Skoči na vsebino

Mazda 6 2,3 jeklena plati??a

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Upam da ni butasto vpra?anje.

Po homologacijskem listku grejo na avto 15 colske gume.

Kaj pa v praksi? Jeklena plati??a 15 pridejo brez problema na prvi par, ki ima malo ve?je diske?

Pri nakupu avtomobila sem dobil 4 zimske gume Nokian s precej profila, sam je pa DOT 04, za katere ne vem kolk majo kaj gripa.

Se ?e vnaprej zahvaljujem za odgovore ?e je ?e kdo v praksi preizkusil.

Napisano

Tak?na guma zna bit ?e fejst trda in zelo nevarna ob mokri oz. spolzki podlagi! Je pa tudi odvisno ?e so bile na primernem mestu hranjene (ponavadi niso)! :bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

No tudi sam imam za pozimi, jeklena plati??a 15", tako da gredo gor.

 

Problem se mi je pojavil ko sem hotel natakniti gor 15" ALU plati??a, lahko da sem imel samo jaz tak?no smolo (oz. plati??e z veliko aluminija), tako da je dobro preveriti.

 

Kar se ti?e gum je moje na?elo tak?no, to je edini stik avta s podlago, tako da jaz tak?nih gum ne bi dajal gor, je pa tudi res, da pri meni ne bi zdr?ale gor toliko ?asa ( kilometri npr. letne sem v enem letu obrabil do polovice profila :P )

Napisano

Bile "naj bi" skladi?ne v temnem hladnem prostoru. Avto je imel ob nakupu 85tkm z servisno.

 

?e prav razumem ima Mazda6 2,3 ?ist standard diske?

Napisano

Izgled profila gum lahko precej vara uporabnika, npr. pred leti je mela fotrova Vektra neke Mi?elinke gor (?e se ne motim MXT), guma je imela ?e ko je bila stara re?mo 7 in ve? let, ogromno profila, ampak ko je bla pa mal spolzka cesta, si bil pa ko na drsalkah, skratka guma je bila tolko trda, da se profil niti po novih 10000 prevo?enih, ni zmanj?al niti malo! <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Mah mogo?e sem slabo napisal. Vem da so gume stare in sem pred tem da kupim vse 4 nove ali vsaj dve prednji 17 colski ali pa vzamem 4 jeklenke 15 in 4 nove gume. 15 je pa? ugodna varijanta pa ?e litih 17 ne klanfa? gor dol dvakrat na let tko ko sem to po?el na prej?njem avtu.

 

Teoreti?no ?e se odlo?im ni nobenga problema zarad 15, to me je najbolj zanimal?

Napisano

Mah mogo?e sem slabo napisal. Vem da so gume stare in sem pred tem da kupim vse 4 nove ali vsaj dve prednji 17 colski ali pa vzamem 4 jeklenke 15 in 4 nove gume. 15 je pa? ugodna varijanta pa ?e litih 17 ne klanfa? gor dol dvakrat na let tko ko sem to po?el na prej?njem avtu.

 

Teoreti?no ?e se odlo?im ni nobenga problema zarad 15, to me je najbolj zanimal?

 

Kolikor jaz vem ima bencinar 2,3 ve?je diske, ?e pa pa?e jekleno plati??e 15 col pa bo ajvar vedo

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

tok stare gume za zimo niso ve? dobre. primerne so samo ?e za vo?njo poleti in po suhi cesti, po mokri cesti je ze hitro drsalnica

 

joj - delal se bom da tega nisem prebral...

 

zimske gume nikdar niso primerne za vo?njo poleti ?e najmanj pa take, ki so stare ?e nekaj let. ?e se ima? rad in ti je vsaj malo mar zase, svoje najbli?je in svoj avto ne uporabljaj zimskih gum poleti, ker slej ko prej je blo ?e vsakmu ?al, da je takole "?paral".

33112_1.png

Napisano

Zimske poleti ne bojo gor. ?e ne zaradi pove?ane porabe, pa zaradi varnega zaviranja.

 

Mam pa kolega ko fura kombija un pa odvrti zimske gume na en let brez menjave. Sve?e gor september oktober julija avgusta so ?e na 2 mm -.

Napisano

Zimske poleti ne bojo gor. ?e ne zaradi pove?ane porabe, pa zaradi varnega zaviranja.

 

:bravo:

 

Mam pa kolega ko fura kombija un pa odvrti zimske gume na en let brez menjave. Sve?e gor september oktober julija avgusta so ?e na 2 mm -.

 

Sej pol se pa ?udmo zakaj, ko pada de? se hitrost na AC-jih v povpre?ju zmanj?a na 80km/h ali pa celo manj. In pol ti razni taki blendajo kako si upa? sploh vozit ?ez 100km/h, ?e pa drsi kot pri norcih - hja njim res drsi, ker majo zimake gor, ki pri vi?jih temperaturah niso vredni pol pizde mrzle vode.

33112_1.png

Napisano

Sem ?e enkrat bil zgro?en,ko sem pre?teval na parkiri??u avtomobile,ki poleti furajo z zimskimi gumami (in to ve?inoma zlizanimi).Bilo je porazno.Najbolj ?alostno pa je to,da imajo to "pobedni?ko" kombinacijo velikokrat

gor nataknjeno "premium" avtomobili. :P

 

p.s.?e vedno ne razumem pomena premium pri nekaterih vozovih. :whatever: :ne vem:

 

 

Napisano

Kolikor jaz vem ima bencinar 2,3 ve?je diske, ?e pa pa?e jekleno plati??e 15 col pa bo ajvar vedo

 

 

Jaz sem imel na istem avtu 15 colske zimske gume na jeklenih plati??ih. Grejo gor brez problema, ker so diski isti.

 

 

 

lp

Napisano

jaz sem se zadnje 2 poletji prevozil z zimskimi barum DOT XX03 gumami in jih v tem ?asu tudi zlizal (cca 30k km so naredile), na avtu z 70ks in brez abs. iz svojih izku?enj lahko povem da je bila guma na suhi cesti popolnoma solidna za vo?njo, seveda so se obna?ale slab?e kot obi?ajne letne gume z normalno letnico, vendar razlika ni bila preve? o?itna. kakorkoli, zelo velika razlika pa je bila ko je bila cesta mokra, potrebno je bilo veliko ve? predvidevanja in biti kar vseskozi zelo skoncentriran na vo?njo pri sicer povsem obi?ajnih hitrostih, saj je zavorna pot mnogo dalj?a, sploh ?e avto nima abs je bremzanje skoraj brez pomena ker guma takoj blokira in nima nobenega oprijema, tudi oprijem v zavojih je zelo slab, avto je zelo ob?utljiv na menjavo podlage (asvaltne 'flike') ter na vsakr?ne grbine ki prena?ajo te?o avtomobila med kolesi.

prvo poletje so bile gume ?e kar nekako za pre?iveti, do?im leto?nje poletje pa se je stanje iz meseca v mesec mo?no slab?alo, poleg starosti gume je svoje naredila tudi obraba. gume sem zaradi stanja v kakrk?nem so bile menjal prej?nji teden za nove savine S3, in avto se povsem druga?e obna?a, torej tako kakor bi se ves ?as moral.

 

vsekakor vsakomur odsvetujem uporabo (pre)starih gum, kakor sem tudi v prvem postu napisal, dejstvo pa je, da se stara zimska guma poleti na suhi cesti solidno pelje, to je pa tudi vse. prestare gume so za na odpad ali za v recikla?o, nove pa na avto. jaz verjetno nebom nikoli ve? imel starih gum na avtomobilu, in tega tudi ne zagovarjam. :danzoman:

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Sem ?e enkrat bil zgro?en,ko sem pre?teval na parkiri??u avtomobile,ki poleti furajo z zimskimi gumami (in to ve?inoma zlizanimi).Bilo je porazno.Najbolj ?alostno pa je to,da imajo to "pobedni?ko" kombinacijo velikokrat

gor nataknjeno "premium" avtomobili. :P

 

Danes sem se pogovarjal z nekom, ki to po?ne in njegov odgovor mi je bil tako originalen, da sem potegnil tole temo iz naftalina samo zato:

 

Jaz sem bil (slu?ajno) s staro F-Pando, ta mo?ak pa ima BMW 7 in ?e nekaj. Pa ga vpra?am, zakaj se tudi poleti vozi z zimskimi gumami. Pa mi odgovori:

- "Lahko je tebi, ko zimska guma za tole gajbico ko?ta 30?. Moja pa je 300?. In kaj bom zdaj, gumo, ki ima ?e 3 mm pre? vrgel, ker za zimo ni ve? dobra? Nimam toliko denarja, da bi ga kar pre? metal!"

 

?e nima denarja za gume, zakaj ima tak avto? Dobro, sem bolj kme?ke sorte in s hribov doma, pa ne razumem...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Na ?alost je, veliko je takih.

 

Sam nimam propelerja7 in mam za zimake in letnjake in to vsake na svojih litkah.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Danes sem se pogovarjal z nekom, ki to po?ne in njegov odgovor mi je bil tako originalen, da sem potegnil tole temo iz naftalina samo zato:

 

Jaz sem bil (slu?ajno) s staro F-Pando, ta mo?ak pa ima BMW 7 in ?e nekaj. Pa ga vpra?am, zakaj se tudi poleti vozi z zimskimi gumami. Pa mi odgovori:

- "Lahko je tebi, ko zimska guma za tole gajbico ko?ta 30?. Moja pa je 300?. In kaj bom zdaj, gumo, ki ima ?e 3 mm pre? vrgel, ker za zimo ni ve? dobra? Nimam toliko denarja, da bi ga kar pre? metal!"

 

?e nima denarja za gume, zakaj ima tak avto? Dobro, sem bolj kme?ke sorte in s hribov doma, pa ne razumem...

 

No pr 17 col so se men zimske drage zdele pa sem pol nabavu 15 colske ?elezne. Po svoje mo?aka probam razumet, ?eprav bi si lahko kako colo manj?o felgo nabavil. Je pa zanimivo kak?na je razlika ?e med mojo 215/45/17 in bolj obi?ajno 225/45/17 :ne vem: v ceni.

PS kme?ka gor ali dol, tvoj vlakc z BT-jko za drva pobirat mi je ful simpati?n.

Napisano

PS kme?ka gor ali dol, tvoj vlakc z BT-jko za drva pobirat mi je ful simpati?n.

 

Te povabim, ko ga bomo spet polnili. ?e ti bo ?e simpati?en...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • VID-20251005-WA0000.mp4     Saj bi bilo blazno smešno, če ne bi bilo tako prekleto resnično...
    • Za foro se bom pa res lotil. Pa kdo naj še preveri, če sem se prav lotil.   Najprej sem vprašal strica Googla. Sem dobil odgovor, da porabi manj kot 3 litre na osebo na 100 km...   Nato sem se lotil poenostavljenega postopka:  A-380 ima domet 15.700 km. A-380 ima 323.546 litrov velik rezervoar. To pomeni, da pokuri 2.060 litrov na 100 km. Praviš, da gre notri 800 potnikov. Torej pokuri 2,5 litra na 100 km na potnika.   Naš FucksWagen je do zdaj prevozil 64.675 km in pokuril 4.107,91 litrov goriva, kar pomeni 6,3 litra na 100 km.  Pelje pa 7 potnikov. Torej pokuri 0,91 liter na 100 km na potnika.     Poskusimo zdaj z bolj zakompliciranim načinom:   A-380 pokuri 190 kg/min.   A-380 uporablja posebno gorivo, v Evropi se ga dobi pod oznako JET A-1. Teža goriva je 0,84 kg na liter.   To pomeni, da A-380 pokuri 226,19 litra na minuto.   Če se do sem nisem zmotil, to pomeni, da na uro pokuri 13.571 litra goriva.   Potovalna hitrost tega letala je 903 km/h.    Torej moram litre deliti s kilometri in množiti s 100, da dobim porabo v litrih na 100 km. Se pravi: 13.571 moram deliti s 903 in množiti s 100. Dobim 1.502 litra na 100 km. Ampak to je v letu na potovalni višini. Pri vzletu pokuri krepko več. Pa zanemarimo to...   A-380 ima tri različne razporeditve in število sedežev od 525 do 853 (en model ima 525 sedežev, en model ima 644 sedežev, en model ima 853 sedežev).    Torej ima porabo med 1,7 in 2,8 litra na 100 km na osebo. Kot omenjeno, naš FucksWagen pokuri 0,91 liter na 100 km na osebo...             Zdaj pa poglejmo še v drugo smer. Avto te vozi tja, kamor moraš iti: v službo, v trgovino, pelješ otroke v vrtec,... Letalo praviloma vozi turiste na počitnice. Torej nekam, kamor ni nujno, kajti na počitnice greš načeloma lahko tudi kam bližje... Kar se tega tiče, imam eno precej zanimivo "anekdoto"... Ko sem še delal v bolnici, smo enkrat klepetali o dopustih in kje je kdo bil. Eden je bil na Jamajki, eden je bil v Avstraliji in eden je bil na Bahamih. In je vsak opisoval kje je bil in kako je bilo. Na koncu vprašajo še mene in začnem opisovat, da smo bili po Prlekiji in Prekmurju in da smo šli z brodom čez Muro. Pa en model vpraša kje je ta brod. Se začnem smejat, da če je brod čez Muro da najbrž ni na Dravi. Pa možakar malo užaljen malo drugače vpraša: Sava teče po diagonali čez Slovenijo. Soča teče tu, skozi Gorico. Kolpa je na meji med Slovenijo in Hrvaško. Drava teče skozi Maribor. Kje pa teče Mura? Kje izvira in kam se izliva? Na koncu ugotovim, da vsi trije možakarji tega niso vedeli. Potovali po Jamajki, po Avstraliji, po Bahamih, a ne poznajo pa Slovenije... 
    • POGI...Bravoooo  čestitkeeee top 👌👍👌👌👌👌👍😉😄
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.