Skoči na vsebino

Pomik stekel s daljincem

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ima nova trojka za??ito pred priprtjem pri zapiranju stekla? ?e ima, potem res ne vidim razloga, zakaj so to ukinili. Se je pa druga?e to res za?elo marsikje ukinjati po kar nekaj nesre?ah s priprtjem. Recimo pri Alfi so se mislim da 2003 pametno lotili te te?ave - ukinili so daljinsko zapiranje stekla, ohranili pa daljinsko odpiranje.

?e Labi pravi da nima niti avtomatskega zapiranja, pomeni da nima niti za??ite (ne more imeti)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e Labi pravi da nima niti avtomatskega zapiranja, pomeni da nima niti za??ite (ne more imeti)

 

No, ni nujno. Lahko bi imela za??ito, ampak ne bi imela opcije avtomatskega zapiranja. Avtomobilskim in?enirjem marsikaj ska?e po glavi dandanes... :)

Napisano

No, ni nujno. Lahko bi imela za??ito, ampak ne bi imela opcije avtomatskega zapiranja. Avtomobilskim in?enirjem marsikaj ska?e po glavi dandanes... :)

Se mi zdi, da v tem primeru pravniki preglasujejo in?enirje.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Res ne vidim logike, da zaradi nekaterih "nesre?", katere so se zgodilo "namerno", tako funkcijo postopoma ukinjajo...

 

Kdo je kriv, ?e je otrok dr?al roko/prst iz vozila skozi odprto okno takrat, kadar je "o?e" dr?al na daljincu gumb za zaklep vozila in so se posledi?no vsa okna zaprla? Kdo? Uporabnik (otrok, o?e) sam in nih?e drug. Vsi dobro vemo (in tudi ta "o?e"), kaj se zgodi, ?e dr?i? na gumb za zaklep vozila na daljincu..... ?e pa ni vedel, pa bi si moral prebrati navodila za uporabo vozila, sicer ga ne zna uporabljat.

 

?e smo ?e tako pravno "natan?ni", potem bi morali ukiniti tudi funkcijo, da ob pritisku na gumb (v vozilu - na vratih) za zapiranje ?ipe, se ne bi smela samodejno zapreti do konca, saj se tudi v takih primerih lahko nekdo "u??ipne". Gre za popolnoma enako funkcijo, s tem da se slednja upravlja z gumbom na vratih (prva pa z gumbom na daljincu).

 

V?eraj sem govoril z enim avtoelektri?arjem in naknadno se ne da vgradit te funkcije, da bi z original klju?em odpiral in zapiral okna v vozilu. Lahko bi se sicer dogradilo z nekim dodatnim daljincem, ampak je poseg v elektroniko preve? velik, pa tudi vpra?anje je, kako bi/?e bi pravilno delovalo (pa ?e en daljinec bi moral imeti s sabo poleg klju?a, kar se meni osebno zdi povsem odve?).

Napisano

Ej..se ne spla?a zajebavat s tem..preve? dela kaj pa garancija in itd...lp

  • 1 leto kasneje...
Napisano

obujam temo, ker me zanima, ?e je ?e kdo kaj pogruntal, saj mi na M5 sedaj zelo manjka ta funkcija :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

nema.......ne more?....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zdaj te bodo pa napadli, da ?e ?eli? tako funkcijo, pojdi na druge znamke  :lol:  :zvizga:

 

Druga?e pa da se tudi to uredit, vendar ne na uradnem servisu.

 

Obstaja "modul", katerega samo priklopi? (plug&play) in stvar zelo lepo deluje. Lahko odpira? kot tudi zapira? vsa 4 okna z daljincem (sicer ne vsa 4 hkrati, ampak odpira/zapira eno po eno). Modul je dokaj poceni, vgradi? pa lahko sam.

 

Ne vem pa, kako to vpliva na garancijo vozila, tako da odsvetujem razne posege vozilo, v kolikor ga ima? ?e v garanciji.

  • 9 mesecev kasneje...
Napisano

Obujam temo ker me zanima ali je mo?no nastaviti avtomatsko zapiranje oken, ko zaklene? avto.

 

Imam mazdo 3 (2007), ki omogo?a zapiranje in odpiranje vseh oken z original daljincem, ?e nekaj ?asa dr?im gumb.

Zanima me ali bi lahko nastavil, da se okna sama zaprejo ko zaklenem avto. Torej da mi ni treba dr?ati gumba na daljincu.

 

Lahko mi na PM tudi svetujete kakega elektri?arja

Napisano

Nevsaj s programiranjem ne, s kakim dodatnim modulom pa verjetno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Joj, ne si delat problema tam, kjer ga ni. Dr?i? tistih 5 sekund gumb za zaklepanje pa je to to.

33112_1.png

Napisano

Audi ima recimo tako narejeno, da v primeru dezja s pomocjo deznega senzorja zapre vse sipe, kar je recimo dosti bolj uporabna zadeva od te z zaklepanjem :)

Napisano

Audi ima recimo tako narejeno, da v primeru dezja s pomocjo deznega senzorja zapre vse sipe.

To je mela alhambra, prodajajo pa to posebej, gre pa za en klik ce mas VCSD sw....

 

Ampak to je nemc.bodi vesel da mas to funkcijo ker je ni vec v novih avtih!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja na?a nova Opel Mokka x ima to funkcijo. Z daljincem lahko odpre? in zapre? vsa okna. 

a ni tvoja moka ?e 2016? 

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.