Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Prej?ni vikend smo imeli en manj?i izlet po na?ih hribih (kjer se da z avtom :P ) in mi je prijatelj opazil da mi iz izpu?ne cevi pokadi moder dim. Jaz sicer vozim v tretji prestavi z obrati do 3500-4000 po klancu brez gasa in ko smo pri?li na ravnino je pokadil potem pa ni? ve? pa tudi ?e sem prostem teku pohodil gas in tudi kasneje med vo?njo ni bilo ni?...

 

Vzrok? :(

 

Hvala za odgovore :blush:

Napisano

Podoben primer sem mel tudi jaz, samo ne z mazdo ampak na ?kodilaku, k sm prav tako po klancu navzdol nekje v drugi prestavi imel isti simptom,k sm pr?u na ravnino,da je nekaj ?asa modro kadil,poj je blo pa vredu...lai?na logika: verjetno se v ventilni glavi pri vo?nji navzdol nabere olje na prednji strani motorja in ko 1x pripelje? na ravno se ta znivelira nazaj a ga nekaj posrka skozi ventile v delovni prostor...aj ges

 

Sej probaj ?e vsaj 1x ali 2x vozit po klancu navzdol,pa bo? videl, da se bo po vsej verjetnosti spet kadil :D

Napisano

Moder dim je ponavadi olje. Zdej imap? pa kr nekaj mo?nosti kje ti ga biksa. ?e je to konstantno je lahko fu? tesnilo med glavo in blokom motorja. Lahko je zani? oljni obro?ek na batu.

 

Je pa najbolj verjetno, to da ker pravi?, da se ti dogaja samo po klancu navzdol, da pa? olje zdrsi mimo teflonov v zgorevalno komoro in ker po klancu navzdol in zaviranjem z motorjem se v bate ne vbrizgava bencin, kar pomeni, da ga tudi ne v?iga. Medtem se v batu nabere nekaj tega nezgorenega olja in ko na ravnini pritisne? gas se spet nadaljuje normalen delovni cikel in bencin se spet vbrizga ter ga nato iskra v?ge a tokrat je zraven ?e nekaj olja, ki se je prej nateklo notri in ima? takoj po pospe?evanju moder dim iz auspuha.

 

A so teloni za zamenjat ne vem - kolk ma? km al pa a ti je kdaj avto zakuhal? Lahko, da se da kaj pomagat z nastavitvijo ventilov, lahko ti pomaga menjava olja, al pa kak?en Siriusov dodatek :blush:

33112_1.png

Napisano

Moder dim je ponavadi olje. Zdej imap? pa kr nekaj mo?nosti kje ti ga biksa. ?e je to konstantno je lahko fu? tesnilo med glavo in blokom motorja. Lahko je zani? oljni obro?ek na batu.

 

Je pa najbolj verjetno, to da ker pravi?, da se ti dogaja samo po klancu navzdol, da pa? olje zdrsi mimo teflonov v zgorevalno komoro in ker po klancu navzdol in zaviranjem z motorjem se v bate ne vbrizgava bencin, kar pomeni, da ga tudi ne v?iga. Medtem se v batu nabere nekaj tega nezgorenega olja in ko na ravnini pritisne? gas se spet nadaljuje normalen delovni cikel in bencin se spet vbrizga ter ga nato iskra v?ge a tokrat je zraven ?e nekaj olja, ki se je prej nateklo notri in ima? takoj po pospe?evanju moder dim iz auspuha.

 

A so teloni za zamenjat ne vem - kolk ma? km al pa a ti je kdaj avto zakuhal? Lahko, da se da kaj pomagat z nastavitvijo ventilov, lahko ti pomaga menjava olja, al pa kak?en Siriusov dodatek :blush:

 

 

Avto ima prevo?enih 212-342.km in mi ni nikoli zakuhal imam ga pa ?e 8 let tako da vem kako in kaj je bilo z njim...

Napisano

Moder dim je ponavadi olje. Zdej imap? pa kr nekaj mo?nosti kje ti ga biksa. ?e je to konstantno je lahko fu? tesnilo med glavo in blokom motorja. Lahko je zani? oljni obro?ek na batu.

 

Je pa najbolj verjetno, to da ker pravi?, da se ti dogaja samo po klancu navzdol, da pa? olje zdrsi mimo teflonov v zgorevalno komoro in ker po klancu navzdol in zaviranjem z motorjem se v bate ne vbrizgava bencin, kar pomeni, da ga tudi ne v?iga. Medtem se v batu nabere nekaj tega nezgorenega olja in ko na ravnini pritisne? gas se spet nadaljuje normalen delovni cikel in bencin se spet vbrizga ter ga nato iskra v?ge a tokrat je zraven ?e nekaj olja, ki se je prej nateklo notri in ima? takoj po pospe?evanju moder dim iz auspuha.

 

A so teloni za zamenjat ne vem - kolk ma? km al pa a ti je kdaj avto zakuhal? Lahko, da se da kaj pomagat z nastavitvijo ventilov, lahko ti pomaga menjava olja, al pa kak?en Siriusov dodatek :blush:

 

 

Res pa je da sem tudi opazil porabo olja saj ga vsak vikend pregledam <_<

Napisano
Napisano

pol so 99% tefloni

 

?e si kaj ?aral z olji (jih menjaval) potem so lahko res tefloni

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

A obro?i pa mislite da ne al kaj? :ne vem:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

A obro?i pa mislite da ne al kaj? :ne vem:

 

Pa to je mazda motor to se ne znuca kar tak

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Imel sem mazdo BGF GT (BP motor), letnik 93, pa ko smo menjal telfon?ke se zadeva ni bistveno izbolj?ala, moral bi potem menjati ?e obro?ke, kar pa jih nisem je ?la prej od hi?e! :ne vem:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kaj pa sploh tefloni so??? :( In koliko to sploh ko?ta???? :(

 

Tefloni so tesnila na steblu ventilov in prepre?ujejo vstop olja (iz zgornjega dela glave kjer mazejo odmi?no gred in ostale stvari) v zgorevalni prostor.

 

 

ebay cca 50 ?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Z delom vred te ne sme dra?je pridet kokr kak?nih 150 ?, odvisno pa? za kak?no ceno bo? mehankarja dobu! :ne vem:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Tefloni so tesnila na steblu ventilov in prepre?ujejo vstop olja (iz zgornjega dela glave kjer mazejo odmi?no gred in ostale stvari) v zgorevalni prostor.

ebay cca 50 ?

 

 

Hvala :bravo:

 

Z delom vred te ne sme dra?je pridet kokr kak?nih 150 ?, odvisno pa? za kak?no ceno bo? mehankarja dobu! :ne vem:

 

 

?e bi ?el bi ?el do Simona..... :bravo: ta je vsaj po?ten...

Napisano

@StepskiVolk - kako je pa s streho za kolega Dragca (zdej bi jo res nucu), pa te ne upa ve? klicat (ker si reku da ga bo? ti, pa iz tega ?e ni blo ni?)? :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

@StepskiVolk - kako je pa s streho za kolega Dragca (zdej bi jo res nucu), pa te ne upa ve? klicat (ker si reku da ga bo? ti, pa iz tega ?e ni blo ni?)? :blush:

 

 

Zve?er ga 100% pokli?em sem pred kratkim zrihtal streho...

Napisano

Okej, te dr?im za besedo, upam d se tokrat res uspeta zmenit! :danzoman:

 

Mej se fajn ?e nprej!

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Z delom vred te ne sme dra?je pridet kokr kak?nih 150 ?, odvisno pa? za kak?no ceno bo? mehankarja dobu! :ne vem:

 

Ja,malo morgen;za tako ceno te bo sam grdo pogledu pa reku,da zastonj pa nm delu...pri tem je pa ?e uredu,da ni 16v al pa?...k tefloni za tako ma?inerijo so kar blizu 100?+ ?e jih stakne? seveda kje...poj ma? pa ?e dva na?ina menjave: konkretno menjavo,k razstav ventilno glavo na prafaktorrje ali bolj simpl s specialnim orodjem za teflone,sam takih je mal <_<

Napisano

Ja,malo morgen;za tako ceno te bo sam grdo pogledu pa reku,da zastonj pa nm delu...pri tem je pa ?e uredu,da ni 16v al pa?...k tefloni za tako ma?inerijo so kar blizu 100?+ ?e jih stakne? seveda kje...poj ma? pa ?e dva na?ina menjave: konkretno menjavo,k razstav ventilno glavo na prafaktorrje ali bolj simpl s specialnim orodjem za teflone,sam takih je mal <_<

 

 

Ne me stra?it :(:(:(

Napisano

Sej te ne :D Malo se ?e pozanimaj,naokol mal pokli? poj se pa odlo? kaj bo? storil v tej smeri! sam sem namre? to misel opustil,ko sem mel v mislih tudi menjavo teflonskih tesnil! A mam to smolo, da mam 16v glavo in enostavno ne dam tok denarja za popravilo,ki se ga nekateri izogibajo na velko! It's your call :danzoman:

 

Prav tako sem tudi opustil idejo o tistem famoznem motorju, k ga ma rendy zdej...ker pa? ne poznam nobenega tazga ?vouka, da bi to naredu za male pare in za svoj veselje, so se cene menjave motorja (+vse teko?ine in mazila,k pa?ejo not) gibale med 250 (poga?ar,vrhpolje)-400? (pelko) in v to ceno ni v?teta menjava jermenov in ostale ?are,?e se ?e glih podira vse skup ane? In plus kaka sklopka poj ?e za zraven <_< tko da za tak dinar si grem pa raj?i drugo ubost kokr da sem zme?em evr?ke :whatever:

 

Edit: tesnila za Z5 motor pridejo ca 90?

EDIT2: Nekaj je bilo ?e tukaj govora

Napisano

Sej te ne :D Malo se ?e pozanimaj,naokol mal pokli? poj se pa odlo? kaj bo? storil v tej smeri! sam sem namre? to misel opustil,ko sem mel v mislih tudi menjavo teflonskih tesnil! A mam to smolo, da mam 16v glavo in enostavno ne dam tok denarja za popravilo,ki se ga nekateri izogibajo na velko! It's your call :danzoman:

 

Prav tako sem tudi opustil idejo o tistem famoznem motorju, k ga ma rendy zdej...ker pa? ne poznam nobenega tazga ?vouka, da bi to naredu za male pare in za svoj veselje, so se cene menjave motorja (+vse teko?ine in mazila,k pa?ejo not) gibale med 250 (poga?ar,vrhpolje)-400? (pelko) in v to ceno ni v?teta menjava jermenov in ostale ?are,?e se ?e glih podira vse skup ane? In plus kaka sklopka poj ?e za zraven <_< tko da za tak dinar si grem pa raj?i drugo ubost kokr da sem zme?em evr?ke :whatever:

 

Edit: tesnila za Z5 motor pridejo ca 90?

EDIT2: Nekaj je bilo ?e tukaj govora

 

 

Ja saj moja je in mislim da so vse 16V kar se mx5 ti?e. Jah moje se zdi ?koda ker ni niti pikice rijaste,saj kadar je jo takoj po?timam in sem ?e prej dosti vlo?il vanjo. Bom pa povpra?al kaj se da najcenje naredit...

 

Hvala za odgovore :bravo:

Napisano

Ja saj moja je in mislim da so vse 16V kar se mx5 ti?e. Jah moje se zdi ?koda ker ni niti pikice rijaste,saj kadar je jo takoj po?timam in sem ?e prej dosti vlo?il vanjo. Bom pa povpra?al kaj se da najcenje naredit...

 

Hvala za odgovore :bravo:

 

Ti samo menjaj saj ne bo tako hudo.

 

Avto ni tak kot stare 323f kjer vsako vlaganje vanjo pomeni podvjitev cene

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ma ne komplicirajte, najprej probaj zamenjat samo olje z drugo znamko pa bo mogo?e bolje.

Da ti pokadi ko se nekaj ?asa pelje? brez gasa(da motor zavira) ni ni? takega, ?e ti ni treba dolivat olja pa sploh ni panike, samo teraj in BTK za dim.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

eo sa nebom odperu nove teme kr kle povem... men tut kadi bel (u?as modr) sam mi vode ni? ne zmankuje. olje pa pije enmal ja sam pomoje bo krivo to da mam not v 19 let starem autu z 230.000 prevo?enih 5W-40 olje. :blush:

al mislte da bo to kej druzga krivo? :unsure:

concept.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • VID-20251005-WA0000.mp4     Saj bi bilo blazno smešno, če ne bi bilo tako prekleto resnično...
    • Za foro se bom pa res lotil. Pa kdo naj še preveri, če sem se prav lotil.   Najprej sem vprašal strica Googla. Sem dobil odgovor, da porabi manj kot 3 litre na osebo na 100 km...   Nato sem se lotil poenostavljenega postopka:  A-380 ima domet 15.700 km. A-380 ima 323.546 litrov velik rezervoar. To pomeni, da pokuri 2.060 litrov na 100 km. Praviš, da gre notri 800 potnikov. Torej pokuri 2,5 litra na 100 km na potnika.   Naš FucksWagen je do zdaj prevozil 64.675 km in pokuril 4.107,91 litrov goriva, kar pomeni 6,3 litra na 100 km.  Pelje pa 7 potnikov. Torej pokuri 0,91 liter na 100 km na potnika.     Poskusimo zdaj z bolj zakompliciranim načinom:   A-380 pokuri 190 kg/min.   A-380 uporablja posebno gorivo, v Evropi se ga dobi pod oznako JET A-1. Teža goriva je 0,84 kg na liter.   To pomeni, da A-380 pokuri 226,19 litra na minuto.   Če se do sem nisem zmotil, to pomeni, da na uro pokuri 13.571 litra goriva.   Potovalna hitrost tega letala je 903 km/h.    Torej moram litre deliti s kilometri in množiti s 100, da dobim porabo v litrih na 100 km. Se pravi: 13.571 moram deliti s 903 in množiti s 100. Dobim 1.502 litra na 100 km. Ampak to je v letu na potovalni višini. Pri vzletu pokuri krepko več. Pa zanemarimo to...   A-380 ima tri različne razporeditve in število sedežev od 525 do 853 (en model ima 525 sedežev, en model ima 644 sedežev, en model ima 853 sedežev).    Torej ima porabo med 1,7 in 2,8 litra na 100 km na osebo. Kot omenjeno, naš FucksWagen pokuri 0,91 liter na 100 km na osebo...             Zdaj pa poglejmo še v drugo smer. Avto te vozi tja, kamor moraš iti: v službo, v trgovino, pelješ otroke v vrtec,... Letalo praviloma vozi turiste na počitnice. Torej nekam, kamor ni nujno, kajti na počitnice greš načeloma lahko tudi kam bližje... Kar se tega tiče, imam eno precej zanimivo "anekdoto"... Ko sem še delal v bolnici, smo enkrat klepetali o dopustih in kje je kdo bil. Eden je bil na Jamajki, eden je bil v Avstraliji in eden je bil na Bahamih. In je vsak opisoval kje je bil in kako je bilo. Na koncu vprašajo še mene in začnem opisovat, da smo bili po Prlekiji in Prekmurju in da smo šli z brodom čez Muro. Pa en model vpraša kje je ta brod. Se začnem smejat, da če je brod čez Muro da najbrž ni na Dravi. Pa možakar malo užaljen malo drugače vpraša: Sava teče po diagonali čez Slovenijo. Soča teče tu, skozi Gorico. Kolpa je na meji med Slovenijo in Hrvaško. Drava teče skozi Maribor. Kje pa teče Mura? Kje izvira in kam se izliva? Na koncu ugotovim, da vsi trije možakarji tega niso vedeli. Potovali po Jamajki, po Avstraliji, po Bahamih, a ne poznajo pa Slovenije... 
    • POGI...Bravoooo  čestitkeeee top 👌👍👌👌👌👌👍😉😄
    • Remco se izboljšuje. Letos je manj kot 2 minuti zaostal. Lani še več kot tri. Mogoče, mogoče bo čez dve leti s takim tempom napredka bil celo konkurenčen. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.