Skoči na vsebino

M6 Diesel 143 Izguba mo?i


Priporočeno sporočilo

Zadnji? sem peljal po avtocesti in je avto (M6 Diesel 143, letnik 2006) izgubil mo? - v 4 je uspelo peljati 120. Ko sem se ustavil ugasnil motor in ga ponovno zagnal je avto deloval normalno. Izguba mo?i se je ponovila - zopet na avtocesti. Tokrat ponovni zagon motorja ni ve? pomagal. Zatosem avto peljal na Mazda servis. Avto so priklopli na ra?unalnik in ugotovili, da je v spominzu ra?unalnika citiram: "cel kup napak, ki same po sebi ne pomenijo ni?. Med njimi napaka kot npr da turbina ne polni dovolj, vendar so preverili in je turbina ok". Zatorej so nalo?ili novo programsko opremo - avto je deloval dobrih 1000 km, potem pa je zopet izgubil mo? in jo dobil nazaj po restartu. (#"!$"!!#"$!"&&!!! Slab?e kot Windowsi!!!!)

Avto naj bi imel prevo?enih 105000 km, olje je kak centimeter nad oznako F, servis je bil narejen pred 10000 km. Tankam v glavnem na Petrolu.

Ali se komu sanja, kaj bi lahko bila napaka in ali je kdo imel podobne izku?nje?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 53
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Nekaj je narobe z delovanjem motorja. Mogo?e ne deluje dobro sistem za spremembo kota lopatic. To poru?i razmerje gorivo zrak in ra?unalnik spro?i rezervni program, po katerem so performase motorja precej slab?e. Zadostujejo za zasilno vo?njo do servisa. Mogo?e so tisto napako slabega polnjenja turbine vzeli preve? na lahko. Mo?no, da so lopatice turbine blokirane v nekem polo?aju, ali je sprememba kota lopatic ote?ena in nezadostna. Ra?unalnik si ne izmi?ljuje analizira samo tisto kar v nekem trenutku sporo?ajo senzorji. Lahko pa, da je tudi kak senzor v okvari. O?itno na servisu niso odpravili napake in se bodo morali ponovno pozabavati z njo.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mo?nik v Kranju. Sicer je rekel, da naj spet pridem, ?e se bo napaka ponavljala.

 

Pojdi drugam, zelo na kratko.

Zakaj ?

Malo pobrskaj po forumu.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na serviso so bili prijazni. Te?avo sem imel na poti, z avtom polnim prtljage dojen?kom in ?eno - verjetno bi kako dalj?e ?raufanje trajalo neznosno dolgo.

Anyway, kateri servis (mojstra) priporo?ate?

 

Cosmos v BTC, Lj :)

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nekaj je narobe z delovanjem motorja. Mogo?e ne deluje dobro sistem za spremembo kota lopatic. To poru?i razmerje gorivo zrak in ra?unalnik spro?i rezervni program, po katerem so performase motorja precej slab?e. Zadostujejo za zasilno vo?njo do servisa. Mogo?e so tisto napako slabega polnjenja turbine vzeli preve? na lahko. Mo?no, da so lopatice turbine blokirane v nekem polo?aju, ali je sprememba kota lopatic ote?ena in nezadostna. Ra?unalnik si ne izmi?ljuje analizira samo tisto kar v nekem trenutku sporo?ajo senzorji. Lahko pa, da je tudi kak senzor v okvari. O?itno na servisu niso odpravili napake in se bodo morali ponovno pozabavati z njo.

 

jaz imam ob?asno podobne te?ave vendar ko ga ugasnem pa ponovno za?enem gre kot da nebi blo ni?!

Na testerju na Mazda servisu ne poka?e nobene napake, tak da zaenkrat ne pani?arim!

Bi me mogo?e moralo skrbeti???se pripravlja kak?n feler mogo?e?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz imam ob?asno podobne te?ave vendar ko ga ugasnem pa ponovno za?enem gre kot da nebi blo ni?!

Na testerju na Mazda servisu ne poka?e nobene napake, tak da zaenkrat ne pani?arim!

Bi me mogo?e moralo skrbeti???se pripravlja kak?n feler mogo?e?

 

Nekaj ru?i sistem. Ko ra?unalnik dobi kak parameter, ki ni v mejah zahtevanega, gre na rezervni program. To vsekakor ni dobro, ker te lahko "nategne" v kakem prehitevanju. S ?asoma se intervali prehoda na rezervni program skraj?ujejo.

A se ti ob izgubi mo?i na?gejo signalizacije motorja, ESP in ABS?

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zadnji? sem peljal po avtocesti in je avto (M6 Diesel 143, letnik 2006) izgubil mo? - v 4 je uspelo peljati 120. Ko sem se ustavil ugasnil motor in ga ponovno zagnal je avto deloval normalno. Izguba mo?i se je ponovila - zopet na avtocesti. Tokrat ponovni zagon motorja ni ve? pomagal. Zatosem avto peljal na Mazda servis. Avto so priklopli na ra?unalnik in ugotovili, da je v spominzu ra?unalnika citiram: "cel kup napak, ki same po sebi ne pomenijo ni?. Med njimi napaka kot npr da turbina ne polni dovolj, vendar so preverili in je turbina ok". Zatorej so nalo?ili novo programsko opremo - avto je deloval dobrih 1000 km, potem pa je zopet izgubil mo? in jo dobil nazaj po restartu. (#"!$"!!#"$!"&&!!! Slab?e kot Windowsi!!!!)

Avto naj bi imel prevo?enih 105000 km, olje je kak centimeter nad oznako F, servis je bil narejen pred 10000 km. Tankam v glavnem na Petrolu.

Ali se komu sanja, kaj bi lahko bila napaka in ali je kdo imel podobne izku?nje?

 

tale avto ima PDF, rezervni program se spro?i ?e je zabasan. Sam sem imel podobner te?ave c CD 120 KM. ( oz jih ?e imam). Lu?ka za PDF se ne pri?ge, motor gre pa v safemode. Pomaga regeneracija filtra na testerju in vo?nja z visokimi obrati ( med 2000 in 3000) pa so te?ave zno?nej?e. ne pa popolnoma odpravljene. Sistem PDF pa? ne deluje, saj I. generacije ne in Mazda ni izjema. Sumljivo edino to da tester ni javil zabasanosti filtra, ali pa je mogo?e v mno?ici napak bila le ta spregledana.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

PDF je format za dokumente.

DPF pa pa je filter trdih delcev.

 

Prosim ?e razlikuje?, ker druga?e bo nastala zme?njava.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz imam ob?asno podobne te?ave vendar ko ga ugasnem pa ponovno za?enem gre kot da nebi blo ni?!

Na testerju na Mazda servisu ne poka?e nobene napake, tak da zaenkrat ne pani?arim!

Bi me mogo?e moralo skrbeti???se pripravlja kak?n feler mogo?e?

 

A si bil pri kakem serviserju s tem problemom? Mene je strah, da se bo enkrat povsem ustavlo vse skupaj. Pravzaprav mi pred obiskom servisa na katerem so samo pobrisali napake avta samo z restartom ni uspelo spravit v navadni mode, ampak je avto kljub restartu ostal v safe mode-u.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nekaj ru?i sistem. Ko ra?unalnik dobi kak parameter, ki ni v mejah zahtevanega, gre na rezervni program. To vsekakor ni dobro, ker te lahko "nategne" v kakem prehitevanju. S ?asoma se intervali prehoda na rezervni program skraj?ujejo.

A se ti ob izgubi mo?i na?gejo signalizacije motorja, ESP in ABS?

 

NI? se ne pri?ge!nobena lu?ka ni?!

pa? tak zgleda kot da turbina nebi delala, pol ko pa motor ugasne?, pa ponovno za?ene? pa kot da ni ni?!laufa s5 normalno!

je pa res, da to dela takrat ko je hladen!pa ga ne ?enem hladnega!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri meni je bla to prva faza, kasneje se je za?elo da pri ni?jih temperaturah mrzel motor ni mel mo?i. Ra?unalnik nikoli ni javil nobene napake na testerju avto ve?krat pri selmarju in ve?krat pri ?erbineku. Zadnja prognoza po celotedneskem testiranju na selmarju da z avtom ni ni? narobe, ko smo pa po njega ?li so ga pa v gara?o postavli da je avto normalno ?el, drugo jutro pa spet sta pesem. Te?avo re?o tako da sem traktor (Audi) kupo zdaj ve? te?av ni..:)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Evo danes avto spet zgubu mo?. Ni pomagal nekajkratni restart. Po ene 3etjem restartu se je pri?gala lu?ka za motor in lu?ka za sistem proti zdrsovanju koles. Klical AMZS - od?lepali avto na servis; diagnoza: Ni? konkeretnega ni crknilo. Zdaj je avto na servisu in se mu bodo bolj podrobno posvetili, da vidimo, kaj bo...

Btw.: kako dolgo zdr?ijo akumulatorji v Mazdah? ?e slu?ajno avto bluzi zaradi kakega padca napetosti? Ko sem ga verglal, je malo pobralo lu?ke na armaturi.(Avto je letnik 2006)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo danes avto spet zgubu mo?. Ni pomagal nekajkratni restart. Po ene 3etjem restartu se je pri?gala lu?ka za motor in lu?ka za sistem proti zdrsovanju koles. Klical AMZS - od?lepali avto na servis; diagnoza: Ni? konkeretnega ni crknilo. Zdaj je avto na servisu in se mu bodo bolj podrobno posvetili, da vidimo, kaj bo...

Btw.: kako dolgo zdr?ijo akumulatorji v Mazdah? ?e slu?ajno avto bluzi zaradi kakega padca napetosti? Ko sem ga verglal, je malo pobralo lu?ke na armaturi.(Avto je letnik 2006)

 

 

zdravo,

 

kaj so ti natvezili na servisu?

 

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zdravo,

 

kaj so ti natvezili na servisu?

 

lp

 

"Podlo?li" so EGR ventil. Ni mi ?isto jasno kaj to pomeni. In naredili regeneracijo DPFja - ki pa menda ni bil zabasan. Ni pa bilo to?no jasno, ?e je to re?ilo te?avo. Zaenkrat se ?e nisem kam dale? peljal.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • X2 strmo? Pol rabiš pa dereze in cepin ne pa kolesa.
    • Še 2x toliko pa bi že drugega Forda, ups Mazdo dobil 😁
    • hmmmm, kako vse to veš :), vozim že 9.let Hondin N/A 2.0 motor 156km (ali koliko točno jih ima niti ne vem več, v glavnem premalo), torej je isto sranje kot Mazdinih 165KM..... (čeprav sem prepričan, da je Hondin motor še vedno boljši od Mazde, tako da...)....vozil sem mazdo 6 2.0 z N/A 145 KM (totalni shit....kr neki) in vozil sem se mazdo 2 (116km), ki je OK in ql avto.....iz vsega tega, imaš prav nisem vozil mazde 3 g120, ker me res ne zanima, ker je šhit :).....je motor verjetno podoben kot v mazdi 2, ki ji pritiče, ker je majhen avto....mazda 3 je pa konkretno večji in zagotovo vsaj 150kg težji in lej, 120km je kr neki....sori.....Še to, vozil sem tudi Toyoto s CVT in Hondo s CVT (v bistvu Honda nima več t.i CVT, ampak nek neskončni menjalnik) in tukaj je Honda svetlobna leta pred Toyoto....ni deroče kot pri Toyoti....naj mogoče @scania uleti v to zgodbo z menjalniki....   Ne takoj pisat na pamet :).....dejstvo pa je da verjetno bi bil v mazdi 3 poleg X186 najboljši res dinozaver 2.5 in 194km....(to je pa raketa verjetno in optimalni paket - sicer zelo drag ampak dober....   Pa ne se preveč razburjat, ne glede na vse tvoje razlage mazde 3 g120 ne bom ne kupil, ne priporočal komu.....   Aja, če želiš, da še malo prilijem olja na ogenj :), za vikend sem se imel možnost voziti s Škodo Supert Sport 2.0.tdi 200km avtomatik 4x4, hmmmmm, dvomim da je katera Mazda 6 ne tem nivoju, z vidika voznih lastnosti težko rečem, pa imate lahko 1000 argumentov za in proti.....(pustimo sedaj vzdržjivost, serisiranje, itd.), tudi zunanji look z 19inčnimi feltnami je povsem spodoben.....   in še en podatek 🤣, vozil sem tudi Hondo 2.4 z 190km (torej enako kot mazda 2.5) in ni nek presežek proti 2.0, ter začuda tudi hondo 2.0 dizel 140km/150km (kar je enako mazdi dizl 150km) in če bi izbiral med vsemi motorji je dizl se najboljsi in najbolj prijeten za vozit...heh, samo izbral bi Hondinega dizla in ne Mazdinega (zal so pa že v letih...)...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.