Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

"Podlo?li" so EGR ventil. Ni mi ?isto jasno kaj to pomeni. In naredili regeneracijo DPFja - ki pa menda ni bil zabasan. Ni pa bilo to?no jasno, ?e je to re?ilo te?avo. Zaenkrat se ?e nisem kam dale? peljal.

 

Podlo?ili?Z ?im in za kaj?Sej to niso lego kocke.

 

 

  • Odgovori 53
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Podlo?ili - Blindirali so ga, pogosta re?itev, prihaja pa iz nem?ije.

Sem ?e vekrat uporabil to re?itev.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Podlo?ili - Blindirali so ga, pogosta re?itev, prihaja pa iz nem?ije.

Sem ?e vekrat uporabil to re?itev.

 

a misli? re?t-zaprli so odprtino z polno dihtungo? :whatever:

 

 

Napisano

Podlo?ili - Blindirali so ga, pogosta re?itev, prihaja pa iz nem?ije.

Sem ?e vekrat uporabil to re?itev.

 

A da to na uradnem servisu delajo potem? Heh, zanimivo. Me zanima, ?e bo motor kaj manj 'ka?ljal'. :)

Napisano

Podlo?ili - Blindirali so ga, pogosta re?itev, prihaja pa iz nem?ije.

Sem ?e vekrat uporabil to re?itev.

 

Torej je zdaj ventil zaprt? In gre v zrak ve? NOx - ov?

Napisano

a misli? re?t-zaprli so odprtino z polno dihtungo? :whatever:

 

ajoj, pa ker je to servis? ?e bi bil EGR odve? ga sploh ne bi vgrajevali - mah kr neki :whatever:

33112_1.png

Napisano

ajoj, pa ker je to servis? ?e bi bil EGR odve? ga sploh ne bi vgrajevali - mah kr neki :whatever:

 

Vgradili so ga zaradi ekologije, da je "manj" ?kodljivih izpustov, ?e ?e za drugam ne je vsaj zato da dobi fabrka dovoljenje za pordajo - opravi homologacijo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Vgradili so ga zaradi ekologije, da je "manj" ?kodljivih izpustov, ?e ?e za drugam ne je vsaj zato da dobi fabrka dovoljenje za pordajo - opravi homologacijo.

 

A to pomeni, da zdaj avto ne bo ?el ve? ?ez tehni?nega?

 

A je poleg svinjanja okolja ?e kaka druga te?ava?

 

Se mi pa zdi, da zdaj avto manj kuri.

Napisano

Polde bo? povedal ?e ti ?e kaj cuka avto.

 

Tukaj so tudi nekaj omenjali v zvezi s cukanjem pri okoli 2000RPM in je bil vzrok EGR vetnil

http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtop...660&t=80992

 

Avto ni cukal ampak je ?el v safe mode. Nekajkrat je pomagal restart, potem pa niti ta ne ve?.

Zaenkrat po 500km avto ?e noramalno pelje. Zdi se da tudi kuri manj.

Me ?pa zanima, ?e bo zdaj z motorjem kaj narobe, in ?e ve? svinja.

 

Je pa s tem EGR ventilom zgleda cel ?ur. Tudi VW ji jih redno onesposabljajo - v nekaterih kar softwersko.

 

Pa ?e en link na diagnostiko EGR.

EGR diagnostika

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Avto ni cukal ampak je ?el v safe mode. Nekajkrat je pomagal restart, potem pa niti ta ne ve?.

Zaenkrat po 500km avto ?e noramalno pelje. Zdi se da tudi kuri manj.

Me ?pa zanima, ?e bo zdaj z motorjem kaj narobe, in ?e ve? svinja.

 

Je pa s tem EGR ventilom zgleda cel ?ur. Tudi VW ji jih redno onesposabljajo - v nekaterih kar softwersko.

 

Pa ?e en link na diagnostiko EGR.

EGR diagnostika

 

 

jaz sem imel iste te?ave pri svoji mazdi 6,mi je kar zmanjkovalo mo?i ,je zgledalo kot bi ?la turbina avto ni ?el ve? kot sto,?e si vstrajal pritiskati na gas,pa je vse skupaj mrknilo in avto se je ugasnil.Po ponovnem v?igu pa je vse skupaj normalno delovalo naprej v?asih ni bilo te?av s tem po par mesecev,v?asih pa vsak dan ve?krat,ko sem hotel prestaviti,se mi je ugasnil,ko sem pa spustil sklopko se je spet v?gal,sem ?el na mazda servis,mi je rekel da je ?el senzor,ne vem to?no kateri za uravnavanje ubrizga goriva in zraka menda,sem ga zamenjal(250 eur)+delo in avto ?e danes te?e kot urica,od tega je ?e 1 leto,menda pa gre ta senzor zaradi slabe kvalitete goriva

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Evo avto danes spet pri?gal lu?ke. Pri?gal je rumeno lu?ko za motor in lu?ko sistema proti zdrsu koles...

Zdaj je na servisu in bomo videli, kaj bo. Aja, avto tokrat ni ?el v varni na?in.

Napisano

Ugotovili, da je fu? EGR ventil... cena novega 600 EUR... Ali kdo ve za kak?no alternativo?

 

Evo avto danes spet pri?gal lu?ke. Pri?gal je rumeno lu?ko za motor in lu?ko sistema proti zdrsu koles...

Zdaj je na servisu in bomo videli, kaj bo. Aja, avto tokrat ni ?el v varni na?in.

 

Napisano

Jst bi malo pogledal po ebayu. Se da dobit bistveno ceneje kot pa 600?.

 

A to so ti na srevisu ugotovili?

 

Lp,

 

Meni je nazadnje nagajal senzor temprerature v interkulerju. Pri sprednji levi lu?i grejo kabli v blatnik in tam se je prekinil.

Pa je mel signal pa ga ni imel....

 

Ko sem pogruntal sem kabel zacinu in to je blo. Sta mi pa lih tko goreli ti dve omenjeni lu?ki.

 

Napako sem vidu pa na navadnem OBD 2 testerju.

 

Lp

Napisano

Ugotovili, da je fu? EGR ventil... cena novega 600 EUR... Ali kdo ve za kak?no alternativo?

 

Hm, meni je tudi cena "?udna"; nazadnje so mi rekli cca. 350 EUR na poobla??enem servisu.

 

Sam se nisem odlo?il zamenjavo, ampak ?i??enje, cena okrog 80EUR. Po prevo?enih cca. 3000km je OK.

Napisano

Razen ?e je kaj fora, da je v pred fejsliftani mehanski EGR, v novih pa elektronski. Samo cena je ?e vedno :o:vskalo:

Napisano

Jst bi malo pogledal po ebayu. Se da dobit bistveno ceneje kot pa 600?.

 

A to so ti na srevisu ugotovili?

 

Lp,

 

Meni je nazadnje nagajal senzor temprerature v interkulerju. Pri sprednji levi lu?i grejo kabli v blatnik in tam se je prekinil.

Pa je mel signal pa ga ni imel....

 

Ko sem pogruntal sem kabel zacinu in to je blo. Sta mi pa lih tko goreli ti dve omenjeni lu?ki.

 

Napako sem vidu pa na navadnem OBD 2 testerju.

 

Lp

 

Ne verjamem v tole ?isto 100%.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Hm, meni je tudi cena "?udna"; nazadnje so mi rekli cca. 350 EUR na poobla??enem servisu.

 

Sam se nisem odlo?il zamenjavo, ampak ?i??enje, cena okrog 80EUR. Po prevo?enih cca. 3000km je OK.

 

"?ez" je 315?-(za ta stare modele).

 

 

Napisano

Ne verjamem v tole ?isto 100%.

 

 

Zagoreli sta mi lu?ki od motorja in zdrsa. Z OBD testerjem sem pogledal za napako in izpisalo je kodo za napako na senzorju temperature v interkulerju. Pomeril sem z in?trumentom napetost na senzorju in je bila 0. po podatkih iz autodatabi mogla bit pri 0°C okorg 4V se mi zdi (zej ne vem ve? to?no).

Kabel je bil prekinjen takoj za tem ko se zlomi v notranji blatnik.

Resetiral sem napako od takrat sem naredu ?e 8000K+km in napake ni ve?????

 

Aja pa ?e to. En lep ?as nazaj sem pisal probleme z ABS. Da se mi ko je mokro vklaplja v levem zavoju, posebej v kri?i??ih ko zaviram. Zraven prej?njega kabla gredo tudi ?ice od ABS senzorja levega kolesa.

Na eni izmed ?ic je bila izolacija prebita. Tud to sem izoliral s po?irko in od takrat dela vse brez problema.

 

Tam je problem ko pride ?op kablov in se zalomi v blatnik. Tam je slaba re?itev.

Napisano

V?eraj je bil zamenjan EGR ventil - je pa tanova izvedenka (elektronski in ne pnevmatski) in je zato tako drag.

Zdaj upam, da je s temi lu?kami konec.

Bom pa za vsak slu?aj pogledal, v kakem stanju so kabli.

Hvala za komentar!

 

 

Zagoreli sta mi lu?ki od motorja in zdrsa. Z OBD testerjem sem pogledal za napako in izpisalo je kodo za napako na senzorju temperature v interkulerju. Pomeril sem z in?trumentom napetost na senzorju in je bila 0. po podatkih iz autodatabi mogla bit pri 0°C okorg 4V se mi zdi (zej ne vem ve? to?no).

Kabel je bil prekinjen takoj za tem ko se zlomi v notranji blatnik.

Resetiral sem napako od takrat sem naredu ?e 8000K+km in napake ni ve?????

 

Aja pa ?e to. En lep ?as nazaj sem pisal probleme z ABS. Da se mi ko je mokro vklaplja v levem zavoju, posebej v kri?i??ih ko zaviram. Zraven prej?njega kabla gredo tudi ?ice od ABS senzorja levega kolesa.

Na eni izmed ?ic je bila izolacija prebita. Tud to sem izoliral s po?irko in od takrat dela vse brez problema.

 

Tam je problem ko pride ?op kablov in se zalomi v blatnik. Tam je slaba re?itev.

 

Napisano

V?eraj je bil zamenjan EGR ventil - je pa tanova izvedenka (elektronski in ne pnevmatski) in je zato tako drag.

Zdaj upam, da je s temi lu?kami konec.

Bom pa za vsak slu?aj pogledal, v kakem stanju so kabli.

Hvala za komentar!

 

A je tvoja 143 DPF ?

?e je pol je normalno da ima "elekti?nio" regulacijo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A ta elektri?ni ventil EGR crkne zato, ker pa? crkne..elektronika itd..al so ravno tako saje lahko problem, da se pa? zapaca itd..?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.