Skoči na vsebino

Te?ave mazda6 cd120 letnik 2002


Priporočeno sporočilo

Pa glih v?eraj sem jo na vse pretege hvalil, ko me je znanec v njegovem renoldu peljal domov. :(

Potem pa moja mazdica zve?er v gara?i normalno v?ge, ampak se takoj za?ne tresti ko pes na kuzli, zadaj oblak dima in obrati padajo od 800 navzdol. Ugasnem, ponovno v?gem, ista pesem. Kade?o mrho zapeljem iz gara?e da se prelufta in potem normalno ste?e. Tudi krog do Morav? in nazaj potem BP.

Danes zjutraj stvar v?ge in zgleda na ?tantgasu normalno le ob?asno eno ?ist malo malenkost bolj treso?a.

 

Stvar sem imel v ?etrtek na rednem velikem servisu na 240 000 km, ampak mislim da to ni vzrok te?av, ker po servisu nisem zaznal nobenih te?av.

 

Ima kdo kak?no idejo kaj bi bilo, a so to ?obe? ?i??enje cedila in menjava podlo?k na ?obah je bila izvedena pri 220 000.

 

Lp M

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

meni se je enkrat to zgodilo (oz parkrat dokler se ni spraznil tank) zaradi slabe nafte (neka makedonska mesanca je bla noter)

 

drugace pa lahko tko zajebava tudi imv (ventil)

 

Z jezika si mi snel.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sedaj stvar ne kadi ob v?igu, le pri ?tantgasu mal spu??a zvoke podobne ?ivalnemu stroju. Tak zvok naj bi bil zaradi ?ob. V rezervoar sem vlil teko?ino za ?i??enje ?ob. Poizkus pa?.

 

Meni v?asih tut tako ru?i. en tak kovinski zvok al kaj vem...baje je ena ?oba ?e bolj ?voh..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa glih v?eraj sem jo na vse pretege hvalil, ko me je znanec v njegovem renoldu peljal domov. :(

Potem pa moja mazdica zve?er v gara?i normalno v?ge, ampak se takoj za?ne tresti ko pes na kuzli, zadaj oblak dima in obrati padajo od 800 navzdol. Ugasnem, ponovno v?gem, ista pesem. Kade?o mrho zapeljem iz gara?e da se prelufta in potem normalno ste?e. Tudi krog do Morav? in nazaj potem BP.

Danes zjutraj stvar v?ge in zgleda na ?tantgasu normalno le ob?asno eno ?ist malo malenkost bolj treso?a.

 

Stvar sem imel v ?etrtek na rednem velikem servisu na 240 000 km, ampak mislim da to ni vzrok te?av, ker po servisu nisem zaznal nobenih te?av.

 

Ima kdo kak?no idejo kaj bi bilo, a so to ?obe? ?i??enje cedila in menjava podlo?k na ?obah je bila izvedena pri 220 000.

 

Lp M

 

MENJAJ IMV ventil pa ti bo stvarca s5 slu?ila nadalnjih 240.000 km! :bravo:

99,9%, da je ventil?ek crknil!

140? stane na servisu! v Avstriji!!!!!!!!!!!!!!PREVERJENO PRED KRATKIM!

PS KOLK SI DAL ZA SERVIS NA 240.000 KM??

jaz za iste km. v Avstriji 210? komplet, teden dni nazaj!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

MENJAJ IMV ventil pa ti bo stvarca s5 slu?ila nadalnjih 240.000 km! :bravo:

99,9%, da je ventil?ek crknil!

140? stane na servisu! v Avstriji!!!!!!!!!!!!!!PREVERJENO PRED KRATKIM!

PS KOLK SI DAL ZA SERVIS NA 240.000 KM??

jaz za iste km. v Avstriji 210? komplet, teden dni nazaj!

 

Pri nas stane isto ali manj, samo pravega mora? vpra?at. :hudicek:

 

itaq da veliki servis tane samo tolk, pol je reden cca 50-max 80?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za veliki servis sem dal 600 ?. Menjan je bil tudi jermen alternatorja. Velik del cene predstavlja tadrago mazdino olje.

 

Danes gre moja mazdica na tester, da bi lahko bila katera od ?ob sklepam po zvoku - pred ?asom so mi ?e menjali eno ?obo. Seveda bom rekel, naj pre?ekirajo ?e ventil?ek.

 

Lp M

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jest sem mel zdej en aditiv notri, sem ga kupil pri Potokarju. Ko sem ?el v Toskano se je regeneracija delala na dobrih 400 km. Prej pa na 170km :-). Bomo pa vidli kmalu, ?e je to kej pomagalo za spucat ?obe..Pomoje bolj ne kot ja.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A ti to resno? 210? za ta velik servis in menjavo vseh jermenov? ?zmeden?

 

ne ne samo servis brez jermenov je tolk!

komplet servis z jermeni in vsem, pa sem lani dal 550?!

 

Za veliki servis sem dal 600 ?. Menjan je bil tudi jermen alternatorja. Velik del cene predstavlja tadrago mazdino olje.

 

Danes gre moja mazdica na tester, da bi lahko bila katera od ?ob sklepam po zvoku - pred ?asom so mi ?e menjali eno ?obo. Seveda bom rekel, naj pre?ekirajo ?e ventil?ek.

 

Lp M

 

a na Mazdinem servisu pri nas si dal 600????

Predra?un pri ?erbineku je bil za mojo mazdo 6 diesel, 1100 pa ?e nekaj evrov, v Velenju pri Skorn?ku pa okroglih 1200?!!?? v Avstriji sem pa pol dal 550?!!??

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

a na Mazdinem servisu pri nas si dal 600????

Ne na mazdinam, amapk na "privat" servisu. Pravzaprav je bil predra?un za veliki servis 600?, potem mi pa ni menjal filtra za gorivo ker je bil menjan prej?nji?, dodatmo je pa zamenjal jermen za alternator, tako da je nakoncu pri?lo mislim da 640?. Poleg jermenov in ?ponarja je bil menjan zra?ni filter pa filter za kabino in seveda oljni, olje pa kot sem ?e omenil - zloglasna dexalia.

 

Predra?un pri ?erbineku je bil za mojo mazdo 6 diesel, 1100 pa ?e nekaj evrov, v Velenju pri Skorn?ku pa okroglih 1200?!!?? v Avstriji sem pa pol dal 550?!!??

?e bi moral dat 1200? za servis, bi razmi?ljal o prodaji. Pravzaprav razmi?ljam o prodaji, ampak razlog je ta, da me ?ulji nek drug japonc. sramezljiv

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne na mazdinam, amapk na "privat" servisu. Pravzaprav je bil predra?un za veliki servis 600?, potem mi pa ni menjal filtra za gorivo ker je bil menjan prej?nji?, dodatmo je pa zamenjal jermen za alternator, tako da je nakoncu pri?lo mislim da 640?. Poleg jermenov in ?ponarja je bil menjan zra?ni filter pa filter za kabino in seveda oljni, olje pa kot sem ?e omenil - zloglasna dexalia.

 

?e bi moral dat 1200? za servis, bi razmi?ljal o prodaji. Pravzaprav razmi?ljam o prodaji, ampak razlog je ta, da me ?ulji nek drug japonc. sramezljiv

 

ja zato pa vse kar rabim dobim v Avstriji na servisu original ,skoraj cenej, kot pri nas kopije!

?e ne, bi jaz tudi ?e menjal Mazdo za kaj cenej?ega!!

ej ja olje Dexelia se pa tudi ?e dobi za 10?/L pa? ne na servisih kjer je tudi 20?!!

 

Sigurno te ?uli Toyota al? :jupiii:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja zato pa vse kar rabim dobim v Avstriji na servisu original ,skoraj cenej, kot pri nas kopije!

Sem pozabil povedat, tud pri men je bilo jermenje in ?ponar original. Je pa mehankar v?eraj ?raufal enega forda in izra?al za?udenje, da je pri nas original filter za gorivo cenej?i kot neoriginal. O?itno so cene zelo razli?ne glede na to, kje kaj kupuje?.

 

Sigurno te ?uli Toyota al? :jupiii:

 

Ne. ?uli pa me avto z motorjem z nizkim centrom gravitacije sramezljiv . Iz principa kupujem avte za 10 let, tako da bo mazda v hlevu (verjetno) ?e leto in pol. Upam.

 

Aja, pol je blo to to? Kok si pa dal?

 

Rabljena ?oba 200? - toliko je tudi na ebay-u (ampak brez dela)

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

 

Ne. ?uli pa me avto z motorjem z nizkim centrom gravitacije sramezljiv . Iz principa kupujem avte za 10 let, tako da bo mazda v hlevu (verjetno) ?e leto in pol. Upam.

 

 

Bi rekel da subaru :bravo:

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.