Skoči na vsebino

M6 CD SportCombi vs Passat Variant TDI


andrejus

Priporočeno sporočilo

Lastim si M6. Preden sem se odlo?il za nakup sem hotel kupit tega VW. Na netu sem komaj na?el kako "realno" primerjavo. Upam da bo komu to v pomo?. To primerjavo sem hotel napisat ?e nekaj ?asa. Vendar ?ele prej?nji teden sem vozil in se vozil (kot sopotnik) v VW dovolj ?asa, da lahko podam mnenje.

 

Torej:

Mazda 6 CD130SportCombi TE plus 2011 (brez dodatne opreme) cena: 22.700?

VW Passat Variant 2.0 TDI Comfortline 2011 (z nekaj nekaj malega dodatne opreme). Cena: 25.700? Cena ?e sama dosti pove. Passat bi moral biti bolj?i za vsaj 3.000? Ali je res?

 

 

1. Motor

Oba avtomobila sta z tako motorizacijo podhranjen. Za vo?njo po predpisih sicer res ne rabi? ve?. Vendar za avtocestno kri?arjenje po autobanih sta oba motorja pre?voh. Kljub dodatnim 10KM ima Passatov motor na ni?jih obratih manj navora zato je za spoznanje prijetnje?a vo?nja z Mazdo.

 

2. Poraba

Imam ob?utek da Passat porabi manj goriva ?e se ga vozi? po predpisih. ?e pa ga malce navija? se poraba povzpne krepko ?ez 7 l, tako kot pri mazdi. V glavnem, ?e vozi avtomobil ?ena je poraba pri Passato 6,4-6,5 pri Mazdi pa 6,8-6,9 l/100 km. ?e vozim jaz je poraba tako pri Mazdi kot pri Passatu med 7,2-7,5 l/100 km.

 

V glavnem oba motorja nista neka huda bisera. Vendar ?e bi jaz izbiral mi je bolj v?e? tisti iz Mazde ker je vseeno bolj ?iv kot tisti iz VW.

 

 

3. Lega na cesti

To sta velika avtomobila, poleg tega ?e karavana in nekega dirkanja z njimi ne boste uprizarjal. Passat gre kot po tirnicah dejansko nima? pripomb. Dokler se ne usede? v Mazdo. Mazda je dobesedno privezana na raketo. Spremmeba smeri je v primerjavi z VW instantna. Pu??a? si prostor pred vozilom spredaj, da gre? lahko hitreje in odlo?neje v ovinek in to s polnim vozilom. Vsaki? dobi? nasme?ek.

 

To je prva kategorija kjer je VW deklasiran s strani japonca. Vendar mora? za to pla?ati ceno. V V Mazdi ?uti? vsako luknjo, vsakge le?e?ega policaja itd.

 

4. Volan & Menjalnik

Od tih dveh komponent, poleg lege seveda, je odvisen ob?utek pri vo?nji. Res ne vem kaj so pri VW mislili samo to je slab?e kot je bilo leta 2005. Volan pri VW enostavno ni dovolj natan?en in ti ne daje pravega ob?utka. Polege tega je narejen iz enega ?udnega materiala - lahko d aje usnje - sam je ?udno vse skupaj. Menjalnik pri VW je natan?en vendar so hodi predolgi. Pri mazid sta obe komponetni TOP ?IT.

 

Mislim, da je to druga kategorija kjer je Mazda ob?utno bolj?a.

 

Ker so karavani gremo najprej k prostoru v prtlja?niku.

 

5. Prtlja?nik

Kljub temu da M6 nima rezervnega kolesa je prostor v prtlja?niku Passata za 80l ve?ji. To se ?e pozna. Prostor je tudi bolj kvadratast tako da la?je zlo?i? stvari notri. Mazda se malce odkupi z avtomatskim rolojem, ki se sam odmakne ko odpre? vrata in z nekaj prostora pod ravnim podom kjer bi moralo biti kolo.

 

To je po mojem edina kategorija, kjer je Passat res ob?utno bolj?i. Za dru?ine z 2 otrokoma je to zelo pomembno.

 

6. Prostornost notranjosti.

Tukaj sem avtomobila primerjal tako, da sem se vozil z sin?kom naokoli v sede?ku zadaj. Povem vam da je meni osebno bilo ve? prostora v Mazdi. Tako da sem jaz lahko sedel na sopotnikovem sede?u kolikor toliko komot. Sin?ek pa za mano. V Passatu sem moral imeti bolj ravno naslonjalo, kar pomeni manj prostora. Te?ava je da lastnica Passata (1,8m visoka punca) pa pravi ravno obratno. Moji ?eni (1,65m) je pa itak vseeno. O?itno je vse odvisno od ukrivljenosti prednje armaturne plo??e, koliko ta zaseda ipd. Vendar meni osebno je bilo ve? prostora v Mazdi kot v VW. To naj bi potrjevali tudi uradni podatki.

 

7. Prostor za volanom.

Tukaj ima prednost M6. Manj je utesnjeno, poleg tega ima M6 naslon za roko ki zdrsi naprej. Tega VW nima. Ni za verjet. Po drugi starni pa M6 nima dr?ala za roko nad vrati voznika. Na dolgih vo?njah si v?asih odpo?ije? roko, tako da se dr?i? za kljuko.

 

8. Notranjost in materiali

Glede lepote znotraj je treba vzeti v zakup okus. Meni sta oba lepa vendar druga?na. Japonska filozofija se mi dopade, prav tako nem?ka. Malce sem razo?aran na VW ker je imel isti izgled prej?nji Passat. Samo ceneno uro so dali na sredino.

 

Pri materialih ima? ob?utek da je VW bolj?i, ampak to le na prvi pogled. Dejansko oba bi lahko bila bolj?a. Pa recimo da je VW za spoznanje bolj?e glede kakovosti materialov.

 

Mazda od dodatne opremem ima samo originalne Mazda senzorje zadaj. Ta Passat je imel ?e senzorej spredaj/zadaj. Zadnji so skorajda nuja pri obeh avtomobilih, saj govorimo o skoraj 5 metrskih ladjah. Passat je imel ?e zanimiv sede?, ki se je sam zra?il - zadeva dela tako tako. Zanimivo in mogo?e celo za imet. Poleg tega ima elektri?no pomi?en sede? - to je brez veze, ?e posebej zato ker nima spomina!!!. ?e bi imel spomin ?e na vseh 3 ogledalih bi bilo zanimivo.

 

Kot vidite sta avtomobila enakovredna. Passat ima ve? prostora v prtlja?niku, M6 pa bolj?e pelje po ovinkih. In ima ve? prostora v notranjosti.

 

9. Zunanji izgled.

Vsake o?i imajo svojega Malerja. Moje pravijo takole.

 

Passat: Prej?nji passat je bil izredno neharmoi?no dizajniran. Prav te?ko sem ga gledal. V?e? je bil 90% populacije. Ta je precej bolj?i in je v?e? tudi meni. Karavanski zadek se jim je res posre?il. Tudi s strani lepo izgleda. Sprednji del je malce trd ampak je harmoni?no zlit v celoto.

 

M6: Mislim da edino AR 159ka se lahko kosa v dizajnu. V tem razredu ni drugih. Dokler ne pride Giulia ali nova M6. Tokrat so Japanci zadelo terno.

 

 

10. Zaklju?ek

?e ima? Passata tudi nekaj velja?

DA, v primerjavo z M6 to stane 3.000?. Vsaj toliko je vreden renome "VW Passat" v SLO.

 

A bi zamenjal M6 za Passata iz testa?

Ne, ker smo tam tam po objektivnosti. Bi pa 3.000? raje investiral v mo?nej?i motor M6 in dra?jo opremo.

 

Kateri je torej bolj?i?

Jaz pravim tako. ?e gleda? samo po ???? je Mazda 6 bolj?a oz cenej?a. ?e ?ivi? v SLO pa si z novim Passatom kupi? tudi ugled. To ni ni? sramotnega. In se zaradi tega tehtnica prevesi na stran VW.

 

P.S.: Zadevo bom objavil tudi na avtomobilizem forum.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zelo dobro sestavljeno in zanimivo branje, ?estitke za trud! :bravo:

 

Svoje mnenje glede najnovej?e oblike Passata pa si delim z marsikaterim znancem, ko se vsi skupaj spra?ujemo, ali ni bila prej?nja oblika sodobnej?a, kot da je trenutna serija Passata - dejansko korak nazaj v oblikovanju. :whatever:

 

Prej?nji - npr. 2008 letnik mi je oblikovno celo tako v?e?, da si lahko celo predstavljam, da bi kdaj kupil to VW makino, no s telim najnovej?im izumom pa so me krepko odgnali od tega razmi?ljanja. :harhar:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prej?nji - npr. 2008 letnik mi je oblikovno celo tako v?e?, da si lahko celo predstavljam, da bi kdaj kupil to VW makino, no s telim najnovej?im izumom pa so me krepko odgnali od tega razmi?ljanja. :harhar:

 

Enostavno tega ne morem razumet. Kako ti je lahko v?e? tisti dizajn? (90% ljudem je v?e? :) ).

 

 

 

 

cel roman pa si se sam peljal kot sopotnik?

sicer nisem prebral...predolgo je to :)

 

Ne.

 

Peljal sem se tudi kot sopotnik. Mora bit dolgo ?e se na podlagi tega ?lovek odlo?a. Takih primerjav manjka.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se spla?a vse prebrat. V ?tartu pri?para? 3k ?, na 120.000km pri?pra? cca.600-800?, ne vem koliko stane servis za passata.. Edino vmes me zanima kateri ima ve?ji stro?ek, oz kateri ima ve? okvar, to se bo pa ?e videlo.

 

Ja,ta denar pri?para? ?e dela? velikega pri svojemu mehaniku,na VW poobla??encu pa za velikega ne pride? pod jurja pa ?e na kolenih prosi?. Moj sodelavec je dobil predra?un za starega Passata(2007) 2.0tdi na A2S Celje 1200?!
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem no,?e dr?i,da je tolikim ljudem v?e? pasat. :whatever: Moja klapa se recimo zafrkava,da ?e ne bo? priden bo? moral vozit za kazen pasata;skratka vsem kolegom je popolnoma zgre?en dizajn in mnooogo predrag avto.

Za moje gu?te ni to glih neka primerjava.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Huh ja, sicer dober opis, ampak... Passatova oblika? Ko je imel Le?nik prste vmes, je avto ?e nekako izgledal, sedaj je pa, oprosti lastnikom, kolnki?ta kot je ?e bila pred na?im oblikovalcem. Kup kroma, ki je totalno iz mode (?e ?e, potem bru?en alu), ravne geometrijske linije, ki so ?e mogo?e v?gale za ?asa "New Edge" dizajna, grill na maski izgleda zelo 80s, oblika lu?i pa "deja vu" iz Amerike nekje na za?etku leta 2000. Skratka, polom, za moje pojme. Avto je dejansko tako duhomorno narejen, da je ?e obla?en jesenski dan s pr?em bolj zanimiv.

Ampak ljudem je v?e?. Zakaj? Ker se te?ko lo?ijo od Passata kot modela in ker mnogi niso za neke drasti?ne vpadljive spremembe. Ker te lahko prinesejo ob?utke in s tem tudi morebitno zgra?anje. Tega si pa nih?e ne ?eli, ne? Sam sem ravno kontra prepri?anja. Naredi nekaj naprednej?ega, bodi pripravljen na morebiten odklonilen odnos, ker se bo le tako lahko o ne?em govorilo (negativno ali pozitivno, kakorkoli vzbuja ob?utke). ?e nekaj je. Ljudi se da dizajna tudi nau?iti. Poglej Beanglove BMW-je. Ko so pri?li ven, so vsi BMW fani vihali nos, potem so se jih pa naenkrat navadili in so jim postali v?e?. To je zato, ker imajo le redki "izdelan" okus. 90% jih pa? kupi tak?en avto, kot ga imajo drugi. Saj ostalih niti ne poznajo :zvizga:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Huh ja, sicer dober opis, ampak... Passatova oblika? Ko je imel Le?nik prste vmes, je avto ?e nekako izgledal, sedaj je pa, oprosti lastnikom, kolnki?ta kot je ?e bila pred na?im oblikovalcem. Kup kroma, ki je totalno iz mode (?e ?e, potem bru?en alu), ravne geometrijske linije, ki so ?e mogo?e v?gale za ?asa "New Edge" dizajna, grill na maski izgleda zelo 80s, oblika lu?i pa "deja vu" iz Amerike nekje na za?etku leta 2000. Skratka, polom, za moje pojme. Avto je dejansko tako duhomorno narejen, da je ?e obla?en jesenski dan s pr?em bolj zanimiv.

Ampak ljudem je v?e?. Zakaj? Ker se te?ko lo?ijo od Passata kot modela in ker mnogi niso za neke drasti?ne vpadljive spremembe. Ker te lahko prinesejo ob?utke in s tem tudi morebitno zgra?anje. Tega si pa nih?e ne ?eli, ne? Sam sem ravno kontra prepri?anja. Naredi nekaj naprednej?ega, bodi pripravljen na morebiten odklonilen odnos, ker se bo le tako lahko o ne?em govorilo (negativno ali pozitivno, kakorkoli vzbuja ob?utke). ?e nekaj je. Ljudi se da dizajna tudi nau?iti. Poglej Beanglove BMW-je. Ko so pri?li ven, so vsi BMW fani vihali nos, potem so se jih pa naenkrat navadili in so jim postali v?e?. To je zato, ker imajo le redki "izdelan" okus. 90% jih pa? kupi tak?en avto, kot ga imajo drugi. Saj ostalih niti ne poznajo :zvizga:

 

Totalno se strinjam z napisanim.Tudi meni je v?e? napredno in od?tekano.Zato mi pa razni golfi in podobni niso v?e?.Ko bo zunaj golf 20-ka,je ?e vedno ne bo? lo?il od golfa 6-ke. :hudicek:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Tomozuki, se v celoti strinjam s teboj, tudi sam namre? nisem za totalno sivino med plehovjem! :blush:

 

Predhodna oblika mi je bila simpati?na, no aktualni model pa je Passata spet postavil tja kjer se ?e od nekdaj nahaja - kvadratasta ?katla, brez nekega zna?aja, ki v nobenem pogledu (oblikovno) ne izstopa med mno?ico (po mo?nosti sivih ali srebrnih) vozil. Hvala za tak avto, zlasti tam nekje za 30.000 ? :whatever::zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam res... kake dizajne delajo drugi, VW o?itno cilja na tisto najbolj konzervativno generacijo kupcev mal pred penzijo in v njej. Ne vem ampak te?ko si predstavljam mladega o?eta al pa ?ensko za volanom Passata, k pa ima? tolk odli?nih dizajnov zadnjih nekaj let - recimo Insignia, pa Volvo s60, tudi Laguna, P508, Accord, C5 in seveda Mazda 6.

 

Po drugi strani je pa Passat CC izredno lep in konkreten avto in bi v bistvu moral nositi drugo ime, da bi bil ?e stopni?ko vi?e.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam res... kake dizajne delajo drugi, VW o?itno cilja na tisto najbolj konzervativno generacijo kupcev mal pred penzijo in v njej. Ne vem ampak te?ko si predstavljam mladega o?eta al pa ?ensko za volanom Passata, k pa ima? tolk odli?nih dizajnov zadnjih nekaj let - recimo Insignia, pa Volvo s60, tudi Laguna, P508, Accord, C5 in seveda Mazda 6.

 

Po drugi strani je pa Passat CC izredno lep in konkreten avto in bi v bistvu moral nositi drugo ime, da bi bil ?e stopni?ko vi?e.

 

508 ti je lep? :huh:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

508 ti je lep? :huh:

 

v bistvu je to en tak clean look... kot, da bi ?e bil stylan... nima ve? tistih velikih ust in je v bistvu kar v?e?en design sam ga ne bi mel. Aja, ne ga na slikah gledat, v ?ivo je precej bolj zanimiv.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

v bistvu je to en tak clean look... kot, da bi ?e bil stylan... nima ve? tistih velikih ust in je v bistvu kar v?e?en design sam ga ne bi mel. Aja, ne ga na slikah gledat, v ?ivo je precej bolj zanimiv.

 

o ja v ?ivo, kolega je kupu karavana, meni grd, mogo?e ma? limuzino v mislih

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za tanovga Passata bi lahko rekli, da je brez LE?NIK-ov (cojones pa?), hehe :P:harhar:

 

CC Passat pa je res :rozico::ljubezen:?zmeden?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za tanovga Passata bi lahko rekli, da je brez LE?NIK-ov (cojones pa?), hehe :P:harhar:

 

CC Passat pa je res :rozico::ljubezen:?zmeden?

 

Meni je pa prav ta novi Passat lep?i od tastarga. Tka konzervativen.

 

v priemrjavi z M6 se te?ko primerja, ker sta to dve skrajnosti. M6 je ?pornto naravnano, misi?na itd, Passat pa konzervativen ?iste linije ipd. Sicer malce okoren. Da pa dizajn Passatu konkretne dimenzije in zgleda ve? avtomobila od recimo AR159 ali M6. Po dimenzijah je pa M6 dalj?a.

 

Ampka kot sem rekel bsake o?i iamj svojega malarja.

 

Jaz mislim da je v tem trenutku M6 v tem razrtedu za ceno TOP BUY!!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kak?en Pe?o ali pa AR, to sta pomoje firmi, ki najhitreje zgubljata od novega, pa do npr. 5 let starega vozila. Se prav ?e kupi? enega ali drugega od teh dveh, se smatra da si razmeroma bogat in si lahko privo??i? tak?en nenaden padec vrednosti! <_<:P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ali pac kupis kaj ti je vsec in ne razmisljas kako ga bos prodal (to kar jaz delam)

 

Ja ti ki ima? Mazdo dizel jo bo? prodal hitro.

 

Kupi si novo Laguno ali Latitude z enim velkim bencincem pa bo? videl kaka neprimi?nina je.

Oz jo bo? prodaL za gajbo piva pri 150.000 kilometrih :hudicek:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.