Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

To da je olje ?rno ne pomeni da je slabo, v bistvu je vredu da je ?rno, ker je olje nasebe potegnilo umazanije.

To da je ?rno olje zani? je spet ena gostilni?ka.

Sedanja olja vseh znamk (razen kakih eurospin) obdr?ijo svoje mazalne lastnosti brez problema med intervali, verjetno ?e 3x toliko km.

Pri novej?ih dizlih je pa itak hitro ?rno zaradi regeneracij in posledi?no ostankov goriva ki se me?ajo z oljem, zato tudi boj smrdi.

Tak da katerekoli priznane znamke olja vlijete v avto je ok, dokler se dr?ite predpisane gradacije in namena (5-30c1, c2...).

Da ne bo spet rekel da modrujem, si lahko preberete ve? o tem tudi na linku je intervju z svetovalecem od Mobil1.

https://caradvice.askpatty.com/ask_patty_/2009/03/mobil-1-shares-the-truth-about-synthetic-motor-oils.html#sthash.JF3Ghl2K.dpbs

 

?e pa koga zanimajo detajli vse o oljih: https://www.bobistheoilguy.com/

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri meni obstaja sklanjatev:dobro olje, slabo olje, Dextelia olje.Pika.Slabo je, to smo ugotovili ?e davno.Res je, da mogo?e nekatera olja postanejo takoj ?rna in med te spada predvsem dextelia. Za razliko od Mobil 1 ali Motula, ki zadr?ita dlje ?asa svojo svetlej?o barvo, kjub temu, da so to itak vrhunska olja in tudi vle?eta nase ne?isto?e. Zaradi dpf filtra oz. nafte, ki ne izgori oz. se kopi?i v olju le to ne bo postalo ?rno.Neizgorela nafta namre? ni ?rne barve.

Jaz zase vem, da tega olja moja mazda ne bo videla ve? niti v prtlja?niku, ne pa v motorju.

Vsak ve zase, kaj je najbolje za njegovega konji?ka.:)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Od kod tebi to prepri?anje, da je Dexelia zani?? Pri meni je bila od za?etka do konca (11 let 275.000km) notri pa z motorjem ni bilo nobenih sitnosti.

Od tega avta naprej.

Je low budget olje.

Zakaj pa ga ne priporo?a bmw, pa porsche, pa mercedes, ?e je tako dobro olje?Jaz imam tudi na prvi mazdi ?e original diske spredaj, pa ne mote? re?i, da, so vrhunski. Ima? pa? olja, ki so bolj kvalitetna. To se vidi tudi po tem, ko dextelii hitro pada kvsliteta in velikokrat je potrebno to olje zamenjati ?e po 10000 prevo?enih kilometrih ali pa prej kot v enem letu. Pa ni vse kriv dpf.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kak?na je pa tvoja altrenativa Dexelii? S tem, da zadosti standardu C1 ? 

 

Od tega avta naprej.
Je low budget olje.
Zakaj pa ga ne priporo?a bmw, pa porsche, pa mercedes, ?e je tako dobro olje?Jaz imam tudi na prvi mazdi ?e original diske spredaj, pa ne mote? re?i, da, so vrhunski. Ima? pa? olja, ki so bolj kvalitetna. To se vidi tudi po tem, ko dextelii hitro pada kvsliteta in velikokrat je potrebno to olje zamenjati ?e po 10000 prevo?enih kilometrih ali pa prej kot v enem letu. Pa ni vse kriv dpf.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Od kod tebi to prepri?anje, da je Dexelia zani?? Pri meni je bila od za?etka do konca (11 let 275.000km) notri pa z motorjem ni bilo nobenih sitnosti.

 

Meni se zdi, da je to neka fama, ki se vle?e ?e vseskozi po forumu. Tisti, ki trdijo, da je nekaj bolj?e oz. slab?e, naj postre?ejo z ustrezno argumentacijo (laboratorijski testi in podobno) namesto, da podajajo neke lai?ne ugotovitve (barva, vonj, itn.), ki ne pijejo vode (oz. olja :D).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni se zdi, da je to neka fama, ki se vle?e ?e vseskozi po forumu. Tisti, ki trdijo, da je nekaj bolj?e oz. slab?e, naj postre?ejo z ustrezno argumentacijo (laboratorijski testi in podobno) namesto, da podajajo neke lai?ne ugotovitve (barva, vonj, itn.), ki ne pijejo vode (oz. olja :D).

Poglej si malo, kako testirajo posamezna olja(hladna olja spustijo po cevki po klan?ini, katero olje pride prej "na cilj", nato olje segrejejo na 200?C,ga shranijo 24 ur v hladilniku in vajo ponovijo.

Najbolj?a olja(pennzoil, amsoil, mobil1, royal purple), - ve?ino teh olj uporabljajo na dirkah, ne spremenijo skoraj popolnoma ni? strukture (po kuhanju imajo popolnoma enake karakteristike).

Resda malo spremenijo barvo, nikakor pa nobeno vrhunsko olje ne po?rni oziroma ne smrdi po za?ganem, kot smrdi Dextelia.

Mimogrede, Dextelie niti ne omenjajo nikjer v takih resnih testih.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede na to kak se ?rni dextelio, mene zanima, zakaj si pol mazda neumisli  bol?ega original olja, ?e je res tako slabo? Kako je to pri drugih znamkah? Do zdej sm sre?al bolj kot ne selenio in elf, ker smo/sem meli le reno in fiat. Pa ostali?

 

EDIT1: Po kratkem preletu interneta ma vsak svojo genuine znamko, dejansko pa za njih delajo znane firme. ?e tale totalov link ni fake, potem dextelio dela TOTAL: https://www.lubricants.total.com/total-exclusive-partner-mazda
 

EDIT2: Evo Castrol je tudi pri razli?nih znamkah: https://www.castrol.com/en_au/australia/home/car-engine-oil/engine-oil-brands/castrol-edge/trusted-and-recommended.html

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Poglej si malo, kako testirajo posamezna olja(hladna olja spustijo po cevki po klan?ini, katero olje pride prej "na cilj", nato olje segrejejo na 200?C,ga shranijo 24 ur v hladilniku in vajo ponovijo.

Najbolj?a olja(pennzoil, amsoil, mobil1, royal purple), - ve?ino teh olj uporabljajo na dirkah, ne spremenijo skoraj popolnoma ni? strukture (po kuhanju imajo popolnoma enake karakteristike).

Resda malo spremenijo barvo, nikakor pa nobeno vrhunsko olje ne po?rni oziroma ne smrdi po za?ganem, kot smrdi Dextelia.

Mimogrede, Dextelie niti ne omenjajo nikjer v takih resnih testih.

Ce se ne motim se ime Dextelia ne uporablja ze vrsto let. Na embalazi pise Mazda original oil. Gre pa za proizvajalca Total, ki kolikor vem dela maziva tudi za Renault. Renault v moto sportu pa vseeno nekaj pomeni. Kar si opisal je test viskoznosti olja, ki pa se zdalec ni edina pomembna lastnost. Tukaj je npr. se sposobnost adsorbcije (ne absorbcije) trdnih delcev. Nenazdanje verjetno tudi Mazdi ni v interesu, da bi vsa ta leta promovirali "crap" olja. Dopuscam moznost, da obstajajo malenkostne razlike v kvaliteti, ampak ne napihovat stvari do skrajnosti. Obstajajo tudi jasno definirani standardi za kvaliteto maziv, ki se jih morajo veliki igralci (kar Total je) tudi drzati, sicer bi zelo hitro izgubili kredibilnost in posel.

 

Poslano z mojega LG-H815 z uporabo Tapatalk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Poglej samo ceno za liter Dextelie (7? za liter, ?e ga kupi? cel sod od 200 litrov, pride 2?)pa ti je lahko hitro jasno, zakaj ga mazda uporablja (zaslu?ek zagotovljen) Prodaja ga pa po filigramskih 19?/liter na servisu.

To vem iz prve roke, ker so mi ga hoteli uturit na servisu.Ko sem jim rekel, da bom prinesel svojo Dextelio, je bil njihov odgovor, da to, ki se prodaja po internetu, ni originalno. Ja,seveda.

Sej ni, da je najslab?e na svetu, je pa neko povpre?no, low budget olje, veliko olj je znatno bolj?ih.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mimogrede... Mazdina olja so Dexelia in ne Dextelia :)

 

motorno-olje-mazda-dexelia-ultra-5w30-br

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Alex, z vsem spo?tovanjem se s tvojimi argumenti enstavno ne strinjam, to da je ?rno in smrdi nima nobene prave te?e.

Ne pravim da je Dexelia/Total najbolj?e olje, ampak ni pa tako slabo kot ga ti predstavlja? tukaj, ne zaostaja ni? za ostalimi kao "bolj?imi" znamkami olja.

 

1. Nobena druga znamka (Bmw, MB, Porsche...) ne bo priporo?ila originalno olje druge znamke (Mazdino Dexelio, GM Dexos...)! To je kot da bi v Mercatorju priporo?al kupite ?parove ?emljice!

 

2. Dexilio oziroma zdaj ?e nakaj ?as Mazda original oil dela Total ki dela tudi olje za druge avtomobilske znamke in znamka Total se uporablja tudi v dirkah raznega motor?porta. S tem da tista olja ki jih uporabljajo na dirkah razen imena znamke nimajo dosti skupnega z olji v na?ih karjolah.

 

3. Resni testi se izvajajo v laboratorijih za testiranje tovrstnih teko?in, v ZDA priznani Blackstone Labs, v EU OelCheck, ki imajo ustrezne naprave in ogromno bazo podatkov za primerjavo vseh specifikacij olj med novim in obrabljenim oljem.

 

4. Kot ?e re?eno to da je olje ?rno ne pomeni ni? dosti o sami kvaliteti olja, zato so laboratorijske analize!

 BTW: Tudi olja tvojih vrhunskih znamk po?rnijo, glej slikce

post-5522-0-59876000-1578340009_thumb.jpg

post-5522-0-87023300-1578340021_thumb.jpg

post-5522-0-44650600-1578340028_thumb.jpg

 

5. Prilagam ?e en test olj 0w30 C2, kjer se vidijo rezultati laboratorijske analize sestave in lastnosti olja, v testu so "low budget" Total vs "vrhunske" znamke :)

Lepo se vidi da je Total po specifikacijah skoraj enak kot Motul, v nekaterih lastnostih celo bolj?i kot Motul (vi?ji viskoznostni index, manj pepela, temp.gori??a).

Pa ?e gleda? da je Motul olje splo?no znano kot kvalitetno olje, vidi? da je Totalovo na podobni ravni.

 

Pa ne mislim nobenega prepri?evat kaj naj vlije v avto, zaradi mene lahko tudi bu?no ali olj?no, ampak mi je mimo da se neki splo?no re?e to olje je zani? zato ker nekomu ni v?e? pa nima pravih argumentov za to.

post-5522-0-68152600-1578341786_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e vedno pravim, da je to olje le povpre?no in dober zaslu?ek za servise. ?e ?e ima? mo?nost vlit v avto bolj?ega, zakaj pa ga ne bi? Tudi originalne plo#?ice na Mazdi so za mazdo super. a vsi vemo, da ni tako.Po logiki zapisa so enako dobre kot kak?ne brembo ali ate, le da mazda?i ne znamo prav bremzati.Kako bi si mazda privo??ila vgrajevati slabe plo??ice? ?ele na zadnji seriji so to zamenjaliz ate in podobno dobrimi. Da nadaljujem, feltne, made in china,no name.Kako bi si mazda dovolila vgrajevati slaba alu plati??a? Bisnis...

?e bi ?el komu motor zaradi tega olja, pa ne bo ?el, ker je vseeno dovolj kvalitetno, bi se lahko obrisal pod nosom za kako povra?ilo ?kode.

?e enkrat, obstaja veliko bolj?ih olj kot je to. In kot pravi?, total, ki ga uporabljajo v moto?portu ima skupno le ime.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa kako to ve? katero olje je bolj?e... sam ne mi ?ank debat omenjat. To je ista zgodba kot z gorivi iz Petrola, kjer ?e dandanes nekateri razlagajo, da je Petrol zani?. Jaz ve?ino 90% tankanj opravim na Petrolu pa v vseh 30 letih nisem imel z motorjem v nobenem od svojih avtov te?ave. Torej, ?e se vrnemo na za?etek - kako ugotovi?, da je olje slab?e, ?e pa se more dr?at vseh predpisanih specifikacij in od teh ne sme odstopati?

 

Proizvajalci ?parajo - to dr?i samo nekaj je ?parat na zadevi, ki lahko povzro?i ve?jo ?kodo in to ni v interesu nikomur ?e najmanj proizvajalcu, ker ?e ti ribne ma?ina se bo slab glas razvedel povsod. Pri zavorah je pa druga zgodba, saj gre za potro?ni material, kjer je osnovna funkcionalnost (zaviranje ) zagotovljena in tudi ?e uporabnik ni zadovoljen pa? zamenja diske in plo??ice za bolj renomiranega proizvajalca. Tukaj ugled znamke ne bo trpel tako kot bi pri napaki na motorju.

 

Glede kitajskih zadev pa je to tudi razumljivo saj je Japoncu la?ji in bli?je naro?it feltne pri Kitajcu kot pa jih vozit iz drugega konca sveta. ?e posebej ?e je cena ugodna. Ne vem sicer a so moje feltne kitajske ampak men se zdijo OK, tresejo ne, vulkanizer pravi, da niso ni? zvite, so pa pri A cosmosu slabo centrirali zadevo. Pa? niso glih vulkanizerji ampak to delajo bolj za sprot kot ka?e.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa kako to ve? katero olje je bolj?e... sam ne mi ?ank debat omenjat. To je ista zgodba kot z gorivi iz Petrola, kjer ?e dandanes nekateri razlagajo, da je Petrol zani?. Jaz ve?ino 90% tankanj opravim na Petrolu pa v vseh 30 letih nisem imel z motorjem v nobenem od svojih avtov te?ave. Torej, ?e se vrnemo na za?etek - kako ugotovi?, da je olje slab?e, ?e pa se more dr?at vseh predpisanih specifikacij in od teh ne sme odstopati?

 

Proizvajalci ?parajo - to dr?i samo nekaj je ?parat na zadevi, ki lahko povzro?i ve?jo ?kodo in to ni v interesu nikomur ?e najmanj proizvajalcu, ker ?e ti ribne ma?ina se bo slab glas razvedel povsod. Pri zavorah je pa druga zgodba, saj gre za potro?ni material, kjer je osnovna funkcionalnost (zaviranje ) zagotovljena in tudi ?e uporabnik ni zadovoljen pa? zamenja diske in plo??ice za bolj renomiranega proizvajalca. Tukaj ugled znamke ne bo trpel tako kot bi pri napaki na motorju.

 

Glede kitajskih zadev pa je to tudi razumljivo saj je Japoncu la?ji in bli?je naro?it feltne pri Kitajcu kot pa jih vozit iz drugega konca sveta. ?e posebej ?e je cena ugodna. Ne vem sicer a so moje feltne kitajske ampak men se zdijo OK, tresejo ne, vulkanizer pravi, da niso ni? zvite, so pa pri A cosmosu slabo centrirali zadevo. Pa? niso glih vulkanizerji ampak to delajo bolj za sprot kot ka?e.

Verjemi, da so kitajske in to ne najboj?e izdelave.Velikokrat imajo vulkanizerjo probleme z centriranjem. Prva in druga generacija je imela italijanske feltne eta-beta, katera je delala za mazdo. Neprimerno bolj?e in tr?e feltne.Nikoli niso tresle.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Kaj pravite na tole? https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19412621&display=Mazda Mazda3
    • Pozdravljen Evo bom uredil.   Sem tretji lastnik. Prvi lastnik je bil učitelj klavirja, drugi lastnik ga je vozil na relaciji Kamnik-Ljubljana, Jaz sem pa tretji lastnik.   JMZGL691601505391 Številka šasije kjer se lahko preveri elektronska knjiga. Pri 165000 km je bil servis narejen pri mojstru iz horjula (šraufa mazde na pooblaščencu), Vsi prejšni servisi pa so bili narejeni na uradnem servisu (Račune in izpise priložim zraven)    Dodatno so bile menjane podložke na injektorjih, menjana veriga, ter pregledan je celoten motor.   Speskan je bil sesalni kolektor in pikjena je bila loputa na turbini. Narejen je tudi egr off Načeloma na motorju bi moral biti mir    
    • Nobena kava te ne zbudi tako hitro kot tista, ki se ti polije po tipkovnici!   Ne sprašujte, kako vem...
    • Kaj pa je zdaj to?   Mislim, da se jim je dokončno skisalo in da res ne vedo, kaj delajo. Sploh me je pa zmotil zadnji stavek: Zakon je začel veljati v začetku avgusta lani. A sestavljajo ga pa šele zdaj...   A ljudje "tam zgoraj" še vedno ne razumejo, kaj jim energetiki tumbamo že leta. Eno je postavit sončno elektrarno. Nekaj čisto drugega je pa njeno sobivanje z ostalimi viri električne energije. Ko se zapelje oblak čez Sonce in je taka elektrarna naenkrat v senci, mora biti takoj na razpolago drugi vir, drugače bo omrežje "počepnilo". In če že moraš nekje imeti rezervo, potem raje denar takoj investiraj v tak vir, ki bo stabilen in ekološko sprejemljiv...    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.