Skoči na vsebino

Poraba goriva-Mazda 6 diesel

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

V?eraj sem z enim rano serviserjem govoril, ?e pri renoju zapre? egr, je pol velikokrat adijo motor, ?ez nekaj ?asa.

 

Ma pusti reno, tisto je itak klasa zase :D

 

Druga?e pa nevem zakaj bi lahko ?ol motor zaradi egr-ja, saj ta ventil slu?i samo za ekologijo in vra?a izpu?ne pline nazaj v motor...to pa ?e dale? nima ni? z mazanjem motorja. ?e so stari dizli delali brez teh k****vih ventilov, nevem zakaj novi nebi...

www.gistel.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ti povratni plini ohlajajo zgorevalni prostor, in zni?ujejo temperaturo, batov,glave,cilindrov.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mogo?e ima? prav, druga?e ?e kak?no leto sledim tudi itslijanski mazda forum in tam jih ima kar nekaj izklopljene egr-je pa ?e nobeden ni imel problemov zaradi tega...upam da tudi pri meni bo tako :D

Saj tudi ko doda? autu modul ali mu naredi? elektroniko se v zgorevsalnem prostoru pove?a temperatura, potem bi vsi ?ipani avti zaribali?

www.gistel.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mogo?e ima? prav, druga?e ?e kak?no leto sledim tudi itslijanski mazda forum in tam jih ima kar nekaj izklopljene egr-je pa ?e nobeden ni imel problemov zaradi tega...upam da tudi pri meni bo tako :D

Saj tudi ko doda? autu modul ali mu naredi? elektroniko se v zgorevsalnem prostoru pove?a temperatura, potem bi vsi ?ipani avti zaribali?

 

Mirne du?e "mogo?e" spusti?. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kaj je kaka znanost podret injektorje z avta?

jst bi jih tud nesel na pregled, ker ob?asno mi eden kot s kladivom nabija.. kam priporo?ate? sem s primorkse

 

Ne ni nobena znanost, prvo odstranimo dovodne in odvodne cevi iz injektorjev nato odstranimo pokrov motorja, notri sta dve vilci ki dr?ita pritrjene injektorje ko jih odvijemo stran, se lotimo izvle?lt vsak injektorje...naajbolj?e je ?e je vro? motor, ker jih la?je dobimo ven. Z razliko od nem?kih avtov, gredo na mazdah dooosti la?je ven injektorji...pa ne pozabi podlo?ke menjat :D

www.gistel.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Natan?no tako zato bi mel sam kr slab ob?utek, ?e bi ga blindiral.

 

Ni panike pri mazdi, ima materijal dost rezerve, pri renoj?ku pa so pa kakem letu luknje skozi bate.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja to so izpu?ni plini, ki se deloma vrnejo v motor in ?e enkrat zgorijo tako da avto ima manj CO2....

 

Kolikor je meni poznano o delovanju EGR ventila naj bi deloval samo v nizkih vrtljajih tam nekje nad 2500 pa naj bi se zaprl in ni vec recikliranja izpu?nih plinov. Baje naj bi zaprt EGR ventil pri nizkih obratih pripomogel k ve?ji onesna?enosti okolja . Dodatne nev?e?nosti pa naj bi bile pozimi ,ko se naj bi ?as ogrevanja hladnega motorja pove?al. Pri nekaterih modelih in znamkah pa se, ko je motor v nizkih obratih opazi rahlo pove?ano dimljenje.

Moj mekaniko mi je rekel,da pri mazdah res ni problem,?e ga blindira?.So pa ene delikatne makine(bmw),ki tega postopka ne prenesejo sploh. :ne vem:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kolikor je meni poznano o delovanju EGR ventila naj bi deloval samo v nizkih vrtljajih tam nekje nad 2500 pa naj bi se zaprl in ni vec recikliranja izpu?nih plinov. Baje naj bi zaprt EGR ventil pri nizkih obratih pripomogel k ve?ji onesna?enosti okolja . Dodatne nev?e?nosti pa naj bi bile pozimi ,ko se naj bi ?as ogrevanja hladnega motorja pove?al. Pri nekaterih modelih in znamkah pa se, ko je motor v nizkih obratih opazi rahlo pove?ano dimljenje.

Moj mekaniko mi je rekel,da pri mazdah res ni problem,?e ga blindira?.So pa ene delikatne makine(bmw),ki tega postopka ne prenesejo sploh. :ne vem:

 

Kaj ti ga ima? odprtega ali zaprtega?

www.gistel.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Opa?am da mi pri moji 6-ki zmanjka mo?i. Na momente sploh ne potegne. V tem primeru je motor na delovni temperaturi. A se mogo?e takrat vklaplja regeneracija??

 

Pozabu sem napisat da je lahko tudi to kaka povezava z mojo veliko porabo. V glavnem sem stestiral. kobinirana vo?nja, malo ve? dolgih relacij pa povpre?na 8,1l/100.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj ti ga ima? odprtega ali zaprtega?

 

Nimam blindiranega samo mi ?e ene 4 leta ne dela in mi stalno svetijo lu?ke ?ek end?in+spodsavanje.

Ga pa bom za?epu pri naslednjem rednem servisu.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Opa?am da mi pri moji 6-ki zmanjka mo?i. Na momente sploh ne potegne. V tem primeru je motor na delovni temperaturi. A se mogo?e takrat vklaplja regeneracija??

 

Pozabu sem napisat da je lahko tudi to kaka povezava z mojo veliko porabo. V glavnem sem stestiral. kobinirana vo?nja, malo ve? dolgih relacij pa povpre?na 8,1l/100.

 

sam ti pa mas res visoko porabo, js se morm oreng potrudit da imam cez 7 litrov. v soboto sm dirkal z enmu ki je imel MB ML 320 cdi nascal sm ga kadarkoli sm ga hotu dirkala sva od trojan do konjic pa sm imel porabo 7,3l. nevrm kaj delas da imas tako visoko porabo.

www.trziskisladoled.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Opa?am da mi pri moji 6-ki zmanjka mo?i. Na momente sploh ne potegne. V tem primeru je motor na delovni temperaturi. A se mogo?e takrat vklaplja regeneracija??

 

Pozabu sem napisat da je lahko tudi to kaka povezava z mojo veliko porabo. V glavnem sem stestiral. kobinirana vo?nja, malo ve? dolgih relacij pa povpre?na 8,1l/100.

 

Men ?ez 7,2 l/100km ne porabi sploh :P . Tale poraba je bla zadnji? na relaciji Split - Kranj, ampak pri polnem avtu (?ena, 2 otroka, poln prtlja?nik...), pri?gani klimi non stop, pa brzini med 150 in 160 km/h.

 

LP

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Sem imel malce časa analizirati,kaj je šlo pri starem HTPC sistemu po gobe...na eBayu kupil od trgovca iz Litve enga Pentiuma G3220 za 5,1€,toliko,da stestiram,kaj bi lahko bilo...al je CPU,plata,BIOS čipi,RAMi,Winsi,SSD... In ugotovitev-"škripnil" je Core i7 4790K🧐..."slava mu"-delal je od leta 2014 25/7/365-nonstop.   Naj mu bo lahka zemlja....   He,sedaj ga bom pa lahko brez skrbi "obglavil"😆...sem si zmeraj želel,pa si nisem upal...😬   Bom pustil,kakor je...za teste,rihtanje HDDjev ipd...nekaj veliko vlagati v to se ne izplača,k rabljeni taki procesorji so 50-60€ in več...sedaj pa,ko ne potrebujem več še en močen stroj,bo za tu in tam kak test tudi ta G3220 čist OK.
    • LOL, to bi se dalo "scenkati" 10+ jurjev ...
    • Katerega bi raje vzeli vi? Tale je testni od Makome....   https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19937964&display=Mazda CX-60   Tale pa je pripeljan iz Švedske....  https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19218216&display=Mazda CX-60   Prosil bi za vaše mnenje, se bi pa verjetno oba dalo "scenkati" za kakšnega jurja.   Hvala za vaša mnenja in LP
    • Ja, zaradi firbcev, ki snemajo in mučkajo je tako sranje.... 🥴 Kmalu zatem pa še en pok v Trojanskem tunelu proti Celju... 🫣😤😵‍💫 Ob cca 19.30 so že čistili posledice od gorečega tovornjaka, bravo😁 Danes pa 2x v Ljublano čez Tuhinjsko 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.