Skoči na vsebino

Elektri?na turbina


Deeyan

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 69
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

ma kdo kake izku?nje s tem?

 

http://www.avto.net/_OPREMA/ad.asp?ID=3928621

 

Tule ima? slikovno razlago. Pozorno si oglej vse slike in globoko razmisli o tem, da ima tvoj motor 1,5 litra delovne prostornine kar pomeni, da ko avto zavrti? v obrate pozauha neverjento koli?ino zraka za katerega bi rabil puhalnik za seno ne pa en ventilator?ek.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:D:D to je motor?ek od su?ilnika za lase!! haha mislm kaj vse si spomnejo ,po?lji mu mail pa ga pra?ej zakaj on to prodaja ''?e je zadeva tolk dobra''?

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zamenjat avto?

 

sm umaknu s prodaje, ker nebi dal noben 1500? ;)

 

pravi turbo?

 

sm se ?e zanimu za to, ampak za ta 1.5 mlin?ek ni n? za dobit. Js nvem kok se lohk Honde 1.5 pa celo 1.4 brez problema tunajo :whatever:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hvala vam za odgovore, zlo rad bi pr?u ?ez 100KM, pa i??em vse mo?ne na?ine sramezljiv

 

katalizator dol pa drug avspuh potem si ?e pridobil vsaj 5 HP

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pa CAI!

sam auspuh mor? mejat rore pa lonce... sam pazi da nebo? pol tk ko honda?i ko se sam dere pa na mestu stoji

 

ne rabim, da se mi dere, mislim, sej je fajn, ?e se, sam da tut kam gre

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole 'elektri?no turbino' si in?taliraj v ?obe gretja, da bo? dobil miata feeling v lase....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 meseci kasneje...

?e ima motor vsaj 200 KW in izkoristek, recimo 25%, mu skozi izpuh ?iba kakih 300 KW.

 

Tako za ob?utek, kaj se tam notri dogaja ;)

 

Men NI N? jasn, pol bi moj turbak mogu met manj kot prej?ni z istim motorjem sam da ni bil turbak. :whatever:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Male udrtine so na "plehu". Mislim, da bi šlo ven z vakuumom...posametne točke po haubi ni strehi, ter malo po bočnih stebričkih.   Trese avto ne...zlorabljam ne...sem prerastel, raje "bremzam" z motorjem. Prednje ploščice sem zamenjal lansko leto.
    • Rabiš ličarja ali samo hladno glihanje?   Diske smo vozli včasih 200k km, pa 3 komplete pakn in je blo.   Uradna toleranca, je kak 1-2mm obrabe. Tak da če bi poslušal proizvajalce, bi vsako menjavo tudi diske menjal. Če so ok (ni rje, ne trese, ....), voziš naprej. Z obrabo, se manjša površina za toplotno prevodnost. Torej bi jih pri zlorabi prej pregrel.
    • Če boš avto kmalu prodal pusti tako kot je, če nimajo prevelikega roba in res niso čisto tanki v kar pa dvomim. Če boš pa avto imel še dalj časa pa tako moraš menjat, ker je brezveze čakat do konca... 😉
    • Kaj ti je vreme nagajalo.... 
    • Izkušnja... - Ford Transit (bencin), neko malo sranje od kao tovornega...1,3 motor bencinar, 3-je celidri  ne me hecat, s turbino...no ja...ropota kot V8, pri 150km/h mu praznemu zmanjka moči, ko ga naložiš še toliko prej, poraba nič manjša od 7l/km, povprečno enormno več (9+), ni to to. - Fiat Doblo Maxi, 1,6 dizel mašina, turbina, res da požrešen, 7 do 9l, + 10l AdBlue na vsakih cca 4000 km (malo nad 30€ na Petrolu), nosilnost 850kg, ne pozna obremenitve, razen ko mu zapnem še prikolico z cca 800kg, pa v Višnjegorski klanec mimogrede potegne na tempomat 110km/h (kolikor je pač omejitev) ali je 130? - Mazda 3 (Ja moja Maus), 2.0, ja...zavarovanje (kasko) in cestni okoli 800€, pelješ se kot car, pod polnim presingom (MB-KP...1,5h...pomlad, ponoči), normalna poraba 5litrov, pod presingom nisem niti gledal.   Moje mnenje, če sem se že priklopil, ker se dolgo nisem...   Če avto nima vsaj 4ih cilindrov, ni avto!   Štromarskih pa hibridov ne bom komentiral.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.