Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

"Podlo?li" so EGR ventil. Ni mi ?isto jasno kaj to pomeni. In naredili regeneracijo DPFja - ki pa menda ni bil zabasan. Ni pa bilo to?no jasno, ?e je to re?ilo te?avo. Zaenkrat se ?e nisem kam dale? peljal.

 

Podlo?ili?Z ?im in za kaj?Sej to niso lego kocke.

 

 

  • Odgovori 53
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Podlo?ili - Blindirali so ga, pogosta re?itev, prihaja pa iz nem?ije.

Sem ?e vekrat uporabil to re?itev.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Podlo?ili - Blindirali so ga, pogosta re?itev, prihaja pa iz nem?ije.

Sem ?e vekrat uporabil to re?itev.

 

a misli? re?t-zaprli so odprtino z polno dihtungo? :whatever:

 

 

Napisano

Podlo?ili - Blindirali so ga, pogosta re?itev, prihaja pa iz nem?ije.

Sem ?e vekrat uporabil to re?itev.

 

A da to na uradnem servisu delajo potem? Heh, zanimivo. Me zanima, ?e bo motor kaj manj 'ka?ljal'. :)

Napisano

Podlo?ili - Blindirali so ga, pogosta re?itev, prihaja pa iz nem?ije.

Sem ?e vekrat uporabil to re?itev.

 

Torej je zdaj ventil zaprt? In gre v zrak ve? NOx - ov?

Napisano

a misli? re?t-zaprli so odprtino z polno dihtungo? :whatever:

 

ajoj, pa ker je to servis? ?e bi bil EGR odve? ga sploh ne bi vgrajevali - mah kr neki :whatever:

33112_1.png

Napisano

ajoj, pa ker je to servis? ?e bi bil EGR odve? ga sploh ne bi vgrajevali - mah kr neki :whatever:

 

Vgradili so ga zaradi ekologije, da je "manj" ?kodljivih izpustov, ?e ?e za drugam ne je vsaj zato da dobi fabrka dovoljenje za pordajo - opravi homologacijo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Vgradili so ga zaradi ekologije, da je "manj" ?kodljivih izpustov, ?e ?e za drugam ne je vsaj zato da dobi fabrka dovoljenje za pordajo - opravi homologacijo.

 

A to pomeni, da zdaj avto ne bo ?el ve? ?ez tehni?nega?

 

A je poleg svinjanja okolja ?e kaka druga te?ava?

 

Se mi pa zdi, da zdaj avto manj kuri.

Napisano

Polde bo? povedal ?e ti ?e kaj cuka avto.

 

Tukaj so tudi nekaj omenjali v zvezi s cukanjem pri okoli 2000RPM in je bil vzrok EGR vetnil

http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtop...660&t=80992

 

Avto ni cukal ampak je ?el v safe mode. Nekajkrat je pomagal restart, potem pa niti ta ne ve?.

Zaenkrat po 500km avto ?e noramalno pelje. Zdi se da tudi kuri manj.

Me ?pa zanima, ?e bo zdaj z motorjem kaj narobe, in ?e ve? svinja.

 

Je pa s tem EGR ventilom zgleda cel ?ur. Tudi VW ji jih redno onesposabljajo - v nekaterih kar softwersko.

 

Pa ?e en link na diagnostiko EGR.

EGR diagnostika

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Avto ni cukal ampak je ?el v safe mode. Nekajkrat je pomagal restart, potem pa niti ta ne ve?.

Zaenkrat po 500km avto ?e noramalno pelje. Zdi se da tudi kuri manj.

Me ?pa zanima, ?e bo zdaj z motorjem kaj narobe, in ?e ve? svinja.

 

Je pa s tem EGR ventilom zgleda cel ?ur. Tudi VW ji jih redno onesposabljajo - v nekaterih kar softwersko.

 

Pa ?e en link na diagnostiko EGR.

EGR diagnostika

 

 

jaz sem imel iste te?ave pri svoji mazdi 6,mi je kar zmanjkovalo mo?i ,je zgledalo kot bi ?la turbina avto ni ?el ve? kot sto,?e si vstrajal pritiskati na gas,pa je vse skupaj mrknilo in avto se je ugasnil.Po ponovnem v?igu pa je vse skupaj normalno delovalo naprej v?asih ni bilo te?av s tem po par mesecev,v?asih pa vsak dan ve?krat,ko sem hotel prestaviti,se mi je ugasnil,ko sem pa spustil sklopko se je spet v?gal,sem ?el na mazda servis,mi je rekel da je ?el senzor,ne vem to?no kateri za uravnavanje ubrizga goriva in zraka menda,sem ga zamenjal(250 eur)+delo in avto ?e danes te?e kot urica,od tega je ?e 1 leto,menda pa gre ta senzor zaradi slabe kvalitete goriva

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Evo avto danes spet pri?gal lu?ke. Pri?gal je rumeno lu?ko za motor in lu?ko sistema proti zdrsu koles...

Zdaj je na servisu in bomo videli, kaj bo. Aja, avto tokrat ni ?el v varni na?in.

Napisano

Ugotovili, da je fu? EGR ventil... cena novega 600 EUR... Ali kdo ve za kak?no alternativo?

 

Evo avto danes spet pri?gal lu?ke. Pri?gal je rumeno lu?ko za motor in lu?ko sistema proti zdrsu koles...

Zdaj je na servisu in bomo videli, kaj bo. Aja, avto tokrat ni ?el v varni na?in.

 

Napisano

Jst bi malo pogledal po ebayu. Se da dobit bistveno ceneje kot pa 600?.

 

A to so ti na srevisu ugotovili?

 

Lp,

 

Meni je nazadnje nagajal senzor temprerature v interkulerju. Pri sprednji levi lu?i grejo kabli v blatnik in tam se je prekinil.

Pa je mel signal pa ga ni imel....

 

Ko sem pogruntal sem kabel zacinu in to je blo. Sta mi pa lih tko goreli ti dve omenjeni lu?ki.

 

Napako sem vidu pa na navadnem OBD 2 testerju.

 

Lp

Napisano

Ugotovili, da je fu? EGR ventil... cena novega 600 EUR... Ali kdo ve za kak?no alternativo?

 

Hm, meni je tudi cena "?udna"; nazadnje so mi rekli cca. 350 EUR na poobla??enem servisu.

 

Sam se nisem odlo?il zamenjavo, ampak ?i??enje, cena okrog 80EUR. Po prevo?enih cca. 3000km je OK.

Napisano

Razen ?e je kaj fora, da je v pred fejsliftani mehanski EGR, v novih pa elektronski. Samo cena je ?e vedno :o:vskalo:

Napisano

Jst bi malo pogledal po ebayu. Se da dobit bistveno ceneje kot pa 600?.

 

A to so ti na srevisu ugotovili?

 

Lp,

 

Meni je nazadnje nagajal senzor temprerature v interkulerju. Pri sprednji levi lu?i grejo kabli v blatnik in tam se je prekinil.

Pa je mel signal pa ga ni imel....

 

Ko sem pogruntal sem kabel zacinu in to je blo. Sta mi pa lih tko goreli ti dve omenjeni lu?ki.

 

Napako sem vidu pa na navadnem OBD 2 testerju.

 

Lp

 

Ne verjamem v tole ?isto 100%.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Hm, meni je tudi cena "?udna"; nazadnje so mi rekli cca. 350 EUR na poobla??enem servisu.

 

Sam se nisem odlo?il zamenjavo, ampak ?i??enje, cena okrog 80EUR. Po prevo?enih cca. 3000km je OK.

 

"?ez" je 315?-(za ta stare modele).

 

 

Napisano

Ne verjamem v tole ?isto 100%.

 

 

Zagoreli sta mi lu?ki od motorja in zdrsa. Z OBD testerjem sem pogledal za napako in izpisalo je kodo za napako na senzorju temperature v interkulerju. Pomeril sem z in?trumentom napetost na senzorju in je bila 0. po podatkih iz autodatabi mogla bit pri 0°C okorg 4V se mi zdi (zej ne vem ve? to?no).

Kabel je bil prekinjen takoj za tem ko se zlomi v notranji blatnik.

Resetiral sem napako od takrat sem naredu ?e 8000K+km in napake ni ve?????

 

Aja pa ?e to. En lep ?as nazaj sem pisal probleme z ABS. Da se mi ko je mokro vklaplja v levem zavoju, posebej v kri?i??ih ko zaviram. Zraven prej?njega kabla gredo tudi ?ice od ABS senzorja levega kolesa.

Na eni izmed ?ic je bila izolacija prebita. Tud to sem izoliral s po?irko in od takrat dela vse brez problema.

 

Tam je problem ko pride ?op kablov in se zalomi v blatnik. Tam je slaba re?itev.

Napisano

V?eraj je bil zamenjan EGR ventil - je pa tanova izvedenka (elektronski in ne pnevmatski) in je zato tako drag.

Zdaj upam, da je s temi lu?kami konec.

Bom pa za vsak slu?aj pogledal, v kakem stanju so kabli.

Hvala za komentar!

 

 

Zagoreli sta mi lu?ki od motorja in zdrsa. Z OBD testerjem sem pogledal za napako in izpisalo je kodo za napako na senzorju temperature v interkulerju. Pomeril sem z in?trumentom napetost na senzorju in je bila 0. po podatkih iz autodatabi mogla bit pri 0°C okorg 4V se mi zdi (zej ne vem ve? to?no).

Kabel je bil prekinjen takoj za tem ko se zlomi v notranji blatnik.

Resetiral sem napako od takrat sem naredu ?e 8000K+km in napake ni ve?????

 

Aja pa ?e to. En lep ?as nazaj sem pisal probleme z ABS. Da se mi ko je mokro vklaplja v levem zavoju, posebej v kri?i??ih ko zaviram. Zraven prej?njega kabla gredo tudi ?ice od ABS senzorja levega kolesa.

Na eni izmed ?ic je bila izolacija prebita. Tud to sem izoliral s po?irko in od takrat dela vse brez problema.

 

Tam je problem ko pride ?op kablov in se zalomi v blatnik. Tam je slaba re?itev.

 

Napisano

V?eraj je bil zamenjan EGR ventil - je pa tanova izvedenka (elektronski in ne pnevmatski) in je zato tako drag.

Zdaj upam, da je s temi lu?kami konec.

Bom pa za vsak slu?aj pogledal, v kakem stanju so kabli.

Hvala za komentar!

 

A je tvoja 143 DPF ?

?e je pol je normalno da ima "elekti?nio" regulacijo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A ta elektri?ni ventil EGR crkne zato, ker pa? crkne..elektronika itd..al so ravno tako saje lahko problem, da se pa? zapaca itd..?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • VID-20251005-WA0000.mp4     Saj bi bilo blazno smešno, če ne bi bilo tako prekleto resnično...
    • Za foro se bom pa res lotil. Pa kdo naj še preveri, če sem se prav lotil.   Najprej sem vprašal strica Googla. Sem dobil odgovor, da porabi manj kot 3 litre na osebo na 100 km...   Nato sem se lotil poenostavljenega postopka:  A-380 ima domet 15.700 km. A-380 ima 323.546 litrov velik rezervoar. To pomeni, da pokuri 2.060 litrov na 100 km. Praviš, da gre notri 800 potnikov. Torej pokuri 2,5 litra na 100 km na potnika.   Naš FucksWagen je do zdaj prevozil 64.675 km in pokuril 4.107,91 litrov goriva, kar pomeni 6,3 litra na 100 km.  Pelje pa 7 potnikov. Torej pokuri 0,91 liter na 100 km na potnika.     Poskusimo zdaj z bolj zakompliciranim načinom:   A-380 pokuri 190 kg/min.   A-380 uporablja posebno gorivo, v Evropi se ga dobi pod oznako JET A-1. Teža goriva je 0,84 kg na liter.   To pomeni, da A-380 pokuri 226,19 litra na minuto.   Če se do sem nisem zmotil, to pomeni, da na uro pokuri 13.571 litra goriva.   Potovalna hitrost tega letala je 903 km/h.    Torej moram litre deliti s kilometri in množiti s 100, da dobim porabo v litrih na 100 km. Se pravi: 13.571 moram deliti s 903 in množiti s 100. Dobim 1.502 litra na 100 km. Ampak to je v letu na potovalni višini. Pri vzletu pokuri krepko več. Pa zanemarimo to...   A-380 ima tri različne razporeditve in število sedežev od 525 do 853 (en model ima 525 sedežev, en model ima 644 sedežev, en model ima 853 sedežev).    Torej ima porabo med 1,7 in 2,8 litra na 100 km na osebo. Kot omenjeno, naš FucksWagen pokuri 0,91 liter na 100 km na osebo...             Zdaj pa poglejmo še v drugo smer. Avto te vozi tja, kamor moraš iti: v službo, v trgovino, pelješ otroke v vrtec,... Letalo praviloma vozi turiste na počitnice. Torej nekam, kamor ni nujno, kajti na počitnice greš načeloma lahko tudi kam bližje... Kar se tega tiče, imam eno precej zanimivo "anekdoto"... Ko sem še delal v bolnici, smo enkrat klepetali o dopustih in kje je kdo bil. Eden je bil na Jamajki, eden je bil v Avstraliji in eden je bil na Bahamih. In je vsak opisoval kje je bil in kako je bilo. Na koncu vprašajo še mene in začnem opisovat, da smo bili po Prlekiji in Prekmurju in da smo šli z brodom čez Muro. Pa en model vpraša kje je ta brod. Se začnem smejat, da če je brod čez Muro da najbrž ni na Dravi. Pa možakar malo užaljen malo drugače vpraša: Sava teče po diagonali čez Slovenijo. Soča teče tu, skozi Gorico. Kolpa je na meji med Slovenijo in Hrvaško. Drava teče skozi Maribor. Kje pa teče Mura? Kje izvira in kam se izliva? Na koncu ugotovim, da vsi trije možakarji tega niso vedeli. Potovali po Jamajki, po Avstraliji, po Bahamih, a ne poznajo pa Slovenije... 
    • POGI...Bravoooo  čestitkeeee top 👌👍👌👌👌👌👍😉😄
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.