Skoči na vsebino

Elektri?na turbina

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 69
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano
:D:D to je motor?ek od su?ilnika za lase!! haha mislm kaj vse si spomnejo ,po?lji mu mail pa ga pra?ej zakaj on to prodaja ''?e je zadeva tolk dobra''?

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Zamenjat avto?

 

sm umaknu s prodaje, ker nebi dal noben 1500? ;)

 

pravi turbo?

 

sm se ?e zanimu za to, ampak za ta 1.5 mlin?ek ni n? za dobit. Js nvem kok se lohk Honde 1.5 pa celo 1.4 brez problema tunajo :whatever:

Napisano

hvala vam za odgovore, zlo rad bi pr?u ?ez 100KM, pa i??em vse mo?ne na?ine sramezljiv

 

katalizator dol pa drug avspuh potem si ?e pridobil vsaj 5 HP

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

pa CAI!

sam auspuh mor? mejat rore pa lonce... sam pazi da nebo? pol tk ko honda?i ko se sam dere pa na mestu stoji

 

ne rabim, da se mi dere, mislim, sej je fajn, ?e se, sam da tut kam gre

Napisano

pri hondah je vsak kos plastike ki ga das na avto 15hp zravn

 

da o nalepkah ne govorimo :zvizga:

33112_1.png

Napisano

tist niso nalepke.. tist so "tuning decals"

 

aja, my bad :blush::D

33112_1.png

Napisano

Tole 'elektri?no turbino' si in?taliraj v ?obe gretja, da bo? dobil miata feeling v lase....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Pri elektri?nem turbu ni problem samo pretok, ampak ve?ja te?ava je tlak oz. kombinacija obeh.

Pri klasi?ni turbini se za pogon kompresorja porabi 40 ali ve? KW, ki jih dobi iz izpuha.

Z 150W motor?kom si bo? ?e lase bolj slabo su?il ;)

 

lp

Napisano

Pri klasi?ni turbini se za pogon kompresorja porabi 40 ali ve? KW, ki jih dobi iz izpuha.

Kwaaa? Kolk??? ?zmeden?:blink:

Pomoje si ti malo zame?al kompresor in turbino. Pa ?e kompresor ne porabi toliko.

Napisano

Kwaaa? Kolk??? ?zmeden?:blink:

Pomoje si ti malo zame?al kompresor in turbino. Pa ?e kompresor ne porabi toliko.

 

 

?e ima motor vsaj 200 KW in izkoristek, recimo 25%, mu skozi izpuh ?iba kakih 300 KW.

 

Tako za ob?utek, kaj se tam notri dogaja ;)

Napisano

?e ima motor vsaj 200 KW in izkoristek, recimo 25%, mu skozi izpuh ?iba kakih 300 KW.

 

Tako za ob?utek, kaj se tam notri dogaja ;)

 

Men NI N? jasn, pol bi moj turbak mogu met manj kot prej?ni z istim motorjem sam da ni bil turbak. :whatever:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ker vsi škrtarite za par jurjev, pa vzamete tisto, ki je bolj poceni. Če bi bil motor 1.5 bi vzeli to, samo da čim ceneje. 😄 Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉
    • Osebno mnenje avtorja, ki najbrž trpi, da ta motor ni prišel na ameriško tržišče. Komentarji pod člankom povedo vse, še posebej ta: "You have no idea what are you talking about. Period."
    • @NevLado kje si biu ko so meli akcijo, kjer so povrnali 80€ pri nakupu    @Boss ne boš vrjel, včeraj sem počel isto, ko mi je blo dolg cajt na počivališču v Avstriji med počitkom. Sem opazil isto kot ti, s tem, da sem jih pumpal 2.5. Je pa res da pri tem vročem 40°C asfaltu nimaš kej manjšega za pričakovat. Dokler se gume lahko dotikaš brez problema, pomeni da ima manj kot 60-65°C stopinj in to je vredu, cestna guma nebi smela it preko 70°C po mnenju googla (se strinjam z njim, vem, da ko se pogovarjamo o racing gumah te imajo optimalno toploto še višje). Kako se bo pa to izražalo na porabi, bova pa videla čez kakšno leto
    • Meni je pred leti na mazdi 6 1.8 (gen 1) pelko menjal batne obrocke, teflone in tesnilo glave. Avto je sel na generalko pri 180.000 km in pri 340.000 km, ko sem ga prodal ni bilo nobenih problemov in ni bilo nikoli potrebno dolivati olje. Nivo olja je pri 340k km na en servisni interval (20.000km) padel malo nad min. Jest takrat nisem imel nobenih simptomom razen tega, da je "zrla" olje. V nekaterih primerih naj bi se lahko to opazilo glede na izpuh in sicer naj bi bil cist crn. Jaz ko sem delal generalko se nisem imel tako hude situacije z dolivanjem olja, ampak, ker sem zelel avto se nekaj casa imeti sem ga dal zrihtat. Se pa prav spomnem Simonove besede, ko sem ga vprasal ali bo potem mir z oljem enkrat ko naredi generalko. Je rekel, da se mi bo prej avto razpadel preden bo potrebno narediti novo generalko. In tocno tako je bilo 
    • Ok...vsak se lahko zmoti😉...   Administratorja prosim,da Ignacijev komentar prestavi v temo "Tole ja pa kr smeh"
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.