Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni fantje,

dovolite, da se vklju?im: imam M6 2005, 93tkm, cd 120 km z webastom in je vse okej.

Opazil sem pa pri prostem teku motorja neko bren?anje oz.?ri?ek nekje v notranjosti oz spredjem delu motorja tik pod plasti?nim pokrovom. Samo, da se razumemo, webasto ni....zvok mi ni v?e?!A mi lahko kdo svetuje oz. pomaga, kaj bi to lahko bilo in kako naprej reagirati.Hvala vam vsem za odgovore in predloge/nasvete.lp mazy

se opravi?ujem vsem, ?e sem prej svinjal po forumu-sem relativno nov.V bodo?e se to ne bo ve? dogajalo:)

:bravo:

  • 4 meseci kasneje...
Napisano

Pozdravljeni fantje,

dovolite, da se vklju?im: imam M6 2005, 93tkm, cd 120 km z webastom in je vse okej.

Opazil sem pa pri prostem teku motorja neko bren?anje oz.?ri?ek nekje v notranjosti oz spredjem delu motorja tik pod plasti?nim pokrovom. Samo, da se razumemo, webasto ni....zvok mi ni v?e?!A mi lahko kdo svetuje oz. pomaga, kaj bi to lahko bilo in kako naprej reagirati.Hvala vam vsem za odgovore in predloge/nasvete.lp mazy

se opravi?ujem vsem, ?e sem prej svinjal po forumu-sem relativno nov.V bodo?e se to ne bo ve? dogajalo:)

:bravo:

 

jst sm zadnje ?ase tudi to opazil in tudi nevem kaj je, ?e ve kdo kaj je to bi bil zelo vesel odgovora.

Napisano

Pol ziher ni webasto... n? bo? moral biti bolj konkreten pa bolj locirat od kod prihaja. Plasti?ni pokrov pa snemi, da bo? la?je lociral izvor zvoka.

33112_1.png

Napisano

Pol ziher ni webasto... n? bo? moral biti bolj konkreten pa bolj locirat od kod prihaja. Plasti?ni pokrov pa snemi, da bo? la?je lociral izvor zvoka.

 

Ko se vozim in spustim gas se sli?i k majhni ?ri?ki, da bi bili v motorju, ko pa dodam gas nehajo, ko je v prostem teku ho?e bit nek zvok podoben ?ri?kom, sam se mi zdi da prihaja iz voznikove strani motorja..
Napisano

Po moje ti tam kjer je filter za zrak tista cev ki vle?e zrak vibrira..Saj pri meni je blo tko. Smo potem enostavno z vezico re?ili :)

Napisano

Poglej servo olje, lahko pa da je vakum ?rpalka servo zavor.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

To ti verjetno jermen ?vi?ga. Jermen je verjetno malo deformiran ali odebeljen na kak?nem mestu in ko ta del jermena pride na jermenico potem malo za?kripje, zacvili in podobno.

Napisano

Hidravli?ni napenjalec jermena.

Ampak odlo?i se na kateri strani je to proti akumulatorju ali stran od akumulatorja ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ta zvok prihaja iz "membranskega ventila" spredaj levo. Je okrogel fi 5cm, na sredini ima ?elezno iglo, dela na zra?ni tlak. Ta zvok se sli?i pri ve? mazdah. Ob?asno. Sicer oddaja zvok samo ob odvzemu in dodajanju plina. Je ne?kodljivo, ampak malo ?udno za sli?at. lp

Napisano

Ta zvok prihaja iz "membranskega ventila" spredaj levo. Je okrogel fi 5cm, na sredini ima ?elezno iglo, dela na zra?ni tlak. Ta zvok se sli?i pri ve? mazdah. Ob?asno. Sicer oddaja zvok samo ob odvzemu in dodajanju plina. Je ne?kodljivo, ampak malo ?udno za sli?at. lp

 

O tem sem govoril, no nisem znal to?no povedati. Ampak men je to majstr z eno vezico re?il :)

Napisano

O tem sem govoril, no nisem znal to?no povedati. Ampak men je to majstr z eno vezico re?il :)

 

sm bil pr mehankarju pa je poslu?al in je rekel da je mikrojermen, ga je po?pirical in je takoj za?el cvilt ?e bolj. Hvala za va?e odgovore. Lp
Napisano

A nisem jaz povedal da je jermen? Res ne vem zakaj me ne jemljete resno?

 

res je sam v tem ?asu ko ste pisal je bil?e pr izvedencu.... :D

druga?e pa vseeno hvala za va?e odgovore.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

A se to sli?i tudi takrat ko je zuni ve? kot 10°C?

 

Ja, absolutno in ni kostano ?ri?kanje.Je cca 5 sec nato zopet ni?, pa ?ez ?as zopet 3sec itd
Napisano

Ja, absolutno in ni kostano ?ri?kanje.Je cca 5 sec nato zopet ni?, pa ?ez ?as zopet 3sec itd

 

meni tale t.i. ?ri?ek poje ?e skoraj od novega ven, pa imam sedaj 230000 preVO?ENIH PA VSE OK!pa? ob?asno v prostem teku se oglasi za paer sekund pa potem neha!

Ni? bat ni kaj hudega!Pa? Diesel motor!

Napisano

meni tale t.i. ?ri?ek poje ?e skoraj od novega ven, pa imam sedaj 230000 preVO?ENIH PA VSE OK!pa? ob?asno v prostem teku se oglasi za paer sekund pa potem neha!

Ni? bat ni kaj hudega!Pa? Diesel motor!

 

ha ha ha....dobra.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Meni pa ?ri?ka v motorju na voznikovi strani v peti predstavi, pri hitrosti 100-140km/h, ko dam gas in samo takrat, ko je temperatura nad 10 °C. Mogo?e kdo ve kaj je tukaj razlog?

Napisano

meni tale t.i. ?ri?ek poje ?e skoraj od novega ven, pa imam sedaj 230000 preVO?ENIH PA VSE OK!pa? ob?asno v prostem teku se oglasi za paer sekund pa potem neha!

Ni? bat ni kaj hudega!Pa? Diesel motor!

 

O.K- HVALA ZA ODGOVOR!TOREJ NI? ZASKRBLJUJO?EGA.

LP

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.