Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo mazda?i!

 

Dejte mi neki povedat in sicer par mescov nazaj (ni ?e pol leta) mi je majstr Poga?ar menju komplet zadnje zavore (avto je od ?enske sicer) in zadeva je ?pilala, do pred kratkim, ko ro?na ve? ne dr?i popolnoma ni?, s ?imer predvidevam da delujejo oz. zavirajo samo prednje bremze, ker zadnje so itak isti ?morn kokr ro?na, ta pa kot sem ?e reku, ni ve? ni? od nje! :blush:

 

Zdej zajla vem da se ni strgala da bi bil to razlog, da gre ro?na totalka na lahko, ko jo potegne?, a je mo?no da so se bremze (bobni) raz?telal v tok kratkem ?asu al je kje drugje te?ava, da vem reklamirat pr mehankarju, ker takrat sm kr neki dnarja odkartu?! Mi pa ni vseen s kak?nim avtom se fura ?enska okol, pa z 10-mese?no malo medvedko v avtu! :blush:

 

Lep dan ?e nprej pa hvala za kak?en odgovor!

 

B.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sam Borut kokr je men znano zadnje zavore delujejo na hidravliko, isto k spredne, zato ?e ti ro?na ne dela ?e ne pomeni da si zadi brez bremz. Ro?na je pa pa? na zajlo, tko da obstaja mo?nost da se je kj snel (?e je prej ok delal). Jst bi kr nazaj mehaniku pelu pa naj se on lot pregleda, ?e je on tazadn ki je te stvari ureju.

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Mislim da res, samo na zajlo potisnes obstoje?e bate preko vzvoda (ki jih druga?e potiska hidravlika), tako da je v bistvu lo?en sistem, le enak cilj....

Poglej ce se je snelo tam, kjer lahko tudi ?tela? napetosti z dvema vijakoma (tik pred gumo)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e so zadaj bobni potem sta sistema ?isto lo?ena. Razen ?e so izrabljene obloge ti morajo zavore normalno delat ne glede na ro?no, ki pa je ?isto mehanska in ne problemati?na za popravila oz. obnove.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

To se men usako leto dogaja, ro?na ne prime ama ni?ta, razlog ti?i pr bobnih in to tam kjer zajla preide na vzvod, vzvod je (vsaj pri meni je bil) ?isto zarustan in ko zategne? ro?no, vzvod ne premakne paken. ?e se zadeve loti? sam, kupi brake cleaner, raztavi in razrustaj vzvod da se bo spet prmikal (pri meni je 1x zgledalo kot da je se?vasan skupaj, sem ga komaj v premikajo?e stanje spravil). Potem sestavi? skupaj nastavi? pakne ter pokrije? z bobnom ter ?ao ;)

panoramska.jpg
Napisano

Majstori VSEM tem te?avam bi se izognili ?e bi vedno uporabljali ro?no pri parkiranju, poleg tega da pusti? avto v prestavi.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Majstori VSEM tem te?avam bi se izognili ?e bi vedno uporabljali ro?no pri parkiranju, poleg tega da pusti? avto v prestavi.

 

Niso vsi s hribov :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Niso vsi s hribov :bravo:

 

Na ravnem ro?na ne prime ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Mater, to je pol res kamena doba od Mazdojca! :blush:<_<

 

Kaj pa ?e je fajn minus pozimi uzuni, takrat pa ro?na verjetno ni lih priporo?ljiva - vem da je kdaj kermu tut primrznila, npr. na kaki AR, a ne David? :harhar::hudicek:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

men se ?e ni nardil da bi mi ro?na zamrznila pa mam avto zuni parkeran, sam predn za?ne zmrzvat lepo zajle za ro?no na?pricam iz mastjo v spreju ( HHS 2000, odli?na zadevca) in je to to

p.s. druga?e bom mogu pa tud sam zadne pakne zamenat, ker ne prime tud mal ne ve? ne bremza, ro?na pa sploh ne

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Napisano

Zaribane ?eljusti al pa zani? zajla...najverjetneje oboje :(

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Pa to se ?e na Renoju ne zgodi! <_<:hudicek:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Zaribane ?eljusti al pa zani? zajla...najverjetneje oboje :(

 

?e kdo rab kdo to dvoje mam, oboje v dost dobrem stanju :)

panoramska.jpg
Napisano

?e bomo nucal, ti sporo?im, kaka bi bla pa kej cena, za eno in drugo stvar (posami?no)! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • 495 kg nosilnosti?   A je to kakšen hec? Zapoznela prvoaprilska?   Pa narejen za kitajske gasilce - vsaj po oznakah na zadnjih vratih...      
    • 260Nm navora? Toliko ga imajo 1,5 bencinarji. Tole nekaj ne klapa.
    • V našem bloku smo se dogovarjali za novo fasado dolgih 10 let. Veliko kreganja in prepričevanja penzionistov.😃 Za to čudo na strehi  se ne bomo naslednjih 50. 😅
    • @Slivka malo še pa bodo v Mariboru imeli produkte za tebe, spodnje slikena linku ga prikazujejo tudi z odbijačem, ki jeprimeren za tvoje podnebje. Cene bi pa naj bele tudi malo bolj življenske    PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL | Tam Europe WWW.TAM-PICKUP.COM PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL VIKA T4 4X4, 2.8T diesel, 80kW (109 HP), 260Nm torque, MT, 5341*1885*1815 (L*W*H) (mm), cargo bed 1530x1620x515 mm, 495kg payload      
    • X motor ima kompresor. Mini Dino ne.  Kubatura gor ali dol. Ko nekje pri 3000 obratih začne kompresor delovati, se to kar konkretno občuti. Res je,za DeSUS vožnjo je res mogoče bolj primeren mini Dino. Za krujzanje po magistralkah  in navadnih cestah. Laganini. Pa še tukaj je poraba x motorja nižja.Ko pa pride avtocesta je pa druga pesem.  No in kolikor vem za te ,ki smo izprobali oba --Etcho, Gelipter--pa tudi Bini, nismo glih neki DeSUS vozniki. Radi stisnemo naše x 186 , ko smo na avtocesti. Zato smo se tudi odločili za te motorje. In tudi pri preizkusu obeh motorjev  nismo spremenili mnenja. Ja,mini Dino ima malenkost več navora pri nizkih obratih a tam ga itak ne potrebuješ veliko več,kot ga ima x motor. Poraba pa je itak na strani x motorja. Kar konkretno se pozna     
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.