Skoči na vsebino

Mazda 6 Bren?anje


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni sem novi na forumu :blush: in bi mojstre ki imajo dobre izku?nje z mazdo 6 vpra?al sledec.

 

Jaz ko prizgem avto in se nekaj ?asa peljem za?ne avto ?udno pren?ati <_< in tudi ko ga ugasnem avto se vedno bren?i oz. nekaj pri motorju mocno brenci nato poneha ce se pa vozim okoli 10 min pa neha. Ko ga pa ugasnem pa se priblizno pol minute brenci nato se pa slisi neko pretakanje :unsure: .(ampak samo ko je avto mrzel oz da ni bil vsaj 8 ur prizgan) Mazdo imam prvi? in se mi zdi to dokaj ?udno. avto je sicer dizel 121KM.

 

Imam jo pribli?no dva meseca in to se prej ni sli?alo sedaj pa vsaki? ko pri?gem mrzel avto.

 

Hvala za odgovor :cheers:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je ena ta bolj?ih stvari (poleg ostalih dobrih :P ),ki jo imajo ta stare diesel Mazde 6. :bravo:

Segreje ti hitro vodo v motorju in posledi?no ti hitro segreje tudi kabino ter odtaja ?ipe.

 

Na ?alost ta nove tega nimajo ve? serijsko vgrajenega. :(

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem tud jest opazu da ?e je mrzu pa ga hiro ugasne? nekaj bren?i sam ne uuuuuuu ampak zelo potihem bl zzzzzzzzz ene pol minute k ga ugasnem pol pa neha. Mogo?e pa ima to ?eprav je ?e 2. generacija letnik 2008.

 

Ja,tvoja ?e ima.Ta ?isto nove pa ne ve?.

 

Deluje pa tako,da se pri?ge pri nekje 8°C in manj.?e ima? recimo kratko progo in hitro ugasne? avto,se ti

bo pozneje Webasto pri?gat tudi,?e je recimo 15°C.To pa zato,da dokon?a izgorevanje nafte,ki je ostala v

Webastu,da dokon?a ciklus.

V?asih se izpod avta poka?e tudi bel obla?ek dima.To je ?isto normalno in ne se ozirati na ljudi,ki vam hitijo dopovedovati,da nekaj pod avtom gori.

Ta bel dim je ?e posebej viden prvi?,ko je mraz,ker zna ostati v gorilniku "stara" nafta od prej?nje zime. :P

 

ampak danes mi je za?elo tuliti ze pri 14 stopinjah <_<

 

Preberi si spodaj zakaj. ;)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Oj.

Saj to je to, dodatno gretje. Mislim pa, da ni od proizvajalca WEBASTO, ampak nek drugi...

 

O je je -prav od Webasta je. Poglej v cenik od webasta in bo? videl, da je za ?estko samo nadgradnja brez grelca.

 

http://www.webasto.si/pdf/grelci.pdf

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ta brrrrr je VENTILATOR?EK v grelcu za zaug in pa pumpica vode, preden zalavfa se v?ge pred gorilcem, enako na koncu 'prevetri in porablja preostali bencin - po doma?e izprazni in po?isti grelec.

 

pri mojem ki je naknadno se pri vklopu na daljinca najprej pol minute sli?i ventilator in ?rpalko, potem pa vcse utihne, in za?ne tok tok tok - to je pumpica za bencin in zatem vse glasnej?i huuuuuu grelnika

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kako pa po?istim ta rezervar?

 

ne vem ?e se razumeva, to kar bren?i pred in po pomeni da se je grelnik izklopil in samo ?e porablja benz v svojem rezervoarju

 

z drugimi besedami, tebi vse dela kot mora, ti se samo vozi :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

O je je -prav od Webasta je. Poglej v cenik od webasta in bo? videl, da je za ?estko samo nadgradnja brez grelca.

 

http://www.webasto.si/pdf/grelci.pdf

 

Oj.

No, jaz sem vpra?u na servisu, ko sem to prvi? sli?al, kaj je to, pa mi je na COSMOSu reku, da je to dodatno gretje in da ni od firme webasto. Sem samo posredoval servisno informacijo. Iz lastnih izku?enj pa povem, da ni fino ?ist rezervoar spraznt pri hladnem vremenu. Sam sem odla?al PETROLovo ?rpalko pozimi in sem se z rezervo do OMVjeve pripeljal, pa se mi je par minut kasneje za?elo nenormalni belo in smrdljivo kadit izpod avta...je "WEBASTO" zrak potegnil in se znova pri?gal... Ob?utek je bil ?uden, vendar sedaj grem tankat ko je ?etrt tanka not...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Oj.

No, jaz sem vpra?u na servisu, ko sem to prvi? sli?al, kaj je to, pa mi je na COSMOSu reku, da je to dodatno gretje in da ni od firme webasto. Sem samo posredoval servisno informacijo.

 

OK, ?e po njihovo ni od Webasta, a so ti pol vsaj rekli od kere firme je <_< ?e bolj zanimivo pa je, da so meni na slovenskem Webastu delali nadgradnjo sistema in so se kar strinjali, da je grelec njihov. :hudicek:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V Mazdi je Webasto, ?e pa ne pi?e gor Webasto, jih pa dela Webasto za Mazdo....

 

Ja,po mojem je to,to.Isto je z originalnimi Mazdinimi stre?nimi nosilci,na katerih sicer pi?e Mazda a izdeluje jh Thule.

Nekaterim pa? ne potegne,?e ni ?rno na belem napisano gor na izdelku. ;)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja,po mojem je to,to.Isto je z originalnimi Mazdinimi stre?nimi nosilci,na katerih sicer pi?e Mazda a izdeluje jh Thule.

Nekaterim pa? ne potegne,?e ni ?rno na belem napisano gor na izdelku. ;)

 

Ampak, da na servisu to trdijo, je pa ?e kr mal huda :P

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

OK, ?e po njihovo ni od Webasta, a so ti pol vsaj rekli od kere firme je <_< ?e bolj zanimivo pa je, da so meni na slovenskem Webastu delali nadgradnjo sistema in so se kar strinjali, da je grelec njihov. :hudicek:

 

in kaj imas zdej dodatno?a to si zdej na tej mazdi naredu ali na presnji?

www.trziskisladoled.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

in kaj imas zdej dodatno?a to si zdej na tej mazdi naredu ali na presnji?

 

Na prej?nji... za tole sem se pa ?e pred lani pozanimal pa so bli neki nesigurni, ker takrat ?e niso nobene predelalil pa sem jim rekel naj si kr vzamejo ?as pa naj se u?ijo - sam ne na moji :hudicek:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Oj.

No, jaz sem vpra?u na servisu, ko sem to prvi? sli?al, kaj je to, pa mi je na COSMOSu reku, da je to dodatno gretje in da ni od firme webasto. Sem samo posredoval servisno informacijo. Iz lastnih izku?enj pa povem, da ni fino ?ist rezervoar spraznt pri hladnem vremenu. Sam sem odla?al PETROLovo ?rpalko pozimi in sem se z rezervo do OMVjeve pripeljal, pa se mi je par minut kasneje za?elo nenormalni belo in smrdljivo kadit izpod avta...je "WEBASTO" zrak potegnil in se znova pri?gal... Ob?utek je bil ?uden, vendar sedaj grem tankat ko je ?etrt tanka not...

 

Pozdravljeni fantje,

dovolite, da se vklju?im: imam enak avto M6 2005 z webastom in je vse okej.

Opazil sem pa pri prostem teku motorja neko bren?anje oz.?ri?ek nekje v notranjosti oz spredjem delu motorja tik pod plasti?nim pokrovom. Samo, da se razumemo, webasto ni....zvok mi ni v?e?!A mi lahko kdo svetuje oz. pomaga, kaj bi to lahko bilo in kako naprej reagirati.Hvala vam vsem za odgovore in predloge/nasvete.lp mazy

 

O je je -prav od Webasta je. Poglej v cenik od webasta in bo? videl, da je za ?estko samo nadgradnja brez grelca.

 

http://www.webasto.si/pdf/grelci.pdf

 

Pozdravljeni fantje,

dovolite, da se vklju?im: imam enak avto M6 2005 z webastom in je vse okej.

Opazil sem pa pri prostem teku motorja neko bren?anje oz.?ri?ek nekje v notranjosti oz spredjem delu motorja tik pod plasti?nim pokrovom. Samo, da se razumemo, webasto ni....zvok mi ni v?e?!A mi lahko kdo svetuje oz. pomaga, kaj bi to lahko bilo in kako naprej reagirati.Hvala vam vsem za odgovore in predloge/nasvete.lp mazy

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tebi bren?i motor?ek od nastavitve vi?ine snopa v ?arometih.

 

Ima? Xenon ?

 

?e ne pol je to to.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

In ?e je to to,ko bo nehalo bren?at,pol bo hudi?. :(

 

Ni take panike, ker brezxenona ni tako sranje kot pri xenonu.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.