Skoči na vsebino

Tole je pa kr smeh

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Airbus 380 je na poti čez Atlantik. Leti konstantno s hitrostjo 800 km/h na višini 30.000 čevljev, ko se nenadoma pojavi Eurofighter z letalom Tempo Mach 2. Pilot bojnega letala upočasni, leti ob airbusu in po radiu pozdravi pilota potniškega letala:

- "Airbus, dolgočasen let, kajne? Zdaj pa poglej tukaj!" Svoje letalo obrne na hrbet, pospeši, prebije zvočni zid, se hitro dvigne v vrtoglavo višino in se nato v dih jemajočem prostem padu spusti skoraj do morske gladine. Zavije nazaj poleg airbusa in vpraša:

- "No, kako je bilo?"

Pilot Airbusa odgovori:

- "Zelo impresivno, ampak glejte to!"

Pilot letala opazuje Airbus, vendar se nič ne zgodi. Še naprej leti naravnost, z enako hitrostjo. Po 15 minutah pilot airbusa po radiu reče:

- "No, kako je bilo to? Pilot letala zmeden vpraša:

- "Kaj si naredil?"

Pilot Airbusa se nasmeje in pravi:

- "Vstal sem, pretegnil noge, odšel do zadnjega dela letala, da bi uporabil stranišče, nato pa si privoščil skodelico kave in čokoladno pecivo."

 

Morala zgodbe je: Ko si mlad, se zdi, da sta hitrost in adrenalin odlična. Toda ko postaneš starejši in modrejši, se naučiš, da sta udobje in mir pomembnejša.

  • Všeč 2
  • Haha 1
  • Hvala 1
Napisano

Se človek vpraša, a take dizajne sploh kdo pogleda predno se dajo v javnost. Lahko pa da rišejo otroci za sitniš in ne opazijo, ker imajo še nepokvarjene možgane.

33112_1.png

Napisano

Oče in sin hodita po ulici. Pa sine pozdravi tipa, ki gre mimo.
- "Kdo pa je bil to?" se čudi oče.
- "To je eden od tistih okoljevarstvenikov. Mamo zmeraj sprašuje, ali je zrak čist?"

Napisano

Starejša ženska pade na cesti ravno pred Golobom. Ta ji pomaga na noge, ženska se mu za pomoč lepo zahvali. Golob ji reče:

- "Ni se mi treba zahvaljevati, samo na naslednjih volitvah volite Svobodo."

Ona odgovori:

- "Gospod Golob, niste dobro videli: padla sem na rit, ne na glavo..."

Napisano (urejeno)

men zgleda ku nek starejši merčo :D GL?

 

Mercedes-SUV-Blog-Header.webp

 

Čeprav zadaj po lučeh mi pa ne deluje 😛

Popravljeno od Tilen5

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Krasen avto. Na papirju...

V dolžino ga je skoraj 5 metrov (15 cm manj), v širino skoraj 2 metra, 2,2 litrski turbo-dizel, sicer pretiranih 150kW, štirikolesni pogon, sedem sedežev,...

 

V realnosti so ga pa povsem zasrali...

Dizel motor mora imeti kompresijo 22:1. Dobro, tudi 20:1 še gre. Minimum je 18:1, čeprav tam že izgubi svoje dizelske lastnosti. Saj en navaden kitajski Taizhou Bison zmore kompresijo 20:1. Teli bizgeci so naredili pa dizla s kompresijo 15:1. Pa to je skoraj bencinar... Potem so pa nanj obesili osemstopenjski avtomatski menjalnik. Za dodatek: sedemsedežnega (pred enim letom, ko smo mi iskali) v Sloveniji ni mogoče dobiti...

 

Te zanima še kaj?

Napisano
pred 10 minutami je Slivka napisal:

Krasen avto. Na papirju...

V dolžino ga je skoraj 5 metrov (15 cm manj), v širino skoraj 2 metra, 2,2 litrski turbo-dizel, sicer pretiranih 150kW, štirikolesni pogon, sedem sedežev,...

 

V realnosti so ga pa povsem zasrali...

Dizel motor mora imeti kompresijo 22:1. Dobro, tudi 20:1 še gre. Minimum je 18:1, čeprav tam že izgubi svoje dizelske lastnosti. Saj en navaden kitajski Taizhou Bison zmore kompresijo 20:1. Teli bizgeci so naredili pa dizla s kompresijo 15:1. Pa to je skoraj bencinar... Potem so pa nanj obesili osemstopenjski avtomatski menjalnik. Za dodatek: sedemsedežnega (pred enim letom, ko smo mi iskali) v Sloveniji ni mogoče dobiti...

 

Te zanima še kaj?

16:1 ima moj disel, ki gre na bencin.... 😂😉

Napisano
pred 16 minutami je Tilen5 napisal:

Drgač zakaj un odojka pele v naročju,..u tem rdečem avtu? ni mi jasno...

 

Bolj odojka k nutrijo 🤪

  • Všeč 1
  • Haha 1

Podpis.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Če bi si malo pogledal stvari.... Ponting je narisal most. Torej on je posl dobil. In je primerjal ceno na kitajskem, s ceno pelješaca. Pa je bila na kitajskih projektih dražja. Sem tudi napisal to zgoraj:  
    • To je izjava firme ki je izgubila, kaj pricakujes? Cene na kitajskem in evropi pa ne mores primerjat za enako stvar.   Ce bi bilo vse res v nasem poslunko nas konkurenca kinizgubi pljuva bi zaprli ze zdavnaj. Nihce ne dela zastonj, tud kitajc ne, mogoce dela ceneje zastonj pa ne
    • Dober večer!   A tudi kaj fitness-irate?   Meni se zdi idealno po dviganju uteži še potem malo na bicikel, za dobre pow urce recimo. Za ogrevanje pred kwihtanjem pa itak sobni bicikel, to pa mora bit
    • Intervju v Pontingom. Pipenbaher je povedal javno, da je bila cena po metru cenejša, kot bi bila na Kitajskem. Pa sem morejo pripeljat.   Je celo povedal, da se to po novem ne bi zgodlo, da bi 100% pisalo ob nepovratnih sredstvih, da more EU firma graditi.     Avstrijci so namreč trdili, da dobro vedo, kaj so ponudili in koliko lahko stane most takšnih razsežnosti. Prepričani so bili, da se za ponudbo kitajske korporacije skriva obilna državna subvencija. Našteli so 13 postavk, o katerih so sumili, da se cene med seboj ne bi mogle tako zelo razlikovati, če ne bi bila v vse skupaj vpletena država, zato so med drugim vprašali, kako je mogoče, da bo korporacija CRBC za hidroizolacijo in asfaltiranje mostu porabila samo 428.000 evrov, medtem ko bi Strabag za to potreboval 3,1 milijona evrov, in kako bo kitajski družbi uspelo odstraniti prej omenjeno blato z borih 75.500 evri, avstrijski konkurent pa bi za to potreboval najmanj 1,9 milijona evrov?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.