Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki


Z M A J

Priporočeno sporočilo

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po Primorski kar precej ?rnega...

 

http://siol.net/avtomoto/novice/to-je-43-najbolj-kriticnih-cest-v-sloveniji-ki-jih-bo-letos-drzava-obnovila-427630

 

 

Preplastitev vozi??a je v povpre?ju okoli 191? na teko?i meter. Recimo da naredijo dva pasova po tri metre, je to 6 metrov ?irine. Torej v enem teko?em metru naredijo 6 kvadratnih metrov. To pomeni, da je kvadratni meter okoli 32?.

 

In kaj je "hladna recikla?a", da je dra?ja od "preplastitve"?

Obnova vozi??a s hladno recikla?o je v povpre?ju okoli 340? na teko?i meter. Po prej?njem "ra?unu" je to okoli 57? na kvadratni meter.

 

Res me zanima, kaj je to "hladna recikla?a", da je toliko dra?ja od preplastitve?

 

:ne vem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hladna recikla?a pomeni, da se pobere ven star asfalt in ga spet uporabijo za izdelavo novega - obstoje?ega zmeljejo, zme?ajo in dodajo veziva ter to spet nazaj vgradijo. Sledi ?e preplastitev s sve?im tako imenovanim obrabnim asfaltom. Ta postopek se uporablja tam, kjer je cesta precej po?kodovana oziroma je tudi bolj obremenjena.

 

Preplastitev pa uporabijo tam, kjer je asfaltna podlaga trdna in stabilna in je potrebno na?eloma le porezkat ter nato ?ez plast obrabnega asfalta.

 

Zato je razlika v ceni 1:2. ?e vedno pa je hladna recikla?a cenej?a in ekolo?ko bolj sprejemljiva od starega postopka, ko so ves star asfalt odpeljali na deponijo, potem pa so polo?ili dve plasti novega asfalta.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

O splavu se ne mislim pregovarjat (le cevlje sodi naj kopitar), me je pa vasa debata o splavu in RKC spomnila na eno mojih najljubsih debat. In cloveka, ki...je po vsej vrjetnosti clovek ki ga trenutno najbolj spostujem; Stephen Fry. (najljubsi po obnasanju in nacinu zivljenja mi je se vedno Guy Martin <3)

 

Cela debata:

 

Fry-jev del: https://www.youtube.com/watch?v=1SJ6AV31MxA

 

 

Edit: se dva fantasticna retorika da ne bomo poslusali samo Trumpa in Hillary.

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kdo ?e misle, da je driftanje po?asnej?i na?in kako speljat ovink :D

 

Mojster je seveda na konc tud zmagu, je blo pa kr dost borbe tud z in med ostalimi, dale? od F1 stila..

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko sem prebral tole, me je nekam nagnalo. Deluje bolje od ricinusa...

 

http://siol.net/avtomoto/novice/mercedes-razred-x-prvi-premium-poltovornjak-kot-nadgradnja-sportnih-terencev-428508

 

Kot da ?e voz sam po sebi ni katastrofa, so pa potem ?e novinarji, ki prevedejo ?lanek v nekaj takega, kot je tale stavek:

- "Vozilo bo imelo reduktor in dve zapori diferenciala (sredinski in zadnji) z elektronsko podporo, kar bo navor preusmerjalo na kolo z najslab?im oprijemom." To pomeni, da bo elektronika vso mo? usmerila na tisto kolo, ki vrti v prazno...

 

Spet moram nekam it...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ti posnetki lepo poka?ejo to, kar ves ?as trdim: vsa tehnika ne pomeni ni?, ?e voznik ne ve, kako jo upravljati. Sicer bi bilo zanimivo vedeti, zakaj je Audi tako priviligiran in prikazan kot vrhunski, definitivno pa je imel nekaj razredov bolj izku?enega voznika kot pa ostala dva udele?enca. Se vidi ?e pri vstopu, kako se loti vo?nje ob prvem sto?cu. Precej bli?je kot druga dva. Posledica tega je manj ostro in sunkovito zavijanje, zato bolj teko?e pripelje do drugega sto?ca, kjer mu zmerijo majhno oddaljenost. Torej ga ne odnese toliko iz ovinka. Tudi pri vo?nji po skakalnici gor voznik Audija precej prej zavije in se ne postavi tako zelo po?ez kot voznik takoj za njim, ki zavije za skoraj 90 stopinj in potem posku?a spravit avto spet naravnost v breg. Pa tudi pri vo?nji v krogu, sploh pri primerjavi vo?nje dveh na isti sliki se lepo vidi, da je Audi vozil z enakomerno hitrostjo cel krog, druga dva sta se pa zagnala nekaj hitreje, potem pa zdrsnila iz ovinka in popravljala, pa spet pospe?ila, dokler nista zdrsnila.

 

?koda, da se v naslednji rundi niso zamenjali vozniki, pa da se vidi, kateri je bolj izku?en. In v tretji rundi ?e eno menjavo voznikov, pa da se potem vidi, kateri avto je res bolj?i (torej tisti, ki bi pri treh razli?nih voznikih dosegel najbolj?e rezultate).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.