Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?ez Kalce bolj z Logatca hodijo, z Gorice na Col gre? ponavadi z Ajdov??ine ali Vipave :)

Napisano

Po Primorski kar precej ?rnega...

 

http://siol.net/avtomoto/novice/to-je-43-najbolj-kriticnih-cest-v-sloveniji-ki-jih-bo-letos-drzava-obnovila-427630

 

 

Preplastitev vozi??a je v povpre?ju okoli 191? na teko?i meter. Recimo da naredijo dva pasova po tri metre, je to 6 metrov ?irine. Torej v enem teko?em metru naredijo 6 kvadratnih metrov. To pomeni, da je kvadratni meter okoli 32?.

 

In kaj je "hladna recikla?a", da je dra?ja od "preplastitve"?

Obnova vozi??a s hladno recikla?o je v povpre?ju okoli 340? na teko?i meter. Po prej?njem "ra?unu" je to okoli 57? na kvadratni meter.

 

Res me zanima, kaj je to "hladna recikla?a", da je toliko dra?ja od preplastitve?

 

:ne vem:

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Hladna recikla?a pomeni, da se pobere ven star asfalt in ga spet uporabijo za izdelavo novega - obstoje?ega zmeljejo, zme?ajo in dodajo veziva ter to spet nazaj vgradijo. Sledi ?e preplastitev s sve?im tako imenovanim obrabnim asfaltom. Ta postopek se uporablja tam, kjer je cesta precej po?kodovana oziroma je tudi bolj obremenjena.

 

Preplastitev pa uporabijo tam, kjer je asfaltna podlaga trdna in stabilna in je potrebno na?eloma le porezkat ter nato ?ez plast obrabnega asfalta.

 

Zato je razlika v ceni 1:2. ?e vedno pa je hladna recikla?a cenej?a in ekolo?ko bolj sprejemljiva od starega postopka, ko so ves star asfalt odpeljali na deponijo, potem pa so polo?ili dve plasti novega asfalta.

33112_1.png

Napisano

O splavu se ne mislim pregovarjat (le cevlje sodi naj kopitar), me je pa vasa debata o splavu in RKC spomnila na eno mojih najljubsih debat. In cloveka, ki...je po vsej vrjetnosti clovek ki ga trenutno najbolj spostujem; Stephen Fry. (najljubsi po obnasanju in nacinu zivljenja mi je se vedno Guy Martin <3)

 

Cela debata:

 

Fry-jev del: https://www.youtube.com/watch?v=1SJ6AV31MxA

 

 

Edit: se dva fantasticna retorika da ne bomo poslusali samo Trumpa in Hillary.

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Napisano

Kdo ?e misle, da je driftanje po?asnej?i na?in kako speljat ovink :D

 

Mojster je seveda na konc tud zmagu, je blo pa kr dost borbe tud z in med ostalimi, dale? od F1 stila..

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

 

a ni tole ena taka tipi?na slovenska scena? :D

Napisano

Hmmm... zakaj me tole na Slivko spominja - brki pa polkamion ;)

 

ODLO?NO UGOVARJAM!

 

Mo?akar nima tisto, kar imam jaz. In ?e te sre?am, se bo? hitro spomnil, kaj je to... :hudicek:

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Ko sem prebral tole, me je nekam nagnalo. Deluje bolje od ricinusa...

 

http://siol.net/avtomoto/novice/mercedes-razred-x-prvi-premium-poltovornjak-kot-nadgradnja-sportnih-terencev-428508

 

Kot da ?e voz sam po sebi ni katastrofa, so pa potem ?e novinarji, ki prevedejo ?lanek v nekaj takega, kot je tale stavek:

- "Vozilo bo imelo reduktor in dve zapori diferenciala (sredinski in zadnji) z elektronsko podporo, kar bo navor preusmerjalo na kolo z najslab?im oprijemom." To pomeni, da bo elektronika vso mo? usmerila na tisto kolo, ki vrti v prazno...

 

Spet moram nekam it...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Ti posnetki lepo poka?ejo to, kar ves ?as trdim: vsa tehnika ne pomeni ni?, ?e voznik ne ve, kako jo upravljati. Sicer bi bilo zanimivo vedeti, zakaj je Audi tako priviligiran in prikazan kot vrhunski, definitivno pa je imel nekaj razredov bolj izku?enega voznika kot pa ostala dva udele?enca. Se vidi ?e pri vstopu, kako se loti vo?nje ob prvem sto?cu. Precej bli?je kot druga dva. Posledica tega je manj ostro in sunkovito zavijanje, zato bolj teko?e pripelje do drugega sto?ca, kjer mu zmerijo majhno oddaljenost. Torej ga ne odnese toliko iz ovinka. Tudi pri vo?nji po skakalnici gor voznik Audija precej prej zavije in se ne postavi tako zelo po?ez kot voznik takoj za njim, ki zavije za skoraj 90 stopinj in potem posku?a spravit avto spet naravnost v breg. Pa tudi pri vo?nji v krogu, sploh pri primerjavi vo?nje dveh na isti sliki se lepo vidi, da je Audi vozil z enakomerno hitrostjo cel krog, druga dva sta se pa zagnala nekaj hitreje, potem pa zdrsnila iz ovinka in popravljala, pa spet pospe?ila, dokler nista zdrsnila.

 

?koda, da se v naslednji rundi niso zamenjali vozniki, pa da se vidi, kateri je bolj izku?en. In v tretji rundi ?e eno menjavo voznikov, pa da se potem vidi, kateri avto je res bolj?i (torej tisti, ki bi pri treh razli?nih voznikih dosegel najbolj?e rezultate).

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Včerajšnje kolegialno prednovoletno srečanje nam je zelo dobro uspelo  
    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.