Skoči na vsebino

Turbina za mazdo 6 cd140 letnik 2008


Priporočeno sporočilo

Moja bo dele?na menjave na 15k...ne 20....

10k v 2h mesecih :hohoho:

http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=11885

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 142
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

vedno bolj opa?am da je tut tu bolj kot ne en tak tipi?en slovencelj forum :hohoho:

 

ni ga enga topica, da se ne bi jamralo vsepovprek... kaj potem kupujete tak?ne avte ?e ga ne morete (no?ete) vzdr?evat... al res kupujete vrat na nos? Kupte avto za 500? in ko kaj crkne v graben z njim... nikoli ne bo tak?nih stro?kov z njim kot pa z avtom za 30k? :rozico:

 

sori ampak ko kupm avto pise servisni interval na 20000 km in ne na 10000 to mi bolj gre na zivce. ce pa kupim avto ki ima servis na 5000 km vdm kaj sm kupu in delam na 5000 km. kapis?

www.trziskisladoled.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mirno kri... samo debatiramo

 

Glej ko sem js kupil avto (rabljenega, ki je bil last mazda avtohi?e) so delali servise na vsake 10-15k in mi je tak interval prodajalec tudi za naprej priporo?al... naj bi bilo bolje, ker ima avto DPF.

 

Itak to nanese na vsakih 60k km en servis ve?... pri meni je to na vsako leto in pol 40?, kar je za moje pojme ni?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hja, to je problem informacij. Te?ko je najti kredibilno,. Lahko je to marketin?ki nateg za bolj?o prodajo olja al pa realna stvar. ?e se nivo olja ne dviga pretirano, lahko mirno re?e?, da ni veliko nafte notr in bi moralo dr?at 20.000 km. ?e pa je nivo vi?ji (npr 2 cm nad maxom) pa bi morda res razmislil o menjavi. Jaz osebno sem mnenja, da ?e je tisti mazut izpred 10 let dr?al 10 kkm, jih mora dana?nji hightech ole tud dr?at 20.

 

Turbina in sotalo bodo pa povedali kok mam prav. Danes obrnil 100.000, od tega 85.000 mojih.

 

Aja, turbo gor al pa dol, ?alostn se je pogovarjat o turbinah prej kot nad 200.000km. Imel sem unota turbi?a, gonil sem ga kot ?ival mrzlega ali toplega, vse je pocrkalo, turbina pa nikol, pa je bil kao ?rot od avta, ne pa neka Mazda, premium wagn, k ma Hitachi turbine, ne pa neke I.H.I. kot fiat uno turbo.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sori ampak ko kupm avto pise servisni interval na 20000 km in ne na 10000 to mi bolj gre na zivce. ce pa kupim avto ki ima servis na 5000 km vdm kaj sm kupu in delam na 5000 km. kapis?

 

Lej servisni interval so pustil isti kot pred DPF, samo pri DPF je ?e v osnovi olje druga?no + malenkot nafte in potem se za?ne pa po?asi obrabljat dokler ne crkne, kar pa lahko (al pa tud ne) sam z bolj pogosto menjavo olja podalj?a?, sej 10kkm ni nujno je pa vsekakor bolj?e kot na 20kkm, sicer ?e smo ?isto po?teni 15 kkm je recim zelo optimalna in niti ne slaba re?itev.

 

Drugo je k majo modeli dizla DPF in opl na leto nardijo do 10 kkm in delajo servis na 20 kkm, se teb to zdi ok ?

 

Zakaj so vgradil druga?no oljno ?rpalko, pa drugam postavili oljni filter, kot pa pri pred DPF, ziher ne brezveze, turbina pa je tam kjer je vle?ajena ista samo regulacija lopatic se je spremenila, zato tud je druga?na turbina.

 

Saker ima servise na 15 kkm, js ga delam na 10 in mam eno skrb manj, da bi blo lahko karkol povezano z oljem narobe, manj me stane en servis na 30 kkm ve? kot pa ?e bi mi recimo crknil pol?, ?e zelo zaokro?im na 30 kkm dam cca 100? ve? kot ?e bi se dr?al knjige, kolk mi bo recimo turbina dlje zdr?ala se ne da povedat, da pa se povedat kolk le ta stane ko crkne, crkne pa vedno zaradi mazanja in hlajenja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lej servisni interval so pustil isti kot pred DPF, samo pri DPF je ?e v osnovi olje druga?no + malenkot nafte in potem se za?ne pa po?asi obrabljat dokler ne crkne, kar pa lahko (al pa tud ne) sam z bolj pogosto menjavo olja podalj?a?, sej 10kkm ni nujno je pa vsekakor bolj?e kot na 20kkm, sicer ?e smo ?isto po?teni 15 kkm je recim zelo optimalna in niti ne slaba re?itev.

 

Drugo je k majo modeli dizla DPF in opl na leto nardijo do 10 kkm in delajo servis na 20 kkm, se teb to zdi ok ?

 

Zakaj so vgradil druga?no oljno ?rpalko, pa drugam postavili oljni filter, kot pa pri pred DPF, ziher ne brezveze, turbina pa je tam kjer je vle?ajena ista samo regulacija lopatic se je spremenila, zato tud je druga?na turbina.

 

Saker ima servise na 15 kkm, js ga delam na 10 in mam eno skrb manj, da bi blo lahko karkol povezano z oljem narobe, manj me stane en servis na 30 kkm ve? kot pa ?e bi mi recimo crknil pol?, ?e zelo zaokro?im na 30 kkm dam cca 100? ve? kot ?e bi se dr?al knjige, kolk mi bo recimo turbina dlje zdr?ala se ne da povedat, da pa se povedat kolk le ta stane ko crkne, crkne pa vedno zaradi mazanja in hlajenja.

 

ok razumem. ajde zdej najse najde ene salabajzar in gremo delat servis ker jih mam skoraj 10000 od zadnjega servisa.

 

P.S.

 

Dejan.P

 

seveda forum je samo za debato in izmenjavo mnenj idej itd. sori ce se je drugace to slisalo ampak nism tako mislu. :)

www.trziskisladoled.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:cheers:

 

btw: je kdo ?e dejansko kontroliral po koliko km mu za?ne nivo olja rast? od zadnjega servisa jih imam okol 13-14k in mam nivo olja ?e kr blizu tiste oznake x

 

vse odvisno od na?ina vo?nje. mestna / kratke razdalje bolj boraslo, relacije manj....meni po 10k ni? naraslo - mam pa motula

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jasno mi je, da se povsod dogajajo napake, tudi pri novih in zanesljivih avtomobilih. Pa? imam smolo, to ?e ?lovek po?re. Ampak, na forumu sma ?e dva, ki imava isto napako in to pri relativno malih kilomtrih. Koliko je ?e takih, ki niso na forumih in se jim je to zgodilo? Dana?nja reakcija serviserja je bila zelo ravnodu?na, ?e? "?e en z crknjeno turbino". Prav ni? ga ni presenetila moja okvara. Vsaj toliko so fer, da bodo probali uredit kulanco.

 

Glede servisnih intervalov... Jaz sem kupil avto zato, da ga vozim in peljem na predpisan servisni pregled. Ta je na 20.000 km. Nisem ga kupil zato, da bom na servisu vsakih 10kkm "za vsak slu?aj". Teh slu?ajev ne sme bit. Ne pri avtomobilu ranga 30k?+. Da ne bo pomote - ni mi te?ko od?teti za zamenjavo turbine, tudi ?e ne bo priznana v garanciji, ampak take velike napake se preprosto ne smejo dogajat. Pa da bi ?e znotraj utrgalo kak?en le?aj in bi razgnalo turbino, si re?e? "shit happens", da pa turbina pri 90kkm izgleda kot da ima za sabo ?e 300kkm, to pa je ?e ?udno...

 

V glavnem, avto je na servisu, za kulanco pa bodo posku?ali "?e uredit".

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No, bodi vesel vsaj za kulanco, ?e ne drugega. Eno so priporo?ila, drugo je pa dejansko vzdr?evanje, ki ga lahko malce po svoje 'optimizira?'.

Preventiva je ?e vedno bolj?a kot kurativa. Pomoej tudi tukaj ni ni? narobe, ?e namesto 20.000km interval uporabi? 15.000 recimo.

 

Sja tudi k zobarju hodimo (vsaj eni) preventivno, vsako leto..ne pa potem, ko ?e boli...beden primer..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lejte se dr?ite 100% CPP ?

Ne ker se nih?e ne tudi ?e to trdi la?e.

Zakaj bi se pa pol servisnih intervalov dr?al, bolje prej, kot je spekter dal lep primer zobarja.

 

Zakaj bi pa sedaj pri avtu "?paral" in pol jokal za par klin?evih ?, sej ti ni treba tega delat na uradnem, pelje? nikam drugam in naslednji? pa pelje? na uradnegaa da ti vse po?egnajo da je super duper in ma? eno skrb manj.

 

Kdor pa se ho?e vsem tem problemom ognit je pa na ?alost samo ena re?itev, mejte bencinarja, pol manj delo pol manj mo?nosti da bodo te?ave. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To?no tako.

?eprav, saj na?eloma ima tudi on prav. Kar pi?e v knji?ici naj bi bilo sveto. Ampak, kje pa pi?e d aje tisto kar priporo?a tovarna res najbolj?e?

 

Bohve koliko primerov je ?e bilo, ko je kaj pisalo, pa je skregano z vso logiko.

 

In ko smo ravno pri DPF-jih. Oni zagovarjajo, da olje v motorju ni? ne ?koduje? My ass....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:cheers:

 

btw: je kdo ?e dejansko kontroliral po koliko km mu za?ne nivo olja rast? od zadnjega servisa sem jih naredil okol 13-14k in mam nivo olja ?e kr blizu tiste oznake x... bo treba po?as menjat :glare:

 

?e si tolk blizu X bi bilo kar pametno menjat olje. Recimo meni je pri menjavi na 20kkm bilo olje le kak cm do cm in pol nad oznako F. Med F in X pa je ziher 5-6 cm.

 

In to je verjetno razmi?lanje, da menjava na 20kkm je lahko za enega ?ist Ok in ?e prezgodaj za drugega pa lahko ?e prepozno.

 

?e avto dela v ?usu velik km, ?e so dnevno dolge relacije in malo kratkih vo?enj ter prekinjenih regeneracij pol menjava na 20kkm ni noben bavbav. ?e pa je kontra in je precej kratkih fur, dolge relacije so bolj poredko ipd, pa je treba razmi?ljat tudi o pred?asni menjavi. Jaz bi temu rekel zahtevni delovni pogoji.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz pa sem preden sel prisel v PR, kak cm nad x

menjal pa bom na 20.000km in nc prej

 

labi na ga srat!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sj se mi je zdelo cudno glede na to da on ima kr relacije...

 

Pa 2.2 motor. ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ravno dobil klic iz servisa in situacija je slede?a:

 

Mazda Slovenija je pristala, da krije 60% stro?kov popravila, ki bo zneslo okorg 2500? (torej moj dele? okorg 1000?). Mazda Si tudi zahteva, da je ob razdiranju avtomobila prisoten tudi njihov predstavnik/strokovnjak, saj je to ?e ?etrti avto na tem servisu, ki ima ob precej nizkem ?tevilu kilometrov in rednem vzdr?evanju okvaro turbine in zato pri Mazdi ?e zvonijo alarmi...

 

LP

Gargy

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da obiskovalci foruma nebi napa?no razumeli moram posebej poudarit.

 

Osebno sem z Mazdo 6 zelo zadovoljen. Tako z obliko avtomobila - designom, notranjo opremo, uporabnostjo, velikostjo , lege na cesti, mo?i motorja, porabo, pa tudi moj servis se je dobro izkazal.

 

Slu?beno sem vozil res veliko razli?nih avtomobilov - na slu?benih potovanjih, renta car, itd. Moram povdarit da je Mazda 6 zakon.

 

?e bi se ?e enkrat odlo?al o nakupu avtomobila bi se odlo?u enako, torej MAZDA 6 SPORT- diesel. :D

Pozdrav

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prijateljski nasvet, VSI KI IMATE ?E PRILO?NOST (do isteka prvih treh let) podalj?ate garancijo za 2 leti za ceno 500? ker je to kr pametna odlo?itev. Po izteku treh let je prepozno :vskalo:

 

Baje pa turbina ni edeni problem.

 

Ko sem js to hotel naredit, mi je v avtohi?i rekel da pri prenosu lastni?tva to ni ve? mogo?e... pa je avto imel ?e dva meseca do izteka garancije :whatever:

 

?e bi se ?e enkrat odlo?al o nakupu avtomobila bi se odlo?u enako, torej MAZDA 6

+1... brez pomisleka :cheers:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
    • @bini in @skritikrt Sem videl jaz ta video v četrtek. In tudi vse omenjeno že dolgo vem. Tudi pred povsem racionalnim nakupom in izbiro dotičnega EV.   Ker ravno omenja(te) ZOE, pa vseeno nekaj pozabljate. ZOE so na trgu že od 2012, vmes večkrat prenovljeni in je pač razlika med tistimi 2012-2015 in mojim 12/2021. Ja, ima "pouch" vrsto celice v bateriji, ampak isti tip LGX E78, kot se vgrajujejo v številna druga vozila, med drugim Audi Q4 e-tron. Verjela ali ne, tudi tehnologija pouch celic je v desetletju znatno napredovala, LG jim je uspel znižati temperature za več kot 10C, kar še dodatno zmanjša tveganje "thermal runaway".   Ležaji pa so problem pri Renaultovih (in še marsikaterih drugih) elektromotorjih. Ampak, kot sem že enkrat napisal - ta strošek (600€) vzamem v zakup na 100.000 km, v tej kilometrini se bo že zdavnaj prišparal. V bistvu grem še letos do Grčije z ZOE pa je razlika 600€ v gorivu že noter prinešena ... Tako da, jaz glede tega avta povsem mirno spim. Enako mirno kot odkar vozim Mazdinega 2.5 dinozavra. 😃   Dvomim, da katerikoli lastnik Mazdinega 2.2 dizla pred nakupom vračuna strošek čiščenja kolektorjev, zamenjave injektorjev, turbine, DPF itd., sicer je verjetno nihče ne bi kupil.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.