Skoči na vsebino

prosti tek motorja


Priporočeno sporočilo

ko je motor hladen, turbina sploh ne deluje, poleg tega pa ?e ob?asno uga?a v prostem teku! (diesel)

ima kdo podobne te?ave?

 

uga?a motor? ne vem kaj dela turbin v prostem teku...

 

IMV....

 

Sezona turbin in ventilov je spet v teku....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Turbina nima ON/OFF funkcije, tako da tole ne bo dr?alo ima pa elektronika varovalni na?in delovanja in ne pusti, da bi mrzel motor poteral sploh zdejle pozimi. Nekako se to vidi, da vto ne pospe?uje tako kot si navajen, ?e motor ni dovolj ogret. To je normalno in namenjeno ohranjanju motorja.

 

?e pa uga?a je pa verjetno res problem z IMV-jem.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ventil.

 

Ti obrati kaj nihajo takrat ko laufa na mestu ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

JA OBRATI MOTORJA NIHAJO, NATO SE PRI?GE LU?KA ZA KONTROLO MOTORJA IN UGASNE!V?GE LE S TE?AVO VENDAR POTEM NEKAJ ?ASA GRE!

JE IMEL KDO PODOBNO TE?AVO?

AJA GLEDE TURBINE PA!KO JE MOTOR HLADEN JE NIKOLI NE ?ENEM, VENDAR TURBINA NEKAJ ?ASA NE DELA, VENDAR NE VEDNO, LE OB IZJEMNO NIZKIH TEMPERATURAH!

 

KAK?N NASVET MAYBE? L.D.

 

Vsaj napi?i kateri model, letnik in kateri motor ima? v Mazdi.

 

letnik 2004, 2.0 diesel

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

JA OBRATI MOTORJA NIHAJO, NATO SE PRI?GE LU?KA ZA KONTROLO MOTORJA IN UGASNE!V?GE LE S TE?AVO VENDAR POTEM NEKAJ ?ASA GRE!

JE IMEL KDO PODOBNO TE?AVO?

AJA GLEDE TURBINE PA!KO JE MOTOR HLADEN JE NIKOLI NE ?ENEM, VENDAR TURBINA NEKAJ ?ASA NE DELA, VENDAR NE VEDNO, LE OB IZJEMNO NIZKIH TEMPERATURAH!

 

KAK?N NASVET MAYBE? L.D.

letnik 2004, 2.0 diesel

 

 

Kolega!

 

Na M6 l.2007, 120KM, pri ca 66.000 sem v podobnih zimskih razmerah (vendar ne pri minusu) do?ivel podobno.

 

Pokli?em Mazda asistenco, avto v garanciji, avtovleka do Gama-BTC!

?OK, niso dali nadomestnega, ker je avto crknil v doma?em kraju!

 

1 teden na servisu.

Problem je bil, ker je javljal napako kljub novemu merilcu pretoka zraka.

Re?itev!

Nova ?ila (?ica) od merilca pretoka zraka na ra?unalnik.

 

Pla?ilo 0?, avto v garanciji!

 

Do danes dela odli?no!

 

Lp Active

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

JA OBRATI MOTORJA NIHAJO, NATO SE PRI?GE LU?KA ZA KONTROLO MOTORJA IN UGASNE!V?GE LE S TE?AVO VENDAR POTEM NEKAJ ?ASA GRE!

JE IMEL KDO PODOBNO TE?AVO?

AJA GLEDE TURBINE PA!KO JE MOTOR HLADEN JE NIKOLI NE ?ENEM, VENDAR TURBINA NEKAJ ?ASA NE DELA, VENDAR NE VEDNO, LE OB IZJEMNO NIZKIH TEMPERATURAH!

 

KAK?N NASVET MAYBE? L.D.

letnik 2004, 2.0 diesel

 

IMV ventil

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ej najlep?a hvala!

sem v?eraj popoldan zrihtal v Avstriji! res je bil IMV ventil kriv za uga?anje motorja!

 

mimogrede: 185 ? z monta?o!

 

Kje v A so ti pa menjali za tak denar?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kje v A so ti pa menjali za tak denar?

 

ja so mi! ej 1x ali pa ?e ve?krat ceneje je kot pa pri nas!

npr. velik servis (jermeni pa olje pa vse)sem dal 610? pa ma? potem tudi MES garancijo, pri nas mi je v Veleju dal predra?un okroglih 1200?!!!!!!!, ?erbinek pa je rekel okrog 1000, kar pomeni pol pa ?e to pa ono pa...sma na 1200 spet!!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja so mi! ej 1x ali pa ?e ve?krat ceneje je kot pa pri nas!

npr. velik servis (jermeni pa olje pa vse)sem dal 610? pa ma? potem tudi MES garancijo, pri nas mi je v Veleju dal predra?un okroglih 1200?!!!!!!!, ?erbinek pa je rekel okrog 1000, kar pomeni pol pa ?e to pa ono pa...sma na 1200 spet!!!

 

a to na uradni servis?a so take cene po ceniku ali kaksna poznanstva?

www.trziskisladoled.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ce je tako potem pa ni problema k poznam par ljudi v beljaku eden je celo sosed od mazde..tko da bom preveru in sporocim..takoj ko bom lahko..ze ko sem kupoval avto so mi v avstrij ponujal par procentov popust,mislim da ene 5%..potem sem si premislu in sem kupu tukaj pri nas..

www.trziskisladoled.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem pa zadnji? sli?al da je tam servisna ura 75?? Razen, ?e postavka ni povsod ista.

 

ej pokli?i na servis, pa se prepri?aj ?e ne verjames!te ni? ne stane!

 

pa nimam vez in poznanstev gor!!

pa? fer play delajo gor!

kolkr ti re?e po predra?unu tolk je pol tudi al pa ?e manj!ve? nikoli!!!

 

jaz sem zadovoljen tako z kvaliteto opravljenih storitev, kot tudi cenovno neprimerljivo z na?imi servisi!

To je moja izku?nja!lahk da ima kdo slab?e?????????????????

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.