Skoči na vsebino

Mazda 6 240.000km


Priporočeno sporočilo

js nevem kako vam rata imet tako nizko porabo...js sem najnizjo imel ko sem sel v makedonij in takrat je bilo 6.3l drugac pa nikoli pod 7.0l...trenutno mam 7.4l..morem ocitno na kaksemn tecaj varcne voznje...

 

Ja, moja poraba je natanko ista, mislim da tipi malo pretiravajo o nizki porabi... :hudicek: Pa saj ne more? vozit tak stroj s petimi litri ma dejmo no...penzioneri neki... :harhar:
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, moja poraba je natanko ista, mislim da tipi malo pretiravajo o nizki porabi... :hudicek: Pa saj ne more? vozit tak stroj s petimi litri ma dejmo no...penzioneri neki... :harhar:

 

Ma ti si penzioner, k edin penzionerji ne znajo porabe zni?at :harhar:

 

Mal se hecam ampak ni dale? od resnice - po?asna penzionerska pospe?evanja so smrt za ugodno porabo. Najbolje je odlo?no pospe?it do ?eljene hitrosti potem pa enakomerno vstrajat pri tej hitrosti z ustrezno prestavo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

men se zdi, da jaz pa roko odlocno pospesujeva in vztrajava pri enakomerni voznji, ampak se to dogaja pri ca. 160km/h naprej :P

 

hehe...Mythbuster Jamie Hyneman bi rekal: Well, there's your problem :D

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To bo ja! :bravo: Sicer pa je.e? pol litra gor al pa dol... :harhar:

 

Meni se tudi ne da cincat pa nekaj na to porabo gledat. :P

Trenutno imam tudi jaz 7.5/100.Mislim,da je to kar normalna poraba za normalno vo?njo za tako te?ek avto.

Vsaj na testih bi tako napisali.Vse kar je manj je mnogo relacije in AC po predpisih in ?im manj mesta(?e posebej klancev kot pri nas).

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

halo kolk ste zapeli za to :D pa sej noben ne govori o tem, da morate cincat - ?tos je samo v tem, da se pa? da vozit tudi z manj kot 6 litri oziroma celo manj kot 5 litri, ?e bi se ?lovek to zahotel oziroma bi se vozil po ustreznih cestah.

 

Saj pravim, DA SE, ampak je to le za mazohiste in tiste, ki jim je vo?nja muka in vse prehitro kar je nad 100kmh. :P

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

glede pospesevanja in enakomerne voznje ne bi zgubljal besed,ponavadi da v visjo prestavo tam okoli 3.500 rpm vcasih ce se kj dirka tudi do skoraj 5.000rpm gre (ja mazda dizel se navija do tam) stil voznje je pa tak prva prestava skoraj samo speljevanje,druga do 40km/h tretja do 80km/h cetrta do110 km/h peta do 160 km/h ssesta pa vcasih do 235km/h..sploh pa zdej ko plavci stavkajo..

www.trziskisladoled.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

glede pospesevanja in enakomerne voznje ne bi zgubljal besed,ponavadi da v visjo prestavo tam okoli 3.500 rpm vcasih ce se kj dirka tudi do skoraj 5.000rpm gre (ja mazda dizel se navija do tam) stil voznje je pa tak prva prestava skoraj samo speljevanje,druga do 40km/h tretja do 80km/h cetrta do110 km/h peta do 160 km/h ssesta pa vcasih do 235km/h..sploh pa zdej ko plavci stavkajo..

 

Teb ?e malo ?re....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Teb ?e malo ?re....

 

Sej zato se men sploh ne zdi, da Mazda diesel velik ?re, ker jo lahko kar konkretno stiska? pa bo poraba ?e vedno v zelo normalnih mejah.

 

Po moje diesla prakti?no ne more? spraviti ?ez 8,5 razen, ?e bi cel tank naredu v mestni gu?vi samo s prvo in drugo prestavo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej zato se men sploh ne zdi, da Mazda diesel velik ?re, ker jo lahko kar konkretno stiska? pa bo poraba ?e vedno v zelo normalnih mejah.

 

Po moje diesla prakti?no ne more? spraviti ?ez 8,5 razen, ?e bi cel tank naredu v mestni gu?vi samo s prvo in drugo prestavo.

 

lahko lahko,se spomnim lansko leto ko sem bil v makedonij mislim da sem imel porabo okoli 13l,ampak to je bilo zato k sem imel eno slabo nafto notri in mi je enkrat zmrznala pa sem jo hotu porabit , sem pa imel skoraj polno..tko da mi je avto mislim da ene 3 dni laufau najmanj po ene 16 ur na dan,tudi ko sem sel na kavo v kaksen lokal je avto lafau..tko da ja smo eni taki pacienti da je vse mozno...

 

sem pa med vozbjo najvec porabo imel 8.2 l na 1060 km...lansko leto poleti... iz mak do slo..

www.trziskisladoled.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam sem mel kak mesec (ali ve?) porabo povpre?no 8.3. Sicer sem se za?el v slu?bo (cca. 50km/dan) vozit ve?inoma po avtocesti, hitrost tam do 160km/h, povpre?na hitrost pa je bla (po BC) cca 55km/h. Sem najprej misli, da je to "normalno", ampak mi na sre?o ni dalo miru in sem ?el do Mazda servisa. Dali smo na tester, kjer so zaznali nekaj na EGR ventilu. Na sre?o je bila po?ena samo ena cevka, ki gre na ta ventil, kar je baje rezultiralo v ve?ji porabi. Zamenjano v petek, do danes je poraba po BC (ve? ali manj iste relacije) tam nekje 7,8l. :P :ne vem:

 

Od kod vam 6l (ali manj) pa mi ni jasno :huh: Je pa res, da vsa leta opa?am da imam pozimi kak liter ali ve? ni?jo porabo, verjetno zimske gume, klima ne dela na polno, pa ?e po?asneje se (vsaj v povpre?ju) vozimo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam sem mel kak mesec (ali ve?) porabo povpre?no 8.3. Sicer sem se za?el v slu?bo (cca. 50km/dan) vozit ve?inoma po avtocesti, hitrost tam do 160km/h, povpre?na hitrost pa je bla (po BC) cca 55km/h. Sem najprej misli, da je to "normalno", ampak mi na sre?o ni dalo miru in sem ?el do Mazda servisa. Dali smo na tester, kjer so zaznali nekaj na EGR ventilu. Na sre?o je bila po?ena samo ena cevka, ki gre na ta ventil, kar je baje rezultiralo v ve?ji porabi. Zamenjano v petek, do danes je poraba po BC (ve? ali manj iste relacije) tam nekje 7,8l. :P :ne vem:

 

Od kod vam 6l (ali manj) pa mi ni jasno :huh: Je pa res, da vsa leta opa?am da imam pozimi kak liter ali ve? ni?jo porabo, verjetno zimske gume, klima ne dela na polno, pa ?e po?asneje se (vsaj v povpre?ju) vozimo.

 

Sej smo ?e ugotovili,da je normalna poraba za M6 diesel tam nekje okoli 7-7,5 l/100. ;)

Kar je manj je zelo "previdna" vo?nja ali pa Shell gorivo.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po moje diesla prakti?no ne more? spraviti ?ez 8,5 razen, ?e bi cel tank naredu v mestni gu?vi samo s prvo in drugo prestavo.

 

Ja, kaj ?e.... cel tank po AC v Nem?iji s povpre?jem 180 km/h.... ?ez 10... pa ?e liter olja za povrh......... :D

Probaj.... :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vsak ima svojo 'normalno' porabo, glede na stil vo?nje, ki ga ima. pri meni je okol 6,6 povpre?na v slabih 60.000 km. Je pa mal avtoceste, pa mal mestne in primestne vo?nje. Po AC grem ponavadi tja do 140, ko me prime pa tut 200+ :-).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
    • Upam, da ne boš jezn na mene. Potrudil si se ful. Ene izmed najboljših razlag.   Ampak obstaja možnost, da kupim to: Dolga pogonska raglja MILWAUKEE - Žabjek d.o.o. WWW.ORODJE-ZABJEK.SI - zasnova s 90 zobmi in 4° ločnega nihanja za ozke delovne prostore - glava s tankim...   Felne bom odtegnil s tem zlahka. Če sem se na avtu (amortizerji, španerji, ...) s kratko mantral, bo ta zmlela.   Pa še koga lahko mahnem z njo, kot Slivka z lopato. 457mm je že poštena štanga.
    • Lahko me popravite ampak, a ni dimenzija 205/60R16 res več ali manj samo za kombije. Za avtomobile je namreč 205/55R16.
    • Če ne bil parkiran kot bi ga vozil konj, bi mogoče se celo izšlo. Pol pa pride drug konj, ki pozabi rampo dvignit pa je škoda tu.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.