Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Tudi mene zanima katero olje za 2.2 d  (l.2010) v sej zmedi ?tevilk C1, 2, 3....Dexelia vem da je C1. Samo nevem kak?ne kvalitete je napram ostalim. 

 

Scr3am nisem ?id samo 20? za liter (1 liter) istega olja Avtoplusu res nemislim dajat :blink:

Cakam na komentar kako je denar za 15k ? vreden avto ni pa za servis :D :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi mene zanima katero olje za 2.2 d  (l.2010) v sej zmedi ?tevilk C1, 2, 3....Dexelia vem da je C1. Samo nevem kak?ne kvalitete je napram ostalim. 

 

Scr3am nisem ?id samo 20? za liter (1 liter) istega olja Avtoplusu res nemislim dajat :blink:

Jaz tudi ne. Tudi, ?e bi imel por?a ne bi dajal za olje 20?+.

A veste, koliko jih stane sod 200 l olja, tega tako opevanega oh in sploh? - kakih 300 evri?ev. Od kje potem cena 20??

Ne mi govorit, da je tukaj v?teto tudi delo, ker je delo dodatno "doktorsko" drago.

Zatorej, ja, svoje olje in njihovo bo vse ostalo, kjer bodo tudi nabite cene.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vem, sej zato sem pa napisal sarkasticno. Ko sem pa jaz to napisal je bilo pa to takoj ja pa elektriko in delavce je treba placat, staro olje je potrebno reciklirat in nevem se kaj vse... Kot da so najvecji revezi. Logicno, da nebos placeval 3x vec za za isto stvar :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Imam menjavo olja in sicer v knji?ici pi?e, da priporo?ajo 5W30... Na nalepki,ki je na pokrovu motorja ko so delali servis pa pi?e 5W50... Katero bolj?e. Motor malo pije olje... Gre se za Mazdo 5 1.8i 2007

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 meseci kasneje...

Imam Mazdo Cx-5 184 km in prevo?enih 15200 km in se mi je pri?gala

lu?ka za olje.Sem bil na servisu in so rekli da je potrebno

zamenjati olje ker je zgubil vizkoznost.

Kateri olje mi predlagate da ga kupim in ga bom nesel

na servis?

Kak?en pa ima? nivo olja? A je povi?an.

Druga?e lahko kupi? original olje Dextelia.

https://www.motornaolja.com/produkt/mazda-original-oil-ultra-dpf-5w-30/

Jaz sem dal tega v mojo m6.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kak?en pa ima? nivo olja? A je povi?an.

Druga?e lahko kupi? original olje Dextelia.https://www.motornaolja.com/produkt/mazda-original-oil-ultra-dpf-5w-30/

Jaz sem dal tega v mojo m6.

Nivo olja je uredu na drugi ?rtici se pravi ta olje je uredu

za mojo Mazdo imam pa tudi Adblue.

Hvala za odgovor

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Zdravo. Katero olje uporabljate na g165 motorjih. Jsz uporabljam mazda 5w-30. Ampak se mi zdi da kar hitro postane temno. Imamo se Toyoto in uporabljamo olje toyota 5w-30 in v 10000km ne spremeni bistveno barve (je se kar svetlo). Servise delam na 10000km sedaj ima avto 45000km (star 2leti). Kaj mislite pac taksno olje (total)? Ker ce bi se drzal 20000km (bog ne daj) bi menda crnilo ven dobil. Uporablja kdo kaksno drugo olje na teh motorjih?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je normalno da je olje temno pri 10.000km. Sicer pa glede na to, da je avto se v garanciji ti kaj drugega kot original olje ne preostane. Sam imam 12 let staro sestko pa se je vedno dajal original 5w30 pa nic olja ne spije na 20k km. Trenutno ima 218k km.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj druga?e ne spije ni? olja , samo ta barva mi je zanimiva, pred leti sem imel 323f 1996 sem uporabljal Valvoile 10w40 durablend in je bilo kar svetlo po 10000km, pri tej mazdi me samo barva preseneti, ampak potem ze mora tako bit, sem mislil ce se kdo to opaza. Mogoce pa prepogosto menjujem hahaha :) 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja pri meni zelo hitro rata temno...je pa res da je avto tudi ze star. Je pa recimo shell, mobil itd. vrjetno boljse olje od tega total.

Jaz sem zadnji? dal original olje. To olje potemni(rata ?rno in smrdi po za?ganem) ?e po 5000 kilometrih. Naslednji? bom obvezno dal noter Mobil, ki je svetlobna leta bolj?e kot to original.Ker je bil v garanciji naj bo. A je res slabo olje.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jest dajem original samo zato, ker je bil do sedaj vedno original olje notri in ker ga niti malo ne zre. Ja cudn sm vem.

Kaj po 5000km. Evo 1.500km od servisa. Ni se cist crn je pa na dobri poti.

P.S ne glej sipke ker sem jo tako postavil, da se vidi olje.



post-7623-0-62957500-1577986268_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja kao lahko prineses svoje samo potem je vprasanje kako je z garancijo. Pac potrpi se tole leto potem pa kakor bos hotel :)

Meni so komplicirali na uradnem servisu, ko sem hotel prinesti Mobil... kao, potem ne jam?imo za garancijo, bla, bla, bla.

Vedel sem, da je slabo olje a da je tako slabo. V staro sem dajal ali Mobil ali Castrol edge. Oboje je bilo veliko bolj ?isto tudi ob menjavi.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni so komplicirali na uradnem servisu, ko sem hotel prinesti Mobil... kao, potem ne jam?imo za garancijo, bla, bla, bla.

Vedel sem, da je slabo olje a da je tako slabo. V staro sem dajal ali Mobil ali Castrol edge. Oboje je bilo veliko bolj ?isto tudi ob menjavi.

Saj to pravim, da komplicirajo :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.