Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanima me par zadev glede hidravli?nega oz. plinskega napenjalca (tko mu re?ejo nekateri majstri) ?

 

Ali ga je potrebno menjati na 120000 ? Ker 170 eur. ni malo denarja. :angry:

?e ga ni potrebno menjati,kako vemo da je dober ?

Ali je mo?no, da ti presko?i jermen, ?e se hidravli?ni napenjalec pokvari po velikem servisu, ali pride do drugih po?kodb ?

Pa ?e nekaj.Ali se vam zdi cena 210 eur.uredu za zobati, mikro jermen, napenjalec, vodilno kolo ?

 

Prosim za odgovore, predusem ajvarja, ker je strokovnjak na tem podro?ju !

Napisano
  je SpEkTr napisal:

Kaj pa je vodilno kolo?

 

En tak kole??ek, ?ez katerega te?e zobati jermen.

ALI SI TI MENJAL HIDRAVLI?NI NAPENJALEC ?

Napisano
  je Alex napisal:

Jaz ga nisem.Je stari ?e kot nov.

 

Se pravi, da se menja po potrebi. Kako pa ve? da je ?e dober ?

Kaj pa poobla??eni servisi, ali je ta napenjalec po Mazdinih pravilih potrebno menjati ?

 

Prosim za kak?en konkreten odgovor !

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
  je lc4 napisal:

Se pravi, da se menja po potrebi. Kako pa ve? da je ?e dober ?

Kaj pa poobla??eni servisi, ali je ta napenjalec po Mazdinih pravilih potrebno menjati ?

 

Prosim za kak?en konkreten odgovor !

 

 

Halo, Ajvarja prosim da prebere to temo in da kak?en strokoven odgovor.

Napisano

Zamenja? vse in ma? mir, tako pa nekje "?para?" in te potem stane 2X-3X ve?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Tudi jaz sem na limitu tistih 4 mm in ni več varna za zimo, je za stran... in sm reku dejmo probat.. isto jo trga po koščkih ja  
    • Od česa je odvisna lastna frekvenca avtomobilskega motorja? MS Copilot: Lastna frekvenca avtomobilskega motorja je odvisna od več dejavnikov, ki vplivajo na vibracije in nihanja motorja: Materiali in konstrukcija – Različni materiali in zasnova motorja določajo njegovo togost in maso, kar vpliva na naravno frekvenco nihanja. Geometrija motorja – Oblika in razporeditev sestavnih delov (blok motorja, glava cilindrov, ročična gred) vplivajo na način, kako vibracije potujejo skozi motor. Vztrajnostna masa – Teža gibljivih delov, kot so bata, ojnice in ročična gred, vpliva na nihanje celotnega sistema. Togost nosilcev – Motor je pritrjen na vozilo preko nosilcev, katerih elastične lastnosti določajo prenos vibracij na karoserijo. Delovna hitrost – Pri različnih vrtljajih motorja se lahko pojavijo resonančni pojavi, kjer frekvenca motorja sovpada z naravno frekvenco, kar poveča vibracije.   Ali ima lahko stvar več lastnih frekvenc? MS Copilot: Da, stvar lahko ima več lastnih frekvenc! Vsak objekt ali sistem ima več načinov nihanja, od katerih ima vsak svojo lastno frekvenco. To je odvisno od oblike, mase, togosti in načina pritrditve ali podpore. Primeri več lastnih frekvenc: Glasbeni instrumenti – Strune na kitari ali violini imajo več resonančnih frekvenc, kar omogoča različne tone. Zgradbe in mostovi – Strukture imajo več načinov nihanja (horizontalno, vertikalno, torzijsko), kar vpliva na odpornost proti potresom. Mehanski sistemi – Avtomobilski motor ima različne lastne frekvence za posamezne komponente, kot so bati, ojnice in okvir motorja. Elektronska vezja – Nihanja v električnih komponentah povzročajo več frekvenc, ki vplivajo na delovanje sistemov. Če frekvenca prisiljenega nihanja sovpada z eno od lastnih frekvenc, lahko pride do resonance, kar lahko povzroči povečane vibracije ali celo poškodbe. To je razlog, zakaj se pri inženiringu in oblikovanju struktur upošteva več lastnih frekvenc, da se preprečijo neželeni učinki.    
    • Danes prestal svojo 1. operacijo v lajfu in sicer dentalne narave, zaenkrat kar OK. Moram pa pohvalit hči, ki je včeraj z ocenami zaključila OŠ in njen rezultat je idealen oz. maksimalen
    • Po zgledu mojih sodelavcev sem tudi sam, prvič v življenju, poizkusil varianto, da zimske zvozim do konca čez poletje - goodyear, 4,5 mm profila. Pa so se sredi julija začele luščit - po površini je cca dober milimeter na debelo začel odpadat profil. Takoj sem dal gor letne.  
    • Ti, sam nadzor pa imamo!   Pravkar so na radiju rekli: - "Poslušate radio Robin."   Kako za vraga vedo, kateri radio poslušam?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.