Skoči na vsebino

Aquaplanning in profil gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ali je kdo kdaj zapazil ali bral, da je lahko aquaplaning izrazitejsi ob nizkoprofilnih gumah?

Na primer v nedeljo smo sli domov na izi po stari cesti do postojne in je v stari crnokalski klanec TSC bil zelo aktiven ko je navor vrtel po luzah in je bila razlika med 16 in sedaj 18 ocitna

Gume (federalke) so sicer drzale tudi na ovinkih ko hudic in mi se enkrat ni zal da sem jih kupil.

Logicno je da voda prej zalije cez bok gume ce je ta nizja - je kdo se izkusil to?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

:ne vem:

ne vidim podlage. mogoce zaradi tega ker je tudi sirsa, prej kot zaradi tega ker je nizji profil. nevem kaj bi imela visina profila z akvaplaningom

Napisano

:ne vem:

ne vidim podlage. mogoce zaradi tega ker je tudi sirsa, prej kot zaradi tega ker je nizji profil. nevem kaj bi imela visina profila z akvaplaningom

 

Jah visja kot je lazje odrine vodo prek kanalov..bi rekel.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pomoje je razlika v profilu in seveda ?irini gum. Torej: ?e bi imel 205/55 R16 in 205/45 R16 pa ista guma, se ne bi smelo ni? poznati. Simpl.

 

ja ploki ozja - pomeni zame nizja (visina boka :))

 

Symon sej to mislim, med 16 in 18 je razlika ful.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ja ploki ozja - pomeni zame nizja (visina boka :))

 

Symon sej to mislim, med 16 in 18 je razlika ful.

 

 

Ampak razlika je zaradi sirine platisca... ne zaradi visine gume ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Tako kot so napisali, problem je ?IRINA, vi?ina boka NIMA veze, ima pa vezo globina in oblika kanalov v profilu.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tako kot so napisali, problem je ?IRINA, vi?ina boka NIMA veze, ima pa vezo globina in oblika kanalov v profilu.

 

:bravo:

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Mogo?e sem zamenjal, ampak sem mel feeling da ?e je na cesti ecimo 5cm vode da 18 celo zalije medtem ko 16 ne bi...

 

Druga?e pa je pihalo tudi tako mo?no, da je za Kubedom po klancu navzdol veter vodo nosil v klanec :huh:

Ta rumena miata na Kubedu pa je bila na velikem testu - sem pa opazil da ima od nedavnega desno stran celo porajsano

 

Mokster - Federalke so sedaj sprobane tudi v monsumu in guma je definitivno vredna cene bolj?ih proizvajalcev!!!

 

Nikjer bo?nega zdrsa ali drifta riti, le na velikih plahtah vode v klanec (sem imel na obratih) se je TCS oglasil, ker je avto zaplaval - sam je bilo neverjetno veliko vode, kot da bi se potoki zdru?evali in zlivali po cesti dol ...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

sirse gume so jeba za aquaplaning

kot tudi kvaliteta same gume, glin pri takih situacijah vidis zakaj so drazje boljse...

 

drugace pa kolega, manj gasa po vodi :D

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Mogo?e sem zamenjal, ampak sem mel feeling da ?e je na cesti ecimo 5cm vode da 18 celo zalije medtem ko 16 ne bi...

Jures sama vi?ina gume in velikost feltne ne bi smela imeti vpliva na aquaplanning. Identi?na situacija kot z zimskimi gumami. O?je gume ima? bolje lahko rije? po lu?ah ali snegu in obratno.

 

Men se v de?ju tudi redno pri?iga tista rumena lu?ka ko se mi "kole??ka" vrtijo in drsijo....vsaj zabavno je dokler se ne bo nekej zgodilo in bom nekega dne nasko?il kak jarek :D

Napisano

sirse gume so jeba za aquaplaning

kot tudi kvaliteta same gume, glin pri takih situacijah vidis zakaj so drazje boljse...

 

drugace pa kolega, manj gasa po vodi :D

 

Sem obujal spomine v stari klanec na ?rnem KAlu, kjer smo vedno ?akali, da se cesta razcepi v 2 pasa :), Cesta v iber prazna....

 

Ja vem to je bil glavni razlog za zdrsavanje, a po drugi strani klanec ni nedol?en + veter v ?elo direkt :) Ni ?lo za hitrost ampak 3000rpm navora :hudicek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sj akvaplaning ni ko ti gume zalije ampak ko guma gre povrh, a ni?

 

Seveda je - ampak povezal sem da ce je zalita tudi vode ne more odvesti med cesto in gumo...thinking out loud...:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Res ni podlage, da bi 18 bolj aquaplanirala, ?e ima isto globok profil (recimo, da je ista guma, iste ?irine z isto globokim profilom).. Edini faktor bi bila ?irina, ali pa da imap na 18 toliko slab?o gumo, da hitreje aquaplanira, kar bi se pri federalkah znalo hitro zgoditi (nimam pojma katere gume ima?/si imel na 16kah..)

 

lp

Napisano

Res ni podlage, da bi 18 bolj aquaplanirala, ?e ima isto globok profil (recimo, da je ista guma, iste ?irine z isto globokim profilom).. Edini faktor bi bila ?irina, ali pa da imap na 18 toliko slab?o gumo, da hitreje aquaplanira, kar bi se pri federalkah znalo hitro zgoditi (nimam pojma katere gume ima?/si imel na 16kah..)

 

lp

 

Ne govorim o vi?ini profila ampak vi?ini gume - boka

 

Verjemi da se dr?ijo ve? kot dobro, stestirano, opisal sem zgolj primer v klanec gor, ko je te?a avta zadaj, z res polno vode na cesti, pa ?e to pod obrati in je parkrat cuknilo (sistem kompenziral) pri vo?nji narvnost.

 

No pa tudi stara cesta je ?e kanalasta v iber....na avtocesti pod istimi pogoji no way da bi se to zgodilo.

 

Pri mojih konkretno je sedaj razlika 205/16 proti 225/18. sicer pa bi lahko bil pameten le da bi ob istih pogojih nataknil ?e 16 in videl razliko :hudicek:

 

Navsezadnje pa imam celo malo prav

http://www.smartmotorist.com/driving-guide...quaplaning.html

 

The 3 main factors that contribute to hydroplaning:

 

Vehicle speed. As speed increases, wet traction is considerably reduced. Since hydroplaning can result in a complete loss of traction and vehicle control, you should always reduce speed, paying attention to the traffic around you.

 

Tire treads depth. As your tires become worn, their ability to resist hydroplaning is reduced.

 

Water depth. The deeper the water, the sooner you will lose traction, although even thin water layers can cause a loss of traction, including at low speeds.

 

Tu sem mislil na vi?ino gume - je isto, vi?ja ko je bolje odvaja preko kanalov in globina vode na cesti je v bistvu to pri 5cm vode na cesti je 18 zalita isto kot 16 pri 8cm na primer

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Na aquaplaning vplivajo le:

 

1.) ?irina gume - tvoje 18-ke so 2 cm ?ir?e od 16-k, kar pomeni prej?nje splavanje

2.) Globina profila

3.) Oblika profila

4.) Kvalitea same gume

 

Predvsem to zadnje ne more? pri?akovat, da bo? od poceni gum imel vrhunske zmogljivosti. ?al ne gre in s ceno pa? nastanejo kompromisi in verjemi, ?e bi bile gume vrhunske na nivoju premium znamk in modelov bi tudi cena Federal gum bila v tem segmentu.

33112_1.png

Napisano

Bo neki na tem da nizkoprofilna guma pozneje "splava". ?e je zelo globoka lu?a ima nizkoprofilna guma manj hidrostati?nega vzgona in posledi?no bolj pritiska na podlago :lol:

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Na aquaplaning vplivajo le:

 

1.) ?irina gume - tvoje 18-ke so 2 cm ?ir?e od 16-k, kar pomeni prej?nje splavanje

2.) Globina profila

3.) Oblika profila

4.) Kvalitea same gume

 

Predvsem to zadnje ne more? pri?akovat, da bo? od poceni gum imel vrhunske zmogljivosti. ?al ne gre in s ceno pa? nastanejo kompromisi in verjemi, ?e bi bile gume vrhunske na nivoju premium znamk in modelov bi tudi cena Federal gum bila v tem segmentu.

 

To temo ste sedaj obrnili le v firmo gume....ko bi vi videli kako ta guma dr?i ne bi to govorili.

 

V linku ki sem ga dal omenja tudi vi?ino vode o tem govorim, in ne vem ?e ste me sploh razumeli. Guma pa je ve? kot vredna svojega denaja, ?e ve? meni je bolj?a od poprej?nje turanza ER300.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

To temo ste sedaj obrnili le v firmo gume....ko bi vi videli kako ta guma dr?i ne bi to govorili.

 

V linku ki sem ga dal omenja tudi vi?ino vode o tem govorim, in ne vem ?e ste me sploh razumeli. Guma pa je ve? kot vredna svojega denaja, ?e ve? meni je bolj?a od poprej?nje turanza ER300.

 

Enkrat govori? o vi?ini gume, ki nima bistvenega vpliva

 

Drugi? pa vi?ini oz. globini vode, ki pa vsekakor mo?no vpliva na Aquaplaning.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Enkrat govori? o vi?ini gume, ki nima bistvenega vpliva

 

Drugi? pa vi?ini oz. globini vode, ki pa vsekakor mo?no vpliva na Aquaplaning.

 

Meni je to isto! To govorim cel ?as - vi?ina boka gledano od strani

 

18' guma je od stika s tlemi do feltne visoka nekaj cm manj kot 16, kar je enakovredno faktorju vi?ine vode.

O?itno me noben ne razume kaj spra?ujem, ne govorim o mojih gumah ampak nasploh

 

?e enkrat potrjuje moje razmi?ljanje:

http://www.tyreblog.co.uk/2011/aquaplaning...ed-to-know-1164

There are a number of factors that determine how susceptible a tyre tread is to aquaplaning. These include the level of the water, the vehicles speed, tyre pressure and most crucially the tyre tread depth.

 

primer:

Vode na cesti ali v luknji je 6cm, v tem primeru bo 18ka potopljena cela preko roba feltnene, medtem ko bo 16ka gledala ?e izven vode in bo la?je odvajala vodo - namre? odvajalni kanali so speljani vedno na stran gume

 

Glej jaz ti verjamem, da guma v suhem dr?i. Ampak dobra guma za vsak dan je tista, ki dr?i v suhem in v de?ju.

 

Stestirana tudi na mokrem in to orngi. NE samo na ravnini ampak tudi po klancu gor in navzdol v obilnem de?ju.

Ne bi rad samo da vsak misli ah kupil je poceni gume zdaj pa se vsaja - ni res, gume je kvalitetna in ni pomembno kolk je ko?tala (tudi testi na webu to potrjujejo)

 

Ne bi rad da se sedaj pogovarjamo o federalkah - jaz nisem napisal da imam sedaj jaz problem, ker ga nimam - hvala bogu ob ogromni koli?ini vode na cesti v klanec navzgor se mi pravo?asno vklopi sistem ampak to je bila ?ista posledica moje vo?nje, vpra?al sem na splo?no o katerikoli gumi oz. razliki v inchih ob takih situacijah.

Tako da prosim odmislite Federalke :hudicek: niso tema pogovora

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pri aquaplaningu ne bo cela potopljena, ampak bo glisirala po povrsini vode, ce je vode prevec, da bi jo preko kanalo odvajalo... In pri tem sama visina gume nima prav nikakrsne zveze... Na teh linkih je vedno omenjena le globina vode... nikjer pa ni omenjeno, koliko je guma visoka ...

 

Profil oz. kanali itak ne gredo do roba feltne... ampak so samo po tekalni plasti in malo se po robu... ampak visja guma nima nic dalsjih kanalov kot nizja... Pri tem je najbolj mirodjna le sirina gume, kar pomeni, da je vecja povrsina, ki drsi po vodi in posledicno so tudi kanali, po kateri je treba vodo odvajati, daljsi ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • VID-20251005-WA0000.mp4     Saj bi bilo blazno smešno, če ne bi bilo tako prekleto resnično...
    • Za foro se bom pa res lotil. Pa kdo naj še preveri, če sem se prav lotil.   Najprej sem vprašal strica Googla. Sem dobil odgovor, da porabi manj kot 3 litre na osebo na 100 km...   Nato sem se lotil poenostavljenega postopka:  A-380 ima domet 15.700 km. A-380 ima 323.546 litrov velik rezervoar. To pomeni, da pokuri 2.060 litrov na 100 km. Praviš, da gre notri 800 potnikov. Torej pokuri 2,5 litra na 100 km na potnika.   Naš FucksWagen je do zdaj prevozil 64.675 km in pokuril 4.107,91 litrov goriva, kar pomeni 6,3 litra na 100 km.  Pelje pa 7 potnikov. Torej pokuri 0,91 liter na 100 km na potnika.     Poskusimo zdaj z bolj zakompliciranim načinom:   A-380 pokuri 190 kg/min.   A-380 uporablja posebno gorivo, v Evropi se ga dobi pod oznako JET A-1. Teža goriva je 0,84 kg na liter.   To pomeni, da A-380 pokuri 226,19 litra na minuto.   Če se do sem nisem zmotil, to pomeni, da na uro pokuri 13.571 litra goriva.   Potovalna hitrost tega letala je 903 km/h.    Torej moram litre deliti s kilometri in množiti s 100, da dobim porabo v litrih na 100 km. Se pravi: 13.571 moram deliti s 903 in množiti s 100. Dobim 1.502 litra na 100 km. Ampak to je v letu na potovalni višini. Pri vzletu pokuri krepko več. Pa zanemarimo to...   A-380 ima tri različne razporeditve in število sedežev od 525 do 853 (en model ima 525 sedežev, en model ima 644 sedežev, en model ima 853 sedežev).    Torej ima porabo med 1,7 in 2,8 litra na 100 km na osebo. Kot omenjeno, naš FucksWagen pokuri 0,91 liter na 100 km na osebo...             Zdaj pa poglejmo še v drugo smer. Avto te vozi tja, kamor moraš iti: v službo, v trgovino, pelješ otroke v vrtec,... Letalo praviloma vozi turiste na počitnice. Torej nekam, kamor ni nujno, kajti na počitnice greš načeloma lahko tudi kam bližje... Kar se tega tiče, imam eno precej zanimivo "anekdoto"... Ko sem še delal v bolnici, smo enkrat klepetali o dopustih in kje je kdo bil. Eden je bil na Jamajki, eden je bil v Avstraliji in eden je bil na Bahamih. In je vsak opisoval kje je bil in kako je bilo. Na koncu vprašajo še mene in začnem opisovat, da smo bili po Prlekiji in Prekmurju in da smo šli z brodom čez Muro. Pa en model vpraša kje je ta brod. Se začnem smejat, da če je brod čez Muro da najbrž ni na Dravi. Pa možakar malo užaljen malo drugače vpraša: Sava teče po diagonali čez Slovenijo. Soča teče tu, skozi Gorico. Kolpa je na meji med Slovenijo in Hrvaško. Drava teče skozi Maribor. Kje pa teče Mura? Kje izvira in kam se izliva? Na koncu ugotovim, da vsi trije možakarji tega niso vedeli. Potovali po Jamajki, po Avstraliji, po Bahamih, a ne poznajo pa Slovenije... 
    • POGI...Bravoooo  čestitkeeee top 👌👍👌👌👌👌👍😉😄
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.