predlagat, naj dvigne cene... Fantje, vzemite se v roke! ?e ?e, potem predlagajte, naj spusti cene izven konic, ne pa da dvigne cene ob konicah.

 

Bi radi predloge, ki bodo takoj delovali? Prav. V Novi Gorici je ?upan Mirko Brulc. Sicer je bedak in kreten in z njim se ne strinjam, ?e manj z njegovo politiko. In on to ve in se me izogiba, ker ve, da mu bom vpri?o vseh zastavljal vpra?anja, ki mu niso v?e?. A kar je res, je res. Nekaj je pa naredil dobro in to mu priznam, ?eprav ga ne maram: mestni prevoz po Novi Gorici je brezpla?en. Tako se lahko od ?empetra do NG in naprej do Solkana vozimo zastonj. Ravno tako do Kromberka. In se tudi res vozimo! Zakaj bi se vozil s svojim avtom, pla?eval gorivo in parkirnino, ?e pa imam zastonj avtobus? Torej predlagajte dr?avi, da v Ljubljani uvede brezpla?en mestni prevoz. Verjemite na besedo, da bi se ?tevilo vozil ob konicah skraj?alo.

 

Bi radi ?e en predlog? Prav. Vsa parkiri??a naj bodo dol?ine 3,5 metra. Kdor zasede eno parkirno mesto, parkira zastonj. Kdor dva, pla?a 6? na uro. Ljudje bi hitro ugotovili, da za v slu?bo in za po mestu ne potrebujejo Mazde 6 ali kaj podobnega, ampak da bi bila povsem zadosti Mazda 0,75 ali najve? Mazda 2. Prav lahko pa tudi kak?en drug majhen avtomobil?ek, ki v dol?ino ne bi presegal 3,5 metra. In ?e bi iz prometnih konic umaknil avtomobile, ki imajo samo voznika in so dolgi 5,5 metra, bi precej zmanj?ali zastoje. In ?e vas veseli dr?avi dajat predloge, ji raje predlagajte, da za vozila, ki niso dalj?a od 3,5 metra, odpi?e vse dajatve, kar bi tovrstna vozila ?e pocenilo in naredilo ?e bolj zanimiva.

 

Mimo grede, ?e koga zanima: IVD ima vozilo za pregled varnostnih ventilov - v bistvu je to potujo?a delavnica z dvema "serviserjema". Tloris tega vozila meri natan?no 9 kvadratnih metrov. Pa je notri cela delavnica. Mi lahko kdo pove, koliko meri tloris, denimo, Mazde 6, Volvota V60, Audija A6 in podobnih, kakr?nih je polno v kolonah? Je res potreben tako velik avto za prevoz enega ?loveka?

 

Ker je ?e pozna ura in ker se mi ne da ve? pisat ostalih predlogov, bom zaklju?il z eno osebno izku?njo: ob neki prilo?nosti so me ekolo?ko ozavestili in na tistem predavanju sem veliko poslu?al o tem, da se tovor s cest raje premakne na ?eleznice. In tako sem takoj naslednji ponedeljek kontejner za Đuro Đaković (Slavonski Brod) usmeril na ?eleznico. Tam smo ga po vseh protokolih oddali v ponedeljek ob 15ih. In v Đuro Đaković v Slavonski Brod je prispel v petek ob 19ih. Nato me je ?ef poklical in mi odpredaval svoje predavanje. In tako sem naslednji ponedeljek (in vse naslednje) kontejner poslal s tovornjakom. V ponedeljek ob 13ih je voznik speljal z na?ega dvori??a in v torek ob 7ih so me obvestili, da je roba sre?no prispela in prevzeta brez pripomb. In zdaj vpra?anje: pri taki ?asovni razliki, kaj res mislite, da bo 40? dra?ja cestnina spravila tovornjake s cest? Pa ?etudi se za dve uri parkira, bo pa potem toliko ve? tovornjakov naenkrat na cesti in bodo zopet zastoji.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dobro Slivka, sem bil malo direkten, ampak ti si pa ze preve?..... ?zmeden?

 

Mislim da je res treba gledati druga?e in urediti infrastrukturo, sicer pa jbg na?a de?ela se razvija na cesti hitreje kot ceste in drugo...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Slivka.

 

Pozablja? da sem jaz govoril o nalaganju celotnih kamionov na vlak in ne kosovnih po?iljk. Jaz to po?nem vsak dan za 20+ kamioni, kot sem opisal v enem zgornjem postu in stvar deluje. 100km vlak pripelje v 1,15 uri, razklad in naklad kamiona traja cca 1 uro. Ni zamud, vse se splanira naprej in ?e ?ofer za tisto uro na vlaku dobi malo steklenico mineralne vode zastonj in po?itek.

 

S tem bi se re?ili marsikatre tranzitne gne?e, re?ili ?eleznice, luft bi bil bolj?i, manj bi se uni?evale ceste,...in ?e manj ?iv?ni bi pri?li v slu?bo.

 

Ko pa govori? o mestnem parkiranju in zastonj prevozih-ti dam prav.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanimivo, ravno danes tudi v Postojni uvajajo brezpla?ne avtobuse - namen zman?evanje jutranjih konic

Torej nekateri res razmi?ljajo v tej smeri ampak kot ka?e je problematika v SLO lokalne narave - vsaka ob?ina zase in naslavljanje vlade je kot ping pong s steno....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vsaj nekje se nekaj dogaja. Pri nas na Koro?kem na sre?o teh problemov ni :hudicek: .

 

Boss ne bo se ni? zgodilo ?ez no?, va?n je da se dogaja.

 

Ste poslu?al danes novice kako bo zgledal logisti?ni holding? Nekaj podobnega kot moja ideja v enem postu zgoraj. Seveda se sindikati bunijo in so seveda negotovi kako bo z delavci. Sam potem se dajmo bunit vsi, da se ja ni? ne bo premaknilo in zavirajmo nove ideje kok se da. Potem bo ?ele zanimiv rezultat ćez kak?no desetletje, ko bomo potegnili ?rto. ?e vedno bomo ?akali vsako jutro v gu?vi, delavci pa bodo itak izgubili slu?be.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz bi omenil le nekaj prijemov, ki jih imamo ?e dolgo za samoumevne, pa noben ne omenja diskriminacije:

 

- poceni elektrika pono?i in ob praznikih

- cenej?i dopusti kjerkoli, ko ni sezone pa naj bo to poleti ali pozimi

- razni happy hour v gostilnah, pizzerijah

- cenej?e karte v fitnessih v zgodnjih urah, tudi po raznih ?ivalskih vrtovih itd....

- cenej?i mobitel zve?er in pono?i

 

gotovo sem ?e kaj pozabil.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz bi omenil le nekaj prijemov, ki jih imamo ?e dolgo za samoumevne, pa noben ne omenja diskriminacije:

 

- poceni elektrika pono?i in ob praznikih

- cenej?i dopusti kjerkoli, ko ni sezone pa naj bo to poleti ali pozimi

- razni happy hour v gostilnah, pizzerijah

- cenej?e karte v fitnessih v zgodnjih urah, tudi po raznih ?ivalskih vrtovih itd....

- cenej?i mobitel zve?er in pono?i

 

gotovo sem ?e kaj pozabil.

 

Govori? o pocenitvah ne o dvigu cen - velika razlika. To je slivka lepo napisal, brez podrazitev le pocenitev izven konic

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Govori? o pocenitvah ne o dvigu cen - velika razlika. To je slivka lepo napisal, brez podrazitev le pocenitev izven konic

 

Al pa kontra... izvede? podra?itev na ?eljeno ceno konic nato pa pocenitev na zdaj?nji nivo izven konic :harhar: ?e je to bolj sprejemljivo oziroma terminologija ustreza la?jemu sprejemanju sprememb. :hohoho:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Al pa kontra... izvede? podra?itev na ?eljeno ceno konic nato pa pocenitev na zdaj?nji nivo izven konic :harhar: ?e je to bolj sprejemljivo oziroma terminologija ustreza la?jemu sprejemanju sprememb. :hohoho:

 

 

Ma? moj podpis

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.