Skoči na vsebino

Pritožba čez servis A-Cosmos

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Original servisi imajo vsi zunanje izvajalce (?e ne pomeni da niso odgovorni) zato raje jaz k A vozim, pa se vse direktno + ve? zmeni...sedaj tudi kleparija

 

Mocnik ma svojega licarja/kleparja pa tudi komoro ma svojo. Tam na bivsi lokaciji k je nissan.

www.trziskisladoled.si

Napisano

Pa kako je s tem?

Ali JPN oz. AUT ni? ne preverjajo kak?ni so servisi tukaj? Ali kdo bdi nad tem?

Na kateri servis sploh vozit.

Ne morem verjet, da se to dogaja znamki, za katero sem mislilila da je nad... in oh in sploh...

Sem tako razo?arana nad 'mojo' znamko, da sem ?e ?ist prizadeta in na tleh. ?okirana!

Katera znamka mi sploh ?e ostane???? :(

Honda?

Napisano

Pa kako je s tem?

Ali JPN oz. AUT ni? ne preverjajo kak?ni so servisi tukaj? Ali kdo bdi nad tem?

Na kateri servis sploh vozit.

Ne morem verjet, da se to dogaja znamki, za katero sem mislilila da je nad... in oh in sploh...

Sem tako razo?arana nad 'mojo' znamko, da sem ?e ?ist prizadeta in na tleh. ?okirana!

Katera znamka mi sploh ?e ostane???? :(

Honda?

 

Kaj ma pa znamka veze s kleparjem? Na sploh je bolje iti direktno do obrtnikov, ki se s tem bavijo in ne na original servis - tega gre? le v primeru, da zavarovalnica krije nove dele....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kaj ma pa znamka veze s kleparjem? Na sploh je bolje iti direktno do obrtnikov, ki se s tem bavijo in ne na original servis - tega gre? le v primeru, da zavarovalnica krije nove dele....

 

Kako nima veze??? Itak, da ima.

Bom pa res ?la na uraden servis! Kakopak.

Sploh dokler garancija ne bo mimo.

Napisano

Kako nima veze??? Itak, da ima.

Bom pa res ?la na uraden servis! Kakopak.

Sploh dokler garancija ne bo mimo.

 

Ok, kakor ?e?, samo garancija nima veze dokler dela? redne servise v avtu, s plehom pa nima veze

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ok, kakor ?e?, samo garancija nima veze dokler dela? redne servise v avtu, s plehom pa nima veze

 

Kam naj pa vozim? Na neuraden DOBER servis (ko garancije ne bo ve?)?

Kje je ta, na katerega vozi polovica foruma?ev???

Napisano

Ne bi reku, pa? pa naj se pohvali kar je za pohvalit, ne da vozite nesre?niki h kak?nim va?kih Buxlnom (z zlatarskimi cenami)! <_<:whatever:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ne bi reku, pa? pa naj se pohvali kar je za pohvalit, ne da vozite nesre?niki h kak?nim va?kih Buxlnom (z zlatarskimi cenami)! <_<:whatever:

 

Kam spadam js ? :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Extra kategorija - nekdo ki mi je v ?tartu svetoval majstra Pelka! :bravo::vesel:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kam spadam js ? :ne vem:

 

Med mojstre sam nis za une z ?voh srcem :hudicek: recimo ko potegne? kako celo ?katlo ven ko Hudini:blush:

Saj trik pol lepo obrazlo?i? :bravo:

Napisano

Ok, kakor ?e?, samo garancija nima veze dokler dela? redne servise v avtu, s plehom pa nima veze

 

Na ?alost jo ima. Pred kratkim sem kupil M3. Na obeh robovih sprednjih vratih ima sledove rje. Klasi?na napaka pri Mazdah3 letnik 2004 in 2005. Ima vse servise opravljene redno na poobla??enih servisih le eden ne (je pa bil opravljen). Ni ?ans, da mi pod garancijo popravijo PLEH!

  • 1 leto kasneje...
Napisano

?ivjo!

 

Tudi jaz imam izredno slabe izku?nje z A-Cosmosom na Celov?ki.

 

Mazdi se podalj?uje garancija za prerjavenje na 10 let (letnik 2003) v kolikor je avto venomer servisiran pri poobla??enem serviserju. Seveda je najina Mazda 6 leta 2011 za?ela rjaveti pri obeh zadnjih gumah in levem pragu. Rjo so mi sicer zrihtali, ampak levi bok pa po?trihali skoraj na oran?no (avto je rde?), poleg tega, ko sem prevzel avto, je bil ta zaklenjen samo s ?oferjeve strani in ni delal display in podobne stvari (potem so ugotovili, da je varovalka). Mislim, da je dol?nost serviserja, da po kon?anem delu zaklene avto ali vsaj preveri, ?e je zaklenjen, preden ga da z rok. Da ne omenjam, da je bila rja lepo odpravljena, vendar estetsko si serviser ne bi smel privo??iti tega. Na koncu bi morala ?e pla?ati 80? od celotne cene, ki je bila okoli 400?, kar seveda ni logi?no, ker kar spada v Mazda garancijo, servis ni? ne pla?a. ?e njihov nek tehni?ni direktor al kajvemkaj je pri?el (na najino zahtevo) in se delal neumnega in potem rekel, da nama ni treba ni? pla?ati. Kak?na dobra du?a...

Seveda, ko sva z ?eno kontaktirala MMS, so se delali neumne in se niso odzivali na noben mail niti po telefonu ni bilo nobenega odziva (rad bi, da bi bil avto v celoti rde?, in ne oran?en/rde?).

No, zdaj avto vozim v avtohi?o SELMAR v centru Celja, kjer je bila stvar vedno opravljena profesionalno, poleg tega se naro?i? na uro in to dr?i (sem prebral da so morali nekateri pu??ati avto v Ljubljani cel dan).

Skratka vse pohvale poobla??enemu servisu SELMAR in vse graje na avtohi?o A-COSMOS. Res podn od podna.

Napisano

Ok, kakor ?e?, samo garancija nima veze dokler dela? redne servise v avtu, s plehom pa nima veze

 

No ja tut pleha nemors reklamirat ce ni servisov, kar je po moje mnjenju totaln nateg glede nato kok naj bi bla mazda oh in sploh in da so celo priznali serijsko napako, avto pa po sedmih letih vs luknast in rjav da te je sram se vozt naokol. Na cosmosu so celo pogruntal, da naj bi avto rjavel zaradi preglasnega poslusanja muzike, glede na kvaliteto avta, ceno novega in odnosa servisov je najverjetneje to moja prva in zadnja mazda.

banner1ydl6.jpg
Napisano

?ivjo!

 

Tudi jaz imam izredno slabe izku?nje z A-Cosmosom na Celov?ki.

 

Mazdi se podalj?uje garancija za prerjavenje na 10 let (letnik 2003) v kolikor je avto venomer servisiran pri poobla??enem serviserju. Seveda je najina Mazda 6 leta 2011 za?ela rjaveti pri obeh zadnjih gumah in levem pragu. Rjo so mi sicer zrihtali, ampak levi bok pa po?trihali skoraj na oran?no (avto je rde?), poleg tega, ko sem prevzel avto, je bil ta zaklenjen samo s ?oferjeve strani in ni delal display in podobne stvari (potem so ugotovili, da je varovalka). Mislim, da je dol?nost serviserja, da po kon?anem delu zaklene avto ali vsaj preveri, ?e je zaklenjen, preden ga da z rok. Da ne omenjam, da je bila rja lepo odpravljena, vendar estetsko si serviser ne bi smel privo??iti tega. Na koncu bi morala ?e pla?ati 80? od celotne cene, ki je bila okoli 400?, kar seveda ni logi?no, ker kar spada v Mazda garancijo, servis ni? ne pla?a. ?e njihov nek tehni?ni direktor al kajvemkaj je pri?el (na najino zahtevo) in se delal neumnega in potem rekel, da nama ni treba ni? pla?ati. Kak?na dobra du?a...

Seveda, ko sva z ?eno kontaktirala MMS, so se delali neumne in se niso odzivali na noben mail niti po telefonu ni bilo nobenega odziva (rad bi, da bi bil avto v celoti rde?, in ne oran?en/rde?).

No, zdaj avto vozim v avtohi?o SELMAR v centru Celja, kjer je bila stvar vedno opravljena profesionalno, poleg tega se naro?i? na uro in to dr?i (sem prebral da so morali nekateri pu??ati avto v Ljubljani cel dan).

Skratka vse pohvale poobla??enemu servisu SELMAR in vse graje na avtohi?o A-COSMOS. Res podn od podna.

 

Poleg Selmarja ti priporo?am ?e AS Skorn?ek Velenje ;)

Napisano

?ivjo!

 

Tudi jaz imam izredno slabe izku?nje z A-Cosmosom na Celov?ki.

 

Mazdi se podalj?uje garancija za prerjavenje na 10 let (letnik 2003) v kolikor je avto venomer servisiran pri poobla??enem serviserju. Seveda je najina Mazda 6 leta 2011 za?ela rjaveti pri obeh zadnjih gumah in levem pragu. Rjo so mi sicer zrihtali, ampak levi bok pa po?trihali skoraj na oran?no (avto je rde?), poleg tega, ko sem prevzel avto, je bil ta zaklenjen samo s ?oferjeve strani in ni delal display in podobne stvari (potem so ugotovili, da je varovalka). Mislim, da je dol?nost serviserja, da po kon?anem delu zaklene avto ali vsaj preveri, ?e je zaklenjen, preden ga da z rok. Da ne omenjam, da je bila rja lepo odpravljena, vendar estetsko si serviser ne bi smel privo??iti tega. Na koncu bi morala ?e pla?ati 80? od celotne cene, ki je bila okoli 400?, kar seveda ni logi?no, ker kar spada v Mazda garancijo, servis ni? ne pla?a. ?e njihov nek tehni?ni direktor al kajvemkaj je pri?el (na najino zahtevo) in se delal neumnega in potem rekel, da nama ni treba ni? pla?ati. Kak?na dobra du?a...

Seveda, ko sva z ?eno kontaktirala MMS, so se delali neumne in se niso odzivali na noben mail niti po telefonu ni bilo nobenega odziva (rad bi, da bi bil avto v celoti rde?, in ne oran?en/rde?).

No, zdaj avto vozim v avtohi?o SELMAR v centru Celja, kjer je bila stvar vedno opravljena profesionalno, poleg tega se naro?i? na uro in to dr?i (sem prebral da so morali nekateri pu??ati avto v Ljubljani cel dan).

Skratka vse pohvale poobla??enemu servisu SELMAR in vse graje na avtohi?o A-COSMOS. Res podn od podna.

 

SELMAR Celje :prstgor:

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
  • 3 leta kasneje...
Napisano

....na A-Cosmos Lj sem tudi jaz zaklju?il...kar na hitro...po 5-ih mesecih.....katastrofalen odnos....mogo?e bi se gospodje morali malo zamisliti nad svojim po?etjem!!

....na Selmar CE ?isto druga zgodba....skratka PRIPORO?AM!

 

pozdrav

Napisano

....na A-Cosmos Lj sem tudi jaz zaklju?il...kar na hitro...po 5-ih mesecih.....katastrofalen odnos....mogo?e bi se gospodje morali malo zamisliti nad svojim po?etjem!!

....na Selmar CE ?isto druga zgodba....skratka PRIPORO?AM!

 

pozdrav

Kateri Acosmos? Tisti na Celovski (cez tega je res veliko pritozb) ali tistega v BTCju (bivsi Gama center), kjer pa je vec pohval kot pritozb... Jaz sem s tem v BTCju se vedno zelo zadovoljen...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Kateri Acosmos? Tisti na Celovski (cez tega je res veliko pritozb) ali tistega v BTCju (bivsi Gama center), kjer pa je vec pohval kot pritozb... Jaz sem s tem v BTCju se vedno zelo zadovoljen...

Tisti v BTC-ju.....na ?alost....:)

Napisano

Tisti v BTC-ju.....na ?alost.... :)

Lepo prosim, daj napi?i kaj je bilo. Mogo?e bi se morali o nekaterih servisih za Mazdo v slo obvestiti uvoznika. Servisi s svojim slabim delom namre? delajo ugledu znamke najve?jo ?kodo.

 

LP

Napisano

Lepo prosim, daj napi?i kaj je bilo. Mogo?e bi se morali o nekaterih servisih za Mazdo v slo obvestiti uvoznika. Servisi s svojim slabim delom namre? delajo ugledu znamke najve?jo ?kodo.

 

LP

Pri novem CX-5 2.2D AWD (prevo?enih cca 9Kkm) se mi ob speljevanju in menjavanju iz 1. v 2., ter iz 2. v 3. prestavo pojavlja ?uden pokajo? zvok.

?e posebej pa je zvok izrazit, ?e v 1. ali 2. prestavi hitro pospe?im, ali pa plin hitro spustim, tako da ma?ina zavre....avto cukne.

Zvok se sli?i kot precej izrazita zra?nost nekje v prenosih....menjalnik/kardan....??

 

Skratka v zadnjih dveh mesecih sem bil 5x na A-Cosmos (avto je bil kupljen pri njih)...zvok je res o?iten in ZELO mote? (3x dogovorjen termin), vendar dlje od probne vo?nje z g. Majesem in enim od serviserjev, ter hitrega pregleda podvozja (cca 5 min) do sedaj nismo pri?li....??...g. Majes je po vsaki vo?nji trdil, da je zvok normalen in prisoten pri vsaki AWD Mazdi....??

(mogo?e bi lahko kdo od foruma?ev povedal svoja opa?anja glede glasnosti AWD prenosov pri Mazdah....ker je res nenormano...??)

Ve?krat smo bili tudi dogovojeni, da pridem sprobat njihot testni avtomobil, da primerjamo zvoke, vendar tudi tega ?e nismo uspeli naredil...avta nikoli ni...?

 

Glede na to, da sem kupil novo Mazdo, ki naj bi bila brezhibna, sem sedaj kar malo razo?aran nad odnosom servisa oziroma avtohi?e, saj so popolnoma

neodzivni in neresni.....oziroma sem dobil ob?utek, da ho?ejo povedati da ima avto itak 150.000 km garancije in ?e je res kaj narobe se bo do takrat ?e pokazalo.....??

Mi je pa res ?koda, ker sicer je CX 5 ODLI?EN avto, s perfektnimi voznimi lastnostmi!!

 

Od njih sem pri?akoval vsaj resen odziv, da si bodo vzeli ?as, avto pregledali in ugotovili vzrok te?ave.....toda o?itno sem imel previsoka pri?akovanja

 

Imam pa v torek zopet dogovorjen termin, tako da bomo videli kaj bo....mogo?e celo uspemo sprobat testni avto....??

 

SKRATKA zaenkrat je razo?aranje nad njimi samo z vidika neodzivnosti in ignorance.....toda ali ni ?e to dovolj...?

 

pozdrav

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.