Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo folk! Bi mi lohk kdo pomagu dons sm na fotrovi MAZDI zamenju glavno varovalko pri ma?ini (100A) pa se ji je scufal in no?e v?gat sm probu da bi sklopko prtisnu pa v?gau in je delal sam prec k sm ga v prestavo dal se ugasne ?e pa ga probam pr?gat brez sklopke prec ugasne bi prosu ?e kdo lohk kakorkoli pomaga(MAZDA 626 2.0 i ). :huh: HVALA

 

LP :D

Napisano

Zamenju sm jo k tista varovalka je bla kr neki povezana se tip?ku k jo je meu prej ni dal druge kupt.Tko da sm pol novo dau not sam se ji je scufal!

:ne vem:

Napisano

Ne vem kako je to pr 626 ampak nekaj podobnega sem videl na enmu Hyundai Coupeju. Ko je sklopko spustil je avto crknil. Vzrok pa je bil pri kablih, ki so tekli preblizu pedala za sklopko in jih je s?asoma olupilo tako, da se je pedal (vodilo) od sklopke dotaknil kabla - naredil kratek stik in avto je crknil.

33112_1.png

Napisano

poglej ?e je na sklopko vezano kako stikalo, mogo?e je to krivo, samo za kaj takega sli?im prvi? da to dela.

 

Pa ko si varovalko menjaval ,si prej dal dol kleme od akumulatorja?

 

Pa ?e da? na mestu gas ko dr?i? sklopko gredo obrati gor normalno, napi?i malo ve? kako se ti to dogaja.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Je ?e zrihtan zgleda da ozemljitev ni bla po?timana tko da zdej dela.

LP :D

Misli? masa ???? ;)

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • 495 kg nosilnosti?   A je to kakšen hec? Zapoznela prvoaprilska?   Pa narejen za kitajske gasilce - vsaj po oznakah na zadnjih vratih...      
    • 260Nm navora? Toliko ga imajo 1,5 bencinarji. Tole nekaj ne klapa.
    • V našem bloku smo se dogovarjali za novo fasado dolgih 10 let. Veliko kreganja in prepričevanja penzionistov.😃 Za to čudo na strehi  se ne bomo naslednjih 50. 😅
    • @Slivka malo še pa bodo v Mariboru imeli produkte za tebe, spodnje slikena linku ga prikazujejo tudi z odbijačem, ki jeprimeren za tvoje podnebje. Cene bi pa naj bele tudi malo bolj življenske    PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL | Tam Europe WWW.TAM-PICKUP.COM PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL VIKA T4 4X4, 2.8T diesel, 80kW (109 HP), 260Nm torque, MT, 5341*1885*1815 (L*W*H) (mm), cargo bed 1530x1620x515 mm, 495kg payload      
    • X motor ima kompresor. Mini Dino ne.  Kubatura gor ali dol. Ko nekje pri 3000 obratih začne kompresor delovati, se to kar konkretno občuti. Res je,za DeSUS vožnjo je res mogoče bolj primeren mini Dino. Za krujzanje po magistralkah  in navadnih cestah. Laganini. Pa še tukaj je poraba x motorja nižja.Ko pa pride avtocesta je pa druga pesem.  No in kolikor vem za te ,ki smo izprobali oba --Etcho, Gelipter--pa tudi Bini, nismo glih neki DeSUS vozniki. Radi stisnemo naše x 186 , ko smo na avtocesti. Zato smo se tudi odločili za te motorje. In tudi pri preizkusu obeh motorjev  nismo spremenili mnenja. Ja,mini Dino ima malenkost več navora pri nizkih obratih a tam ga itak ne potrebuješ veliko več,kot ga ima x motor. Poraba pa je itak na strani x motorja. Kar konkretno se pozna     
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.